Als je dat al niet wilt, dan erken je dus al dat je een moederskindje bentquote:Op zondag 3 juli 2005 18:01 schreef Butra het volgende:
Wel een irritante puber ja. Begon Sue Barker over zn moeder tijdens een interview, wilde hij dat ze daar niet over sprak omdat hij niet als een moederskindje gezien wil worden. Stoere jongen hoor.
en de punten die daar verliest kan ie makkelijk missen. Ik zou ook vakantie houden.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij; kan hij nog even nagenieten van zijn Wimbledon-overwinning.![]()
Tip 1: ga naar het recreative tennistopicquote:Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Fatality het volgende:
Ik ga morgen met een vriend tennissen, hij zegt dat ie het heel goed kan maar ik wil hem dus verslaan met een heeeeeeeeeel klein beetje tenniservaring (wel mčt balgevoel).. iemand tips (met name voor de backhand) ?
aaah, daar pak ik zeker punten mee, dankuquote:Op maandag 4 juli 2005 17:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tip 1: ga naar het recreative tennistopic
Tip 2: hier staat ie: Recreatief Tennistopic deel III
Alles heel safe slaan (ruim over het het en midden in het veld). Veel mensen slaan een bal na twee keer uit dus daar zou je van kunnen profiteren.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:04 schreef Fatality het volgende:
Ik ga morgen met een vriend tennissen, hij zegt dat ie het heel goed kan maar ik wil hem dus verslaan met een heeeeeeeeeel klein beetje tenniservaring (wel mčt balgevoel).. iemand tips (met name voor de backhand) ?
Hij verliest toch geen punten meer met het huidige systeem (www.atptour.com)? Volgens mij beginnen ze elk jaar weer vanaf nul. Of heb je twee verschillende tellingen (bijvoorbeeld 1 voor de ATP Champion's Race (voor voor wie aan de Tennis Masters Cup in Shanghai mag meedoen) en 1 voor de wereldranglijst)?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef suus21 het volgende:
[..]
en de punten die daar verliest kan ie makkelijk missen. Ik zou ook vakantie houden.
Je hebt 2 verschillende ranglijsten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:55 schreef girllover het volgende:
[..]
Hij verliest toch geen punten meer met het huidige systeem (www.atptour.com)? Volgens mij beginnen ze elk jaar weer vanaf nul. Of heb je twee verschillende tellingen (bijvoorbeeld 1 voor de ATP Champion's Race (voor voor wie aan de Tennis Masters Cup in Shanghai mag meedoen) en 1 voor de wereldranglijst)?
tegen Tomas Berdych.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:59 schreef Butra het volgende:
Nadal weer kinderlijk eenvoudig naar een finale op gravel. In de finale tegen Berdych of Vanek. Reik die beker maar vast uit.
Het is allicht beter dan het spel van NL in de Davis Cup...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef Butra het volgende:
Morgen begint de Dutch Open in Amersfoort. Vanwege hevige concurrentie van Stuttgart en Indianapolis lijkt het op 3 namen na meer op een Challenger. Ik heb een kaart gekregen voor morgen, wens me maar succes met zo'n droevige line-up (afgezien van held Gonzalez).
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:10 schreef Butra het volgende:
Kitzbuhel live:
http://www.tw1.at/livestream.htm
Zeer goed beeld en geluid.
kan gebeurenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef Butra het volgende:
[..]
Het begin was hoopgevend met 2-0 voor..
Maar er toch met 6-2 en 6-3 vanaf.
Waarin dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef suus21 het volgende:
oh my God Agassi speelt niet meer in Nike outfits...maar in....
Hey hou eens op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:01 schreef suus21 het volgende:
lelijkste merk ter aarde
vergane glorie he, Puma is the coming brandquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef suus21 het volgende:
adidas is zooooo degelijk altijd hetzelfde en er bestaan geen lelijkere schoenen dan adidas
maar Nike is ook best suf geworden maar nog altijd tha shit
Wat sneu zeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:03 schreef Butra het volgende:
John Paul Fruttero def Sjeng Schalken 67(3) 62 75.
hmmm vind ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:33 schreef suus21 het volgende:
adidas is zooooo degelijk altijd hetzelfde en er bestaan geen lelijkere schoenen dan adidas
maar Nike is ook best suf geworden maar nog altijd tha shit
quote:640 Teletekst wo 27 jul
***ENNIS************************** 1/2
*** Johansson acht maanden aan de kant
**Joachim Johansson is na een operatie
aan zijn schouder tot komend voorjaar
uit de roulatie.
De Zweedse tennisser (23) stelde in een
interview met de krant Göteborgs Posten
dat hij acht maanden lang zal moeten
revalideren.De nummer veertien van de
wereld won dit jaar de toernooien van
Adelaide en Marseille.
ik wacht nog steeds op Roddick.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Big server ...
Komakie, Adidas zit achter de salomon snowboards.... dus ook achter de salomon driver. Alleen dat al is een goede reden om Adidas te boycotten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef Komakie het volgende:
Adidas is echt 1 van de mooiste merken op aarde.
De laatste tijd vind ik zelfs veel kleding van hun een stuk mooier dan die van Nike.
Fruttero? IK ben bang dat dat geen typefout is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:03 schreef Butra het volgende:
John Paul Fruttero def Sjeng Schalken 67(3) 62 75.
Haha ik dacht dat jij niet zo breed was????quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie, Adidas zit achter de salomon snowboards.... dus ook achter de salomon driver. Alleen dat al is een goede reden om Adidas te boycotten.
Ik speel sindskort in zo'n mouw-loos shirt a la Nadal, van nike. Tegenstanders vertelde met dat het intimiderend staat. Reden temeer voor mij om dat te blijven dragen. Daarbij serveert het heerlijk, zo zonder mouwen... Je moet alleen je okselhaar scheren, maar daar kan ik wel mee leven. Achteraf vind ik dat best prettig zelfs. Nike vind ik in tenniskleding nog steeds erg mooi, daarbuiten is het een drama. Puma is inderdaad ook een fijn merk.
Je moet alleen je okselhaar scheren, maar daar kan ik wel mee leven. Achteraf vind ik dat best prettig zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |