Nope. De uitvinder van 'Thee'- bands. Zoals deze, waar hij zelf in speelde:quote:Op maandag 13 juni 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
de uitvinder van de draaiorgel?
Helemaalquote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Billy Childish?
Het hangt er dus maar vanaf wat je groot vindt. Dreazz en Nubian hadden veel grotere namen moeten zijn dan ze zijn geworden, en met het internationale succes van met name BSE en Noisia zal dat denk ik ook niet meer veranderen. En nee ik ben inderdaad nogal weinig in clubs te vinden, en al helemaal niet als er DnB wordt gedraaid (als ik eenmaal ben afgestudeerd zal ik dat eindelijk eens kunnen doen), dus een act die nog niets heeft geproduceerd is bij mij doorgaans onbekend en dus onbemind.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Dreazz een redelijk grote naam? Samen met Nubian toch wel de grondlegger in NL! En hoe bedoel je, een eigen productie? Dar vroeg je toch niet om? Ik heb weinig dnb in huis, ik dans er op in clubs. Jij blijkbaar niet, anders zou je ook weten dat Chaos een grote naam is. Wat de andere namen van mijn lijstje betreft: B.A.S.S. en Reboot bestaan nog niet zo lang en ook zij hebben bij mijn weten geen plaatwerk uit. Maar als zij draaien (B.A.S.S. , vier vrouwelijke dj's tegelijk) of spelen (Reboot, live dnb, absolute aanrader) dan staat de tent op z'n kop.
Kwestie van beleving dus, al vind ik dat je dnb op de dansvloer moet ondergaan. Daar is het tenslotte voor bedoeld. Geldt trouwens voor de meeste dance, tenzij het abstract/avant-gardistisch wordt. En als Chaos, Dreazz of Nubian ergens draaien, dan is het geheid volle bak, dan wel uitverkocht. Dat is in mijn belevingswereld groot. Plaatverkoop, of überhaupt het gemaakt hebben van platen, zegt mij niks. Of iig op een heel ander niveau.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Het hangt er dus maar vanaf wat je groot vindt. Dreazz en Nubian hadden veel grotere namen moeten zijn dan ze zijn geworden, en met het internationale succes van met name BSE en Noisia zal dat denk ik ook niet meer veranderen. En nee ik ben inderdaad nogal weinig in clubs te vinden, en al helemaal niet als er DnB wordt gedraaid (als ik eenmaal ben afgestudeerd zal ik dat eindelijk eens kunnen doen), dus een act die nog niets heeft geproduceerd is bij mij doorgaans onbekend en dus onbemind.
Dat mag. Maar het is niet juist.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef bartrid het volgende:
ik roep The Ex.
Is dat Russell Crowe links? En is het dan 30 Odd Foot Of Grunts?quote:
Hmm, dat ziet er niet uit zoals ik me 30 Odd Foot voorstel...quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef GLO het volgende:
Tuxedomoon!
Ik ook. Maar zet toch vast deze vraag klaar:quote:Op maandag 13 juni 2005 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga ook even uitspraak kijken idd
similar artists foetus dan ga ik ze checken, ken de naam wel maar de muziek niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Similar Artists:
Foetus
Devo
The Residents
Cabaret Voltaire
Lx Rudis
heb m helaas wel ooit gezien...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Berkery het volgende:
kan dat nummer niet uitstaan [afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef bartrid het volgende:
de video clips spelen zich beide af in een supermarkt?
ach ik vond dat nou nog redelijk aan te horen. 1 keer.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Berkery het volgende:
Ik geloof niet dat ik de clip van The Mavericks ooit gezien heb, kan dat nummer niet uitstaan [afbeelding]
quote:Beginning his career at the age of 14,initially played in area funk and reggae units, later switching to alternative rock; while working in a music store, he first began experimenting with synthesizers and technology, and in 1996 won the Grand Prix of the Netherlands as best house music producer.
moet je voor de gein eens NL 3 opzettenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef GLO het volgende:
wat een gezever op CNN...
DnB kan mij op plaat eigenlijk maar matigjes boeien, want het klinkt vaak erg hetzelfde (op vroeger werk van bijvoorbeeld Photek na) maar in een club vind ik het vaak wel erg goed. Ik kan me nog een DnB avond na een concert van Coil in de melkweg herinneren wat erg ok was.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Kwestie van beleving dus, al vind ik dat je dnb op de dansvloer moet ondergaan. Daar is het tenslotte voor bedoeld. Geldt trouwens voor de meeste dance, tenzij het abstract/avant-gardistisch wordt. En als Chaos, Dreazz of Nubian ergens draaien, dan is het geheid volle bak, dan wel uitverkocht. Dat is in mijn belevingswereld groot. Plaatverkoop, of überhaupt het gemaakt hebben van platen, zegt mij niks. Of iig op een heel ander niveau.
Nee die komt er bij mij niet inquote:Op maandag 13 juni 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
DJ Tiesto?
Begrijpelijkquote:
niet eens misschienquote:
Fat Boys?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
Dit album verschijnt op 20 september: The Weight Is a Gift
Van wie is het?
Getver belsen, draag jij ook al een capuchon over een colbert?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Let go was van Nada surf toch?
Hear hear!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
DnB kan mij op plaat eigenlijk maar matigjes boeien, want het klinkt vaak erg hetzelfde (op vroeger werk van bijvoorbeeld Photek na) maar in een club vind ik het vaak wel erg goed. Ik kan me nog een DnB avond na een concert van Coil in de melkweg herinneren wat erg ok was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |