Neequote:Op zondag 7 augustus 2005 10:58 schreef Kentaro het volgende:
He Thermo, ik heb hier nog een Dominant van vorig jaar staan een 154. Is dat niks voor je?
Zeg, hoeveel van die boards verbruik jij nou eigenlijk per jaar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:31 schreef Thermo het volgende:
Mochten er nog mensen een 159 van vorig jaar tegen komen hou ik me ook aanbevolen want ik vind hem geweldig, en ik ga er niet echt zachtzinnig mee om.
Noem het gewoon een uit de hand gelopen hobbyquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel van die boards verbruik jij nou eigenlijk per jaar?.
Doe je goed. Ik ga deze winter ws niet. Ben benieuwd hoe deze winter wordt.. niet in de sneeuwquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:
btw, ik heb gisteren mijn vakanties besproken met me chef op het werk.
half september lang weekend (van woensdag t/m maandag) vrij voor lang weekend boarden.
Eind Oktober week vrij voor de Landes training.
Eind November en begin december 2 weken vrij voor de Landes opleiding
Week van Kerst en oud en nieuw vrij omdat ik dan een week eerder naar Oostenrijk kan
1 januari is tevens het einde van me contract daar dus kan gelijk de rest van het seizoen lesgeven.
wooohoo!!
Lijkt me ook erg vaag ja, en ik ga het nog ff niet uitproberenquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik ga deze winter ws niet. Ben benieuwd hoe deze winter wordt.. niet in de sneeuw![]()
Dat doen die freestylers toch uit een soort compensatiedrang?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:
Vind het ook altijd wel jammer dat de boards met de vetste opdrukken over het algemeen allemaal freestyleboards zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dat doen die freestylers toch uit een soort compensatiedrang?![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dat doen die freestylers toch uit een soort compensatiedrang?![]()
dan kun je tijdens het wachten bij de lift wat leuks zien als de sneeuw eraf isquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:51 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je aan mooie figuurtjes op je board als ie toch altijd onder de de poeder zit?![]()
Ik kijk in de rij altijd of er nog leuke dames zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan kun je tijdens het wachten bij de lift wat leuks zien als de sneeuw eraf is
dan wil ik wel is weten waar jij die zietquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:51 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik kijk in de rij altijd of er nog leuke dames zijn.In december/januari is dat minder. Iedereen zwaar ingepakt maar in April daar in tegen is er een hoop te zien
![]()
Als de zon beetje goed schijnt liggen ze allemaal op die terrasjes. Jas uit natuurlijk want die is te warm.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan wil ik wel is weten waar jij die zietik zie ze eigenlijk nooit
![]()
laat ik nou NET op zoek zijn naar zo'n boardjequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:
Die Volkl ziet er gelikt uit
Jammer dat hij te klein is en niet het soort board dat ik zoek.
Vind het ook altijd wel jammer dat de boards met de vetste opdrukken over het algemeen allemaal freestyleboards zijn.
Dat is echt iets wat gewoon moet gaan veranderen in de toekomst.
Bij ons was daar nauwelijks verschil in. Werd meer gekeken naar wat je kon (kwa techniek en uitleg) dan naar diploma's. En natuurlijk voor afwisseling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg vaag ja, en ik ga het nog ff niet uitproberen
ik ben wel benieuwd naar de Landes opleiding en naar de resultaten daarvan. Als ik het zou halen, vraag ik me wel af in hoeverre het positief is voor mijn lesgeven. Het zal ongetwijfeld positief zijn, maar ik ken bijvoorbeeld een meisje dat vorige jaar les bij ons gaf en die had niet veel betere leerlingen met haar Landesopleiding dan ik met mijn Anwarter.
Nou was het wel zo dat ze een beetje een aparte techniek heeft en het er allemaal niet zo stylisch uit ziet... (wil er verder niets mee over mezelf zeggen hoor)
Nouja, ik ga in September toch ff naar de chef van de school dus kan ik dat allemaal gelijk wel ff vragen
Als je Landes bedoeld: daar waren er maar 2 van vorig jaar.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Bij ons was daar nauwelijks verschil in. Werd meer gekeken naar wat je kon (kwa techniek en uitleg) dan naar diploma's. En natuurlijk voor afwisseling.
Zijn er veel mensen met fotgeschrittene kurs snowboard voor volwassenen??
In april altijd ff lekker buiten eten hoor. In januari zit ook nooit op terras. Alleen mar knallen van die pistes en in park.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:00 schreef fs180 het volgende:
ah terrasjes, tjah daar komik nooitben er 1 keer geweest eigenlijk om wat te drinken.. toen was het schuim van mn bier bevroren voordat ik kon drinken
![]()
gebruik de tijd meer om goedkoop te eten/drinken (benedne dus) of om door te boarden
Er heeft al iemand 80 euro geboden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:15 schreef Kentaro het volgende:
ff mijn boardje spammen
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=sport&u=snowboarden&ID=27104
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |