Voor ¤ 250,00 kun je bij ons golflid worden maar... wij golfen ook over voetbalvelden heen, het is een 9-holes baan en niet te vergelijken met de club waar golfer lid van is.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel kost zo'n golf abonnement eigenlijk?
Valt nog mee, dan mag je onbeperkt spelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Voor ¤ 250,00 kun je bij ons golflid worden maar... wij golfen ook over voetbalvelden heen, het is een 9-holes baan en niet te vergelijken met de club waar golfer lid van is.
in delluft bij Concordiaquote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
En waar is dat?
Dan mag je inderdaad onbeperkt spelen maar.. tijdens het voetbalseizoen kun je bijv 's avonds niet van alle holes gebruik maken omdat er ook voetbaltrainingen zijn. Hole 1 en 9 liggen er dan uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Valt nog mee, dan mag je onbeperkt spelen?
Aha, da's logisch. Mag je met je golfbewijs ook gewoon naar een andere club gaan en daar een rondje slaan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad onbeperkt spelen maar.. tijdens het voetbalseizoen kun je bijv 's avonds niet van alle holes gebruik maken omdat er ook voetbaltrainingen zijn.
Ik eigenlijk nog niet omdat ik nog geen "handicap" heb ! Greenfee's bij andere verenigingen zijn vaak erg hoog! Rondje 18-holes lopen op een echte baan hier in Delft in het weekend kost toch al gauw ¤ 45,00 !quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, da's logisch. Mag je met je golfbewijs ook gewoon naar een andere club gaan en daar een rondje slaan?
De afstanden bij ons zijn zo klein dat je dat gewoon lopend doet, ik altijd met mijn golftas op mijn rug. Van de zomer ga ik weer een volle week in de Ardennen spelen en dan is zo'n kar écht nodig!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie ook zo'n karretje? Dat lijkt me het leukste aan dat hele golf gebeuren
mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zet 756 vast klaar.
Neem ik op.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef VoreG het volgende:
Onthouden we dat Atletico Ananas vanavond begint
JEZUS CHRISTUSquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
Bij ons kan je al voor 9000 euro een eigendomscertifikaat kopen en voor je lidmaatschap betaal je 1080 euro per jaar voor onbeperkt golfen op de volwaardige 18-holes baan, die binnenkort nog met 9 holes wordt uitgebreid.
Dit is ons eenvoudige clubhuisje:
[afbeelding]
[afbeelding]
deeltjes van binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de layout van de baan:
[afbeelding]
quote:
Heemkerk dat zie je toch zoquote:Op maandag 13 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
Waar ligt die golfbaan Golfert?
Heemskerk.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
Waar ligt die golfbaan Golfert?
Zoow das nie misquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
Bij ons kan je al voor 9000 euro een eigendomscertifikaat kopen en voor je lidmaatschap betaal je 1080 euro per jaar voor onbeperkt golfen op de volwaardige 18-holes baan, die binnenkort nog met 9 holes wordt uitgebreid.
[afbeelding]
[afbeelding]
deeltjes van binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1ste post van vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef 9christensen het volgende:
Geef mij dan toch maar de voetbalkantine
Mijn gedacht!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef 9christensen het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
deeltjes van binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wel relexte stoelenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef 9christensen het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
Ik heb echt een keer iets ontzettends stoms gedaan...
We gingen in een tuin golven, maar de balletjes waren al kwijt natuurlijk. Ik ging dus madeliefjes onthoofden, als het ware. Ik maakte me toch een swing, de club glipte uit mijn handen en zat klem onder de dakgoot en de muur.
dat is meer als 80 euro in de maandquote:Op maandag 13 juni 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer dan 1000 euro per jaar om te mogen golfen
Oe ja dat willen Noca en ik ook nog es doenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef Maquiladora het volgende:
http://www.pitch-putt.nl/
Erg leuk om een keer te doen
Echt een aanrader.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ja dat willen Noca en ik ook nog es doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |