Auntie Annie en flikker in één zin. Laat George het maar niet horen.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Wat is GTST ongelovelijk saai op 't moment. Dat gezeik tussen Ludo-Janine-Valerie is kut. En dat met Auntie Annie is ook geen flikker aan.
Valerie is eindelijk opgerot inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:04 schreef pberends het volgende:
Ik vind het wel aardig, alhoewel dat gezeik met Ray eruit mag. Ray mocht er van mij al vanaf het begin uit, wat een saaie flikker is dat. En Valerie moet der zeikbek houden.
Of gewoon wegzweven/ zich ophangenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:06 schreef pberends het volgende:
Het enige wat het verhaallijntje van Ray kan redden is als ie gegangbanged wordt door 10 nonnen en 3 dominees.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:06 schreef pberends het volgende:
Het enige wat het verhaallijntje van Ray kan redden is als ie gegangbanged wordt door 10 nonnen en 3 dominees.
Omdat jij als stomme mongool er niks aan vind, moet je voor de rest een kut TT verzinnen?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Wat is GTST ongelovelijk saai op 't moment. Dat gezeik tussen Ludo-Janine-Valerie is kut. En dat met Auntie Annie is ook geen flikker aan.
Checkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Omdat jij als stomme mongool er niks aan vind, moet je voor de rest een kut TT verzinnen?
Ja, snapte ik eerst ook niet, maar ik denk omdat Ludo Martine teveel heeft tegengewerkt enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef MIster911 het volgende:
waarom werd sjors zo boos in dat voorstukje voor de aflevering van vandaag![]()
Beter kijken en luisteren, gisteren noemde ze zijn naam nog toen Jef een auto'tje voor hem had gerepareerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, waarom hoor je Laura (of Robert) nooit meer over Sil
Hopelijk nooit, Bing verdient beter dan Sjors. Snap overigens niet waarom ze iets met elkaar hebben, ze verschillen 180 graden van elkaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:01 schreef Rhanna het volgende:
Wanneer gaan Sjors en Bing nou nuecken?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Valt het jullie niet op hoe gek Sjors altijd kijkt als ze boos is?? Beetje eng..
Zo'n trillende kop, gezicht als een oorwurm.
Rot toch een heel eind op man, het is juist spannender dan ooit man, alle zeikverhaallijn zijn opgetieft, veel verhaallijnen met potentie en veel naderende ontknopingen: Ludo-Janine, Stefano-Nick, Ludo-Nina-Isabella-Amy.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Svensational het volgende:
Nee....Ludo is toch samen met Valerie? En iemand zijn partner afpakken mag niet volgens Sjors haar ethiek. Is ze zeker helemaal vergeten wat ze Charlie heeft aangedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, snapte ik eerst ook niet, maar ik denk omdat Ludo Martine teveel heeft tegengewerkt enzo.
Volgens mij zo iets inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:54 schreef rayteon het volgende:
[..]
Nee....Ludo is toch samen met Valerie? En iemand zijn partner afpakken mag niet volgens Sjors haar ethiek. Is ze zeker helemaal vergeten wat ze Charlie heeft aangedaan.![]()
Artikel 5: Vrijheid van meningsuiting en informatiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rot toch een heel eind op man, het is juist spannender dan ooit man, alle zeikverhaallijn zijn opgetieft, veel verhaallijnen met potentie en veel naderende ontknopingen: Ludo-Janine, Stefano-Nick, Ludo-Nina-Isabella-Amy.
Ik stem voor om een nieuw topic te openen, als je GTST stom vind donder dan gewoon op en ga er zeker geen topic over openen![]()
Ja maar een GTST topic is niet je eigen topic in de praktijk, maargoed laten we er maar over ophouden...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Artikel 5: Vrijheid van meningsuiting en informatie
Ja idd, zeik niet zo, maar post eens gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar een GTST topic is niet je eigen topic in de praktijk, maargoed laten we er maar over ophouden...
Zeik niet zo dat ik zit te zeiken, net wanneer ik besloten heb te stoppen met zeiken....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja idd, zeik niet zo, maar post eens gewoon.
Totaal onbelangrijk. Die Sjors mag echt in dr eigen sop gaar koken, met die irritantie principes en dat opervlakkige gezemel van drquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:10 schreef digispeed het volgende:
pfff, laten we het eens over GTST Hebben.
iemand al gehoord wie de persoon in kwestie is die sjors gaat helpen met informatie over haar
overleden paps.
Misschien heb je wel een beetje gelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef digispeed het volgende:
vind ludo een beetje uitgekookt, zou een tijdje uit de serie moetem om daarna weer meesterlijk terug te komen.
natuurlijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een beetje gelijk.
Helemaal niet Digispeed is gewoon een Ludo-haterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een beetje gelijk.
haha, wat wil je ook, hij heeft ervoor gezorgd dat het beste personage uit gtst alweer vertrokken is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet Digispeed is gewoon een Ludo-hater![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |