Ik zit daar niet mee hoor, GeeLoo heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zit die jongen toch niet altijd zo te pesten!!!
is GeeLoo familie van J-Lo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:00 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik zit daar niet mee hoor, GeeLoo heeft gewoon gelijk![]()
hoop voor hem van niet.... heb een hekel aan dat mens..." i'm still jenny from the block" yeah right....quote:
Mag best... 'k heb er iig nog nooit van gehoord. Zo'n rebus is best handigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Titel van het nummer![]()
maar jij bedoelde het album![]()
Folklore is overigens mijn favoriet![]()
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoop voor hem van niet.... heb een hekel aan dat mens..." i'm still jenny from the block" yeah right....![]()
Zoals gezegd... een snelle en makkelijke vraag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Starving Artists?
Heb ik dat jaren verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Had IA moeten zijn, Isn't Anything...
Ik ook niet, heb gewoon de rebus opgelostquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef peaceman het volgende:
Nooit van gehoord...
Dat moet Nick Mason zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef cafca het volgende:
Rick Wright
Dave mason
David gilmour
Roger waters
Mijn cd zegtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb ik dat jaren verkeerd geschreven
Ik ga het thuis wel nazoeken op de cd
Dit kan ik helaas (pindakaas) niet goedrekenen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:23 schreef cafca het volgende:
Rick Wright
Dave mason
David gilmour
Roger waters
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga heel langzaam de stand bijwerken denk ik![]()
Want hij blifjt hangen bij 407
Daar komen als slagroom op de taart dan ook nog de punten van het jubileumtopic bij denk ik, maar ik weet niet of iedereen die al toegekend heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]Goed idee! Jij hebt waarschijnlijk meer tijd dan bukgeit momenteel
Succes!
Yep!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef cafca het volgende:
volgens mij the final cut
Gaan we nog even verder met een vervolgvraag: Op the Final Cut speelde Andy Bown meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |