Naar iemand van "Leiden". Het mailadres dat onder 'Contact' stond. Alleen ik kreeg meteen een email terug dat van woensdag tot en met vrijdag ze bezig waren met een verhuizing en er dus nog niet gereageerd werd. Was wel in het Engels, maar ze sturen het maar door anders en natuurlijk had ik een ander adres kunnen mailen, wat ik misschien nog maar even ga doen, maar dan zou er minder kans zijn dat het niet doorgaat en dus minder kans zijn dat ik van mijzelf ga walgen. En dat kan natuurlijk niet.quote:
Collocolulom Doculcolcum.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef du_ke het volgende:
Ach echt te laat ben je nooit veelal is inschrijven nog tot in september mogelijk.
Alle gekheid op een stokje - wat te denken van Wouter Bos als de salonfähige BreezerBoy?!...quote:
quote:They call me the breeze
I keep blowin' down the road
Well now, they call me the breeze
I ain't got me nobody
I don't carry me no load
Ain't no change in the weather
Ain't no changes in me
Well, there ain't no change in the weather
Ain't no changes in me
And I ain't hidin' from nobody
Nobody's hidin' from me
Oh, that's the way its supposed to be
Well, I got that green light, baby
I got to keep movin' on
Well, I got that green light, baby
I got to keep movin' on
Well, I might go out to California
Might go down to Georgia, I don't know
Well, I dig you Georgia peaches
Makes me feel right at home
Well now, I dig you Georgia peaches
Makes me feel right at home
But I don't love me no one woman
So I can't stay in Georgia long
I ain't got me nobody
I don't carry me no load
Ooh, Mr. Breeze
Kunnen onze allochtonen nog wat van lerenquote:Volgens Young Rok Kim, één van de aanwezige Zuid-Koreaanse supporters, is het niet meer dan normaal. "Zo doen wij dat gewoon. Je bent te gast in een vreemd land. Als je er dan een bende van maakt, dan moet je dat weer netjes opruimen."
Goedzo, maak je maar onzichtbaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ik ga nu achter een pilaar staan.
Kathedralen worden gebouwd met hamers en sikkels, Harry.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Goedzo, maak je maar onzichtbaar![]()
Vooral ook de autochtonenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:03 schreef pberends het volgende:
Zuid-Koreanen maken zelf tribune schoon
[..]
Kunnen onze allochtonen nog wat van leren.
Gisteren een laveloze Diederik-Hendrik zijn mouw open zien halen aan de fiets die hij op de grond probeerde te gooien.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral ook de autochtonen.
Ook de gemiddelde Nederlander mag z'n land best wat schoner houden. M'n onderbuurvrouw klaagde net nog over van dat achterlijke tuig dat het leuk vindt om in de portiek te zeiken.
Dat is dan wel weer goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gisteren een laveloze Diederik-Hendrik zijn mouw open zien halen aan de fiets die hij op de grond probeerde te gooien..
A Kodak Moment?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gisteren een laveloze Diederik-Hendrik zijn mouw open zien halen aan de fiets die hij op de grond probeerde te gooien..
M'n arm nog niet echt, wel m'n klauwen en m'n kniequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Monidique het volgende:
Ik heb wel eens mijn arm opengehaald aan het vallen met de fiets,.
.
Anderen wel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb mij in beschonken toestand nimmer bezeerd.
Waaide het?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Monidique het volgende:
Nee, niet opengehaald, nee, wel wat schaafplekken. En tanden eruit..
.
Wordt hoog tijd dan!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb mij in beschonken toestand nimmer bezeerd.
Ja, weinig kans. Ik heb het natuurlijk regelmatig geprobeerd, maar zo dronken worden lukt mij niet.quote:
sikkels zijn er om het graan mee te snijden, dat is een praktisch handtuig en hamers zijn er om je op je duim te slaan, dat deed Jezus ook regelmatig toen hij God wilde eren. Tegenwoordig wordt de voorgevel van Tatjana er alleen nog maar mee geeerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kathedralen worden gebouwd met hamers en sikkels, Harry.
En met dat graan worden de bouwvakkers gevoed, Harry. Wel even doordenken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
sikkels zijn er om het graan mee te snijden, dat is een praktisch handtuig
God is geen Vijfjarenplan, Harry.quote:en hamers zijn er om je op je duim te slaan, dat deed Jezus ook regelmatig toen hij God wilde eren.
Met hamers? Is dit een obscene metafoor?quote:Tegenwoordig wordt de voorgevel van Tatjana er alleen nog maar mee geeerd![]()
Met hamers en snikkels, aldus Piet K. , woordvoerder van een groot kledingwarenhuisquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En met dat graan worden de bouwvakkers gevoed, Harry. Wel even doordenken.
[..]
God is geen Vijfjarenplan, Harry.
[..]
Met hamers? Is dit een obscene metafoor?
Het lijkt me heel erg interessant om eens een weekje op vakantie naar zo'n inteeltklandorpje te gaan. Ben jij nooit nieuwsgierig naar wat die mensen beweegt om elke dag weer op te staan om 'iets' te doen waarvoor zij willen leven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Eindelijk!
de staat Mississippi is het proces begonnen tegen de parttime dominee Edgar Ray Killen die beschuldigd wordt van de moord op drie burgerrechtenactivisten. Killen, gedurende de jaren '60 werkzaam als predikant, vertelde zijn gemeenteleden dat de Klu Klux Klan Gods zegen had. Vanaf de kansel moedigde hij hen aan om lid te worden. Daarnaast was hij ook de plaatselijk leider van de KKK. In de zomer van 1964 organiseerde Killen een hetze waarbij drie jonge burgerrechtenactivisten werden opgespoord en vermoord.
Killen staat nu terecht voor zijn aandeel de moord op de blanken Michael Schwerner en Andrew Goodman uit New York en op de zwarte, uit Mississippi afkomstige James Chaney. Deze heren hielpen zwarten zich te registreren als kiezers. Hun dood werd in 1988 verfilmd in de film Mississippi Burning. De zomer van 1964 is de boeken ingegaan als de Freedom Summer. Mede door de moord kreeg de strijd voor gelijke rechten voor zwarten meer aandacht wat resulteerde in een versnelde invoering van de Civil Rights Act later dat jaar.
De nu 80-jarige Killen die vanwege artritis in een rolstoel zit, wordt al sinds 1964 in verband gebracht met de moorden. Getuigen en de FBI melden dat hij degene was die de zoektocht naar de jongemannen organiseerde. In 1967 werd Killen met een aantal anderen beschuldigd van het schenden van de burgerrechten van het drietal. Killen werd toentertijd niet veroordeeld. Zeven anderen wel.
Killens advocaat ontkent dat zijn cliënt een aandeel had in de moord op het drietal. Wel bevestigt hij dat Killen destijds lid was van de KKK. Volgens zijn advocaat maakt hem dat echter niet schuldig aan moord. "De Klan staat hier niet terecht."
De openbare aanklager vertelde op zijn beurt dat Killen de lijken van het drietal al wist aan te wijzen voordat de autoriteiten ze vonden. Daarnaast was Killen een 'kleagle', een leider, van de KKK in Neshoba County en hielp hij bij het opzetten van een Klan-afdeling in een nabijgelegen county. De bijeenkomst waarop besproken werd hoe Schwerner moest worden tegengehouden, werd voorgezeten door Killen.
Als de jury, bestaande uit negen blanken en drie zwarten de kant van het openbaar ministerie kiest, dan kan de bejaarde Killen veroordeeld worden tot levenslang
toen moest je je horloge nog opwindenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef George-Butters het volgende:
tsjongejongejonge hamers en sikkels. Dat is nog eens de goede oude tijd
En veegde je je billen af met je linkerhand!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
toen moest je je horloge nog opwinden![]()
Hoe doe je dat nu dan als je in je waldoos zitquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En veegde je je billen af met je linkerhand!
in mijn wat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nu dan als je in je waldoos zit![]()
hmmm, ik dacht dat je dat wel zou wetenquote:
Speciaal voor jou dan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:19 schreef Sidekick het volgende:
Ruud Koole stopt binnenkort als partijvoorzitter.
Op een zinkend schip staan slechts twee dingen te doen: of het zinkende schipquote:
Beetje sms-en.. beetje met elkaar lullen... soms een dutje tussendoor... even de gang op een blowtje roken. Hoef je geen medelijden mee te hebben hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe blijven die Tweede Kamerleden wakker bij zo'n zitting als deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |