Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef SiO2 het volgende:
Als Kalou en Kuyt zouden vertrekken, zinkt het schip definitief.
Denk je dat je dat je kampioen wordt omdat je meer in kas hebt? Feyenoord heeft in het verleden bewezen niet altijd even goed met z'n geld om te springen (evenals Ajax overigens), dus het is nog maar de vraag wat voor spelers er dan gehaald zouden worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.
Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
Arsenal wilde ook Samaras...... bovendien is Arsenal een stinkclubquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arsenal wilde Pienaar onlangs nog contracteren.... Nu jij weer.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.
Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.quote:
braafquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien is Arsenal een stinkclub
PSV wordt aan veel spelers gelinkt maar wat zou daar van waar zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de orenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
WJ gaat jullie reddenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ach ja er is wel wat gemeen, een PSVer aan het roerquote:Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
Wijze woorden Rubbereend.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
Yup ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
Dat wel maar het enige waar feyenoord mee in haar maag zit is dat Kalou heeft aangegeven zijn contract niet te willen verlengen en indien feyenoord hem niet laat gaan hij gewoon zijn contract uitdient en dan gratis en voor niks wegloopt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup ben het helemaal met je eens
Maar goed ik zie kalou echt niet komen... Feyenoord zal wel een extreem hoog bedrag ervoor vragen ben ik bang van.
Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubberquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:
Alleen Trabelsi is concreet en heeft Hiddink door laten schemeren dat hij wel gecharmeert was van van der vaart, meer niet. de jong & pienaars zijn pure speculaties vanuit de media en zijn ook nooit bevestigd door ajax of PSV.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef twi het volgende:
[..]
Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubber)eendje uithangen dat de zwarte piet door de media wordt toebedeeld is natuurlijk weer van het gebruikelijke niveau
Natuurlijk mag je shoppen bij je concurrentie. Maar het is een gentlemens agreement om dat niet te doen en zeker niet op de manier hoe PSV dat de laatste maanden etaleert. Da's zeg maar de bal niet teruggeven nadat een tegenstander 'm voor een blessurebehandeling over de lijn heeft getrapt. Nee, er staat niet in de regels of in een boekje dat je de bal dan terug moet geven, en er is niets fout aan, maar het publiek begint wel massaal te fluiten.
Denk dat Lucius de afgelopen periode heeft laten zien dat hij ook uitstekend op de back positie uit de voeten kanquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef twi het volgende:
Lucius lijkt me meer een middenvelder, bovendien is Trabelsi 2 klassen beter. En Ooijer gaat naar Leverkusen
Rommedahl is heel erg concreet geweest want er is zelfs een bod gedaan door ajax en van Bommel heeft toendertijd in voetbal insite laten weten dat ajax bij PSV geinformeerd heeft naar hem maar dat hij zelf al had aangegeven absoluut niet naar ajax te willen.quote:Verder is er ook niks concreet geweest over Rommedahl en van Bommel. Koeman () zei dat een type van Bommel ontbreekt bij Ajax, niets meer niets minder. Dat heeft eenzelfde loopje genomen als bij De Jong, maar volgens mij is PSV dichter geweest bij het aantrekken van Van der Vaart dan je me nu wilt doen geloven.
Kloptquote:Kijk, een beetje speculaas is natuurlijk best lekker. Toen bekend was dat Feyenoord 8 miljoen voor Kalou wilde, was ik de eerste die direct postte dat we maar eens moesten polsen bij F'noord naar zijn diensten, met knipoog smiley erbij. Maar je geeft zelf al aan dat jij als PSV'er er helemaal strontziek van wordt. Dan denk ik wel dat je zal begrijpen hoe Ajacieden en Feyenoorders zich daarover voelen. Ben benieuwd of PSV'ers zelf niet zo zouden reageren wanneer Ajax Park, van Bommel en Ooijer over zouden nemen, al dan niet transfervrij of vanwege contractduur voor een minimaal bedrag. Of wanneer Ruudje niet terug zou keren naar PSV, maar naar Ajax. Denk dat het dan in dit topic ook armageddon zou zijn.
ach vorig jaar mochten we van Persie nog van Feyenoord kopen......quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef twi het volgende:
[..]
Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubber)eendje uithangen dat de zwarte piet door de media wordt toebedeeld is natuurlijk weer van het gebruikelijke niveau
Natuurlijk mag je shoppen bij je concurrentie. Maar het is een gentlemens agreement om dat niet te doen en zeker niet op de manier hoe PSV dat de laatste maanden etaleert. Da's zeg maar de bal niet teruggeven nadat een tegenstander 'm voor een blessurebehandeling over de lijn heeft getrapt. Nee, er staat niet in de regels of in een boekje dat je de bal dan terug moet geven, en er is niets fout aan, maar het publiek begint wel massaal te fluiten.
Dat snap ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef SiO2 het volgende:
Komt Ten Rouwelaar niet gewoon tekort voor PSV? Waarom verkopen ze hem niet gewoon?
is er al een club met geld langsgekomen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef SiO2 het volgende:
Komt Ten Rouwelaar niet gewoon tekort voor PSV? Waarom verkopen ze hem niet gewoon?
Wanneer loopt z'n contract af, is het misschien iets voor Omniworldquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er al een club met geld langsgekomen?
dan kunnen we hem beter bij Eindhoven stallen, daar hebben we een samenwerkingsverband mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wanneer loopt z'n contract af, is het misschien iets voor Omniworld
Het lijkt mij toch dat je er voor zo 1 gled bij moet krijgen,die gast kan echt nietsquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er al een club met geld langsgekomen?
Als hij tekort kwam zouden ze hem wel verkopen. Nu kan PSV zijn ontwikkeling dicht bij huis volgen. Prima oplossing.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef SiO2 het volgende:
mwah hij komt gewoon al jaren tekort, da's wel duidelijk. Er is geen club die hem wil en kan betalen en Jelle verdient natuurlijk bij PSV meer dan welke eerste divisieclub kan betalen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als hij tekort kwam zouden ze hem wel verkopen. Nu kan PSV zijn ontwikkeling dicht bij huis volgen. Prima oplossing.
En Robinho was wel mogelijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
Trabelsi/Kalou naar PSV = utopie
Een heel ander verhaal.quote:
Hey Cultquote:
Jij wel ja...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Zapper het volgende:
Onkruid ook
Oh oh wat zijn we weer gezellig
Een nog veel groter fabeltjequote:
Dat zeiden ze om 1 uur ook alquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:18 schreef PyTh het volgende:
Iemand Studio Sport gezien?
Daarin werd de interesse van PSV in Kalou gemeldt en tevens het feit dat er geen sprake is van een gelimiteerde transfersom in het contract van Park zodat Man U veel meer dan 5 miljoen zal moeten betalen
Dan ben ik aan het werk Bos en krijg ik daar niks van meequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze om 1 uur ook al
Mooi om te horen inderdaad
quote:
Dat weet ik, het is ook geen verwijt dat je het niet gezien hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het werk Bos en krijg ik daar niks van mee
Gelukkig welquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef SiO2 het volgende:
Laat maar, heb het al gelezen op nu.nl. Trabelsi blijft dus bij Ajax.
Denk wel dat Trabelsi een versterking zou kunnen zijn voor PSV, vond hem het afgelopen seizoen de beste (en meest constante) speler bij Ajax. Maar ja, Ajacieden bij PSV en andersom blijft een raar gezicht (voor mij hoeft het niet zo idd)quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Wij hebben geen ajacieden nodig bij PSV.
Razendsnel. De hele week gefitnesst, gevoetbald en trainingen van Spanje bezocht.quote:
Trabelsi is de enige die k best zou willen, de beste rechtsback van Nederlandquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig wel
In 1988 zeker ook niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig wel
ik ook niet, t gaat me allemaal wat te snelquote:
als t echt waar is zou t geweldig zijn. En dan zal Kuijt ook wel gaan en Goor is al bijna weg dus dan hoeven we niet bang te zijn voor Feyenoord. Alleen beetje jammer voor Erwin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:13 schreef Zapper het volgende:
Maar, eend, stiekem is het toch wel érg leuk he?
Ik denk juist dat er wel enige waarheid in zit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik zou het ook wel leuk vinden..
goede voetballer![]()
Maar ik denk dat er niks van waar is..
Niet zomaar ieder gerucht komt op Studio Sport lijkt me...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er wel enige waarheid in zit.
Natuurlijk zou het geweldig zijn.
Juist en de VI maakte er ook al melding van dat Kalou naar PSV wilquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zomaar ieder gerucht komt op Studio Sport lijkt me...
SS zit er niet vaak naastquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zomaar ieder gerucht komt op Studio Sport lijkt me...
die jongen wil ook omhoog naar de Europese topquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef StarGazer het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord van plan is om Kaloe naar psv te laten vertrekken. Alhoewel feyenoord al jaren geen concurrent meer is.
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die jongen wil ook omhoog naar de Europese top
Denk dat ze niet veel keus hebben als PSV flink wat geld over heeft voor Kalou.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:28 schreef StarGazer het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord van plan is om Kaloe naar psv te laten vertrekken. Alhoewel feyenoord al jaren geen concurrent meer is.
Als ze Park voor 10 miljoen of meer kunnen verkopen aan Man U legt PSV opzekers dat bedrag neer voor Kalou daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
En ik denk ook niet dat PSV zomaar meer dan 8 miljoen voor een speler neer gaat tellen?
Denk jij dat PSV zoveel geld gaat uitgevenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat ze niet veel keus hebben als PSV flink wat geld over heeft voor Kalou.
Hij heeft al aangegeven zijn contract niet te willen verlengen.
Nu kunnen ze nog zeker 10 miljoen Euro vangen voor Kalou, na volgend seizoen wat minder omdat hij dan nog maar 1 jaar contract heeft.
En ik denk dat feyenoord het geld heel goed kan gebruiken
als ManU dat of meer betaald kan PSV flink betalen voor Kalou en misschien een speler erbij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
En ik denk ook niet dat PSV zomaar meer dan 8 miljoen voor een speler neer gaat tellen?
Dan wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ze Park voor 10 miljoen of meer kunnen verkopen aan Man U legt PSV opzekers dat bedrag neer voor Kalou daar ben ik van overtuigd.
Ja maar op 1 of andere manier rekent iedereen zich rijk... ik moet het eerst nog zien ( ik wil het trouwens wel allemaal geloven hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ManU dat of meer betaald kan PSV flink betalen voor Kalou en misschien een speler erbij.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar ik zou Kalou een waardig opvolger van Park vinden en hij is ook nog eens 5 jaar jongerquote:
mocht Park gaan, dan voor de hoofdprijs, dat is zeker!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar op 1 of andere manier rekent iedereen zich rijk... ik moet het eerst nog zien ( ik wil het trouwens wel allemaal geloven hoor)
Maar toch
Dat is natuurlijk kolder van de bovenste plank.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me maar 1 scenario voorstellen.
Chelsea wil Kalou. Kalou is nog geen Nederlander. Chelsea wil niet dat Kalou nog speelt bij het verder matige Feyenoord en wil dat Kalou nog beter wordt bij een topteam in Nederland. In 2008 komt Kalou gratis naar Chelsea. PSV betaalt niets; Louter z'n salaris.
Kalou kan nog lang niet naar Chelsea. Pas als hij een Nederlands paspoort heeft aangezien hij geen intetrlands speelt voor Ivoorkust. Dat maakt de boel wat ingewikkelderquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me maar 1 scenario voorstellen.
Chelsea wil Kalou. Kalou is nog geen Nederlander. Chelsea wil niet dat Kalou nog speelt bij het verder matige Feyenoord en wil dat Kalou nog beter wordt bij een topteam in Nederland. In 2008 komt Kalou gratis naar Chelsea. PSV betaalt niets; Louter z'n salaris.
Kijk dat zou een logische deal zijn... hij wordt/ is echt heel goed..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar ik zou Kalou een waardig opvolger van Park vinden en hij is ook nog eens 5 jaar jonger
Overigens denk ik wel dat als feyenoord hem aan PSV wil verkopen ze een percentage van de transferom bij doorverkoop zullen afdingen.
Wat natuurlijk niet meer dan terecht is.
Park kan weg voor 5 miljoen. En denk je dat PSV zoveel geld gaat betalen voor Kalou? Dat Kalou überhaupt voor PSV kiest als hij ook naar Valencia en andere goed betalende clubs kan? Ik denk dat Chelsea Kalou gewoon betaalt en dat PSV hem huurt tot aan 2008 voor niks. PSV is superslim bezig; Dat mag duidelijk zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk kolder van de bovenste plank.
Als PSV Park voor flink wat geld verkoopt aan Man U kunnen ze zelf die transfersom betalen natuurlijk
Park voor 5 miljoenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park kan weg voor 5 miljoen. En denk je dat PSV zoveel geld gaat betalen voor Kalou? Dat Kalou überhaupt voor PSV kiest als hij ook naar Valencia en andere goed betalende clubs kan? Ik denk dat Chelsea Kalou gewoon betaalt en dat PSV hem huurt tot aan 2008 voor niks. PSV is superslim bezig; Dat mag duidelijk zijn
Park gaat niet voor 5 miljoen naar Man Uquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park kan weg voor 5 miljoen. En denk je dat PSV zoveel geld gaat betalen voor Kalou? Dat Kalou überhaupt voor PSV kiest als hij ook naar Valencia en andere goed betalende clubs kan? Ik denk dat Chelsea Kalou gewoon betaalt en dat PSV hem huurt tot aan 2008 voor niks. PSV is superslim bezig; Dat mag duidelijk zijn
Ben ik met je eens Suijkiequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:49 schreef Suijk het volgende:
Interessante ontwikkelingen wel.
Ik hoop natuurlijk dat ze allemaal gewoon naar het buitenland gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |