Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef SiO2 het volgende:
Als Kalou en Kuyt zouden vertrekken, zinkt het schip definitief.
Denk je dat je dat je kampioen wordt omdat je meer in kas hebt? Feyenoord heeft in het verleden bewezen niet altijd even goed met z'n geld om te springen (evenals Ajax overigens), dus het is nog maar de vraag wat voor spelers er dan gehaald zouden worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.
Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
Arsenal wilde ook Samaras...... bovendien is Arsenal een stinkclubquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arsenal wilde Pienaar onlangs nog contracteren.... Nu jij weer.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.
Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.quote:
braafquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien is Arsenal een stinkclub
PSV wordt aan veel spelers gelinkt maar wat zou daar van waar zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de orenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
WJ gaat jullie reddenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ach ja er is wel wat gemeen, een PSVer aan het roerquote:Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
Wijze woorden Rubbereend.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
Yup ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
Dat wel maar het enige waar feyenoord mee in haar maag zit is dat Kalou heeft aangegeven zijn contract niet te willen verlengen en indien feyenoord hem niet laat gaan hij gewoon zijn contract uitdient en dan gratis en voor niks wegloopt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup ben het helemaal met je eens
Maar goed ik zie kalou echt niet komen... Feyenoord zal wel een extreem hoog bedrag ervoor vragen ben ik bang van.
Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubberquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:
Alleen Trabelsi is concreet en heeft Hiddink door laten schemeren dat hij wel gecharmeert was van van der vaart, meer niet. de jong & pienaars zijn pure speculaties vanuit de media en zijn ook nooit bevestigd door ajax of PSV.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef twi het volgende:
[..]
Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubber)eendje uithangen dat de zwarte piet door de media wordt toebedeeld is natuurlijk weer van het gebruikelijke niveau
Natuurlijk mag je shoppen bij je concurrentie. Maar het is een gentlemens agreement om dat niet te doen en zeker niet op de manier hoe PSV dat de laatste maanden etaleert. Da's zeg maar de bal niet teruggeven nadat een tegenstander 'm voor een blessurebehandeling over de lijn heeft getrapt. Nee, er staat niet in de regels of in een boekje dat je de bal dan terug moet geven, en er is niets fout aan, maar het publiek begint wel massaal te fluiten.
Denk dat Lucius de afgelopen periode heeft laten zien dat hij ook uitstekend op de back positie uit de voeten kanquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef twi het volgende:
Lucius lijkt me meer een middenvelder, bovendien is Trabelsi 2 klassen beter. En Ooijer gaat naar Leverkusen
Rommedahl is heel erg concreet geweest want er is zelfs een bod gedaan door ajax en van Bommel heeft toendertijd in voetbal insite laten weten dat ajax bij PSV geinformeerd heeft naar hem maar dat hij zelf al had aangegeven absoluut niet naar ajax te willen.quote:Verder is er ook niks concreet geweest over Rommedahl en van Bommel. Koeman () zei dat een type van Bommel ontbreekt bij Ajax, niets meer niets minder. Dat heeft eenzelfde loopje genomen als bij De Jong, maar volgens mij is PSV dichter geweest bij het aantrekken van Van der Vaart dan je me nu wilt doen geloven.
Kloptquote:Kijk, een beetje speculaas is natuurlijk best lekker. Toen bekend was dat Feyenoord 8 miljoen voor Kalou wilde, was ik de eerste die direct postte dat we maar eens moesten polsen bij F'noord naar zijn diensten, met knipoog smiley erbij. Maar je geeft zelf al aan dat jij als PSV'er er helemaal strontziek van wordt. Dan denk ik wel dat je zal begrijpen hoe Ajacieden en Feyenoorders zich daarover voelen. Ben benieuwd of PSV'ers zelf niet zo zouden reageren wanneer Ajax Park, van Bommel en Ooijer over zouden nemen, al dan niet transfervrij of vanwege contractduur voor een minimaal bedrag. Of wanneer Ruudje niet terug zou keren naar PSV, maar naar Ajax. Denk dat het dan in dit topic ook armageddon zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |