Idd. Ik had al aangegeven, dat ik wel wil en kan Carpoolen vanuit het Noorden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef Rhanna het volgende:
Wanneer wordt het vervoer geregeld?
de bedoeling is om "sluitertijd" op te doen, dus je bent van harte welkom om jezelf te komen verbeteren!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:34 schreef mwvdlee het volgende:
Kansje dat ik mezelf rond Augustus wel goed genoeg vind om hier aan mee te doen.
En anders wil ik ook wel modellen, als iemand blind genoeg is om op dit aanbod in te gaan.
Fixed!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef luap het volgende:
RonaldV, ik had op de eerste pagina al aangegeven dat ik heel graag kom. Zou je mij aan je lijstje toe willen voegen? 21 augustus is prima
met mij kan er ook 1 mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef RonaldV het volgende:
Het lijkt me het handigst als iedereen die vervoer beschikbaar heeft dat hier even meldt. Ik heb al 5 mensen, daar kan er hooguit één bij.
Donequote:
Ook al was ik er gister niet bij, ik heb er ook heel erg veel zin in want het wordt echt eens tijd dat ik naar een modelmeet ga!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:40 schreef Toeps het volgende:
Gezien het doorslaande succes van gisteren, heb ik er nu al zin in!
Dat zei je de vorige twee keren ook Subquote:Op zondag 19 juni 2005 17:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ook al was ik er gister niet bij, ik heb er ook heel erg veel zin in want het wordt echt eens tijd dat ik naar een modelmeet ga!![]()
Ik weet het.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige twee keren ook Sub
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet het.
Deze keer ga ik echt m'n best doen om mee te gaan! En ik moet zelfs trakteren vrees ik want ik ben vier dagen ervoor jarig!
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste geen brownies te bakken
zal ik het recept vast doorgeven
Lijkt me wel! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:57 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik ook mee als ik kan?
Appeltaart van Dudokquote:Op maandag 20 juni 2005 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga voor een iets eenvoudigere traktatie denk ik.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Of zoals op de basisschool: allemaal een koetjesreep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |