quote:formed in the summer of 1989 when Tony McKormack, Candia Ridley and Adam Henderson met at college studying graphic design. They shared an interest in paganism, witchcraft and vampirism as well as making original music from an early age, and so the type of band that was to emerge from the joining of forces was, quite naturally, an expression of this. Initially the band was called
. The original aim of the band was (as it still is today) to be the vehicle in which the celebration of the Pagan experience could be conveyed. After being in existence for about a year the band released their first single, Beltaine, which received Radio 1 and regional airplay.
Jawel!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:08 schreef bartrid het volgende:
Inkubus Sukkubus (sp?) ?
omdat ik niet wist of de spelling goed wasquote:
quote:Predictably monolithic and impossibly huge,never stops chugging. Its five songs are divvied up in several, nearly indistinguishable movements, but the album moves wholly, as a gross, plodding, overstuffed mass.
Die dusquote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
5 stukken onderverdeeld? The Mars Volta - Frances the mute ?
die ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
5 stukken onderverdeeld? The Mars Volta - Frances the mute ?
hoppa! zo snel kan 't gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef Neleos het volgende:
supergrass
Ik ben ook gewoon aan den arbeid.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Neleos het volgende:
Nu nog werken. Fanatiek..
Mary Hopkinquote:
Ik ging net een mooi godinnenplaatje zoekenquote:
Ik heb alle covers uit m'n muziekcollectiemanagementsysteem nagelopen en ik kon 'm niet vinden. Toen ik "Gavin King" zag wist ik meteen waarom. Niet om aan te horen die zooi van hem.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ging net een mooi godinnenplaatje zoeken
Curchulain +1
Volgens mij heb jij een woordje over het hoofd gezien...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:18 schreef belsen het volgende:Goldie Ganja Crew Roni Size Breakbeat Era General Levi
Zou je denken? En dan zou ik General Levy nog niet goedkeuren ook...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een woordje over het hoofd gezien...
Ken je Chaos niet? Aka Robbert Steer, dnb-pionier in o.a. Paradiso, Melkweg, Lowlands e.a. Draaide vroeger alttijd samen met L-Ende.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Curchulain het volgende:
Ik heb de grootste moeite om DJ Chaos te verifiëren...
Had er nog noooooooit van gehoord, maar ik heb 'm gevonden.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Ken je Chaos niet? Aka Robbert Steer, dnb-pionier in o.a. Paradiso, Melkweg, Lowlands e.a. Draaide vroeger alttijd samen met L-Ende.
Ha, van dat lijstje ken ik alleen de Nederlanders, en dan ook nog niet eens allemaal (Noisia? nvg). En XRS natuurlijk, maar dat heb ik al gecompenseerd met Marky.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:32 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Had er nog noooooooit van gehoord, maar ik heb 'm gevonden.
GLO +1
Ik zat eigenlijk meer te wachten op namen als
Black Sun Empire (NL)
Noisia (NL)
Bong-Ra (NL)
Nubian (NL)
DJ Hidden (NL)
Teebee (N)
Future Prophecies (N)
Panacea (D)
Concord Dawn (NZ)
Pendulum (AU)
DJ Dara (US)
Evol Intent (US)
Counter Strike (ZA)
Sunchase (RU)
Paul B (RU)
SKC (HU)
Chris.Su (HU)
D.Kay (AT)
Ill.Skillz (AT)
XRS (BR)
En toch ook niet de minsten.quote:Magoed... dit waren er ook 5
Je presteerde het anders om drie namen te noemen waar ik nog noooooit van gehoord had, en die ook geen van drieen een eigen productie in discogs.com hebben. Dreazz mag dan wel een redelijk grote naam zijn binnen Nederland, dat wordt enorm overschaduwd door het internationale succes van Noisia (uit Groningen) en Black Sun Empire. Marky, ja dat is echt een grote naam. Het zijn dus misschien de minsten niet, maar de meesten al helemaal nietquote:Op maandag 13 juni 2005 21:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, van dat lijstje ken ik alleen de Nederlanders, en dan ook nog niet eens allemaal (Noisia? nvg). En XRS natuurlijk, maar dat heb ik al gecompenseerd met Marky.
[..]
En toch ook niet de minsten.
Dreazz een redelijk grote naam? Samen met Nubian toch wel de grondlegger in NL! En hoe bedoel je, een eigen productie? Dar vroeg je toch niet om? Ik heb weinig dnb in huis, ik dans er op in clubs. Jij blijkbaar niet, anders zou je ook weten dat Chaos een grote naam is. Wat de andere namen van mijn lijstje betreft: B.A.S.S. en Reboot bestaan nog niet zo lang en ook zij hebben bij mijn weten geen plaatwerk uit. Maar als zij draaien (B.A.S.S. , vier vrouwelijke dj's tegelijk) of spelen (Reboot, live dnb, absolute aanrader) dan staat de tent op z'n kop.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:44 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Je presteerde het anders om drie namen te noemen waar ik nog noooooit van gehoord had, en die ook geen van drieen een eigen productie in discogs.com hebben. Dreazz mag dan wel een redelijk grote naam zijn binnen Nederland, dat wordt enorm overschaduwd door het internationale succes van Noisia (uit Groningen) en Black Sun Empire. Marky, ja dat is echt een grote naam. Het zijn dus misschien de minsten niet, maar de meesten al helemaal niet![]()
Nope. De uitvinder van 'Thee'- bands. Zoals deze, waar hij zelf in speelde:quote:Op maandag 13 juni 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
de uitvinder van de draaiorgel?
Helemaalquote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Billy Childish?
Het hangt er dus maar vanaf wat je groot vindt. Dreazz en Nubian hadden veel grotere namen moeten zijn dan ze zijn geworden, en met het internationale succes van met name BSE en Noisia zal dat denk ik ook niet meer veranderen. En nee ik ben inderdaad nogal weinig in clubs te vinden, en al helemaal niet als er DnB wordt gedraaid (als ik eenmaal ben afgestudeerd zal ik dat eindelijk eens kunnen doen), dus een act die nog niets heeft geproduceerd is bij mij doorgaans onbekend en dus onbemind.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Dreazz een redelijk grote naam? Samen met Nubian toch wel de grondlegger in NL! En hoe bedoel je, een eigen productie? Dar vroeg je toch niet om? Ik heb weinig dnb in huis, ik dans er op in clubs. Jij blijkbaar niet, anders zou je ook weten dat Chaos een grote naam is. Wat de andere namen van mijn lijstje betreft: B.A.S.S. en Reboot bestaan nog niet zo lang en ook zij hebben bij mijn weten geen plaatwerk uit. Maar als zij draaien (B.A.S.S. , vier vrouwelijke dj's tegelijk) of spelen (Reboot, live dnb, absolute aanrader) dan staat de tent op z'n kop.
Kwestie van beleving dus, al vind ik dat je dnb op de dansvloer moet ondergaan. Daar is het tenslotte voor bedoeld. Geldt trouwens voor de meeste dance, tenzij het abstract/avant-gardistisch wordt. En als Chaos, Dreazz of Nubian ergens draaien, dan is het geheid volle bak, dan wel uitverkocht. Dat is in mijn belevingswereld groot. Plaatverkoop, of überhaupt het gemaakt hebben van platen, zegt mij niks. Of iig op een heel ander niveau.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Het hangt er dus maar vanaf wat je groot vindt. Dreazz en Nubian hadden veel grotere namen moeten zijn dan ze zijn geworden, en met het internationale succes van met name BSE en Noisia zal dat denk ik ook niet meer veranderen. En nee ik ben inderdaad nogal weinig in clubs te vinden, en al helemaal niet als er DnB wordt gedraaid (als ik eenmaal ben afgestudeerd zal ik dat eindelijk eens kunnen doen), dus een act die nog niets heeft geproduceerd is bij mij doorgaans onbekend en dus onbemind.
Dat mag. Maar het is niet juist.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef bartrid het volgende:
ik roep The Ex.
Is dat Russell Crowe links? En is het dan 30 Odd Foot Of Grunts?quote:
Hmm, dat ziet er niet uit zoals ik me 30 Odd Foot voorstel...quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef GLO het volgende:
Tuxedomoon!
Ik ook. Maar zet toch vast deze vraag klaar:quote:Op maandag 13 juni 2005 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga ook even uitspraak kijken idd
similar artists foetus dan ga ik ze checken, ken de naam wel maar de muziek niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Similar Artists:
Foetus
Devo
The Residents
Cabaret Voltaire
Lx Rudis
heb m helaas wel ooit gezien...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Berkery het volgende:
kan dat nummer niet uitstaan [afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef bartrid het volgende:
de video clips spelen zich beide af in een supermarkt?
ach ik vond dat nou nog redelijk aan te horen. 1 keer.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof niet dat ik de clip van The Mavericks ooit gezien heb, kan dat nummer niet uitstaan [afbeelding]
quote:Beginning his career at the age of 14,initially played in area funk and reggae units, later switching to alternative rock; while working in a music store, he first began experimenting with synthesizers and technology, and in 1996 won the Grand Prix of the Netherlands as best house music producer.
moet je voor de gein eens NL 3 opzettenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef GLO het volgende:
wat een gezever op CNN...
DnB kan mij op plaat eigenlijk maar matigjes boeien, want het klinkt vaak erg hetzelfde (op vroeger werk van bijvoorbeeld Photek na) maar in een club vind ik het vaak wel erg goed. Ik kan me nog een DnB avond na een concert van Coil in de melkweg herinneren wat erg ok was.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Kwestie van beleving dus, al vind ik dat je dnb op de dansvloer moet ondergaan. Daar is het tenslotte voor bedoeld. Geldt trouwens voor de meeste dance, tenzij het abstract/avant-gardistisch wordt. En als Chaos, Dreazz of Nubian ergens draaien, dan is het geheid volle bak, dan wel uitverkocht. Dat is in mijn belevingswereld groot. Plaatverkoop, of überhaupt het gemaakt hebben van platen, zegt mij niks. Of iig op een heel ander niveau.
Nee die komt er bij mij niet inquote:Op maandag 13 juni 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
DJ Tiesto?
Begrijpelijkquote:
niet eens misschienquote:
Fat Boys?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
Dit album verschijnt op 20 september: The Weight Is a Gift
Van wie is het?
Getver belsen, draag jij ook al een capuchon over een colbert?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Let go was van Nada surf toch?
Hear hear!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
DnB kan mij op plaat eigenlijk maar matigjes boeien, want het klinkt vaak erg hetzelfde (op vroeger werk van bijvoorbeeld Photek na) maar in een club vind ik het vaak wel erg goed. Ik kan me nog een DnB avond na een concert van Coil in de melkweg herinneren wat erg ok was.
Alien Ant Farm bedoel jequote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef bartrid het volgende:
is het die band die MJ gecovered heeft?
Al jaren eigenlijk...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Getver belsen, draag jij ook al een capuchon over een colbert?
verder wel een leuke avatar
Die jaquote:
Ploink.quote:
Ja die is vetquote:En wat vind je van mijn bijpassende smiley: [afbeelding]
GLO + 1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef GLO het volgende:
Daar ken ik alleen Me So Horny van, is dat een specifieke quote uit Full Metal Jacket
Ik ga zo ook maar eens pitten dan, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:22 schreef GLO het volgende:
OK, iedereen een goede nacht
Kan ik me nu de moeite van een nieuwe vraag verzinnen besparen of is er nog iemand online?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens pitten dan, denk ik.
Trusteen werk ze nog even. toch?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:22 schreef GLO het volgende:
OK, iedereen een goede nacht
Kan ik me nu de moeite van een nieuwe vraag verzinnen besparen of is er nog iemand online?
Capquote:
En ik ben nog aan het werk...quote:Iedereen gaat slapen en ik kom net uit m'n werk, raar leven heb ik toch![]()
Ach, een slaapmutsje misschien? En wie weet wie er nog meer komt aanwaaien of gewoon lurkt.quote:Van mij hoef je niet per se een nieuwe vraag nog te doen hoor als ik de enige nog hier ben, kga zmtn toch bedje in.
ditoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Foto 1 komt me bekend voor, foto 2 zegt me werkelijk niets...
Actueel vanwege Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelictquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:05 schreef ranja het volgende:
Cock Robin
Foto 2 is First Love: Last Rites, inderdaad met Manzanar erop.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef ranja het volgende:
foto 2 is het 2e album geloof ik, met Man Zanar er op?
Of ze dachten dat het weer tijd was voor een nieuwe zaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef ranja het volgende:
Hm iemand die nog niet had gehoord dat het inmiddels uit is om bekende mensen te beschuldigen van van alles? Maar misschien was de aanklacht al voor de Jackson uitspraak gedaan
Hint!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
geen idee
en de vraag was welke band, dus is dit het antwoord.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan is L Loveless, en dus inderdaad My Bloody Valentine...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
en de vraag was welke band, dus is dit het antwoord.
TSE +1
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
en de vraag was welke band, dus is dit het antwoord.
...als ik dat album zeg...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Vind het een naaistreek.. Het spreekt toch voorzich al zeg ik dat album?
ja, jij gaf de voorzetquote:
Dat was erg snelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:50 schreef bartrid het volgende:
16 horsepower?
Dat bedoel ik niet. Je zinsconstructie!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, jij gaf de voorzet![]()
Ik kopte hem erin![]()
![]()
Sexy grandmasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
en de titel?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Prep2Fight het volgende:
Single Girl, Horse Head Fiddle ?
En ingekopt!! Curchulain + 1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:57 schreef Curchulain het volgende:
Folklore?
Titel van het nummerquote:
Ik zit daar niet mee hoor, GeeLoo heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zit die jongen toch niet altijd zo te pesten!!!
is GeeLoo familie van J-Lo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor, GeeLoo heeft gewoon gelijk![]()
hoop voor hem van niet.... heb een hekel aan dat mens..." i'm still jenny from the block" yeah right....quote:
Mag best... 'k heb er iig nog nooit van gehoord. Zo'n rebus is best handigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Titel van het nummer![]()
maar jij bedoelde het album![]()
Folklore is overigens mijn favoriet![]()
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoop voor hem van niet.... heb een hekel aan dat mens..." i'm still jenny from the block" yeah right....![]()
Zoals gezegd... een snelle en makkelijke vraag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Starving Artists?
Heb ik dat jaren verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Had IA moeten zijn, Isn't Anything...
Ik ook niet, heb gewoon de rebus opgelostquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef peaceman het volgende:
Nooit van gehoord...
Dat moet Nick Mason zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef cafca het volgende:
Rick Wright
Dave mason
David gilmour
Roger waters
Mijn cd zegtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb ik dat jaren verkeerd geschreven
Ik ga het thuis wel nazoeken op de cd
Dit kan ik helaas (pindakaas) niet goedrekenen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef cafca het volgende:
Rick Wright
Dave mason
David gilmour
Roger waters
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga heel langzaam de stand bijwerken denk ik![]()
Want hij blifjt hangen bij 407
Daar komen als slagroom op de taart dan ook nog de punten van het jubileumtopic bij denk ik, maar ik weet niet of iedereen die al toegekend heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]Goed idee! Jij hebt waarschijnlijk meer tijd dan bukgeit momenteel
Succes!
Yep!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef cafca het volgende:
volgens mij the final cut
Gaan we nog even verder met een vervolgvraag: Op the Final Cut speelde Andy Bown meequote:
Dat klopt alvast....maar welke band?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shit, da's die gast van Another shipwreck, heb ik geweten..
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:44 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ben begonnen met 408 en maak het vandaag af tot 420.
heb de hele dag de tijd Dolle_hondquote:
heel knap van dolle_hond dat hij de voornamen wist, maar dit was genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:02 schreef Berkery het volgende:
Bolland & Bolland?
Sorry, maar de andere ouwe lullen willen ook wel es een puntje halenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef GLO het volgende:
Zeg. Willen jullie geen vragen stellen over ouwe lullen als Pink Floyd, Status Quo, The Herd of Bolland & Bolland als ik ff druk ben
Nou vooruitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Sorry, maar de andere ouwe lullen willen ook wel es een puntje halen
ik heb alleen gezegd dat ik nog twijfel of ik iets zal doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Glo, Newbie, TSE, maken jullie ook even een lijstje favoriete covers?
Gambolputty en Dolle_hond had ik van jullie al wat gezien?
Waarvoor is dat dan? En hoeveel? En heeft het haast? Heb dezer dagen geen tijd om uitgebreid na te denken (wat ik voor zo'n lijstje toch wel wil en moet doen).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Stimmt!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:18 schreef ranja het volgende:
Propaganda, 1e incarnatie
oei heb ik ook nog niet gedaan, maar heb wel hetzelfde probleem als Dolle Hond... anyway.. zal vanavond eens kijken of het lukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Oh, OK. Lijkt me leuk. Maar zal wel even duren, is dat goed?quote:
Fake 15-6/1987quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Alexander O 'Neal
Consider it done!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef ranja het volgende:
Het helpt trouwens wel als je al gepostte lijstjes bekijkt, dan ontdek je soms nog nummers waarvan je denkt 'oh mag die ook, is dat ook een cover'?
GLO+1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef GLO het volgende:
Snoop Dogg en Dr. Dre
Dat was toch nieuwe policy?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef peaceman het volgende:
tsss zelfs DD al een nieuwe avatar??? dan is echt het end zoek...![]()
Queen adreenaquote:
Mooi. Dan ga ik er in mijn vakantie (v.a. 15 juli) eens rustig voor zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef ranja het volgende:
Ja, mag de hele maand en waarschijnlijk de hele volgende maand ook nog.
O, dat weet ik meestal wel. Ik draai tenslotte al een tijdje mee... En ik heb ook altijd nog het Originals-boek liggen voor als ik twijfel.quote:Het helpt trouwens wel als je al gepostte lijstjes bekijkt, dan ontdek je soms nog nummers waarvan je denkt 'oh mag die ook, is dat ook een cover'?
Ik vond het wel verrassend, maar het lijkt me ook niet echt een coverbandquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Queen adreena![]()
Die van The Sins Of Thy Beloved vind ik hun slechtste nummer trouwens, die gaat het bij mij niet halen.
Mag dat? je lijstje aanpassen nadat het gepost is? Ik ben er nl. ook nog een paar "Vergeten"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm Somebody[depeche mode] door Veruca salt was trouwens ook wel een aardige..
misschien pas ik de lijst nog wel eens aan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Berkery het volgende:
Chelsea Hotel?
Buster Bloodvessel om precies te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef dolle_hond het volgende:
bad manners
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 0: 19 - Paul Hardcastle 1: O - Melrose 2: Go - Moby 3: Fly - The Jam 4: Stop - Jane's Addiction 5: Start - The Jam 6: DrBass - Kopna Kopna 7: Busstop - The Hollies 8: Lovelife - The Rutles 9: Runrunrun - The Velvet Underground 10: Purplerain - Prince & the Revolution 11: Schoppenaas - Dikke Dennis & Peter Pan 12: Burnbabyburn - Ash 13: PrettyBelinda - Chris Andrews 14: Rightfromwrong - Caesar 15: Diediemydarling - The Misfits 16: Powertothepeople - John Lennon 17: AtowncalledMalice - The Jam 18: Thebestisyettocome - Novastar 19: Theworstisyettocome - Admiral Freebee 20: Cigarretesandalcohol - Oasis |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ? - Nena If - Telly Savalas Ask - The smiths Stop - Sam Brown Iknow - Birgit Tandem - Vanessa Paradis Wannabe - Spice girls Opfietse - Skik Koolthing - Sonic youth Blackbetty - Ram jam Pizzacutter - Letters to cleo Dontanswerme - Alan Parsons Project Realwildchild - Iggy Pop Caplanepourmoi - Plastic Bertrand Foryoureyesonly - Sheena Easton Iwantyoutowantme - Cheap trick Twistinmysobriety - Tanita Tikeram Walklikeanegyptian - Bangles Houseoftherisingsun - Animals Goingdowntoliverpool - Katrina & the Waves |
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |