I'm convinced. Volgend jaar snowcamp voor deze jongenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:07 schreef Kentaro het volgende:
pff net terug van 2Alpes, in 10 uur 1200 km in mijn eentje teruggeredenEen kort verslag; een super weekje met poedersneeuw. We kwammen zaterdagavond aan en zijn zondag gaan boarden, De piste was, zoals gebrukelijk nogal ijzig 's ochtends maar ontdooide wel wat. Het park lag er super bij. 'Savonds begon het beneden te regenen, dus we hoopte op sneeuw boven en er bleek wel wat gevallen te zijn en het was strakblauw en zonnig. Dae avond daarop weer hetzelfde. Alleen was er toen echt veel gevallen zodat we gewoon echt best dikke poeder konden rijden 's ochtends. In juli!. Echt te vet gewoon. 'S ovnds was het weer regen en elke ochtend weer strakblauw en zon. De rest van de week was het droog en is er niks meer gevallen maar lag er genoeg.
Maar al was er niets aan sneeuw gevallen dan is het alleen voor het park al de moeite waard. Tot zo ver even een korte update. Ik ga het niet teruglezen voor spelfouten want ik ga een biertje opentrekken
haha net als triple x met ze plastic (marktplaats) bindingenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef Rnej het volgende:
zegt me geen reet .. maargoed
van fantastic four krijg je ook zin in wintersport.. the human torch doet effe een helidropje op zijn snowboard :-)
(hij rijdt wel op step-in... dat is dan weer jammer)
Voor de noobs was de tour ook in Courchevelquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef Rnej het volgende:
zegt me geen reet .. maargoed
ja maar Vin Diesel kan daarmee wel voor een lawine uit boarden he!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:04 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha net als triple x met ze plastic (marktplaats) bindingen![]()
Volgens mij stonden zijn bindingen trouwens in een andere hoek als hij in de vliegtuig zit (of was het een helicopter?) dan wanneer hij op de sneeuw staat....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef RichardX het volgende:
[..]
ja maar Vin Diesel kan daarmee wel voor een lawine uit boarden he!![]()
quote:
Aah, Rnej is een burton-fanboy!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Rnej het volgende:
lol, als jullie ns wisten wat ik allemaal van burton heb.. dan zou ik gelyncht worden
hehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Een maat van me is net terug uit Nepal, heeft daar een uber dope Nepalese muts voor me gescoord, dus dat wordt boarden in stijl.
Tering he. Word je gesponserd dus hunnie ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Rnej het volgende:
ff patsen :p
Burton Canyon 2005
Burton Cartel 2005
Burton Moto 2005 (ok, minder patserig ...)
Red HIFI Audio helm
Burton Ronin Flightpant
Burton Ronin Tech jacket
Burton Underglove handschoenen
moet ik er wel bij zeggen dat mijn board gratis was, en mijn broek en jas samen nog geen 250 euro waren... probeer die kwaliteit maar ns voor minder te vinden
Ik ben er al in naar de supermarkt geweest....quote:
nah, ik heb enorm grote poten (maat 14 us) , en die maat heeft niet elke winkel op voorraad.. en nja, burton hebben ze nu eenmaal veel op voorraad... dus jammer maar helaas...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering he. Word je gesponserd dus hunnie ofzo?![]()
Heb alleen met board (shaun white) en bindingen (cartel) van Burton.
rest is dragon, special blend, sessions, giro, 32, dainese
Ook niet als ze op 20 jarige leeftijd kind heeft gehad?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:37 schreef Komakie het volgende:
MILF MILF MILF MILF!!!!!!!
Ik ook niet... maar ik val over het algemeen niet zo op MILF's...
Het was geen MILF hoor....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ook niet als ze op 20 jarige leeftijd kind heeft gehad?![]()
XL + Burton = Justin Timberlake?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
Het was geen MILF hoor....
Zij vond mij leuk, ik haar niet
Niet elk vrouwtje dat mij leuk vind is een lekker wijf hoor....
Ook Justin Timberlake heeft minder mooie fans....
iets knapper!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
XL + Burton = Justin Timberlake?
Maar hij kan hoger zingenquote:
Ligt eraan hoe oud het kind nu isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ook niet als ze op 20 jarige leeftijd kind heeft gehad?![]()
Tussen 1 jaar en 7 jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud het kind nu is
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:42 schreef Rnej het volgende:
wat is er dan mis met burton? t enige waar ik op kom is dat het eigenlijk te duur is.. maar afgezien daarvan?
en nee, ik wil niet weer zo'n loze discussie, je zal mij nooit horen beweren dat het t beste is wat er is, maar tis echt niet het beroerdste merk....
Is er uberhaupt wel een merk dat een net zo wijdverspreide en uitgebreide hulp/reparatie service heeft als Burton?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
hmmmm 1 tot 10 lijkt me nog goed te doen. Afhankelijk van de looks natuurlijk, daarna wordt het twijfelachtig.... (hoewel, ik heb een MILF als collega gehad en die was 32. lekker wijf manquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:11 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tussen 1 jaar en 7 jaar.
Dan is goed te doen lijkt mij.......![]()
Ze zijn het merk dat snowboarden groot heeft gemaakt. Hele lange tijd vrij underground gebleven, daarna vrij snel groot geworden en dat vinden mensen vervelend denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:42 schreef Rnej het volgende:
wat is er dan mis met burton? t enige waar ik op kom is dat het eigenlijk te duur is.. maar afgezien daarvan?
en nee, ik wil niet weer zo'n loze discussie, je zal mij nooit horen beweren dat het t beste is wat er is, maar tis echt niet het beroerdste merk....
Moh, wees blij dat Burton zo'n service heeft. Over het algemeen sturen ze alles vrij snel terug. ze hebben ongeveer een week nodig als je het naar een goeie shop brengt. En jep, dat maakt verschil omdat de ene shop nou eenmaal een betere naam bij ze heeft dan de andere.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:
btw, ik heb gisteren mijn vakanties besproken met me chef op het werk.
half september lang weekend (van woensdag t/m maandag) vrij voor lang weekend boarden.
Eind Oktober week vrij voor de Landes training.
Eind November en begin december 2 weken vrij voor de Landes opleiding
Week van Kerst en oud en nieuw vrij omdat ik dan een week eerder naar Oostenrijk kan
1 januari is tevens het einde van me contract daar dus kan gelijk de rest van het seizoen lesgeven.
wooohoo!!
Neequote:Op zondag 7 augustus 2005 10:58 schreef Kentaro het volgende:
He Thermo, ik heb hier nog een Dominant van vorig jaar staan een 154. Is dat niks voor je?
Zeg, hoeveel van die boards verbruik jij nou eigenlijk per jaar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:31 schreef Thermo het volgende:
Mochten er nog mensen een 159 van vorig jaar tegen komen hou ik me ook aanbevolen want ik vind hem geweldig, en ik ga er niet echt zachtzinnig mee om.
Noem het gewoon een uit de hand gelopen hobbyquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel van die boards verbruik jij nou eigenlijk per jaar?.
Doe je goed. Ik ga deze winter ws niet. Ben benieuwd hoe deze winter wordt.. niet in de sneeuwquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:
btw, ik heb gisteren mijn vakanties besproken met me chef op het werk.
half september lang weekend (van woensdag t/m maandag) vrij voor lang weekend boarden.
Eind Oktober week vrij voor de Landes training.
Eind November en begin december 2 weken vrij voor de Landes opleiding
Week van Kerst en oud en nieuw vrij omdat ik dan een week eerder naar Oostenrijk kan
1 januari is tevens het einde van me contract daar dus kan gelijk de rest van het seizoen lesgeven.
wooohoo!!
Lijkt me ook erg vaag ja, en ik ga het nog ff niet uitproberenquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik ga deze winter ws niet. Ben benieuwd hoe deze winter wordt.. niet in de sneeuw![]()
Dat doen die freestylers toch uit een soort compensatiedrang?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:
Vind het ook altijd wel jammer dat de boards met de vetste opdrukken over het algemeen allemaal freestyleboards zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dat doen die freestylers toch uit een soort compensatiedrang?![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dat doen die freestylers toch uit een soort compensatiedrang?![]()
dan kun je tijdens het wachten bij de lift wat leuks zien als de sneeuw eraf isquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:51 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je aan mooie figuurtjes op je board als ie toch altijd onder de de poeder zit?![]()
Ik kijk in de rij altijd of er nog leuke dames zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan kun je tijdens het wachten bij de lift wat leuks zien als de sneeuw eraf is
dan wil ik wel is weten waar jij die zietquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:51 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik kijk in de rij altijd of er nog leuke dames zijn.In december/januari is dat minder. Iedereen zwaar ingepakt maar in April daar in tegen is er een hoop te zien
![]()
Als de zon beetje goed schijnt liggen ze allemaal op die terrasjes. Jas uit natuurlijk want die is te warm.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan wil ik wel is weten waar jij die zietik zie ze eigenlijk nooit
![]()
laat ik nou NET op zoek zijn naar zo'n boardjequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:
Die Volkl ziet er gelikt uit
Jammer dat hij te klein is en niet het soort board dat ik zoek.
Vind het ook altijd wel jammer dat de boards met de vetste opdrukken over het algemeen allemaal freestyleboards zijn.
Dat is echt iets wat gewoon moet gaan veranderen in de toekomst.
Bij ons was daar nauwelijks verschil in. Werd meer gekeken naar wat je kon (kwa techniek en uitleg) dan naar diploma's. En natuurlijk voor afwisseling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg vaag ja, en ik ga het nog ff niet uitproberen
ik ben wel benieuwd naar de Landes opleiding en naar de resultaten daarvan. Als ik het zou halen, vraag ik me wel af in hoeverre het positief is voor mijn lesgeven. Het zal ongetwijfeld positief zijn, maar ik ken bijvoorbeeld een meisje dat vorige jaar les bij ons gaf en die had niet veel betere leerlingen met haar Landesopleiding dan ik met mijn Anwarter.
Nou was het wel zo dat ze een beetje een aparte techniek heeft en het er allemaal niet zo stylisch uit ziet... (wil er verder niets mee over mezelf zeggen hoor)
Nouja, ik ga in September toch ff naar de chef van de school dus kan ik dat allemaal gelijk wel ff vragen
Als je Landes bedoeld: daar waren er maar 2 van vorig jaar.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Bij ons was daar nauwelijks verschil in. Werd meer gekeken naar wat je kon (kwa techniek en uitleg) dan naar diploma's. En natuurlijk voor afwisseling.
Zijn er veel mensen met fotgeschrittene kurs snowboard voor volwassenen??
In april altijd ff lekker buiten eten hoor. In januari zit ook nooit op terras. Alleen mar knallen van die pistes en in park.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:00 schreef fs180 het volgende:
ah terrasjes, tjah daar komik nooitben er 1 keer geweest eigenlijk om wat te drinken.. toen was het schuim van mn bier bevroren voordat ik kon drinken
![]()
gebruik de tijd meer om goedkoop te eten/drinken (benedne dus) of om door te boarden
Er heeft al iemand 80 euro geboden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:15 schreef Kentaro het volgende:
ff mijn boardje spammen
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=sport&u=snowboarden&ID=27104
`quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:25 schreef Kentaro het volgende:
Die 150 E is zonder bindingen uiteraard. Maar als iemand hem compleet wil dan heb ik nog een paar P1 MD's over. Mijn ervaring met Marktplaats is dat je zelf een beetje laag moet gaan zitten met je prijs, dan gaan ze met bieden vaak nog over de vraagprijs. We zullen zien, maar voor minder dan 150 blijft ie lekker hier
En waarom zijn ze dan niet allemaal even duur? Als er verschil in materiaal inzit zit er ook verschil in stijfheid in (oke minimaal)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:39 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn niet de Carbon P1's maar de gewone. Ze worden inderdaad als allround binding omschreven. Ik heb twee paar en ik gebruik ze eigenlijk voor alles, van rails tot poeder.
En wat is een typische freestyle binding? De Mission, De Cartel, De P1 alemaal even responsive.... Het is toch voor een groot deel marketingpraat. Het is met zoiets als met auto's. Sportieve uitvoeringen hebben de bumpers in kleur meegespoten, wtf is daaar sportief aan
de nieuwe K2 site is online btw http://www.k2snowboarding.com/intro.asp?Lang=English
woohoooo The Hives als intro, geweldigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:39 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn niet de Carbon P1's maar de gewone. Ze worden inderdaad als allround binding omschreven. Ik heb twee paar en ik gebruik ze eigenlijk voor alles, van rails tot poeder.
En wat is een typische freestyle binding? De Mission, De Cartel, De P1 alemaal even responsive.... Het is toch voor een groot deel marketingpraat. Het is met zoiets als met auto's. Sportieve uitvoeringen hebben de bumpers in kleur meegespoten, wtf is daaar sportief aan
de nieuwe K2 site is online btw http://www.k2snowboarding.com/intro.asp?Lang=English
He, dat is bij mij het gevalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
enigste verschil is eigenlijk haarkleurquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef XL het volgende:
Net als in de openingspost ben ik voor de linker in de gele bikini...
Deze mag er in deel 20 best bij....
als ze meer dan 10delen in de OP staan ga je ze wel leuk vinden jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef Komakie het volgende:
vind de dames in de openingspost lekkerder...
na 1 deel ook wel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:12 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
als ze meer dan 10delen in de OP staan ga je ze wel leuk vinden ja
In december zijn er maar weinig parken open. Of ze liggen heel hoog en zijn dus erg koud. Ik zou voor Kaprun gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Basje_B het volgende:
Ik wil in december met wat vrienden gaan boarden maar weet nog niet waar. Denk vraag het eens aan jullie.
Zijn met man of 5 a 6 waarvan ik er 4 heb kunnen overhalen om voor eerst mee te gaan dus die zijn beginnend, en ik en andere vriend zijn gevorderd. Willen vooral park rijden.
Weten jullie nog mooie plek waar je wel goed kan uitgaan en toch wel btje sneeuw zeker is.
Ben ik ook eens geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:17 schreef Kentaro het volgende:
ik ga in de 3e week december naar st anton, lekker dichtbij en supervet wbt offpiste. ik weet niet hoe het park is maar de berg is het park toch
om half 8 's ochtends bij de lift staan en smeken of je met de testrun al mee naar boven magquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ben ik ook eens geweest.
ik vind het daar altijd een nadeel dat er aangegeven staat wat routes zijn (wat dus niet geprepareerd is en dus poeder als het net gesneeuwd heeft) en wat pistes zijn. het houdt in dat meer mensen off piste gaan.
Dat vind ik wel een nadeel. ik ga liever na een gebied wat ik ken en waar ik offpiste mogelijkheden ken die niemand anders kent
Burtonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Komakie het volgende:
btw, weet iemand een winkel waar ze echt heel erg veel burton spullen hebben.
of iig snowboardmerken kleding in het algemeen.
gaat niet alleen om snowware maar ook om streetware`
wel in Nederland en bij voorkeur in de buurt van Utrecht he
mja die hebben altijd maar een paar dingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef fs180 het volgende:
skjateshops?
Ik, das ruig daar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Kentaro het volgende:
[..]
BurtonNee, ik denk dat ze bij Duivesteijn (snowworld ZM) wel de meeste burton kleding hebben.
Iets anders, wil is er wel eens in Ischgl (of hoe je het schrijft) geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |