duidelijker kan k t niet zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Vandaar de belangstelling van Man Utd. en Chelsea voor Pienaar![]()
Pienaar heeft zeker leuke dingen laten zien, maar is in die vier jaar bij Ajax geen een seizoen zo beslissend geweest als Park voor PSV. En nu opzouten met je Pienaar.
correctie, anderhalfquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:52 schreef Suijk het volgende:
Park is ook nog maar één jaar op niveau natuurlijk.
Mwah, dit seizoen toch echt wel beter dan daarvoor. Wat ik er maar mee wil zeggen, is dat Park het nu ook moet waarmaken zonder de as die psv had. Hij is nu één van de 'grote jongens' (als hij blijft natuurlijk, wat ik niet denkquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
correctie, anderhalf
eind vorig seizoen was hij ook al zo bezig
Arsenal wilde Pienaar onlangs nog contracteren.... Nu jij weer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]![]()
Vandaar de belangstelling van Man Utd. en Chelsea voor Pienaar![]()
Pienaar heeft zeker leuke dingen laten zien, maar is in die vier jaar bij Ajax geen een seizoen zo beslissend geweest als Park voor PSV. En nu opzouten met je Pienaar.
Die komen dan ook altijd met een team dat niks klaar maakt in de CLquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arsenal wilde Pienaar onlangs nog contracteren.... Nu jij weer.
Arsenal heeft nooit een concreet bod op tafel gelegd. Het is makkelijk om met lijstjes van clubs te strooien, maar dat zegt nog helemaal niks nada noppes over het werkelijk willen aantrekken van een speler.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arsenal wilde Pienaar onlangs nog contracteren.... Nu jij weer.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:00 schreef johannes1986 het volgende:
Ik zeg niet dat Pienaar de laatste tijd even goed presteert als Park, of dat ik liever Pienaar bij PSV heb dan Park.
Ik zeg dat Pienaar minstens evenveel kwaliteit heeft. Als de randvoorwaarden goed zijn, doet hij absoluut niet voor Park onder.
*zucht* waarom laat hij het dan niet zien? dat hele "in potentie" verhaal is zooo 2003quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:08 schreef SiO2 het volgende:
Volgens mij heeft Pienaar toch wel wat meer potentie dan Park.
Hiddink heeft gezegd geen nieuwe spits aan te trekken als Park vertrekt. De selectie zal in dat geval aangevuld worden met een of twee jeugdspelers.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:19 schreef johannes1986 het volgende:
Park gaat weg, en er moet een nieuwe voor m komen. Weet jij een paar haalbare beter dan Pienaar dan?
Dat Sneijder een irritant kereltje is, ben ik met je eens maar dat betekent niet dat hij geen zeer talentvolle speler is. Ook wat betreft Pienaar, het feit dat hij vaak geblesseerd is, is geen argument om te zeggen dat het geen uitzonderlijk talent is. Heitinga en Vd Vaart hadden een zeer wisselvallig seizoen, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[..]
*zucht* waarom laat hij het dan niet zien? dat hele "in potentie" verhaal is zooo 2003![]()
Sneijder blijkt een irritante blaag die nog nauwelijks beslissend is, van der vaart is naar een duitse middelmotor, heitinga zat geregeld op de bank en pienaar is voortdurend geblesseerd. en nog wordt er beweerd dat dit in potentie de beste spelers van Nederland zijn. Natuurlijk niet door jullie en natuurlijk zal er wel weer een of andere zaadbal calimero gaan blaten maar zie de feiten nou eens onder ogen. die lui hebben over een zeer lange periode helemaal niets laten zien. ik wil die lamzakken niet bij mijn club zien. klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |