quote:Op zondag 19 juni 2005 19:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet het.
Deze keer ga ik echt m'n best doen om mee te gaan! En ik moet zelfs trakteren vrees ik want ik ben vier dagen ervoor jarig!
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste geen brownies te bakken
zal ik het recept vast doorgeven
Lijkt me wel! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:57 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik ook mee als ik kan?
Appeltaart van Dudokquote:Op maandag 20 juni 2005 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ga voor een iets eenvoudigere traktatie denk ik.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Of zoals op de basisschool: allemaal een koetjesreep!
Bestaan die eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Of zoals op de basisschool: allemaal een koetjesreep!
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:57 schreef Together-Alone het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:57 schreef Together-Alone het volgende:
Het varieert per fotograaf. De ene kijkt en schiet alleen maar, de andere is druk met jou ondersteboven aan je enkels aan een boom te laten hangen terwijl je aan het jongleren bent. En dan alles wat er tussenin zit. Maar allemaal zorgen ze ervoor dat je mooi op de foto komt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wilde ook nog vragen of de fotografen ook aanwijzingen geven aan de modellen, want buiten wat homemade foto's heb ik absoluut geen ervaring hiermee.
we commanderen je wel in de rondte hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:13 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wilde ook nog vragen of de fotografen ook aanwijzingen geven aan de modellen, want buiten wat homemade foto's heb ik absoluut geen ervaring hiermee.
In het roddelcircuit sta jij dan ook bekend als "de generaal"quote:
Generaals hebben een hekel aan lang haarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In het roddelcircuit sta jij dan ook bekend als "de generaal"
Kinki!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
de andere is druk met jou ondersteboven aan je enkels aan een boom te laten hangen terwijl je aan het jongleren bent.
quote:
Dat kan ik me nog herinneren jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het varieert per fotograaf. De ene kijkt en schiet alleen maar, de andere is druk met jou ondersteboven aan je enkels aan een boom te laten hangen terwijl je aan het jongleren bent. En dan alles wat er tussenin zit. Maar allemaal zorgen ze ervoor dat je mooi op de foto komt.
Dat jongleren hebben we jou niet laten doen, toch?quote:
Zit! Af! Lig! Koest!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
En toch is het wel een goeie wat TA zegt, omdat mijn ervaring tot nu toe is dat er te weinig door de fotografen wordt gezegt....en de modellen vaak dus maar wat doen.
Dus voor de fotografen, ga alvast oefenen in het geven van commando's
Dog meet?quote:
21 Audustus is het lowlands weekendquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:37 schreef Asics het volgende:
als het maar niet tegelijk met Mysteryland is
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah! Heb ik eindelijk een keer een goed excuus om niet naar Lowlands te gaan.
Ja sinds wanneer zijn de Engelsen een criteriumquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:09 schreef Shark.Bait het volgende:
M..maar we wonen toch met zijn allen in de Lowlands? Athans...volgens die Engelsen..
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef RonaldV het volgende:
Rhanna
Voor al uw boomhanglessen
[afbeelding]
Heeeey!! Die lessen heb ik ook gehad...maar dan van Peaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef RonaldV het volgende:
Rhanna
Voor al uw boomhanglessen
[afbeelding]
Herman rulezquote:
Check!quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef rustig het volgende:
ook hier interesse! ik woon vlakbij, in Utrecht. dus das mooi
ik werk niet digitaal. praktisch alleen analoog. liefst werk ik z/w
maar kleur is ook prima (gezien de zomerse tint). leuke lokatie trouwens!
zou je me in het lijstje kunnen noteren?quote:
Bij dezequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:01 schreef rustig het volgende:
[..]
zou je me in het lijstje kunnen noteren?
is dat ook weer duidelijk enzo
Vandaar dat ik die lijst open houdquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Vanwege de afvallers is het misschien zo wijs om meer modellen dan fotografen te hebben.
Aha.. ikk dacht dat je voor een 50-50 ging.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen we uit op een groep van plm. 15 fotografen, met hopelijk iets meer modellen. [..]
Niet helemaal wat ik bedoel. Maar tis al goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |