abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27964077
Als Kalou en Kuyt zouden vertrekken, zinkt het schip definitief.
pi_27964991
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef SiO2 het volgende:
Als Kalou en Kuyt zouden vertrekken, zinkt het schip definitief.
Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.

Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
pi_27965371
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.

Denk je dat je dat je kampioen wordt omdat je meer in kas hebt? Feyenoord heeft in het verleden bewezen niet altijd even goed met z'n geld om te springen (evenals Ajax overigens), dus het is nog maar de vraag wat voor spelers er dan gehaald zouden worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 juni 2005 @ 22:05:05 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27966342
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Arsenal wilde Pienaar onlangs nog contracteren.... Nu jij weer.
Arsenal wilde ook Samaras...... bovendien is Arsenal een stinkclub
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 juni 2005 @ 22:06:09 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27966387
quote:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27966730
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
pi_27966765
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bovendien is Arsenal een stinkclub
braaf
pi_27966842
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
PSV wordt aan veel spelers gelinkt maar wat zou daar van waar zijn
En daar kunnen wij niks aan doen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 juni 2005 @ 22:23:43 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27967108
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:

[..]

de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:38:33 #210
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27967636
PSV weet gwoon de goeie spelers te vinden..

dat er dan eindelijk eens één bij Feyenoord in beeld is, moet je zien als een compliment
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:42:03 #211
11102 knep
Mountainfreak
pi_27967747
quote:

[..]

WJ gaat jullie redden ?
quote:
Ach ja er is wel wat gemeen, een PSVer aan het roer .
pi_27967783
pi_27968339
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef knep het volgende:

[..]

WJ gaat jullie redden ?
Heeft ie een aantal jaartjes geleden toch ook gedaan?
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:01:02 #214
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27968399
Kalou lijkt me wel een goeie opvolger voor Park
pi_27968796
Ik ben tevreden met Farfan, nu kan Beasley vaker in de basis spelen
Natuurlijk heb ik liever Park, maar als het niet anders kan, vind ik onze opties niet eens zo slecht

en we hebben nog eens Robert die volgend seizoen gaat vlammen
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:16:03 #216
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27968919
Ik denk dat hij op rond de 15 goals eindigt volgend seizoen
pi_27971715
Als hij meer speeltijd krijgt (en volgens Hiddink is dat ook zo) dan heb ik er vertrouwen in dat hij hoog zal eindigen in het topscorers lijstje
  donderdag 16 juni 2005 @ 01:54:27 #218
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27972390
15/6/2005 - Hiddink heeft geen interesse voor Chilenen
(Gepost door RvN)

Chileense media staan bol van een interview dat Guus Hiddink na de afstraffing van Chili tegen Spanje heeft gegeven. De PSV coach en technisch directeur liet weten geen interesse te hebben voor talenten van het Chileense elftal. Hiddink was zeer teleurgesteled ove rhet spel van de Chilenen. Volgens de PSV coach zijn zij niet klaar voor het Europese voetbal. "Om in het moderne voetbal mee te kunnen moeten zij sneller en meer fysiek voetbal kunnen spelen. Om goed in Europa te zijn is het nodig om een atleet te zijn." Op dat vlak zakten de Chilenen tegen Spanje door de mand volgens Hiddink. "Op het WK is het podium om te bewijzen dat je boven de middelmaat uitsteekt. Dat deed er geen bij Chili" aldus een overduidelijke Hiddink.

De woorden krege mede zoveel aandacht omdat de afgelopen periode het Chileense talent Matias Fernandez met PSV in verband werd gebracht. Die berichten werden versterkt door uitlatingen van Salazar dat PSV hem volgt.

Keihard door de mand gevallen dus
  donderdag 16 juni 2005 @ 02:22:32 #219
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27972522
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
Wijze woorden Rubbereend.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:04:34 #220
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27973941
quote:

[..]

Yup ben het helemaal met je eens
Maar goed ik zie kalou echt niet komen... Feyenoord zal wel een extreem hoog bedrag ervoor vragen ben ik bang van..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:09:16 #221
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27974028
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Yup ben het helemaal met je eens
Maar goed ik zie kalou echt niet komen... Feyenoord zal wel een extreem hoog bedrag ervoor vragen ben ik bang van.
Dat wel maar het enige waar feyenoord mee in haar maag zit is dat Kalou heeft aangegeven zijn contract niet te willen verlengen en indien feyenoord hem niet laat gaan hij gewoon zijn contract uitdient en dan gratis en voor niks wegloopt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:18:08 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27974153
quote:
Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubber )eendje uithangen dat de zwarte piet door de media wordt toebedeeld is natuurlijk weer van het gebruikelijke niveau

Natuurlijk mag je shoppen bij je concurrentie. Maar het is een gentlemens agreement om dat niet te doen en zeker niet op de manier hoe PSV dat de laatste maanden etaleert. Da's zeg maar de bal niet teruggeven nadat een tegenstander 'm voor een blessurebehandeling over de lijn heeft getrapt. Nee, er staat niet in de regels of in een boekje dat je de bal dan terug moet geven, en er is niets fout aan, maar het publiek begint wel massaal te fluiten.
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:27:28 #223
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27974325
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef twi het volgende:

[..]

Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubber )eendje uithangen dat de zwarte piet door de media wordt toebedeeld is natuurlijk weer van het gebruikelijke niveau

Natuurlijk mag je shoppen bij je concurrentie. Maar het is een gentlemens agreement om dat niet te doen en zeker niet op de manier hoe PSV dat de laatste maanden etaleert. Da's zeg maar de bal niet teruggeven nadat een tegenstander 'm voor een blessurebehandeling over de lijn heeft getrapt. Nee, er staat niet in de regels of in een boekje dat je de bal dan terug moet geven, en er is niets fout aan, maar het publiek begint wel massaal te fluiten.
Alleen Trabelsi is concreet en heeft Hiddink door laten schemeren dat hij wel gecharmeert was van van der vaart, meer niet. de jong & pienaars zijn pure speculaties vanuit de media en zijn ook nooit bevestigd door ajax of PSV.
En ik word er helemaal strontziek van dat er constant (oud) ajacieden aan PSV gelinkt worden

Snap uberhaupt niet wat PSV met Trabelsi moet als je voor die plek Lucius en Ooijer hebt, notabene 2 Nederlanders

En twi verder niet zeuren over het aan willen trekken van spelers van de concurentie want vorig jaar wilde jullie Rommedahl hebben en is er zelfs naar van Bommel geinformeerd
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:38:16 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27974550
Lucius lijkt me meer een middenvelder, bovendien is Trabelsi 2 klassen beter. En Ooijer gaat naar Leverkusen

Verder is er ook niks concreet geweest over Rommedahl en van Bommel. Koeman ( ) zei dat een type van Bommel ontbreekt bij Ajax, niets meer niets minder. Dat heeft eenzelfde loopje genomen als bij De Jong, maar volgens mij is PSV dichter geweest bij het aantrekken van Van der Vaart dan je me nu wilt doen geloven.

Kijk, een beetje speculaas is natuurlijk best lekker. Toen bekend was dat Feyenoord 8 miljoen voor Kalou wilde, was ik de eerste die direct postte dat we maar eens moesten polsen bij F'noord naar zijn diensten, met knipoog smiley erbij. Maar je geeft zelf al aan dat jij als PSV'er er helemaal strontziek van wordt. Dan denk ik wel dat je zal begrijpen hoe Ajacieden en Feyenoorders zich daarover voelen. Ben benieuwd of PSV'ers zelf niet zo zouden reageren wanneer Ajax Park, van Bommel en Ooijer over zouden nemen, al dan niet transfervrij of vanwege contractduur voor een minimaal bedrag. Of wanneer Ruudje niet terug zou keren naar PSV, maar naar Ajax. Denk dat het dan in dit topic ook armageddon zou zijn.
  donderdag 16 juni 2005 @ 10:00:41 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27975067
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef twi het volgende:
Lucius lijkt me meer een middenvelder, bovendien is Trabelsi 2 klassen beter. En Ooijer gaat naar Leverkusen
Denk dat Lucius de afgelopen periode heeft laten zien dat hij ook uitstekend op de back positie uit de voeten kan
quote:
Verder is er ook niks concreet geweest over Rommedahl en van Bommel. Koeman ( ) zei dat een type van Bommel ontbreekt bij Ajax, niets meer niets minder. Dat heeft eenzelfde loopje genomen als bij De Jong, maar volgens mij is PSV dichter geweest bij het aantrekken van Van der Vaart dan je me nu wilt doen geloven.
Rommedahl is heel erg concreet geweest want er is zelfs een bod gedaan door ajax en van Bommel heeft toendertijd in voetbal insite laten weten dat ajax bij PSV geinformeerd heeft naar hem maar dat hij zelf al had aangegeven absoluut niet naar ajax te willen.

Wat betreft van der vaart blijft het gissen of dat zo geweest is, maar dat zou best kunnen natuulijk
quote:
Kijk, een beetje speculaas is natuurlijk best lekker. Toen bekend was dat Feyenoord 8 miljoen voor Kalou wilde, was ik de eerste die direct postte dat we maar eens moesten polsen bij F'noord naar zijn diensten, met knipoog smiley erbij. Maar je geeft zelf al aan dat jij als PSV'er er helemaal strontziek van wordt. Dan denk ik wel dat je zal begrijpen hoe Ajacieden en Feyenoorders zich daarover voelen. Ben benieuwd of PSV'ers zelf niet zo zouden reageren wanneer Ajax Park, van Bommel en Ooijer over zouden nemen, al dan niet transfervrij of vanwege contractduur voor een minimaal bedrag. Of wanneer Ruudje niet terug zou keren naar PSV, maar naar Ajax. Denk dat het dan in dit topic ook armageddon zou zijn.
Klopt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 11:22:59 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27977567
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef twi het volgende:

[..]

ach vorig jaar mochten we van Persie nog van Feyenoord kopen......

en Trabelsi zou altijd een aanwinst zijn, zeker aangezien hij de beste rechtsback van Nederland is. En dat je daardoor wat ruimer in de topspelers komt te zitten is alleen maar fijn.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:53:47 #227
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27978599
PSV stalt Rouwelaar en Bakkal bij Eindhoven

16/6/2005 10:05

Voor Otman Bakkal en Jelle ten Rouwelaar is er komend seizoen nog geen plaats bij PSV. Beide spelers worden verhuurd aan FC Eindhoven. De landskampioen heeft een samenwerkingsverband met de stadgenoot.

Voor Ten Rouwelaar is het de vierde keer dat PSV hem verhuurd. Sinds hij in de zomer van 2002 in Eindhoven belandde, stalde PSV hem bij achtereenvolgens FC Groningen, FC Twente en FC Zwolle. De 24-jarige doelman die nog tot medio 2007 onder contract staat bij PSV, kwam vorig seizoen 36 duels in actie voor Zwolle.

Bakkal kwam minder aan spelen toe. PSV leende hem uit aan FC Den Bosch, maar de aanvaller kwam slechts zes keer in het veld voor de Bossche degradant. Scoren deed de twintigjarige Eindhovenaar niet. De jeugdinternational staat nog tot medio 2007 onder contract bij PSV.

Eerder trok FC Eindhoven al een nieuwe trainer aan in Louis Coolen en twee spelers in Frank Demouge en Ilja van Leerdam.
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:54:18 #228
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27978614
Ze zijn wel blij met Ten Rouwelaar
pi_27978668
Komt Ten Rouwelaar niet gewoon tekort voor PSV? Waarom verkopen ze hem niet gewoon?
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:56:25 #230
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27978694
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef SiO2 het volgende:
Komt Ten Rouwelaar niet gewoon tekort voor PSV? Waarom verkopen ze hem niet gewoon?
Dat snap ik ook niet hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 11:57:36 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27978733
quote:
is er al een club met geld langsgekomen?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:58:25 #232
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27978770
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wanneer loopt z'n contract af, is het misschien iets voor Omniworld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 12:03:54 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27978952
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wanneer loopt z'n contract af, is het misschien iets voor Omniworld
dan kunnen we hem beter bij Eindhoven stallen, daar hebben we een samenwerkingsverband mee.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27979758
Het wat zijn als Trabelsi zou komen
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:54:44 #235
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27980658
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch dat je er voor zo 1 gled bij moet krijgen,die gast kan echt niets
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:09:49 #236
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27981125
quote:
Als hij tekort kwam zouden ze hem wel verkopen. Nu kan PSV zijn ontwikkeling dicht bij huis volgen. Prima oplossing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 13:17:18 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27981402
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als hij tekort kwam zouden ze hem wel verkopen. Nu kan PSV zijn ontwikkeling dicht bij huis volgen. Prima oplossing.
mwah hij komt gewoon al jaren tekort, da's wel duidelijk. Er is geen club die hem wil en kan betalen en Jelle verdient natuurlijk bij PSV meer dan welke eerste divisieclub kan betalen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27984862
Trabelsi/Kalou naar PSV = utopie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27984964
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
Trabelsi/Kalou naar PSV = utopie
En Robinho was wel mogelijk?
pi_27985081
Ja.
pi_27985801
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

En Robinho was wel mogelijk?
Een heel ander verhaal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:46:22 #242
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27986903
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een heel ander verhaal.
Hey Cult

Hoe was je vakantie?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 16:46:29 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27989158
Culty
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:51:55 #244
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27989321
Wat gaat zo'n banperiode toch snel he
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:28:21 #245
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27990478
Hij leeft nog!

Heb je ondertussen alweer nieuwe lijstjes met mogelijke nieuwe ( Zuid-Amerikaanse ) aankopen voor PSV?
pi_27991053
quote:

[..]

Een heel ander verhaal.
Rósicky ook natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:51:57 #247
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27991191
Gaat die niet naar PSV dan?
pi_27991548
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:51 schreef Zapper het volgende:
Voor diegene die geband is niet

* spreekt uit ervaring
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:51:20 #249
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27992698
Ik ben nooit geband
Ik ben zoooo braaf...
pi_27992945
was je een week geband ofzo?
je bent iig snel terug cult..
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:02:11 #251
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27993027
Onkruid ook

Oh oh wat zijn we weer gezellig
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_27993063
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Zapper het volgende:
Onkruid ook

Oh oh wat zijn we weer gezellig
Jij wel ja...
Dat heb je als je in Almelo woont

maakt een mens hersendood door al die leuke activiteiten
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:08:02 #253
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27993184
Man je moest eens weten
pi_27993443
quote:

[..]

Een heel ander verhaal.
Een nog veel groter fabeltje .

"Ja maar, hij heeft nog niet getekend voor een andere club! Het kan nog!" .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:18:42 #255
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27993518
Iemand Studio Sport gezien?

Daarin werd de interesse van PSV in Kalou gemeldt en tevens het feit dat er geen sprake is van een gelimiteerde transfersom in het contract van Park zodat Man U veel meer dan 5 miljoen zal moeten betalen
pi_27993612
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:18 schreef PyTh het volgende:
Iemand Studio Sport gezien?

Daarin werd de interesse van PSV in Kalou gemeldt en tevens het feit dat er geen sprake is van een gelimiteerde transfersom in het contract van Park zodat Man U veel meer dan 5 miljoen zal moeten betalen
Dat zeiden ze om 1 uur ook al

Mooi om te horen inderdaad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:23:35 #257
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27993685
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat zeiden ze om 1 uur ook al

Mooi om te horen inderdaad
Dan ben ik aan het werk Bos en krijg ik daar niks van mee
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:24:45 #258
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27993718
Touché!
pi_27994010
En hoe zit het nou met dat bod op Trabelsi? Kreeg een smsje van een vriend, maar lees het verder nergens.
pi_27994013
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef Zapper het volgende:
Touché!
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan ben ik aan het werk Bos en krijg ik daar niks van mee
Dat weet ik, het is ook geen verwijt dat je het niet gezien hebt.
Het was puur om aan te geven dat ik het inderdaad ook had gezien, alleen niet om 19.00 uur
pi_27994138
Laat maar, heb het al gelezen op nu.nl. Trabelsi blijft dus bij Ajax.
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:25:58 #262
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27995569
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef SiO2 het volgende:
Laat maar, heb het al gelezen op nu.nl. Trabelsi blijft dus bij Ajax.
Gelukkig wel
Wij hebben geen ajacieden nodig bij PSV.
pi_27995725
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gelukkig wel
Denk wel dat Trabelsi een versterking zou kunnen zijn voor PSV, vond hem het afgelopen seizoen de beste (en meest constante) speler bij Ajax. Maar ja, Ajacieden bij PSV en andersom blijft een raar gezicht (voor mij hoeft het niet zo idd)
pi_27997030
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 16:51 schreef Zapper het volgende:
Razendsnel. De hele week gefitnesst, gevoetbald en trainingen van Spanje bezocht. Maandag komt Nederland naar Doetinchem om te trainen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 22:33:19 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27999746
quote:

[..]

Gelukkig wel
Trabelsi is de enige die k best zou willen, de beste rechtsback van Nederland dat is de enige plek waar ajax een betere speler heeft dan PSV
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:36:20 #266
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27999855
quote:

[..]

Gelukkig wel
In 1988 zeker ook niet?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 22:52:40 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28000399
k hoor net op SP al dat t waarschijnlijk is dat Kalou naar PSV komt. Gaat hard
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:03:38 #268
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28000782
Ik geloof er werkelijk niets van
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 23:07:38 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28000931
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:03 schreef Zapper het volgende:
Ik geloof er werkelijk niets van
ik ook niet, t gaat me allemaal wat te snel
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:13:03 #270
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28001091
Maar, eend, stiekem is het toch wel érg leuk he?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 23:18:49 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28001257
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:13 schreef Zapper het volgende:
Maar, eend, stiekem is het toch wel érg leuk he?
als t echt waar is zou t geweldig zijn. En dan zal Kuijt ook wel gaan en Goor is al bijna weg dus dan hoeven we niet bang te zijn voor Feyenoord. Alleen beetje jammer voor Erwin.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:21:37 #272
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28001341
Ik zou het ook wel leuk vinden..
goede voetballer
Maar ik denk dat er niks van waar is..
pi_28001447
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik zou het ook wel leuk vinden..
goede voetballer
Maar ik denk dat er niks van waar is..
Ik denk juist dat er wel enige waarheid in zit.
Natuurlijk zou het geweldig zijn.
pi_28001473
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:25 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik denk juist dat er wel enige waarheid in zit.
Natuurlijk zou het geweldig zijn.
Niet zomaar ieder gerucht komt op Studio Sport lijkt me...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28001511
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Juist en de VI maakte er ook al melding van dat Kalou naar PSV wil
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:28:09 #276
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28001540
Ik denk niet dat Feyenoord van plan is om Kaloe naar psv te laten vertrekken. Alhoewel feyenoord al jaren geen concurrent meer is.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28001608
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

SS zit er niet vaak naast Met Erwin Koeman en het ontslag van Gullit waren ze ook als eerste
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 23:31:30 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28001642
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef StarGazer het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord van plan is om Kaloe naar psv te laten vertrekken. Alhoewel feyenoord al jaren geen concurrent meer is.
die jongen wil ook omhoog naar de Europese top
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:32:35 #279
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28001665
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die jongen wil ook omhoog naar de Europese top
Daar ben ik het ook wel mee eens
Maar net wat StarGazer zegt ... ik denk dat Feyenoord hem niet zomaar laat gaan..
pi_28001704
En ik denk ook niet dat PSV zomaar meer dan 8 miljoen voor een speler neer gaat tellen?
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:35:30 #281
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28001747
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef StarGazer het volgende:
Denk dat ze niet veel keus hebben als PSV flink wat geld over heeft voor Kalou.
Hij heeft al aangegeven zijn contract niet te willen verlengen.

Nu kunnen ze nog zeker 10 miljoen Euro vangen voor Kalou, na volgend seizoen wat minder omdat hij dan nog maar 1 jaar contract heeft.

En ik denk dat feyenoord het geld heel goed kan gebruiken
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:36:40 #282
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28001774
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
En ik denk ook niet dat PSV zomaar meer dan 8 miljoen voor een speler neer gaat tellen?
Als ze Park voor 10 miljoen of meer kunnen verkopen aan Man U legt PSV opzekers dat bedrag neer voor Kalou daar ben ik van overtuigd.
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:36:45 #283
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28001779
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Denk dat ze niet veel keus hebben als PSV flink wat geld over heeft voor Kalou.
Hij heeft al aangegeven zijn contract niet te willen verlengen.

Nu kunnen ze nog zeker 10 miljoen Euro vangen voor Kalou, na volgend seizoen wat minder omdat hij dan nog maar 1 jaar contract heeft.

En ik denk dat feyenoord het geld heel goed kan gebruiken
Denk jij dat PSV zoveel geld gaat uitgeven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 23:36:54 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28001784
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
als ManU dat of meer betaald kan PSV flink betalen voor Kalou en misschien een speler erbij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_28001786
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als ze Park voor 10 miljoen of meer kunnen verkopen aan Man U legt PSV opzekers dat bedrag neer voor Kalou daar ben ik van overtuigd.
Dan wel ja.
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:39:28 #286
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28001849
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als ManU dat of meer betaald kan PSV flink betalen voor Kalou en misschien een speler erbij.
Ja maar op 1 of andere manier rekent iedereen zich rijk... ik moet het eerst nog zien ( ik wil het trouwens wel allemaal geloven hoor )
Maar toch
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:39:32 #287
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28001851
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:37 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Dan wel ja.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar ik zou Kalou een waardig opvolger van Park vinden en hij is ook nog eens 5 jaar jonger

Overigens denk ik wel dat als feyenoord hem aan PSV wil verkopen ze een percentage van de transferom bij doorverkoop zullen afdingen.
Wat natuurlijk niet meer dan terecht is.
pi_28001856
Ik kan me maar 1 scenario voorstellen.
Chelsea wil Kalou. Kalou is nog geen Nederlander. Chelsea wil niet dat Kalou nog speelt bij het verder matige Feyenoord en wil dat Kalou nog beter wordt bij een topteam in Nederland. In 2008 komt Kalou gratis naar Chelsea. PSV betaalt niets; Louter z'n salaris.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 23:40:54 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28001883
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja maar op 1 of andere manier rekent iedereen zich rijk... ik moet het eerst nog zien ( ik wil het trouwens wel allemaal geloven hoor )
Maar toch
mocht Park gaan, dan voor de hoofdprijs, dat is zeker!
Kalou is maar afwachten
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:42:02 #290
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28001923
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef cultheld het volgende:
Chelsea wil Kalou. Kalou is nog geen Nederlander. Chelsea wil niet dat Kalou nog speelt bij het verder matige Feyenoord en wil dat Kalou nog beter wordt bij een topteam in Nederland. In 2008 komt Kalou gratis naar Chelsea. PSV betaalt niets; Louter z'n salaris.
Dat is natuurlijk kolder van de bovenste plank.

Als PSV Park voor flink wat geld verkoopt aan Man U kunnen ze zelf die transfersom betalen natuurlijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 23:42:31 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28001935
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef cultheld het volgende:
Kalou kan nog lang niet naar Chelsea. Pas als hij een Nederlands paspoort heeft aangezien hij geen intetrlands speelt voor Ivoorkust. Dat maakt de boel wat ingewikkelder
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:42:38 #292
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28001944
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar ik zou Kalou een waardig opvolger van Park vinden en hij is ook nog eens 5 jaar jonger

Overigens denk ik wel dat als feyenoord hem aan PSV wil verkopen ze een percentage van de transferom bij doorverkoop zullen afdingen.
Wat natuurlijk niet meer dan terecht is.
Kijk dat zou een logische deal zijn... hij wordt/ is echt heel goed..
pi_28001977
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk kolder van de bovenste plank.

Als PSV Park voor flink wat geld verkoopt aan Man U kunnen ze zelf die transfersom betalen natuurlijk
Park kan weg voor 5 miljoen. En denk je dat PSV zoveel geld gaat betalen voor Kalou? Dat Kalou überhaupt voor PSV kiest als hij ook naar Valencia en andere goed betalende clubs kan? Ik denk dat Chelsea Kalou gewoon betaalt en dat PSV hem huurt tot aan 2008 voor niks. PSV is superslim bezig; Dat mag duidelijk zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juni 2005 @ 23:47:55 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28002086
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Park kan weg voor 5 miljoen. En denk je dat PSV zoveel geld gaat betalen voor Kalou? Dat Kalou überhaupt voor PSV kiest als hij ook naar Valencia en andere goed betalende clubs kan? Ik denk dat Chelsea Kalou gewoon betaalt en dat PSV hem huurt tot aan 2008 voor niks. PSV is superslim bezig; Dat mag duidelijk zijn
Park voor 5 miljoen dat nooit.
En waarom zou Kalou in 2008 naar Engeland kunnen?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:47:55 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28002087
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Park gaat niet voor 5 miljoen naar Man U
Als hij naar Man U vertrekt zal hij voor minimaal 8 miljoen vertrekken (mark my words)

En ik weet eigenlijk wel zeker dat PSV zoveel geld voor hem gaat betalen als ze Park (die toendertijd transfervrij overkwam) voor 8 miljoen of meer verkopen.
pi_28002131
Interessante ontwikkelingen wel.

Ik hoop natuurlijk dat ze allemaal gewoon naar het buitenland gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28002155
Heb me er bij neergelegd dat Park vertrekt
dat het dan maar een leuke bedrag is, voor Park is dit sowieso heel erg mooi
en voor het Koreaans volk ook

Hij gaat de geschiedenisboeken in als de succesvolste Koreaanse speler (tot nu toe)
Je zou voor minder
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:50:05 #298
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28002158
Ik hoop het echt serieus! dat het allemaal waar is...
Maar goed eerst moet PSV, kalou losweken van Feyenoord..
pi_28002167
Ik geloof niks van het 'primeurtje' van Studio Sport. Kalou gaat echt niet naar PSV.
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:50:52 #300
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28002182
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:49 schreef Suijk het volgende:
Interessante ontwikkelingen wel.

Ik hoop natuurlijk dat ze allemaal gewoon naar het buitenland gaan.
Ben ik met je eens Suijkie

Die kans acht ik zeer klein aangezien Kalou kost wat kost Nederlander wil worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')