Er is geen gegrond BEWIJS. Op gevoel kan je niemand berechten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men aanneemt dat hij het NIET heeft gedaan, alleen omdat hij een ster met poen en een uitgebreide speeltuin is?
Zou men nu ECHT de buurtpedo ook zo liefdevol bespreken als men vertelt dat die buurtpedo een moeilijke jeugd heeft gehad?
Ik zie MJ niet anders als Jan Lul van om de hoek namelijk. Een kerel is een kerel, al is hij 50000000 keer op tv geweest. Jan Lul van om de hoek zou iig naar een psychiater moeten als hij bepaalde uitspraken zou doen die MJ heeft gedaan..
Volgens mij is zijn jeugd in deze zaak geen enkele keer aangehaald.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft wel gelijk. MJ wordt met fluwelen handschoenen aangepakt omdat ie een oh zo vreselijke jeugd heeft gehad en daardoor nu eenmaal een kind blabla is, terwijl dat bij iemand anders in dezelfde positie nooit zou worden gepikt. Waarom zo selectief?
Je hoeft geen bevestiging te geven dat je ze niet helemaal helder ziet hoor.quote:
Eigenwijs mag het ook genoemd wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nuchter Nederland was het toch? Wij waren toch niet zo snel onder de indruk?
Als iemand aan mijn kind komt, krijg ik idd een rode waas voor mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:41 schreef Goedie het volgende:
ik vind het erg zwak nu hij onschuldig is verklaard om hem nog steeds aan de schandpaal te nagelen. Vooral bedoelt voor de kortzichtige en vooral door emotie ingegeven reakties van Milagro en de walgelijke reaktie van Muus (die zelf bereid is een grotere misdaad te begaan, namelijk vermoorden omdat ze de VERMOEDEN heeft dat iem. onzedelijke daden begaat). Je kan je enigszins proberen open te stellen voor de mogelijkheid.
Euh, we zijn het allemaal eens?quote:Er is namelijk één ding waar iedereen het volgens mij over eens is, dat is namelijk dat MJ geen kwaadaardig persoon is.
Jij gaat op net zoveel info af als wij. Poteejto, potaato.quote:Het belangrijkste is nog altijd dat jullie allemaal afgaan op vermoedens (daarbovenop nog de zaken die de schijn wekken dat de aanklagers op geld uit zijn volledig negeren, hoewel dat natuurlijk ook gewoon vermoedens zijn).
En als we het dan niet over een rechtzaak hebben, maar alleen iets in de buurt? Als jij zoiets zou horen over Jan Doedel op de hoek? Hoe reageer jij dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Er is geen gegrond BEWIJS. Op gevoel kan je niemand berechten.![]()
Wel door mij, gewoon puur om die constante vergelijking met de buurman af te wijzen. Je kan niet ontkennen dat 't om Michael Jackson gaat, waarbij de pers etc. ook gewoon 'n grote rol speelt, en niet om buurman Jan. Het is inderdaad maar goed ook dat de jury dat niet laat meespelen, ik heb nooit gezegd dat dat wel zou moeten..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn jeugd in deze zaak geen enkele keer aangehaald.
MJ heeft met kinderen in 1 bed gelegen, FEITquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:44 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, er is geen discussie met je te voeren omdat je alleen je eigen gelijk ziet. Je zou eens wat meer oog moeten hebben voor het standpunt van de ander zonder diegene allerlei beweringen toe te gaan schrijven die hij/zij helemaal niet gedaan heeft.
Wel in dit topic.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn jeugd in deze zaak geen enkele keer aangehaald.
Die onderwijzer ligt niet met de kinderen in bed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:47 schreef KonnieKipke het volgende:
@MUUS;
Een mannelijke onderwijzer van een basisschool vindt het toch ook heerlijk om met kinderen om te gaan. Ik weet schoolkamp nog wel, lekker spelletjes spelen met de meester. Ik kan me best voorstellen dat MJ zo'n band had.
MJ is niet de volwassen kerel van 46 zoals jij die kent, maar een kerel die in een kinderfantasie werkelijkheid heeft. Totaal niet te vergelijken, FEIT!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
MJ heeft met kinderen in 1 bed gelegen, FEIT
MJ is 46, kinderen zijn 12, FEIT
Milagro vindt het ZIEK, FEIT
Of het nu Opa vd hoek is of MJ maakt milagro geen flikker uit, FEIT
Ik heb niet zo'n zin in nuances, Kozzmic , als het gaat om ouwe zakken van 46 die met kinderen in 1 bed duiken, gek hè !!!!!!!!!
Bullshit. Hij wordt niet met fluwelen handschoenen aangepakt. De vraag is of hij schuldig is aan seksueel misbruik. En alleen het feit dat hij graag met kinderen van 12 omgaat en zelfs in bed ligt is daarvoor geen bewijs.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft wel gelijk. MJ wordt met fluwelen handschoenen aangepakt omdat ie een oh zo vreselijke jeugd heeft gehad en daardoor nu eenmaal een kind blabla is, terwijl dat bij iemand anders in dezelfde positie nooit zou worden gepikt. Waarom zo selectief?
Als hij die kinderen niet heeft misbruikt dan is het wel raar ja, heel vreemd, maar dan zou hij niet de bak inmoeten. Er is geen wet overtreden namelijk. Niemand is gedwongen, niemand houdt er een trauma aan over.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
En als we het dan niet over een rechtzaak hebben, maar alleen iets in de buurt? Als jij zoiets zou horen over Jan Doedel op de hoek? Hoe reageer jij dan?
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die onderwijzer ligt niet met de kinderen in bed..
Ja, en dat kun je dus ook omdraaien. Ik blijf consequent daarin. Voor mij is er geen verschil tussen een buurman die met kinderen slaapt of MJ die het doet. Beide vind ik verwerpelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wel door mij, gewoon puur om die constante vergelijking met de buurman af te wijzen. Je kan niet ontkennen dat 't om Michael Jackson gaat, waarbij de pers etc. ook gewoon 'n grote rol speelt, en niet om buurman Jan.
Dat bedoel ik. Er is geen normale discussie met jou te voeren. Toedeledoki.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in nuances, Kozzmic , als het gaat om ouwe zakken van 46 die met kinderen in 1 bed duiken, gek hè !!!!!!!!!
Verwerpelijk ja, maar strafbaar nee. Ik zou er minder moeite mee hebben als MJ het was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en dat kun je dus ook omdraaien. Ik blijf consequent daarin. Voor mij is er geen verschil tussen een buurman die met kinderen slaapt of MJ die het doet. Beide vind ik verwerpelijk.
met kinderen slapen is niet strafbaar, dus waarom zou hij dan nog schuldig bevonden moeten worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en dat kun je dus ook omdraaien. Ik blijf consequent daarin. Voor mij is er geen verschil tussen een buurman die met kinderen slaapt of MJ die het doet. Beide vind ik verwerpelijk.
ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet normaal, maar als de buurman er een verklaring voor weet te geven en een jury geeft hem 't voordeel van de twijfel, ben ik niet geneigd om maar te blijven geloven dat hij 'n pedofiel is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
en dat heeft dan MJ als avatarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef DrDentz het volgende:
ga er nou niet tegeninMJ is erger dan marc dutroux, einde discussie
Ik niet. Ik zou hem voor geen meter vertrouwenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik zou er minder moeite mee hebben als MJ het was.
dag schat, slaap lekker, zonder kindjesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er is geen normale discussie met jou te voeren. Toedeledoki.
Die was goed jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:51 schreef matthijst het volgende:
Ouwe oma dacht: don't snap your fingers at me lady
Boeiend, maakt hem niet opeens schuldig schatje!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou hem voor geen meter vertrouwen.
Jij komt echt met de ene briljante uitspraak na de andere.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef DrDentz het volgende:
ga er nou niet tegeninMJ is erger dan marc dutroux, einde discussie
Dan moet hij psychiatrische hulp zoeken. FEIT!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:50 schreef KonnieKipke het volgende:
MJ is niet de volwassen kerel van 46 zoals jij die kent, maar een kerel die in een kinderfantasie werkelijkheid heeft. Totaal niet te vergelijken, FEIT!
Nee, het is niet strafbaar. Maar dat het niet normaal is doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
met kinderen slapen is niet strafbaar, dus waarom zou hij dan nog schuldig bevonden moeten worden?
Dat ie hulp nodig heeft is duidelijk, maar dat ie jongentjes zou hebben misbruikt.. Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij psychiatrische hulp zoeken. FEIT!
En niet proberen zijn moeilijke jeugd te vergeten met drank, drugs en het slapen met jongetjes.
Ben jij een hysterisch wijf met kinderen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij psychiatrische hulp zoeken. FEIT!
En niet proberen zijn moeilijke jeugd te vergeten met drank, drugs en het slapen met jongetjes.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben jij een hysterisch wijf met kinderen?.
Opletten, er is al tig keer gezegd dat die moeder ook niet spoort.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef Vitalogy het volgende:
Dat jullie die moeder niet veroordelen voor het op zo'n misselijke manier gebruiken van haar zieke kind.
Oh nee wacht
burn Michael Jackson burn
Slachtofferrol is zo passéquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef Vitalogy het volgende:
Dat jullie die moeder niet veroordelen voor het op zo'n misselijke manier gebruiken van haar zieke kind.
Oh nee wacht
burn Michael Jackson burn
Ik snap best dat je na al die keren dat ze je teleurgesteld hebben geen vertrouwen meer hebt in mannen van omstreeks 46, maar dat zijn ook mensen. Als jouw zoon later ten onrechte wordt beschuldigd van pedofilie omdat hij een keer met zijn buurjongetje in een bed heeft gelegen piep je wel anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |