nah, ik heb enorm grote poten (maat 14 us) , en die maat heeft niet elke winkel op voorraad.. en nja, burton hebben ze nu eenmaal veel op voorraad... dus jammer maar helaas...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tering he. Word je gesponserd dus hunnie ofzo?![]()
Heb alleen met board (shaun white) en bindingen (cartel) van Burton.
rest is dragon, special blend, sessions, giro, 32, dainese
Ook niet als ze op 20 jarige leeftijd kind heeft gehad?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:37 schreef Komakie het volgende:
MILF MILF MILF MILF!!!!!!!
Ik ook niet... maar ik val over het algemeen niet zo op MILF's...
Het was geen MILF hoor....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ook niet als ze op 20 jarige leeftijd kind heeft gehad?![]()
XL + Burton = Justin Timberlake?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
Het was geen MILF hoor....
Zij vond mij leuk, ik haar niet
Niet elk vrouwtje dat mij leuk vind is een lekker wijf hoor....
Ook Justin Timberlake heeft minder mooie fans....
iets knapper!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
XL + Burton = Justin Timberlake?
Maar hij kan hoger zingenquote:
Ligt eraan hoe oud het kind nu isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ook niet als ze op 20 jarige leeftijd kind heeft gehad?![]()
Tussen 1 jaar en 7 jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud het kind nu is
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:42 schreef Rnej het volgende:
wat is er dan mis met burton? t enige waar ik op kom is dat het eigenlijk te duur is.. maar afgezien daarvan?
en nee, ik wil niet weer zo'n loze discussie, je zal mij nooit horen beweren dat het t beste is wat er is, maar tis echt niet het beroerdste merk....
Is er uberhaupt wel een merk dat een net zo wijdverspreide en uitgebreide hulp/reparatie service heeft als Burton?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
hmmmm 1 tot 10 lijkt me nog goed te doen. Afhankelijk van de looks natuurlijk, daarna wordt het twijfelachtig.... (hoewel, ik heb een MILF als collega gehad en die was 32. lekker wijf manquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:11 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Tussen 1 jaar en 7 jaar.
Dan is goed te doen lijkt mij.......![]()
Ze zijn het merk dat snowboarden groot heeft gemaakt. Hele lange tijd vrij underground gebleven, daarna vrij snel groot geworden en dat vinden mensen vervelend denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:42 schreef Rnej het volgende:
wat is er dan mis met burton? t enige waar ik op kom is dat het eigenlijk te duur is.. maar afgezien daarvan?
en nee, ik wil niet weer zo'n loze discussie, je zal mij nooit horen beweren dat het t beste is wat er is, maar tis echt niet het beroerdste merk....
Moh, wees blij dat Burton zo'n service heeft. Over het algemeen sturen ze alles vrij snel terug. ze hebben ongeveer een week nodig als je het naar een goeie shop brengt. En jep, dat maakt verschil omdat de ene shop nou eenmaal een betere naam bij ze heeft dan de andere.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef XL het volgende:
[..]
Het zijn die beroerde wannabee's die erin lopen en de belachelijke tijden die je heden te dagen moet wachten als je binding kapot is. In combinatie met het gore lef om een kapotte binding terug te sturen als zijnde gerepareerd in de hoop dat ze hem nooit meer zien. Maar verder is er niks mis mee.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:
btw, ik heb gisteren mijn vakanties besproken met me chef op het werk.
half september lang weekend (van woensdag t/m maandag) vrij voor lang weekend boarden.
Eind Oktober week vrij voor de Landes training.
Eind November en begin december 2 weken vrij voor de Landes opleiding
Week van Kerst en oud en nieuw vrij omdat ik dan een week eerder naar Oostenrijk kan
1 januari is tevens het einde van me contract daar dus kan gelijk de rest van het seizoen lesgeven.
wooohoo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |