ik moet nog wel eens onderdeeltjes vervangen.quote:
I'm convinced. Volgend jaar snowcamp voor deze jongenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:07 schreef Kentaro het volgende:
pff net terug van 2Alpes, in 10 uur 1200 km in mijn eentje teruggeredenEen kort verslag; een super weekje met poedersneeuw. We kwammen zaterdagavond aan en zijn zondag gaan boarden, De piste was, zoals gebrukelijk nogal ijzig 's ochtends maar ontdooide wel wat. Het park lag er super bij. 'Savonds begon het beneden te regenen, dus we hoopte op sneeuw boven en er bleek wel wat gevallen te zijn en het was strakblauw en zonnig. Dae avond daarop weer hetzelfde. Alleen was er toen echt veel gevallen zodat we gewoon echt best dikke poeder konden rijden 's ochtends. In juli!. Echt te vet gewoon. 'S ovnds was het weer regen en elke ochtend weer strakblauw en zon. De rest van de week was het droog en is er niks meer gevallen maar lag er genoeg.
Maar al was er niets aan sneeuw gevallen dan is het alleen voor het park al de moeite waard. Tot zo ver even een korte update. Ik ga het niet teruglezen voor spelfouten want ik ga een biertje opentrekken
haha net als triple x met ze plastic (marktplaats) bindingenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef Rnej het volgende:
zegt me geen reet .. maargoed
van fantastic four krijg je ook zin in wintersport.. the human torch doet effe een helidropje op zijn snowboard :-)
(hij rijdt wel op step-in... dat is dan weer jammer)
Voor de noobs was de tour ook in Courchevelquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef Rnej het volgende:
zegt me geen reet .. maargoed
ja maar Vin Diesel kan daarmee wel voor een lawine uit boarden he!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:04 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha net als triple x met ze plastic (marktplaats) bindingen![]()
Volgens mij stonden zijn bindingen trouwens in een andere hoek als hij in de vliegtuig zit (of was het een helicopter?) dan wanneer hij op de sneeuw staat....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef RichardX het volgende:
[..]
ja maar Vin Diesel kan daarmee wel voor een lawine uit boarden he!![]()
quote:
Aah, Rnej is een burton-fanboy!quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:18 schreef Rnej het volgende:
lol, als jullie ns wisten wat ik allemaal van burton heb.. dan zou ik gelyncht worden
hehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Een maat van me is net terug uit Nepal, heeft daar een uber dope Nepalese muts voor me gescoord, dus dat wordt boarden in stijl.
Tering he. Word je gesponserd dus hunnie ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Rnej het volgende:
ff patsen :p
Burton Canyon 2005
Burton Cartel 2005
Burton Moto 2005 (ok, minder patserig ...)
Red HIFI Audio helm
Burton Ronin Flightpant
Burton Ronin Tech jacket
Burton Underglove handschoenen
moet ik er wel bij zeggen dat mijn board gratis was, en mijn broek en jas samen nog geen 250 euro waren... probeer die kwaliteit maar ns voor minder te vinden
Ik ben er al in naar de supermarkt geweest....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |