abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:17:39 #176
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29537027
105 euro inmiddels
Meestal duurt het ff voordat iemand met een beetje een realistisch bod komt

Is die 150 euo inc. bindingen of exc.???
Lijkt mij exc. want die bindingen met dat board is wel wat meer waard. Tenzij het board echt inmekaar ligt natuurlijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29537109
Die 150 E is zonder bindingen uiteraard. Maar als iemand hem compleet wil dan heb ik nog een paar P1 MD's over. Mijn ervaring met Marktplaats is dat je zelf een beetje laag moet gaan zitten met je prijs, dan gaan ze met bieden vaak nog over de vraagprijs. We zullen zien, maar voor minder dan 150 blijft ie lekker hier
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:50:04 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29537898
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:25 schreef Kentaro het volgende:
Die 150 E is zonder bindingen uiteraard. Maar als iemand hem compleet wil dan heb ik nog een paar P1 MD's over. Mijn ervaring met Marktplaats is dat je zelf een beetje laag moet gaan zitten met je prijs, dan gaan ze met bieden vaak nog over de vraagprijs. We zullen zien, maar voor minder dan 150 blijft ie lekker hier
`

Lijkt mij ook idd.
Als het board nog goed in mekaar zit, kun je net zo goed nog meer er voor vragen. Maar laag beginnen is idd geen slecht idee

Als die p1's er goed uit zien kun je daar ook nog makkelijk 100 E voor vragen.

Waarom heb je eigenljik een freestyleplank met een P1 binding erop? P1's zijn toch niet echt freestylebindingen voor zover ik weet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_29538341
Het zijn niet de Carbon P1's maar de gewone. Ze worden inderdaad als allround binding omschreven. Ik heb twee paar en ik gebruik ze eigenlijk voor alles, van rails tot poeder.

En wat is een typische freestyle binding? De Mission, De Cartel, De P1 alemaal even responsive.... Het is toch voor een groot deel marketingpraat. Het is met zoiets als met auto's. Sportieve uitvoeringen hebben de bumpers in kleur meegespoten, wtf is daaar sportief aan

de nieuwe K2 site is online btw http://www.k2snowboarding.com/intro.asp?Lang=English
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:30:23 #180
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29539953
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:39 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn niet de Carbon P1's maar de gewone. Ze worden inderdaad als allround binding omschreven. Ik heb twee paar en ik gebruik ze eigenlijk voor alles, van rails tot poeder.

En wat is een typische freestyle binding? De Mission, De Cartel, De P1 alemaal even responsive.... Het is toch voor een groot deel marketingpraat. Het is met zoiets als met auto's. Sportieve uitvoeringen hebben de bumpers in kleur meegespoten, wtf is daaar sportief aan

de nieuwe K2 site is online btw http://www.k2snowboarding.com/intro.asp?Lang=English
En waarom zijn ze dan niet allemaal even duur? Als er verschil in materiaal inzit zit er ook verschil in stijfheid in (oke minimaal)

Lijkt me niet echt ideaal die Cinch bindingen. Als je iets strak aantrek kan je er toch nooit meer zo makkelijk onder of is het alleen om losser te doen en dan snel aan. Meer voor indoor dus
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:42:25 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29540146
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:39 schreef Kentaro het volgende:

woohoooo The Hives als intro, geweldig
hoewel ik liever geen intro heb trouwens......

btw ik kan echt wel duidelijk het verschil merken tussen mijn P1's (wel de carbon) en mijn Cartels. P1 gaat jibben gewoon een stuk stroever. Je hebt minder bewegingsvrijheid, vooral naar opzij. Kon het goed merken toen ik er de eerste keer op reed

Dat responsive is ook een beetje onzin. Burton voor verschillende boards ook dezelfde waarden terwijl de boards totaal anders rijden
pi_29634533
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:

[..]

Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
He, dat is bij mij het geval
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_29640526
een leuke:

Helaas zit wintersport er niet meer in denk ik volgend jaar vanwege nieuwe baan. Denk maar een keertje dan naar indoorbaan gaan ofzo.
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:15:48 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29640935
Net als in de openingspost ben ik voor de linker in de gele bikini...
Deze mag er in deel 20 best bij....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_29641003
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef XL het volgende:
Net als in de openingspost ben ik voor de linker in de gele bikini...
Deze mag er in deel 20 best bij....
enigste verschil is eigenlijk haarkleur
Alleen hun gedrag weet je niet

krijg trouwens wel erg veel zin om weer eens een keertje te gaan snowboarden zeg
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:10:51 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29642784
vind de dames in de openingspost lekkerder...
pi_29642858
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef Komakie het volgende:
vind de dames in de openingspost lekkerder...
als ze meer dan 10delen in de OP staan ga je ze wel leuk vinden ja
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  maandag 15 augustus 2005 @ 08:30:23 #188
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29648715
Heb ook nog een vakantiekiekje voor jullie

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 15 augustus 2005 @ 09:47:48 #189
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29649393
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:12 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

als ze meer dan 10delen in de OP staan ga je ze wel leuk vinden ja
na 1 deel ook wel hoor
pi_29717391
vrijdag dan eindelijk weer even snowboarden in landgraaf

lekker spelen met mijn board dan
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_29755593
Ik wil in december met wat vrienden gaan boarden maar weet nog niet waar. Denk vraag het eens aan jullie.

Zijn met man of 5 a 6 waarvan ik er 4 heb kunnen overhalen om voor eerst mee te gaan dus die zijn beginnend, en ik en andere vriend zijn gevorderd. Willen vooral park rijden.

Weten jullie nog mooie plek waar je wel goed kan uitgaan en toch wel btje sneeuw zeker is.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:16:34 #192
71115 Rnej
I walk the line
pi_29756222
ik ben naar solden geweest, erg leuk gebied, paar leuke cafes en een vrij grote disco... wel een minidorpje

solden is ubersneeuwzeker en ze hebben een mooiiiii park
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:24:32 #193
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29768124
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Basje_B het volgende:
Ik wil in december met wat vrienden gaan boarden maar weet nog niet waar. Denk vraag het eens aan jullie.

Zijn met man of 5 a 6 waarvan ik er 4 heb kunnen overhalen om voor eerst mee te gaan dus die zijn beginnend, en ik en andere vriend zijn gevorderd. Willen vooral park rijden.

Weten jullie nog mooie plek waar je wel goed kan uitgaan en toch wel btje sneeuw zeker is.
In december zijn er maar weinig parken open. Of ze liggen heel hoog en zijn dus erg koud. Ik zou voor Kaprun gaan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_29772064
ik ga in de 3e week december naar st anton, lekker dichtbij en supervet wbt offpiste. ik weet niet hoe het park is maar de berg is het park toch
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:03:23 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29776002
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:17 schreef Kentaro het volgende:
ik ga in de 3e week december naar st anton, lekker dichtbij en supervet wbt offpiste. ik weet niet hoe het park is maar de berg is het park toch
Ben ik ook eens geweest.
ik vind het daar altijd een nadeel dat er aangegeven staat wat routes zijn (wat dus niet geprepareerd is en dus poeder als het net gesneeuwd heeft) en wat pistes zijn. het houdt in dat meer mensen off piste gaan.
Dat vind ik wel een nadeel. ik ga liever na een gebied wat ik ken en waar ik offpiste mogelijkheden ken die niemand anders kent
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:24:31 #196
71115 Rnej
I walk the line
pi_29776613
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ben ik ook eens geweest.
ik vind het daar altijd een nadeel dat er aangegeven staat wat routes zijn (wat dus niet geprepareerd is en dus poeder als het net gesneeuwd heeft) en wat pistes zijn. het houdt in dat meer mensen off piste gaan.
Dat vind ik wel een nadeel. ik ga liever na een gebied wat ik ken en waar ik offpiste mogelijkheden ken die niemand anders kent
om half 8 's ochtends bij de lift staan en smeken of je met de testrun al mee naar boven mag

I know I did toen het gruwelijk gesneeuwd had in Solden afgelopen februari
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:51:41 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29783089
btw, weet iemand een winkel waar ze echt heel erg veel burton spullen hebben.
of iig snowboardmerken kleding in het algemeen.
gaat niet alleen om snowware maar ook om streetware`

wel in Nederland en bij voorkeur in de buurt van Utrecht he
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:23:03 #198
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29784057
skjateshops?
pi_29784554
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Komakie het volgende:
btw, weet iemand een winkel waar ze echt heel erg veel burton spullen hebben.
of iig snowboardmerken kleding in het algemeen.
gaat niet alleen om snowware maar ook om streetware`

wel in Nederland en bij voorkeur in de buurt van Utrecht he
Burton Nee, ik denk dat ze bij Duivesteijn (snowworld ZM) wel de meeste burton kleding hebben.

Iets anders, wil is er wel eens in Ischgl (of hoe je het schrijft) geweest?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:08:34 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29785353
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef fs180 het volgende:
skjateshops?
mja die hebben altijd maar een paar dingen.
Ik wil gewoon een winkel waar ze echt veel van die shit hebben hangen
Skihut schijnt ook wel goed te zijn in dat opzicht...

Hoeft niet alleen burton te zijn trouwens.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')