Wel kut voor je man. Sterkte!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, maar oma is buitengewoon slecht en als ze binnen nu en 10:00 p.m. het hoekje omgaat gaat het hele feest alsnog niet door.
Wel een gleuf voor hem? Wat is dit voor een zieke opmerking?quote:
Walgaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:Allllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees moet kaaaaaaaaaaaaaaaaaapooooooooooooooooooooooot!
Heeft hij een permban of zo? Of is zijn ban nog niet verlopen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:12 schreef lucida het volgende:
Tja, die sjun, hij timmert gestaag aan de weg. Zijn weblog is een verrijking in het tijdperk van digitale bagger en ‘lichtvoetige’ trivialia.
Nochtans blijft zijn uitsluiting op dit Forum een gotspe. Ik weet wel dat je niet over de banpolicy behoort te posten, maar het doelbewuste doodzwijgen van sjun en Sater door de verantwoordelijke crewmembers blijft een hoogst onverkwikkelijke en voor sommige onverteerbare zaak.![]()
Dat krijg je met eilanden!... Maar inderdaad een pracht land. Ik ben er 2x geweest. Was zelfs van plan de laatste keer, midden jaren tachtig, voorgoed in Australië te blijven, maar o.a. vanwege een poging tot gewelddadige roof, waarbij ik met een mes in mijn linker zij werd gestoken, heb ik toch maar van dat plan afgezien. (Het geld dat beide overvallers van mij eisten hebben ze natuurlijk niet gekregen.)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
fantastisch land, loeigroot en toch een waterdicht asielbeleid.
Oi, you're free to go!
Daar kun je pas over beschikken, als je hebt geleerd het op jezelf toe te passen!...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef kLowJow het volgende:
Wat zou ik graag over de capaciteiten beschikken mensen dood te zwijgen.
Je laat je toch niet door een messteek weerhouden van een wereldkeuze?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:25 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat krijg je met eilanden!... Maar inderdaad een pracht land. Ik ben er 2x geweest. Was zelfs van plan de laatste keer, midden jaren tachtig, voorgoed in Australië te blijven, maar o.a. vanwege een poging tot gewelddadige roof, waarbij ik met een mes in mijn linker zij werd gestoken, heb ik toch maar van dat plan afgezien. (Het geld dat beide overvallers van mij eisten hebben ze natuurlijk niet gekregen.)
Maar ook in Australië wonen (veelal Aziatische) allochtonen. Die echter in tegenstelling tot veel in Europa aanwezige allochtonen, wel degelijk een meerwaarde voor de economie en de Australische samenleving betekenen.![]()
Kiev, schier blond kipje hele nacht 80¤.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In oost Europa zijn de hoertjes goedkoper!
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:27 schreef lucida het volgende:
[..]
Daar kun je pas over beschikken, als je hebt geleerd het op jezelf toe te passen!...![]()
Wat een zwerverquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allemaal onschuldige Marokkanen in PremTime.![]()
![]()
![]()
Nou ik schreef ook o.a. vanwege! Maar je hebt gelijk het is een geweldig land. Ik heb vele duizenden kilometers doorheen het land gereisd - met een camper - en ben op plekken geweest waarvan ik dacht dat daar de tijd duizenden jaren had stil gestaan. Ook de kleur van de Oceaan, de wijdsheid van het land en het bijzonder klimaat zullen me altijd bij blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je laat je toch niet door een messteek weerhouden van een wereldkeuze?
Ik was er één keer, maar zou er zo weer naartoe willen.![]()
Marokkaans meisje met een Lonsdale-shirt aan!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Nou ik schreef ook o.a. vanwege! Maar je hebt gelijk het is een geweldig land. Ik heb vele duizenden kilometers doorheen het land gereisd - met een camper - en ben op plekken geweest waarvan ik dacht dat daar de tijd duizenden jaren had stil gestaan. Ook de kleur van de Oceaan, de wijdsheid van het land en het bijzonder klimaat zullen me altijd bij blijven.
Ik heb er zelfs een half jaar gewerkt onder de naam Marcel Tucker, zowel in Sydney, Melbourne alsook Adelaide.
Maar ook mijn ontmoeting met Dame Edna beschouw ik nog steeds als een van de hoogtepunten van mijn reizen naar Australië.
[afbeelding]
Possums nog aan toe!
Het gevaar van het oordelen over anderenquote:
Prem vond het raar dat de politie niet gewoon aanbelde bij de verdachte die mogelijk een vuurwapen had.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:50 schreef lucida het volgende:
Wat goed trouwens van die Indische tantes. Van mij mogen ze zo op de post van integratie. Hier kunnen de Turken en Marokkanen nog wat van leren - en de politiek correcte knuffelpolitiek al helemaal.
Aanpassen dat is het sleutelwoord. En de souteneurs van de mukltikul zoals Prem moeten we in hun oren toeteren - genoeg is genoeg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |