Golfenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:02 schreef just me het volgende:
Zo.. de gordijnen hangen weer en nu is het bijna tijd om te gaan golfen !
quote:In Scheveningen is aan het begin van de avond een agente neergeschoten. De vrouwelijke agent werd rond 18:00 uur op de Vuurtorenweg onder vuur genomen. Ze is inmiddels met een traumahelicopter afgevoerd naar een ziekenhuis.
Over de toestand van de politie-agente is nog niets bekend. Ook over wat er precies is voorgevallen is nog geen duidelijkheid. Wel is bekend dat de agente aan het werk was in een zogeheten 'wachthuisje' voor het Joegoslavië-tribunaal.
Er gaat niets boven Groningenquote:Voetballers willen geloof uitdragen
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: maandag 13 juni 2005 @ 20:06
Icoon opmerkelijk nieuwsDe voetbalvereniging De Vogels uit Groningen krijgt vanaf volgend seizoen een volledig christelijk team. Het nieuwe eerste zaterdagelftal van de club wil actief het geloof gaan uitdragen. De spelers zullen voorafgaand aan de wedstrijd gezamenlijk bidden, en elke tegenstander krijgt een bijbel aangeboden.
"We gaan ons niet opdringerig opstellen hoor", stelt speler M. van Wieringen. De voetballers wilden al langer samen in een christelijk team spelen, maar het bleek niet gemakkelijk een vereniging te vinden die daartoe gelegenheid geeft. "We willen geen team dat zelf bepaalt wie erin speelt", stelt voorzitter Weinands van v.v. Zuidhorn, waar de meeste spelers van afkomstig zijn. De Vogels had daar geen problemen mee, en richtte voor het religieuze team een speciaal eerste zaterdagteam op.
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
GolfenIk ga meestal iets anders doen als ik de gordijnen dichtdoe
![]()
![]()
Voor ¤ 250,00 kun je bij ons golflid worden maar... wij golfen ook over voetbalvelden heen, het is een 9-holes baan en niet te vergelijken met de club waar golfer lid van is.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel kost zo'n golf abonnement eigenlijk?
Valt nog mee, dan mag je onbeperkt spelen?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Voor ¤ 250,00 kun je bij ons golflid worden maar... wij golfen ook over voetbalvelden heen, het is een 9-holes baan en niet te vergelijken met de club waar golfer lid van is.
in delluft bij Concordiaquote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
En waar is dat?
Dan mag je inderdaad onbeperkt spelen maar.. tijdens het voetbalseizoen kun je bijv 's avonds niet van alle holes gebruik maken omdat er ook voetbaltrainingen zijn. Hole 1 en 9 liggen er dan uit.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Valt nog mee, dan mag je onbeperkt spelen?
Aha, da's logisch. Mag je met je golfbewijs ook gewoon naar een andere club gaan en daar een rondje slaan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad onbeperkt spelen maar.. tijdens het voetbalseizoen kun je bijv 's avonds niet van alle holes gebruik maken omdat er ook voetbaltrainingen zijn.
Ik eigenlijk nog niet omdat ik nog geen "handicap" heb ! Greenfee's bij andere verenigingen zijn vaak erg hoog! Rondje 18-holes lopen op een echte baan hier in Delft in het weekend kost toch al gauw ¤ 45,00 !quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, da's logisch. Mag je met je golfbewijs ook gewoon naar een andere club gaan en daar een rondje slaan?
De afstanden bij ons zijn zo klein dat je dat gewoon lopend doet, ik altijd met mijn golftas op mijn rug. Van de zomer ga ik weer een volle week in de Ardennen spelen en dan is zo'n kar écht nodig!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben jullie ook zo'n karretje? Dat lijkt me het leukste aan dat hele golf gebeuren
mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zet 756 vast klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |