Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:15 schreef Phoenixx het volgende:
Mogen wij ook weer mee?
Lord Dreamer & Phoenixx, beide als fotograaf. Datum maakt ons niet uit.
"Ik neig naar de 21e, zullen we ombouwen naar een meeting topic?"quote:
Nee, ik had jullie namen ingevoegdquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
"Ik neig naar de 21e, zullen we ombouwen naar een meeting topic?"
Je wilt de TT aangepast hebben naar "Fot Meet - Vianen - 21.08.05" ???
Ik laat het graag aan de "heer des huizes" over!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Phoenixx kan de TT ook aanpassen, daar doe ik niet moeilijk over
De vraag is wat je wil
Gaat Phoenixx trouwens geen model spelen dit keerquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik laat het graag aan de "heer des huizes" over!
Ik in bikini voor de camera??quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat Phoenixx trouwens geen model spelen dit keer![]()
zou zo'n mooi contrast kunnen wezen met een model wat wel flink getint is op dat momentquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik in bikini voor de camera??
Dat wíl je echt niet hoor!!!
Er zijn modellen genoeg denk ik, dus mijn fluorescerend witte huidje hoeft jullie camera's niet te beschadigen![]()
Je hebt nog twee maandenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Er zijn modellen genoeg denk ik, dus mijn fluorescerend witte huidje hoeft jullie camera's niet te beschadigen![]()
mijn ideequote:
prachtig voor High-key, waar ik toch al mee wou gaan experimenteren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
dynamoquote:
De bedoeling is foto's maken in een zomerse omgeving. Niet alleen maar in die grindkuil, maar ook inde directe omgeving. Had je dit trouwens niet al eerder gepost?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
Even voor jullie info... Ik weet niet wat jullie van plan zijn... en met hoeveel mensen jullie willen komen... Maar rond die tijd bij de grindkuil in Vianen is het echt gigantisch druk
Ehm... ik zie dit topic voor het eerstquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De bedoeling is foto's maken in een zomerse omgeving. Niet alleen maar in die grindkuil, maar ook inde directe omgeving. Had je dit trouwens niet al eerder gepost?
Het was volgens mij Ymke of fr.oosje die dit eerder melddequote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De bedoeling is foto's maken in een zomerse omgeving. Niet alleen maar in die grindkuil, maar ook inde directe omgeving. Had je dit trouwens niet al eerder gepost?
Tenzij we natuurlijk een locatie selecteren die minder geschikt is voor recreatie (maar weer wel voor een grote groep FOT-meeters). Dat wordt dan ws geen 'zwembare' locatie, wat de combinatie met badmode en zomerjurkook wel weer iets aparts zou kunnen geven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:14 schreef Xilantof het volgende:
Drukte lijkt me niet echt een geweldig iets voor zo'n meet. zeker niet als we zelf ook met een grote groep komen, waar het nu dus zeerop gaat lijken
maarja, aan de andere kant... met mooi weer is het haast bij elk recreatiemeer/plas/stroomje/rivier/waterval/etc erg druk....
dat was mijn idee dus ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Tenzij we natuurlijk een locatie selecteren die minder geschikt is voor recreatie (maar weer wel voor een grote groep FOT-meeters).
Jij hebt haast!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef Rhanna het volgende:
Wanneer wordt het vervoer geregeld?
Idd. Ik had al aangegeven, dat ik wel wil en kan Carpoolen vanuit het Noorden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef Rhanna het volgende:
Wanneer wordt het vervoer geregeld?
de bedoeling is om "sluitertijd" op te doen, dus je bent van harte welkom om jezelf te komen verbeteren!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:34 schreef mwvdlee het volgende:
Kansje dat ik mezelf rond Augustus wel goed genoeg vind om hier aan mee te doen.
En anders wil ik ook wel modellen, als iemand blind genoeg is om op dit aanbod in te gaan.
Fixed!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:48 schreef luap het volgende:
RonaldV, ik had op de eerste pagina al aangegeven dat ik heel graag kom. Zou je mij aan je lijstje toe willen voegen? 21 augustus is prima
met mij kan er ook 1 mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef RonaldV het volgende:
Het lijkt me het handigst als iedereen die vervoer beschikbaar heeft dat hier even meldt. Ik heb al 5 mensen, daar kan er hooguit één bij.
Donequote:
Ook al was ik er gister niet bij, ik heb er ook heel erg veel zin in want het wordt echt eens tijd dat ik naar een modelmeet ga!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:40 schreef Toeps het volgende:
Gezien het doorslaande succes van gisteren, heb ik er nu al zin in!
Dat zei je de vorige twee keren ook Subquote:Op zondag 19 juni 2005 17:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ook al was ik er gister niet bij, ik heb er ook heel erg veel zin in want het wordt echt eens tijd dat ik naar een modelmeet ga!![]()
Ik weet het.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige twee keren ook Sub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |