quote:Marrokanen die dood gaan willen zo snel mogelijk terug om daar begraven te worden, binnen een dag heb ik begrepen. Als het net zo snel kon gaan met de levende dan zijn we van een hoop gezeik af.
en dat op de site van de elsevier.quote:jullie marokanen hebben je belastingbetalende ouders te schande gemaakt door je in dit land in grote getale zo te misdragen.Maar natuurlijk zijn WIJ de racisten.
Jullie langste tijd hier zit er op.
je weet waartoe we in staat zijn in Europa!
Ja, met ontzettend veel rechten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef lucida het volgende:
Vraag van NOS journalist aan Verdonk: "maar een (Nederlands) paspoort is slechts een papiertje"???![]()
Monidique-sniffing.quote:
Ik ben er wel blij mee als ik deze zomer op de Veluwe zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wordt die Poema doodgeschoten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Poema heeft niks misdaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee als ik deze zomer op de Veluwe zit.
Consider it done.quote:
Die niggers smell eronder danquote:
"Bah, pepermunt!"quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
Saddam Hoessein wil ook zijn trial in Santa Maria.
Zeg jij dat of heeft 'ie dat echt gezegd?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:25 schreef pberends het volgende:
Saddam Hoessein wil ook zijn trial in Santa Maria.
Waarom? OJ toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
Als MJ zwart was, was ie wel veroordeeld.
Nee, David Letterman-grapje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg jij dat of heeft 'ie dat echt gezegd?
Wordt tijd dat die eens naar Afghanistan gaat. Achterlijke mongool dat die is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:28 schreef pberends het volgende:
Slet Koenders bij NOVA.
Koenders vindt het "Geen theekransje" in Afghanistanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die eens naar Afghanistan gaat. Achterlijke mongool dat die is.
wat doen onze jongens daar eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |