nou toen ik hem zag in de video van you rock my worldquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?
De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.
Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
Je bent hem wel érg defensief aan het verdedigen steeds zeg...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is er mis met zijn uiterlijk? Dat is de grootste bullshit. Daar gaat het toch niet om?
De samenwerking met Quincy Jones lijkt me 'op'. Die gast waarmee hij op 'Invincible' samen werkte, Jerkins of zo, mag ook weg.
Een warme, frisse, sobere producer, dus ook geen Pharrell of Wyclef. Die maken overal een overspannen mix van.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.
Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
Jwel, alleen zijn mijn opvattingen niet héél... positief, en als je een afwijkende mening hebt op een heel normale, niet-scheldende en niet-vloekende manier, dan nóg krijg ik een container aan bagger over me heen dat ik niet moet zeuren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef Rnnz het volgende:
Oh god, wat een grote fout van mij.. :S
Ga je nou alle topics af op zoek op taalfouten? Want je bent duidelijk niet geïnteresseerd in Michael Jackson.
nou ik hoop meer dat hij songs gaat maken zoals dangerousquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:31 schreef Rnnz het volgende:
Maar die pruik draagde hij bij de rechtzaak omdat hij geen zin had om z'n haar de hele tijd te laten doen.
Z'n uiterlijk moet natuurlijk verbeterd worden om bij iedereen in de smaak te vallen. Daarnaast moet hij terug naar het begin, samen met Quincy. Lekkere jaren 70/80 beats die lekker in het gehoor liggen met daartussendoor een paar serieuze/gevoelige nummers zoals uit begin/midden jaren 90 (They don't care about us, You are not alone, Will you be there).
Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclipsquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
anders moet hij maar geen videos meer maken en alleen muziek
inderdaad of een computeranimatie, waarin hij er uitziet zoals 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of clips maken waar hij niet in voorkomt of tekenfilmclips
Maar uiteindelijk draait het gewoon om de muziek. Michael moet gewoon een album maken zonder daar een heel circus omheen te breien. MIchael's albums zijn al lang van te voren aangekodigt en maken er een hype van voor dat iedereen het uberhaupt gehoord geehft. Dan worden verwachtingen zo hoog dat het altijd tegenvalt. Niet te lang doen over het album en het niet van tevoren laten aankondigen. Gewoon in een keer op de markt knallen en dan promoot het zichzelf wel.
nou .. dat uiterlijk er niet toe doen... ben ik niet met je eensquote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De verwachtingen worden meestal nog beantwoord ook, ondanks de enorme hype. Dat zegt wat over zijn kwaliteit.
Ik verdedig hem in dat opzicht, Waxxer, omdat zijn uiterlijk er niet toe doet.
tja.. ik denk dat balkenende zijn beleid veel beter kan verkopen.. als hij bereid zou zijn zijn uiterlijk te veranderen.. en zijn lichaamstaal zou veranderenquote:Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt gelijk.
Ik vind Balkenende ook integer en lief en niet in eerste instantie 'Harry Potter'. Het ligt aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |