Jij wel ja...quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:02 schreef Zapper het volgende:
Onkruid ook
Oh oh wat zijn we weer gezellig

Een nog veel groter fabeltjequote:

Dat zeiden ze om 1 uur ook alquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:18 schreef PyTh het volgende:
Iemand Studio Sport gezien?
Daarin werd de interesse van PSV in Kalou gemeldt en tevens het feit dat er geen sprake is van een gelimiteerde transfersom in het contract van Park zodat Man U veel meer dan 5 miljoen zal moeten betalen

Dan ben ik aan het werk Bos en krijg ik daar niks van meequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze om 1 uur ook al
Mooi om te horen inderdaad

quote:
Dat weet ik, het is ook geen verwijt dat je het niet gezien hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het werk Bos en krijg ik daar niks van mee

Gelukkig welquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef SiO2 het volgende:
Laat maar, heb het al gelezen op nu.nl. Trabelsi blijft dus bij Ajax.

Denk wel dat Trabelsi een versterking zou kunnen zijn voor PSV, vond hem het afgelopen seizoen de beste (en meest constante) speler bij Ajax. Maar ja, Ajacieden bij PSV en andersom blijft een raar gezicht (voor mij hoeft het niet zo idd)quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Wij hebben geen ajacieden nodig bij PSV.

Razendsnel. De hele week gefitnesst, gevoetbald en trainingen van Spanje bezocht.quote:

Trabelsi is de enige die k best zou willen, de beste rechtsback van Nederlandquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig wel

In 1988 zeker ook niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig wel

ik ook niet, t gaat me allemaal wat te snelquote:

als t echt waar is zou t geweldig zijn. En dan zal Kuijt ook wel gaan en Goor is al bijna weg dus dan hoeven we niet bang te zijn voor Feyenoord. Alleen beetje jammer voor Erwin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:13 schreef Zapper het volgende:
Maar, eend, stiekem is het toch wel érg leuk he?

Ik denk juist dat er wel enige waarheid in zit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik zou het ook wel leuk vinden..
goede voetballer![]()
Maar ik denk dat er niks van waar is..

Niet zomaar ieder gerucht komt op Studio Sport lijkt me...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er wel enige waarheid in zit.
Natuurlijk zou het geweldig zijn.

Juist en de VI maakte er ook al melding van dat Kalou naar PSV wilquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zomaar ieder gerucht komt op Studio Sport lijkt me...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |