We willen wel goede voetballers kopen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij PSV willen ze geen goede voetballers kopen dus??
PSV is een kei in het kopen van goede voetballer maar ik schaar meneer Pienaar niet in het rijtje goede voetballers (voor PSV).quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
het ging toch over Pienaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind die hele Pienaar maar waardeloos en hoe zijn doelpunten viertquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Pienaar zou de perfecte 10 voor PSV zijn, als jullie je anti-Ajax bril zouden afzetten.
als jij je Ajaxbril nou eens afzetquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Pienaar zou de perfecte 10 voor PSV zijn, als jullie je anti-Ajax bril zouden afzetten.
Ach komop mm, zet nou je pienaar bril eens af!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
Dan zie je Ajax niet veel spelen.
tja, Park ook...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach komop mm, zet nou je pienaar bril eens af!
Die jongen heeft welgeteld 1 jaar een goed seizoen gedraait maar de overige 3 was het gewoon naatje.
Ben het niet met je eens mm.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Pure onzin hoor PyTh. In de CL vaak één van de weinigen die structureel op dat niveau speelde en gewoon een hele belangrijke en goede voetballer.
Ik moet toegeven dat hij toen een van de belangrijkste spelers van ajax was maar hij heeft na dat jaar die vorm nooit meer kunnen benaderen mede door zijn blessuregevoeligheid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:13 schreef The_M het volgende:
Ik ben een echte psv-er, maar vind Pienaar echt een hele goede voetballer.......Alleen een beetje blessure gevoelig, maar hoe hij dat jaar in de CL speelde toen ajax de KF haalde, mat dat niveau mag hij echt wel komen hoor![]()
Hmmz, nou okay danquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat hij toen een van de belangrijkste spelers van ajax was maar hij heeft na dat jaar die vorm nooit meer kunnen benaderen mede door zijn blessuregevoeligheid.
pienaar niet naar PSV, maar dat lijkt me duidelijk![]()
EN NOU ZEG IK ER NIKS MEER OVER![]()
Van der wie??quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:41 schreef johannes1986 het volgende:
Pienaar heeft minstens evenveel kwaliteit als Park hoor..van mij mag hij komen. En Alex zorgt er wel voor dat hij die malle dansjes niet doet
Ik moet er niet aan dénken dat Van der Meyde naar PSV komt..
Maar ja de hekken gaan weg, dus apen kunnen we niet meer gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:02 schreef ASSpirine het volgende:
volgens sommigen past dat wel bij het publiek in Oost
Hoe dat ze iedere keer in de hekken hangen
owjah, das waar ook nogquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja de hekken gaan weg, dus apen kunnen we niet meer gebruiken![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:41 schreef johannes1986 het volgende:
Pienaar heeft minstens evenveel kwaliteit als Park hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |