abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:08:28 #151
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_33133235
Ja, dat zou voor de fans heel mooi zijn, ja. En misschien is dat voor hem ook zo gek nog niet. Dan is dat meteen een mooie tryout of ´ie het allemaal nog aankan, zonder meteen de druk van zo´n miljoenencircus te voelen en om te kijken of zijn publiek er nog is. Maar dat zal het probleem sowieso niet zijn, denk ik.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:09:43 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33133295
Nee.. maar heeft hij het nog in zich? Ik heb twijfels over zijn stem en over zijn frisheid. Ik bedoel: het is ook een keer op natuurlijk.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:52:47 #153
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_33134776
Ja, maar juist daarom is het misschien wel goed om het eerst even ´in het klein´ te proberen. Ik bedoel: als je dan toch door het ijs zakt, dan liever in Ahoy dan in de ArenA. En als ´ie in Amerika in sporthallen enzo begint, dan weet hij snel genoeg of het verstandig is om een worldtour te doen.
pi_33151048
Ik denk dat MJ onderschat wordt. 'In het klein proberen'..? Het is de King of Pop.. Hij kent niks anders dan optreden voor tienduizenden mensen.

Even naar de sportschool.. en dan optreden maar! Zoals ik in een andere topic al zei: hij zingt beter dan menig artiest van nu..
pi_33151734
Rnnz.. we onderschatten hem niet maar dagdromen over hoe mooi het zou zijn als hij in kleine zalen zou spelen.
pi_33151857
ik hoop dat hij nog een keer gaat samenwerken met quincy jones of een andere goede producer

ik mis de goede arrangementen van quincy.. mj heeft een sterke producer/arrangeur nodig die tegenwicht geeft.

mj is een sterke persoonlijkheid die tegenwicht nodig heeft quincy. was een dergelijke persoonlijkhied die de talenten van mj goed uit kon laten komen

ik zou willen dat mj zijn uiterlijk fixde en zich weer ging focussen op het maken van muziek.

niet percee voor degrote massa.. maar muziek die hij zelf mooi vindt
pi_33151921
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?

De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.

Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
pi_33152197
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?

De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.

Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
nou toen ik hem zag in de video van you rock my world

daar werd ik niet vrolijk van.. het oog wil ook wat,,,

anders moet hij maar geen videos meer maken en alleen muziek

wat er mis is.. is zijn rare neus met gat er in, zijn rare ingevallen wangen, de makeup die te vrouwelijk is.. zijn pruik.. je ziet ook dat het een pruik is

eh dat soort dingen
pi_33165055
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.

Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
pi_33165127
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Je bent hem wel érg defensief aan het verdedigen steeds zeg...
pi_33165142
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.

Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
draagde
pi_33165915
Oh god, wat een grote fout van mij.. :S

Ga je nou alle topics af op zoek op taalfouten? Want je bent duidelijk niet geïnteresseerd in Michael Jackson.
pi_33166035
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef Rnnz het volgende:
Oh god, wat een grote fout van mij.. :S

Ga je nou alle topics af op zoek op taalfouten? Want je bent duidelijk niet geïnteresseerd in Michael Jackson.
Jwel, alleen zijn mijn opvattingen niet héél... positief, en als je een afwijkende mening hebt op een heel normale, niet-scheldende en niet-vloekende manier, dan nóg krijg ik een container aan bagger over me heen dat ik niet moet zeuren.

En nee ik zoek je taalfouten niet op, vrees niet ik vond 'm alleen maar grappig hoor. . iedereen maakt fouten. .
pi_33166198
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:

nou ik hoop meer dat hij songs gaat maken zoals dangerous

maar dan beter gearrangeert

dus wel electronisch.. heel donker, vervreemdend, ritmisch en positief

Another Part Of Me ook zo'n super nummer

beste arrangement: speed demon

als hij een mix maakt van die songs..

en niet meer van die kermisnummers zoals you are not alone.. jak ..
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:29:46 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_33174647
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

anders moet hij maar geen videos meer maken en alleen muziek
Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclips

Maar uiteindelijk draait het gewoon om de muziek. Michael moet gewoon een album maken zonder daar een heel circus omheen te breien. MIchael's albums zijn al lang van te voren aangekodigt en maken er een hype van voor dat iedereen het uberhaupt gehoord geehft. Dan worden verwachtingen zo hoog dat het altijd tegenvalt. Niet te lang doen over het album en het niet van tevoren laten aankondigen. Gewoon in een keer op de markt knallen en dan promoot het zichzelf wel.
pi_33175869
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclips

Maar uiteindelijk draait het gewoon om de muziek. Michael moet gewoon een album maken zonder daar een heel circus omheen te breien. MIchael's albums zijn al lang van te voren aangekodigt en maken er een hype van voor dat iedereen het uberhaupt gehoord geehft. Dan worden verwachtingen zo hoog dat het altijd tegenvalt. Niet te lang doen over het album en het niet van tevoren laten aankondigen. Gewoon in een keer op de markt knallen en dan promoot het zichzelf wel.
inderdaad of een computeranimatie, waarin hij er uitziet zoals 20 jaar geleden
  zondag 18 december 2005 @ 22:32:11 #167
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33204329
De verwachtingen worden meestal nog beantwoord ook, ondanks de enorme hype. Dat zegt wat over zijn kwaliteit.

Ik verdedig hem in dat opzicht, Waxxer, omdat zijn uiterlijk er niet toe doet.
pi_33204749
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De verwachtingen worden meestal nog beantwoord ook, ondanks de enorme hype. Dat zegt wat over zijn kwaliteit.

Ik verdedig hem in dat opzicht, Waxxer, omdat zijn uiterlijk er niet toe doet.
nou .. dat uiterlijk er niet toe doen... ben ik niet met je eens

een uiterlijk.. en uitstralling.. dat roept ook een bepaald gevoel op

als iemand er uitziet alsof hij een autongeluk heeft gehad.. ja dat is een verkeerde boodschap

als ik naar zijn muziek luister wil ik kunnen wegdromen.. over mooie dingen.. en niet denken aan processen, geldproblemen, neusen die er afvallen, rare pruiken enz

jij vint het niet belangrijk.. dar respecteer ik.. maar ik denk dat het voor een heleboel andere mensen wel belangrijk is..

zo werkt de wereld nu eenmaal.. uiterlijk doet er toe . zeker in de popmuziek
  zondag 18 december 2005 @ 22:48:01 #169
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33204881
Je hebt gelijk.

Ik vind Balkenende ook integer en lief en niet in eerste instantie 'Harry Potter'. Het ligt aan mij.
pi_33205006
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt gelijk.

Ik vind Balkenende ook integer en lief en niet in eerste instantie 'Harry Potter'. Het ligt aan mij.
tja.. ik denk dat balkenende zijn beleid veel beter kan verkopen.. als hij bereid zou zijn zijn uiterlijk te veranderen.. en zijn lichaamstaal zou veranderen

hij doet wel goede dingen.. maar als niemand dat gelooft omdat de verpakking niet goed is..

tja..
  zondag 18 december 2005 @ 22:54:04 #171
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33205137
.. dan ligt dat niet aan hem.
pi_33205187
hoezo.. wie is dan verantwoorlijk voor zijn lichaamstaal en uiterlijk?
  zondag 18 december 2005 @ 22:56:58 #173
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33205247
Wie is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen oordeel over hem op basis van inhoud?
pi_33205346
beoordeling van lichaamshouding en uiterlijk zijn een evolutionair gegeven..

is niet een bewuste keuze om te zeggen.. ik vindt die houding goed of niet goed.. gaat vanzelf.. onbewust en intuitief

daar doe je dus niets aan

het veroorzaken van die reactie.. is balkenende verantwoordlijk voor

ik kan me goed herinneren toen hillary clinton president vrouw werd.. ze zag er uit als een nerd.. niemand nam haar serieus..

ze is echter slim en heeft haar uiterlijk aangepast.. dat werkte

balkenende zou dat ook kunnen doen..
  zondag 18 december 2005 @ 23:04:09 #175
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33205485
Ik denk dat minder oppervlakkige mensen iemand juist bewonderen omdat hij zichzelf blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')