Wat een bullshitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:29 schreef bar_rel het volgende:
Bas Muijs eindelijk ontmaagd!
Bas Muijs pas net ontmaagd!
Ookal denken vele mensen dat Bas Muijs vaak vrijt met meisjes, die hebben het allemaal massaal mis. Want Bas Muijs had samen met zijn beste vriend Ferri Somogyi een interview met de Hitkrant, en daar vertelde Ferri Somogyi dat hij iedere week hevige seks had. Maar zijn beste vriend Bas Muijs was toen echter nog maagd, terwijl hij al 26 jaar was toen, maar nu is Bas Muijs inmiddels ontmaagd en is hij dol op seks. "Het is een van de lekkerste dingen die er is!" vertelde Bas laatst in een interview. Ook Wouter de Jong en Winston Post wisten te melden dat ze regelmatig seks hadden. GTSTClub
nee man, 't was ruk... die lijn rond Nick is pas leuk sinds ie geschift is/doet...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:44 schreef Dizer het volgende:
GTST is al weken super leuk geweest hoor! Echt!
Hoe weet Ferri dat Bas nog maagd was... en hoe weet Ferri dat Bas maagd af is?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:29 schreef bar_rel het volgende:
Bas Muijs eindelijk ontmaagd!
Bas Muijs pas net ontmaagd!
Ookal denken vele mensen dat Bas Muijs vaak vrijt met meisjes, die hebben het allemaal massaal mis. Want Bas Muijs had samen met zijn beste vriend Ferri Somogyi een interview met de Hitkrant, en daar vertelde Ferri Somogyi dat hij iedere week hevige seks had. Maar zijn beste vriend Bas Muijs was toen echter nog maagd, terwijl hij al 26 jaar was toen, maar nu is Bas Muijs inmiddels ontmaagd en is hij dol op seks. "Het is een van de lekkerste dingen die er is!" vertelde Bas laatst in een interview. Ook Wouter de Jong en Winston Post wisten te melden dat ze regelmatig seks hadden. GTSTClub![]()
![]()
gtstplaza
![]()
![]()
Dat wil ik geloof ik niet wetenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe weet Ferri dat Bas nog maagd was... en hoe weet Ferri dat Bas maagd af is?![]()
![]()
quote:Schrama en Foppele lenen hun stemmen
Inge Schrama, bekend als Sjors uit GTST, leent in de nieuwe Disneyfilm Herbie: Fully Loaded haar stem aan het karakter Maggie. Sander Foppele, momenteel te zien in ONM als Daan, vertolkt de rol van Ray Junior. De film draait vanaf 6 juli in de Nederlandse bioscopen.
BRON: NOS-TT P404
ze heeft een jankstem, altijd handig voor 'n willoos slachtofferquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Wat is er nou speciaal aan de stem van Sjors?
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft een jankstem, altijd handig voor 'n willoos slachtoffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet, dat hebben de makers gedaan en ze hebben het personage Ludo daarvoor gebruikt helaas, want dat gaat hem veel moeilijkheden bezorgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
haha, wat wil je ook, hij heeft ervoor gezorgd dat het beste personage uit gtst alweer vertrokken is.
Vergeten misschien?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat hebben de makers gedaan en ze hebben het personage Ludo daarvoor gebruikt helaas, want dat gaat hem veel moeilijkheden bezorgen.
Ook wel gek dat Ludo niet wil weten van Isabella of ze weet wie zijn miljoenen afhandig heeft gemaakt.
Hee inderdaad ja, dat geintje heeft hem 'slechts' 100 miljoen euro gekostquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat hebben de makers gedaan en ze hebben het personage Ludo daarvoor gebruikt helaas, want dat gaat hem veel moeilijkheden bezorgen.
Ook wel gek dat Ludo niet wil weten van Isabella of ze weet wie zijn miljoenen afhandig heeft gemaakt.
Sjors is trouwens hypocriet, ze weet dat Martine 'niet helemaal onschuldig' was aan Ludo's ondergang en Nina's ontvoering, dat heeft Martine zelf verteld.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Wat is er nou speciaal aan de stem van Sjors? Huur je toch lekker een andere goedkope kracht in.
Nick zou vertrekken?!? welnee, gisteren zei hij nog [in Boulevard] dat ie nog 'n jaar mag blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:52 schreef janimie het volgende:
nick was HILARISCH vandaagheb voor het eerst sinds TIJDEN zo gelachen om gtst ... jammer dat hij vertrekt
dat was wel grappig, maar echt in 'n deuk liggen?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
De laatste keer dat ik echt in een deuk lag van GTST, was toen Ludo Martine een pissebed noemde.
thk godquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nick zou vertrekken?!? welnee, gisteren zei hij nog [in Boulevard] dat ie nog 'n jaar mag blijven
Marcusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was wel grappig, maar echt in 'n deuk liggen?!
dan denk ik toch eerder aan 'n dronken Marcus die bij Barbara op schoot ging zitten![]()
Wow.... dat zou wel gaaf zijn jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef Dizer het volgende:
Marcus was echt super
Nog steeds wacht ik ooit op een spinoff van GTST met Ludo, Janine, Nina, Lucas, Nick, Stefano, Marcus en toch nog uit de dood gekomen Maximiliaan en dan iets met de Italiaanse mafia
En dan dat Ludo eens een keer ontvoert wordt in plaats van alle andere Sandersquote:
Ja en Martine mag dan ook wel terug wat mij betreftquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan dat Ludo eens een keer ontvoerD wordt in plaats van alle andere Sanders
En dat iedereen samen moet gaan werken om Ludo weer te vinden en zo
Dat kind gaat samen met Suzanne naar Puerto Rico om vervolgens over 5 jaar als rebelse puber terug tekerenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:23 schreef mouschy het volgende:
Nog anderhalve week!!! hahahaha ben benieuwd wat er met Amy gaat gebeuren als Isa er niet meer is.... Ludo gaat dat kind echt niet alleen opvoeden lijkt me.....![]()
Bas Muijs was eens een paar keer op stap in de tent waar ik ook regelmatig op stap ga. Wel meer GTST'ers daar gezien overigensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe weet Ferri dat Bas nog maagd was... en hoe weet Ferri dat Bas maagd af is?![]()
![]()
que?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
hihi die Nick is echt leuk bezig
verhaaltje rond Isabella en Ludo is ook oké
ofwel: 't is ineens weer behoorlijk amusant zo
en Isabella zat 2x aan Suzanne, dus feitelijk heb ik nu gewonnen;)
Ik stond nog een keer met Sjors in de kroegquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:23 schreef miki het volgende:
[..]
Bas Muijs was eens een paar keer op stap in de tent waar ik ook regelmatig op stap ga. Wel meer GTST'ers daar gezien overigens
Anyway, een collega van een vriendin van mij heeft op die avond het bed gedeeld met Bas Muijs. Of ze zégt dat ze dat heeft gedaan, kan ook![]()
ja en ik heb nog met reinout oerlemans gezoent.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:20 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik stond nog een keer met Sjors in de kroeg![]()
Viel me op dat ze niet zo groot is
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja en ik heb nog met reinout oerlemans gezoent.![]()
hahaha grapje, ik zit je te fucken !quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:12 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
We stonden in een kroeg, waar zij ook was.
Ik stond een paar meter van dr af, dus ja dan stond ik toch met dr in de kroeg of niet?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:14 schreef DarcMarc het volgende:
Wat is dit lachen zeg Stefano en Nick opgesloten![]()
Rosa spant samen met haar maffia vriendjes
![]()
Hij wilde dat Nederland meer gaat betalen aan Brussel, terwijl Nederland de grootste betaler is van de EU.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
waarom lik jij barosso zijn reet eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |