`quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:25 schreef Kentaro het volgende:
Die 150 E is zonder bindingen uiteraard. Maar als iemand hem compleet wil dan heb ik nog een paar P1 MD's over. Mijn ervaring met Marktplaats is dat je zelf een beetje laag moet gaan zitten met je prijs, dan gaan ze met bieden vaak nog over de vraagprijs. We zullen zien, maar voor minder dan 150 blijft ie lekker hier
En waarom zijn ze dan niet allemaal even duur? Als er verschil in materiaal inzit zit er ook verschil in stijfheid in (oke minimaal)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:39 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn niet de Carbon P1's maar de gewone. Ze worden inderdaad als allround binding omschreven. Ik heb twee paar en ik gebruik ze eigenlijk voor alles, van rails tot poeder.
En wat is een typische freestyle binding? De Mission, De Cartel, De P1 alemaal even responsive.... Het is toch voor een groot deel marketingpraat. Het is met zoiets als met auto's. Sportieve uitvoeringen hebben de bumpers in kleur meegespoten, wtf is daaar sportief aan
de nieuwe K2 site is online btw http://www.k2snowboarding.com/intro.asp?Lang=English
woohoooo The Hives als intro, geweldigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:39 schreef Kentaro het volgende:
Het zijn niet de Carbon P1's maar de gewone. Ze worden inderdaad als allround binding omschreven. Ik heb twee paar en ik gebruik ze eigenlijk voor alles, van rails tot poeder.
En wat is een typische freestyle binding? De Mission, De Cartel, De P1 alemaal even responsive.... Het is toch voor een groot deel marketingpraat. Het is met zoiets als met auto's. Sportieve uitvoeringen hebben de bumpers in kleur meegespoten, wtf is daaar sportief aan
de nieuwe K2 site is online btw http://www.k2snowboarding.com/intro.asp?Lang=English
He, dat is bij mij het gevalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
enigste verschil is eigenlijk haarkleurquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef XL het volgende:
Net als in de openingspost ben ik voor de linker in de gele bikini...
Deze mag er in deel 20 best bij....
als ze meer dan 10delen in de OP staan ga je ze wel leuk vinden jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef Komakie het volgende:
vind de dames in de openingspost lekkerder...
na 1 deel ook wel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:12 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
als ze meer dan 10delen in de OP staan ga je ze wel leuk vinden ja
In december zijn er maar weinig parken open. Of ze liggen heel hoog en zijn dus erg koud. Ik zou voor Kaprun gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Basje_B het volgende:
Ik wil in december met wat vrienden gaan boarden maar weet nog niet waar. Denk vraag het eens aan jullie.
Zijn met man of 5 a 6 waarvan ik er 4 heb kunnen overhalen om voor eerst mee te gaan dus die zijn beginnend, en ik en andere vriend zijn gevorderd. Willen vooral park rijden.
Weten jullie nog mooie plek waar je wel goed kan uitgaan en toch wel btje sneeuw zeker is.
Ben ik ook eens geweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:17 schreef Kentaro het volgende:
ik ga in de 3e week december naar st anton, lekker dichtbij en supervet wbt offpiste. ik weet niet hoe het park is maar de berg is het park toch
om half 8 's ochtends bij de lift staan en smeken of je met de testrun al mee naar boven magquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ben ik ook eens geweest.
ik vind het daar altijd een nadeel dat er aangegeven staat wat routes zijn (wat dus niet geprepareerd is en dus poeder als het net gesneeuwd heeft) en wat pistes zijn. het houdt in dat meer mensen off piste gaan.
Dat vind ik wel een nadeel. ik ga liever na een gebied wat ik ken en waar ik offpiste mogelijkheden ken die niemand anders kent
Burtonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Komakie het volgende:
btw, weet iemand een winkel waar ze echt heel erg veel burton spullen hebben.
of iig snowboardmerken kleding in het algemeen.
gaat niet alleen om snowware maar ook om streetware`
wel in Nederland en bij voorkeur in de buurt van Utrecht he
mja die hebben altijd maar een paar dingen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef fs180 het volgende:
skjateshops?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |