abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:12:47 #126
71115 Rnej
I walk the line
pi_29387488
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Tering he. Word je gesponserd dus hunnie ofzo?

Heb alleen met board (shaun white) en bindingen (cartel) van Burton.

rest is dragon, special blend, sessions, giro, 32, dainese
nah, ik heb enorm grote poten (maat 14 us) , en die maat heeft niet elke winkel op voorraad.. en nja, burton hebben ze nu eenmaal veel op voorraad... dus jammer maar helaas...

en ja, die jas, lekker goedkoop, net als de broek , voor de rest zijn cartels gewoon retegoeie bindingen en mijn boardje was gratis zoals k al zei

enne XL , volgens mij is het 't vest hoor .... ik heb geen burton kleren voor every day en ik gebruik wel axe.. en ik heb nooit sjans bij milfs
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:37:43 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29390102
MILF MILF MILF MILF!!!!!!!

Ik ook niet... maar ik val over het algemeen niet zo op MILF's...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:48:30 #128
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29398507
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:37 schreef Komakie het volgende:
MILF MILF MILF MILF!!!!!!!

Ik ook niet... maar ik val over het algemeen niet zo op MILF's...
Ook niet als ze op 20 jarige leeftijd kind heeft gehad?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:38:01 #129
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29401463
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Het was geen MILF hoor....
Zij vond mij leuk, ik haar niet

Niet elk vrouwtje dat mij leuk vind is een lekker wijf hoor....
Ook Justin Timberlake heeft minder mooie fans....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_29401521
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef XL het volgende:

[..]

Het was geen MILF hoor....
Zij vond mij leuk, ik haar niet

Niet elk vrouwtje dat mij leuk vind is een lekker wijf hoor....
Ook Justin Timberlake heeft minder mooie fans....
XL + Burton = Justin Timberlake?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:56:48 #131
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29402086
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

XL + Burton = Justin Timberlake?
iets knapper!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:57:53 #132
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29402127
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:56 schreef XL het volgende:

[..]

iets knapper!
Maar hij kan hoger zingen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:39:43 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29410552
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe oud het kind nu is
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:03:35 #134
71115 Rnej
I walk the line
pi_29413573
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:57 schreef XL het volgende:

[..]

Maar hij kan hoger zingen
Like I love you baby

donderdag 4 augustus 2005 @ 10:11:10 #135
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29418621
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe oud het kind nu is
Tussen 1 jaar en 7 jaar.

Dan is goed te doen lijkt mij.......
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:42:40 #136
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29420413
Burton

Mensen nog naar les 2 alpes in oktober? schijnt een feestweekend te zijn waar alle merken met nieuw materiaal om te testen op de proppen komt!
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:42:45 #137
71115 Rnej
I walk the line
pi_29421501
wat is er dan mis met burton? t enige waar ik op kom is dat het eigenlijk te duur is.. maar afgezien daarvan?

en nee, ik wil niet weer zo'n loze discussie, je zal mij nooit horen beweren dat het t beste is wat er is, maar tis echt niet het beroerdste merk....
  donderdag 4 augustus 2005 @ 16:17:39 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29425202
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:42 schreef Rnej het volgende:
wat is er dan mis met burton? t enige waar ik op kom is dat het eigenlijk te duur is.. maar afgezien daarvan?

en nee, ik wil niet weer zo'n loze discussie, je zal mij nooit horen beweren dat het t beste is wat er is, maar tis echt niet het beroerdste merk....
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
pi_29427647
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:

[..]

Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
Is er uberhaupt wel een merk dat een net zo wijdverspreide en uitgebreide hulp/reparatie service heeft als Burton?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:47:17 #140
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29430880
Ik heb niks speciaal met Burton maar ook niks tegen.

Hoop hebben hekel aan omdat snowboarden commercieel maakt. Maar heb je dan ook hekel aan adidas en nike enzovoort omdat die het voetbal te commercieel maken?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:38:57 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29434570
ik haat voedbal.. kun je nagaan
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:04:45 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29441496
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:11 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Tussen 1 jaar en 7 jaar.

Dan is goed te doen lijkt mij.......
hmmmm 1 tot 10 lijkt me nog goed te doen. Afhankelijk van de looks natuurlijk, daarna wordt het twijfelachtig.... (hoewel, ik heb een MILF als collega gehad en die was 32. lekker wijf man )
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:42 schreef Rnej het volgende:

Ze zijn het merk dat snowboarden groot heeft gemaakt. Hele lange tijd vrij underground gebleven, daarna vrij snel groot geworden en dat vinden mensen vervelend denk ik.
Voornamelijk ook omdat iedereen Burton kent.

Het is een beetje hetzelfde als met punkbandjes enzo. eerst zijn ze onbekend dan vind iedereen het geweldig, hebben ze een hitje gehad, wil niemand van de "hardcore" fans er meer iets van weten.
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:

[..]

Moh, wees blij dat Burton zo'n service heeft. Over het algemeen sturen ze alles vrij snel terug. ze hebben ongeveer een week nodig als je het naar een goeie shop brengt. En jep, dat maakt verschil omdat de ene shop nou eenmaal een betere naam bij ze heeft dan de andere.

Daarnaast is Burton voor mij positief omdat ik 25% korting krijg in de officiele shop
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:06:52 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29441542
btw, ik heb gisteren mijn vakanties besproken met me chef op het werk.

half september lang weekend (van woensdag t/m maandag) vrij voor lang weekend boarden.
Eind Oktober week vrij voor de Landes training.
Eind November en begin december 2 weken vrij voor de Landes opleiding
Week van Kerst en oud en nieuw vrij omdat ik dan een week eerder naar Oostenrijk kan
1 januari is tevens het einde van me contract daar dus kan gelijk de rest van het seizoen lesgeven.

wooohoo!!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:07:00 #144
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29443391
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:
btw, ik heb gisteren mijn vakanties besproken met me chef op het werk.

half september lang weekend (van woensdag t/m maandag) vrij voor lang weekend boarden.
Eind Oktober week vrij voor de Landes training.
Eind November en begin december 2 weken vrij voor de Landes opleiding
Week van Kerst en oud en nieuw vrij omdat ik dan een week eerder naar Oostenrijk kan
1 januari is tevens het einde van me contract daar dus kan gelijk de rest van het seizoen lesgeven.

wooohoo!!

goed geregeld. Wel netjes van je baas dat je week eerder krijgt.
Hier zijn de aanvragen ook de deur uit maar denk niet dat ze allemala worden goedgekuerd. (ja heb er ook extra ingediend als buffer)

De nieuwe Onboard is uit. Met meer dan 400 nieuwe planken en meer dan 600 aan boots en bindingen. Hbe wel al gekocht maar nog niet echt tijd gehad om te lezen. Kan mooi met dit weer straks als klaar met werk ben.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:37:32 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29457543
Hmmm waar is dat blad te koop???
Nog nooit zien liggen...
hebben ze er ook nog wat interresants bij de boards staan of is het alleen het board met (misschien) de prijs ofzo ????
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:57:13 #146
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29464344
Bij de AKO gekocht op station Sloterdijk. Staan alleen alle nieuwe boarden in met foto van topsheet en wat kleine detalis. En de boots en bindingen natuurlijk.

En nog wat kleine andere leuken dingen.
pi_29467968
ik wil hem ik wil hem ik wil hem

Völkl Squad Jibster 158 05/06

Breed genoeg voor mijn lompe voeten, heerlijk jib boardje met verhoogde kanten zodat ik mijn staalkanten niet te veel in rails zet ( wat ik nu helaas nog wel eens doe )

Of toch....

de 159 van 06 erbij.. .. ook 26 breed....

* Thermo duidelijk opzoek naar nog een jib board.

Allmountain boards genoeg......

argh.

Als de zomer toch niet wil lukken dit jaar ga ik maar al over op wintermode.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:07:10 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29470739
Wow.... die volkl is ruige shit
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:14:13 #149
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29470915
damnit ik wil mn base een andere kleur
pi_29472695
Die volk must be mine.

Ahh...season is coming!
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')