Zoow das nie misquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
Bij ons kan je al voor 9000 euro een eigendomscertifikaat kopen en voor je lidmaatschap betaal je 1080 euro per jaar voor onbeperkt golfen op de volwaardige 18-holes baan, die binnenkort nog met 9 holes wordt uitgebreid.
Dit is ons eenvoudige clubhuisje:
[afbeelding]
[afbeelding]
deeltjes van binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de layout van de baan:
[afbeelding]
1ste post van vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef 9christensen het volgende:
Geef mij dan toch maar de voetbalkantine
Mijn gedacht!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef 9christensen het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef golfer het volgende:
Bij ons kan je al voor 9000 euro een eigendomscertifikaat kopen en voor je lidmaatschap betaal je 1080 euro per jaar voor onbeperkt golfen op de volwaardige 18-holes baan, die binnenkort nog met 9 holes wordt uitgebreid.
Dit is ons eenvoudige clubhuisje:
[afbeelding]
[afbeelding]
deeltjes van binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de layout van de baan:
[afbeelding]
wel relexte stoelenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:41 schreef 9christensen het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
Ik heb echt een keer iets ontzettends stoms gedaan...
We gingen in een tuin golven, maar de balletjes waren al kwijt natuurlijk. Ik ging dus madeliefjes onthoofden, als het ware. Ik maakte me toch een swing, de club glipte uit mijn handen en zat klem onder de dakgoot en de muur.
dat is meer als 80 euro in de maandquote:Op maandag 13 juni 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer dan 1000 euro per jaar om te mogen golfen
Oe ja dat willen Noca en ik ook nog es doenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef Maquiladora het volgende:
http://www.pitch-putt.nl/
Erg leuk om een keer te doen
Echt een aanrader.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ja dat willen Noca en ik ook nog es doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |