Fake 15-6/1987quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Alexander O 'Neal
Consider it done!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Glo, Newbie, TSE, maken jullie ook even een lijstje favoriete covers?
Gambolputty en Dolle_hond had ik van jullie al wat gezien?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef ranja het volgende:
Het helpt trouwens wel als je al gepostte lijstjes bekijkt, dan ontdek je soms nog nummers waarvan je denkt 'oh mag die ook, is dat ook een cover'?
GLO+1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef GLO het volgende:
Snoop Dogg en Dr. Dre
Dat was toch nieuwe policy?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef peaceman het volgende:
tsss zelfs DD al een nieuwe avatar??? dan is echt het end zoek...![]()
Queen adreenaquote:
Mooi. Dan ga ik er in mijn vakantie (v.a. 15 juli) eens rustig voor zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef ranja het volgende:
Ja, mag de hele maand en waarschijnlijk de hele volgende maand ook nog.
O, dat weet ik meestal wel. Ik draai tenslotte al een tijdje mee... En ik heb ook altijd nog het Originals-boek liggen voor als ik twijfel.quote:Het helpt trouwens wel als je al gepostte lijstjes bekijkt, dan ontdek je soms nog nummers waarvan je denkt 'oh mag die ook, is dat ook een cover'?
Ik vond het wel verrassend, maar het lijkt me ook niet echt een coverbandquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Queen adreena![]()
Die van The Sins Of Thy Beloved vind ik hun slechtste nummer trouwens, die gaat het bij mij niet halen.
Mag dat? je lijstje aanpassen nadat het gepost is? Ik ben er nl. ook nog een paar "Vergeten"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm Somebody[depeche mode] door Veruca salt was trouwens ook wel een aardige..
misschien pas ik de lijst nog wel eens aan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Berkery het volgende:
Chelsea Hotel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |