abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 23:03:41 #51
72282 360sjors
King of the Hill
pi_28075847
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:42 schreef beerke het volgende:
Forza Ferrari...
Je gaat toch niet menen dat je hier trots op bent
pi_28075877
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:03 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Niet trots idd.. maar ferrari is geen schuld op te leggen.... FIA ....bah
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 19 juni 2005 @ 23:07:17 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28075982
Hulde aan Ferrari... de race gedomineerd! Geen moment in de problemen, hopelijk hebben ze nu de opgaande lijn weer goed te pakken en is de rest van het seizoen weer gewoon voor Schumi.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 19 juni 2005 @ 23:13:40 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28076226
hmmm ik ga uit van een sarcastische noot bij XL

zuigend zuigend zuigend.... andere woorden heb ik er niet voor...

btw, wat een geweldige reactie van Stoddard

Stoddard: "It's a shame I can't curse on television"
Verslaggever: "Ohw but you van curse on our channel"
Stoddard: "ohw I can???? Fuckin this and fuckin that blablabla fuckin bla!"

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 19 juni 2005 @ 23:15:26 #55
72282 360sjors
King of the Hill
pi_28076290
"On topic":

Snowboarden is overigens een van Robert Doornbos' hobbies
  maandag 20 juni 2005 @ 13:17:06 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28086986
haha
ziet er niet uit maar goed

btw weet iemand nog die site waar je al die films kon downloaden??? kweenie of dat een illegale site is.... hij heeft wel een keer in een topic gestaan...
Als die site illegaal is dan moet je maar vergeten dat ik het gevraagd heb

vriend van me is namelijk helemaal gek van snowboarden geworden van de winter. Hij is de hele tijd teasers aan het downloaden van films enzo. Maar het is wel leuk voor em om gewoon hele films te hebben lijkt mij.
Ik kan wel kopietjes gaan draaien maar met de huidige downloadsnelheden heeft hij ze sneller dan dat ik kopieën kan maken en ze naar hem kan opsturen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 20 juni 2005 @ 13:17:53 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28087009
btw voor een vette teaser van Rome snowboards:

http://www.romesnowboards.com/FF_teaser.mov

Hoe vet is die Car-tab
  maandag 20 juni 2005 @ 13:40:37 #58
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28087737
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:17 schreef Komakie het volgende:
haha
ziet er niet uit maar goed

btw weet iemand nog die site waar je al die films kon downloaden??? kweenie of dat een illegale site is.... hij heeft wel een keer in een topic gestaan...
Als die site illegaal is dan moet je maar vergeten dat ik het gevraagd heb

vriend van me is namelijk helemaal gek van snowboarden geworden van de winter. Hij is de hele tijd teasers aan het downloaden van films enzo. Maar het is wel leuk voor em om gewoon hele films te hebben lijkt mij.
Ik kan wel kopietjes gaan draaien maar met de huidige downloadsnelheden heeft hij ze sneller dan dat ik kopieën kan maken en ze naar hem kan opsturen
[weg vanwege aankomend gezeik]

Maar koop ze he. Support them.......

[ Bericht 4% gewijzigd door Basje_B op 20-06-2005 14:26:25 (GEZEIK!!!!!!!) ]
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 20 juni 2005 @ 14:03:15 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28088386
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef Basje_B het volgende:

[..]

www.torrentspy.com

Maar koop ze he. Support them.......
torrentspy ken ik wel... maar die site wordt hier niet zo gewaardeerd dus ik zou je post ff aanpassen omdat ze het zien als warezsite

maar ehm, ik krijg veel van die video's als promotiemateriaal dus ik betaal eigenlijk nooit voor die dvd's. Afgelopen seizoen kreeg ik een hele zooi oude Method Mags. Waren van het begin van het seizoen en ik kreeg ze aan het einde mee. Maar ja, lekker boeie want die dingen zijn aan het einde van het seizoen net zo actueel als aan het begin

Trouwens, die video's zijn voor het grootste gedeelte alleen maar reclame voor de verschillende merken. Daar halen ze hun inkomen uit. De merken betalen die video's allemaal en ze zijn dan vaak te vinden op internet. Merken blij want het is allemaal reclame. Ze hebben veel meer interesse in een hoop inkomsten via hun produkten dan dat je die video koopt...
  maandag 20 juni 2005 @ 14:28:44 #60
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28089249
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

torrentspy ken ik wel... maar die site wordt hier niet zo gewaardeerd dus ik zou je post ff aanpassen omdat ze het zien als warezsite

maar ehm, ik krijg veel van die video's als promotiemateriaal dus ik betaal eigenlijk nooit voor die dvd's. Afgelopen seizoen kreeg ik een hele zooi oude Method Mags. Waren van het begin van het seizoen en ik kreeg ze aan het einde mee. Maar ja, lekker boeie want die dingen zijn aan het einde van het seizoen net zo actueel als aan het begin

Trouwens, die video's zijn voor het grootste gedeelte alleen maar reclame voor de verschillende merken. Daar halen ze hun inkomen uit. De merken betalen die video's allemaal en ze zijn dan vaak te vinden op internet. Merken blij want het is allemaal reclame. Ze hebben veel meer interesse in een hoop inkomsten via hun produkten dan dat je die video koopt...
groot deel eens maar betalen de merken de riders niet dan?

Hoe meer films ze verkopen hoe meer riders in trek komen hoe meer ze krijgen hoe rijker ze worden hoe meer geld ze uitgeven in de economie die dan weer gaat bloeien zodat ik loonsveroging krijg en nog meer films kan kopen en nog meer op vakantie kan en meer boardjes kan kopen zodat de merken weer blij zijn en die weer emre loon aan hun personeel betalen zodat die weer meer te besteden hebben en mijn baas weer meer winst maak waardoor ik ook weer loonsverhoging krijg?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 20 juni 2005 @ 16:17:48 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28092687
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:28 schreef Basje_B het volgende:

[..]

groot deel eens maar betalen de merken de riders niet dan?

Hoe meer films ze verkopen hoe meer riders in trek komen hoe meer ze krijgen hoe rijker ze worden hoe meer geld ze uitgeven in de economie die dan weer gaat bloeien zodat ik loonsveroging krijg en nog meer films kan kopen en nog meer op vakantie kan en meer boardjes kan kopen zodat de merken weer blij zijn en die weer emre loon aan hun personeel betalen zodat die weer meer te besteden hebben en mijn baas weer meer winst maak waardoor ik ook weer loonsverhoging krijg?
fuck hey, hoe lastig is dat om te lezen haha.

Merken hebben allemaal Teamriders. Die hebben gewoon een vaste regeling. Ze krijgen spullen van de fabrikant en in sommige gevallen ook nog een financiele vergoeding.
Zo kun je het misschien zien maar het is een beetje vergezocht

Maar zoals ik al zei: die films zijn maar een heel erg klein deeltje van de inkomsten van een merk. Het is gewoon om te promoten. En als mensen de film kopen is dat mooi meegenomen (hoe je het ook wend of keert, downloaden is een vorm van minder inkomsten bij het merk) maar de opbrengst van een merk is er verre van afhankelijk van, dus zullen de riders niet veel meer geld krijgen wanneer een video veel gekocht wordt...
  maandag 20 juni 2005 @ 16:32:23 #62
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28093109
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

fuck hey, hoe lastig is dat om te lezen haha.

Merken hebben allemaal Teamriders. Die hebben gewoon een vaste regeling. Ze krijgen spullen van de fabrikant en in sommige gevallen ook nog een financiele vergoeding.
Zo kun je het misschien zien maar het is een beetje vergezocht

Maar zoals ik al zei: die films zijn maar een heel erg klein deeltje van de inkomsten van een merk. Het is gewoon om te promoten. En als mensen de film kopen is dat mooi meegenomen (hoe je het ook wend of keert, downloaden is een vorm van minder inkomsten bij het merk) maar de opbrengst van een merk is er verre van afhankelijk van, dus zullen de riders niet veel meer geld krijgen wanneer een video veel gekocht wordt...
wel gelezen zonder adem te halen he.

oke fijn om te weten dat ik dus vorig jaar vor jan met de korte achternaam paar gekocht heb.
alhoewel kwaliteit is beter, mooie menu's, en op disk

Haat deze warmte. Wil sneeuw
  maandag 20 juni 2005 @ 22:25:45 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28103221
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef Basje_B het volgende:

[..]

wel gelezen zonder adem te halen he.
Uiteraard
quote:
oke fijn om te weten dat ik dus vorig jaar vor jan met de korte achternaam paar gekocht heb.
alhoewel kwaliteit is beter, mooie menu's, en op disk
Ach niet voor jan *piep*

Het is maar waar je waarde aan hecht. Ik geef eerlijk toe dat gewoon netjes kopen natuurlijk wel iets heeft en ook nog eens netter is dus in dat opzicht 2 U
quote:
Haat deze warmte. Wil sneeuw
Bekend probleem...
  maandag 20 juni 2005 @ 22:37:59 #64
72282 360sjors
King of the Hill
pi_28103616
Die site is al down. Was uiteraard Illegaal overigens.
pi_28108601
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook niet heilig en heb naast veel orginele dvd's ook een aantal downloads. Maar dit is toch een beetje een rare redenatie... Films zijn maar een klein gedeelte van het inkomen van een merk, dus die hoef je niet af te rekenen? Dan geldt hetzelfde voor handschoenen of voor een paar boards. Een stuk of vijf boards maken immers ook maar een klein deel uit van de inkomsten van een merk.

Films zijn natuurlijk naast een bron van inkomsten ook een vorm van promotie. Maar als de revenues van een film minder worden. Dan zullen de budgetten voor nieuwe films kleiner worden en dat gaat tn koste van kwaliteit. Men zal met minder camera's filmen, minder locaties bezoeken etc.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:04:40 #66
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28109031
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 08:29 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook niet heilig en heb naast veel orginele dvd's ook een aantal downloads. Maar dit is toch een beetje een rare redenatie... Films zijn maar een klein gedeelte van het inkomen van een merk, dus die hoef je niet af te rekenen? Dan geldt hetzelfde voor handschoenen of voor een paar boards. Een stuk of vijf boards maken immers ook maar een klein deel uit van de inkomsten van een merk.

Films zijn natuurlijk naast een bron van inkomsten ook een vorm van promotie. Maar als de revenues van een film minder worden. Dan zullen de budgetten voor nieuwe films kleiner worden en dat gaat tn koste van kwaliteit. Men zal met minder camera's filmen, minder locaties bezoeken etc.
That's true life

maar aan de andere kant vind ik 30 euro voor een film van klein uur wel prijzig. Tuurlijk is leuk om in de kast te hebben en ze doen ook de leukste stunts maar toch....... zit met 2 kanten zeg maar.

Vond Afterbang echt goed. Leuke andere dingen er tussen enzo en naartuurlijk Today. Party is altijd leuk daarin
pi_28116035
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:04 schreef Basje_B het volgende:

[..]

That's true life

maar aan de andere kant vind ik 30 euro voor een film van klein uur wel prijzig. Tuurlijk is leuk om in de kast te hebben en ze doen ook de leukste stunts maar toch....... zit met 2 kanten zeg maar.

Vond Afterbang echt goed. Leuke andere dingen er tussen enzo en naartuurlijk Today. Party is altijd leuk daarin
Kingsize, Lost in Transition en Trancendence, de drie top films .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 22 juni 2005 @ 07:58:30 #68
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28123539
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:11 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Kingsize, Lost in Transition en Trancendence, de drie top films .
The white album vink ook wel leuk.
Kingsize poster heb ik groot op kantoor hangen. Altijd lekker als je binnenkomt ff dat gevoel weer
pi_28135324
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 07:58 schreef Basje_B het volgende:

[..]

The white album vink ook wel leuk.
Kingsize poster heb ik groot op kantoor hangen. Altijd lekker als je binnenkomt ff dat gevoel weer
Die was van Shaun White toch?

Graftiefusduur, dus niet gekocht.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:19:27 #70
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28136417
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Die was van Shaun White toch?

Graftiefusduur, dus niet gekocht.
Yep Shaun White. Wel geining om ze leven beetje te zien.

Zijn leuke verjaardagkadootje ook maar heb ze wel gekocht.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:23:28 #71
71115 Rnej
I walk the line
pi_28136547
the shaun white album is een chille vid vooral omdat er ook skateparts in zitten

ben ook voor POP van absinthe
pi_28144630
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:03 schreef 360sjors het volgende:

[..]

... ik ben hier absoluut trots op...

Ik wil wel zo'n FIAT-plank hebben trouwens.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:12:51 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_28144708
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef beerke het volgende:

[..]

Sexy he, mijn italiaantje!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:15:16 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28302723
ik presenteer u de nieuwe Nemesis 2006:

Weer geile graphics.

Opvallend: de lengtes zijn anders dan vorig jaar.... en heel erg veel inserts, misschien gaat de Nemesis iets meer richting Freestyle doordat je met de extra inserts breder kan staan???

maar ondanks dat:
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:25:56 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28303026
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:10 schreef beerke het volgende:

[..]

volgens mij is het een Nitro of niet??? (zo te zien aan de plank)
pi_28317897
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:15 schreef Komakie het volgende:
ik presenteer u de nieuwe Nemesis 2006:

[afbeelding]

Weer geile graphics.

Opvallend: de lengtes zijn anders dan vorig jaar.... en heel erg veel inserts, misschien gaat de Nemesis iets meer richting Freestyle doordat je met de extra inserts breder kan staan???

maar ondanks dat:
zie er netjes uit, laat maar komen die 161
pi_28333164
Tis wel weer komkommertijd als ik die postings zie. Beetje over ghettopimps en Formule 1 ouwehoeren haha..

Ik heb weer eens zin om op mn plankje te staan in de zomer. Zeker met van die warme temperaturen de laatste dagen, kreeg ik al verkoeling door naar mn foto's van afgelopen winter te kijken

Naar het buitenland zit er niet echt in, tenzij net over de grens ofzo, maar zijn er nog aan te raden indoorbanen op dit moment? Heb ze allemaal in de afgelopen jaren wel gehad, maar de laatste keer (in januari) dat ik was op de Uithof, heb ik bijna gezworen dat het de laatste keer was.. zo'n korte slechte piste, zoveel mensen en relatief zo duur. Nu lees ik dat in Landgraaf ook nog een piste gesloten is voor onderhoud.

In de zomerperiode zijn de prijzen toch wel lager en zouden er toch minder mensen moeten zijn he. Weet iemand hoe de kwaliteit van de indoorpistes zijn op NL indoorbanen?
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:44:05 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28334231
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

zie er netjes uit, laat maar komen die 161
en de 164 voor mij

alleen ik kijk nog een keer naar die inserts.... zijn er echt fuckin veel. kan me geen board herinneren die dat ook heeft. zullen ongetwijfeld wel boards zijn die dat hebben maar het is toch vrij bijzonder
pi_28339578
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

en de 164 voor mij

alleen ik kijk nog een keer naar die inserts.... zijn er echt fuckin veel. kan me geen board herinneren die dat ook heeft. zullen ongetwijfeld wel boards zijn die dat hebben maar het is toch vrij bijzonder
Het was me niet zo opgevallen maar het is wel erg veel. Beetje overdreven voor mij maar als je ziet hoe wijd sommige tegenwoordig staan
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:58:57 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28341761
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:01 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Het was me niet zo opgevallen maar het is wel erg veel. Beetje overdreven voor mij maar als je ziet hoe wijd sommige tegenwoordig staan
tja... newskool he
Ik sta zelf niet zo heel erg wijd, maar wel net zo wijd dat ik goed kan jibben en niet zo wijd dat ik niet goed meer kan carven

Wel handig misschien omdat je heel erg goed kunt instellen hoe je wil staan. Maar ja.... misschien btje overdreven, maar het stoort me verder niet ofzo

En wat ook goed is: de achterkant (van de 164) is donker blauw. Kan er mooi weer de sticker op van de snowboardschool (check avatar)
  donderdag 30 juni 2005 @ 02:00:29 #81
72282 360sjors
King of the Hill
pi_28351242
Zie ik het nu verkeerd of heeft ie achterop meer inserts? In dat geval kan je wat beter fine-tunen hoeveel setback je wil hebben..

Ziet er wel verschrikkelijk goed uit
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:14:40 #82
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28356608
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:00 schreef 360sjors het volgende:
Zie ik het nu verkeerd of heeft ie achterop meer inserts? In dat geval kan je wat beter fine-tunen hoeveel setback je wil hebben..

Scherp hoor.
5 voor en 7 achter.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:49:50 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28357687
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:00 schreef 360sjors het volgende:

jep
K2 heeft dat altijd al gehad.
Alleen toen hadden ze minder inserts (3x2 voor 4x2 achter)
Kijk maar:

Het is trouwens best irritant om op K2 Nemesis te zoeken. Er zijn namelijk ook inline-skates die zo heten...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:32:12 #84
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28415957
Merkte afgelopen vrijdag dat echt teveel met snowboarden bezig ben. Had tentamen privaatrecht met wetboek erbij en je moest iets met Kartel opzoeken. Loop ik te zoeken bij Cartel (mijn bindingen)

Hebben jullie ook wel eens van die dingen?
  zondag 3 juli 2005 @ 16:30:10 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28447754
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:32 schreef Basje_B het volgende:
Merkte afgelopen vrijdag dat echt teveel met snowboarden bezig ben. Had tentamen privaatrecht met wetboek erbij en je moest iets met Kartel opzoeken. Loop ik te zoeken bij Cartel (mijn bindingen)

Hebben jullie ook wel eens van die dingen?
Niet op die manier maar ik denk elke dag aan snowboarden.
Kijk ook bijna elke dag wel ff in dit topic. Al is het maar om me ff te vergapen aan die nieuwe Nemesis

Ik ga trouwens over 2 weken ff paar dagen naar Hintertux
  zondag 3 juli 2005 @ 18:14:13 #86
71115 Rnej
I walk the line
pi_28450429
heb vanmiddag nog geboard

en een mooie tas gekocht :-D
http://www.burton.com/Burton/gear/products.asp?productID=314&shortMaterialNumber=B5812303
vertical board carry = handig
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:00:29 #87
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28590855
ZO na lange tijd weer een tvp zal zo is ff gaan chillen in swz
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:32:19 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28591860
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:14 schreef Rnej het volgende:
heb vanmiddag nog geboard

en een mooie tas gekocht :-D
http://www.burton.com/Burton/gear/products.asp?productID=314&shortMaterialNumber=B5812303
vertical board carry = handig
link werkt trouwens niet.
kom op de algemene site van Burton uit...
pi_28591923
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

werkt perfect

Goeie shit zo'n summit
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:40:50 #90
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28592181
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

ff een land aanklikken;)
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:51:05 #91
71115 Rnej
I walk the line
pi_28605659
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Thermo het volgende:

[..]

werkt perfect

Goeie shit zo'n summit
jaaah relext tasje
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:15:01 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28629481
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef Rnej het volgende:

[..]

jaaah relext tasje
hmmm nou werkt ie wel...

chill tasje
  maandag 11 juli 2005 @ 16:30:36 #93
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28709889
Zondag weer ff paar uurtjes de koelkast in geweest. Toch even dat gevoel houden.

Nog maar maandje of 2 en dan begint het weer.

9 Oktober komt de BigAir naar Rotterdam las ik toevallig in de Spits! vanmorgen.
  maandag 11 juli 2005 @ 20:33:25 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28716679
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:30 schreef Basje_B het volgende:
Zondag weer ff paar uurtjes de koelkast in geweest. Toch even dat gevoel houden.

Nog maar maandje of 2 en dan begint het weer.

9 Oktober komt de BigAir naar Rotterdam las ik toevallig in de Spits! vanmorgen.
hey das vet

nog 2 maandjes???
Dan komen de grote merken met hun eerste spullen bedoel je???
Oktober/november meestal toch?
  maandag 11 juli 2005 @ 20:52:41 #95
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_28717370
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

hey das vet

nog 2 maandjes???
Dan komen de grote merken met hun eerste spullen bedoel je???
Oktober/november meestal toch?
Bij de local boardshop had ie het over september dat nieuwe shit kwam. Ben benieuwd naar de Ride en Forum binding met nieuw soort cap-strap
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:33:02 #96
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28745029
ah die gare huavel op baan 2 is veranderd in.. boxen
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:57:18 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28745636
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Bij de local boardshop had ie het over september dat nieuwe shit kwam. Ben benieuwd naar de Ride en Forum binding met nieuw soort cap-strap
hmmmm
ben niet zo blij met Ride. Ik heb een paar hele dure Ride bindingen (de MIG's) en ik vind Burtonbindingen gewoon beter. Al is het maar omdat ze makkelijker uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten zijn.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:02:15 #98
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28745772
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmmm
ben niet zo blij met Ride. Ik heb een paar hele dure Ride bindingen (de MIG's) en ik vind Burtonbindingen gewoon beter. Al is het maar omdat ze makkelijker uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten zijn.
waarom zou je dat willen dan?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:48:28 #99
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28747019
Ride bindingen zijn idd crap, ze kunnen beter boards blijven maken maarja willen graag het complete pakket aanbieden heh. Heb trouwens zelf een Ride snowboard jas Burton maakt wel goede bindingen idd, maar als je onderdeeltjes nodig hebt omdat er een clipje van je bindingen kapot gaat ofzo moet het persee burton zijn, met andere merken kan je nogwel universeel onderdeeltje gebruiken.
Heb zelf Rossignol hc4000 bindingen, erg fijne dingen.
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_28748634
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ride bindingen zijn idd crap, ze kunnen beter boards blijven maken maarja willen graag het complete pakket aanbieden heh. Heb trouwens zelf een Ride snowboard jas Burton maakt wel goede bindingen idd, maar als je onderdeeltjes nodig hebt omdat er een clipje van je bindingen kapot gaat ofzo moet het persee burton zijn, met andere merken kan je nogwel universeel onderdeeltje gebruiken.
Heb zelf Rossignol hc4000 bindingen, erg fijne dingen.
True, maar het scheelt dat iedere zichzelf respecterende shop burton spullen heeft en het is nog maar de vraag of zo'n 'universeel' onderdeeltje wel past op de merk X binding.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')