quote:-------------------------
-------------------------
------------, la bomba estall
Las radiacines tuestan y matizan de azul
----------------------, todos con sombrero.
El viento radiactivo, despeina los cabellos.
-----------------------, al fin el mar es limpio.
No ms peces hediondos, sino agua fluorescente.
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Vamos A La Playa?
dat zou ik niet wetenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
maar van wie? Het heeft ooit de tweede positie gehaald in de top 40, dus bij dat soort gevallen vraag ik altijd zeker de uitvoerende
Twee letters ergens toevoegen, dan ben je erquote:Op maandag 13 juni 2005 10:02 schreef cafca het volgende:
Rigera?
Pfff, studenten horen niet voor de middag uit hun bed te zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik doe d'r wel eentje terwijl ik ontbijt ga maken (tsja, studentenleven he
)
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Righeira
quote:Pfff, studenten horen niet voor de middag uit hun bed te zijn![]()
Ach, Uzimako had het punt ook wel verdiend, hij had de titel ook al geradenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
alsnog gerechtigheid.
Uzumaki_Naruto +1
Meestal zeik ik niet over een lettertje meer of minder, maar als het zo hoog in de hitlijst heeft gestaan uiteraard wel![]()
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Snow Patrol ?
Dacht ik al, ik heb een cursus van 3 maanden gehad voor dat programma en snap alleen maar de basisdingen...misschien dat iemand in DIG wat eenvoudigere manieren weet om een leuke kwis te bouwen?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Sack, ik kom er niet echt uit met de quiz, best moeilijk ja
TVP
Goeie! Even vragen zoquote:Op maandag 13 juni 2005 11:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik heb een cursus van 3 maanden gehad voor dat programma en snap alleen maar de basisdingen...misschien dat iemand in DIG wat eenvoudigere manieren weet om een leuke kwis te bouwen?
quote:
DaisyDuke +1quote:Op maandag 13 juni 2005 11:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Cream - Anyone for tennis
Nerf Herder - Golfshirt
Camper van Beethoven - Take the Skinheads Bowling
Presidents of the USA - Basketball dream
Extreme - Shadow boxing
quote:Junkie XL –Tennis
Queen – Bicycle Race
Carl Douglas – Kung Fu Fighting
Everclear – Volvo Driving Soccer Mom
Kelis - Marathon
captain+1quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Postmen ?
De ah-die-heb-ik-vrijdag-nog-in-het-voorprogramma-van-U2-gezien-tvp van de week claim ik bij deze.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
RATM-The Batle Of Los Angeles
Maar dat waren slechts gastvocalen voor 't album van Roni Size en niet een track voor zijn eigen album....maar goed daar wordt niet specifiek naar gevraagd....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Kuch, Kuch.... Roni Size is ook DJ en heeft ook een track met Zack gemaakt!
Sterker nog, 2 jaar voor zijn samenwerking met DJ Shadow heeft hij met Roni Size "Centre of the storm" opgenomen voor Roni's album "In the mode"quote:Op maandag 13 juni 2005 11:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Kuch, Kuch.... Roni Size is ook DJ en heeft ook een track met Zack gemaakt!
Ja, op die track doelde ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Sterker nog, 2 jaar voor zijn samenwerking met DJ Shadow heeft hij met Roni Size "Centre of the storm" opgenomen voor Roni's album "In the mode"
dat wist ik nietquote:Op maandag 13 juni 2005 11:44 schreef DaisyDuke het volgende:
Het gaat me niet om het punt, maar ben meer benieuwd naar de argumentatie van Uzumaki.
Gechecktquote:Op maandag 13 juni 2005 11:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Pretty Hate Machine
Broken
Fixed
Downward spiral
Fragile
With theeth
jaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:53 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ok, maar check jij de gegeven antwoorden dan nooit?
Jawohl!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
T.Raumschmiere?
Klopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Prep2Fight het volgende:
System of a Down - Mezmerize
quote:Nu heeft de Ondiepten van de Spier Swampers en zij zijn gekend om een lied of Lord te plukken twee zij me krijgen van zodat rapen zij me op veel wanneer ik blauw voel. Hoe nu over u?
Ook niet..quote:
quote:21 oktober 1977 het vliegtuig stort neer in McComb in Mississippi in Verenigde Staten.
Vergeet 16 Horsepowerquote:Op maandag 13 juni 2005 12:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
16 Horsepower-For Heavens Sake?
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Iets van Lynyrd Skynyrd dan?
dat is dezelfde als Joy divisionquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
16 Horsepower-Day Of The Lords
yep DD +1quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Sweet Home Alabama?
quote:Now Muscle Shoals has got the Swampers
And they've been known to pick a song or two
Lord they get me off so much
They pick me up when I'm feeling blue
Now how about you?
Dat mokkel van Chipz?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Hi Ha! Wie is deze cowgirl?
[afbeelding]
Dan wel een mokkel dat netjes strak in 't pak zit hè?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:28 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat mokkel van Chipz?
Of Sheryl Crow? Maar die is blond
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:28 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat mokkel van Chipz?
Of Sheryl Crow? Maar die is blond
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:46 schreef Prep2Fight het volgende:
In Noorwegen, een of ander aidsproject ofzo.. komt Robert Plant nog op LLDat hoop ik zo erg
Ik ook...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Robert Plant is nog niet bevestigd iig. Ik ga sowieso iig naar LL
quote:
Nou vooruit.. eerst nog even een paar foto's voordat ik een biotje neerpleurquote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef peaceman het volgende:
Hintje?
Klein beetje wel Peacemanquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
nog nooit van gehoord.... moet ik me nu?
Wie is dan deze meneer?quote:It can be said without exaggeration that virtually every jazz guitarist that emerged during 1940-65 sounded like a relative of. The first important electric guitarist,
played his instrument with the fluidity, confidence, and swing of a saxophonist. Although technically a swing stylist, his musical vocabulary was studied and emulated by the bop players, and when one listens to players ranging from Tiny Grimes, Barney Kessel, and Herb Ellis, to Wes Montgomery and George Benson, the dominant influence of
is obvious.
zelfs IK ken hemquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
Zelfs ik heb er wel eens van gehoord (en wist het bij de tweede serie foto's), dus... JAquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Charlie Christian
Mag ik dan ook nog weten, waarom ik m zou moeten kennen? Ik weet graag waarvoor ik me schaamquote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Zelfs ik heb er wel eens van gehoord (en wist het bij de tweede serie foto's, dus... JA
legendarische sigeuner gitarist die de hele djange stroming aanwakkerde geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mag ik dan ook nog weten, waarom ik m zou moeten kennen? Ik weet graag waarvoor ik me schaam.
http://www.redhotjazz.com/django.htmlquote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef peaceman het volgende:
Nou er gaat zelfs geen piepklein belletje rinkelen... het schamen wordt steeds minder...![]()
Nee hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef timbob het volgende:
madison avenue - don't call me baby
meters - just kissed my baby
alex gopher - you, my baby & i
edwin birdsong - cola bottle baby
groove armada - i see you baby
vanilla ice - ice ice baby
roudoudou - Baby, it's alright
luke vibert - freak time baby
G.love & special sauce - baby's got sauce
G.love & special sauce - bye bye baby
dee-lite - vote baby vote
vast veelste laat
Nee, helemaal niks mis meequote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef ranja het volgende:
niks mis met timbob's lijstje toch? alleen andere muziekstijl, gemiddeld dan
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef Prep2Fight het volgende:
In die andere lijstjes kan ik mij iets meer vinden, maar timbob was eerder![]()
alee, maar dat was rap!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiefschwarz?
goed planquote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiefschwarz is beide deze rijp voor een vermelding in de OP!
Nooit eerder gezienquote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiefschwarz is beide deze rijp voor een vermelding in de OP!
Belsen was ook al zo vervelendquote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Verrek, het weekend is weer voorbij..
Maar weer eens een ander plaatje zoeken.
Wat is dat hele Tiefschwartz eigenlijk, weer een of andere nieuwe hype?quote:
Tsja, de afgelopen twee weken is al twee keer dezelfde Tiefschwarz-foto langsgekomen waarbij dezelfde kerel recht in de camera kijkt als op deze... Dan begint het makkelijk te worden (nominatie-voor-de-OP-makkelijk zelfs)quote:
Foo Fighters.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Discografie van welke band?
Foo Fighters
The Colour And The Shape
There Is Nothing Left To Lose
OBO (don't care)
IYH (don't care)
Da's nog niet zo erg. Ik dacht: ik heb ze de afgelopen weken al 2x gezien. Maar ik kwam niet op de naamquote:
same herequote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's nog niet zo erg. Ik dacht: ik heb ze de afgelopen weken al 2x gezien. Maar ik kwam niet op de naam
Ik vond jou andere ook altijd wel gaafquote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zo dan..terug bij af
Klopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
same here
Zij doen toch iets in de electroclash richting?
Welke van de 5quote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik vond jou andere ook altijd wel gaaf![]()
ja, als ik hem zie weet ik het meteen weer, het had iets blauwsquote:
oeh ik heb er wel 2 MP3's van zie ik netquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Is dat Art Blakey?
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Allemaal aan de nieuwe avatars!
En nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:07 schreef Prep2Fight het volgende:
Smile? Alleen niet de Smile van Brian Wilson
ach ja, zolang zit ik nu ook weer niet in triviaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Gewoon teruggekeerd naar een oude, hoor.
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef bartrid het volgende:
motorpsycho - timothy's monster natuurlijk
Uiteraard.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:15 schreef bartrid het volgende:
motorpsycho - timothy's monster natuurlijk
quote:Wie in een Engels woordenboek de vertaling vanopzoekt, ziet dat het meerdere betekenissen heeft. Als werkwoord kan het vertaald worden met bewieroken, maar ook woedend maken is een geaccepteerde vertaling. Als zelfstandig naamwoord verwijst het naar wierook. Op hun beurt horen bij wierook en bewieroken weer vrije associaties als spiritualiteit, diepgang, sfeer, geestverruiming, intensiteit en oprechte emoties. En juist dat ene woord,
, vat perfect samen waar het bij de gelijknamige band
om draait.
Bijna.....quote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Een Motorpsycho-lid produceerde een album van Incense?
Dat zijn er in ieder geval al twee goede.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef bartrid het volgende:
ik kom niet verder dan MP/ Jaga Jazzist en Tortoise /The Ex.....
Sonic Youth & The Ex is de derde goede... Ze speelden ook nog samen met I.C.P. (niet die clownsquote:Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Tortoise & The Ex
Sonic Youth & The Ex
Solex & ????
Telefunk & ????
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Solex & Karate dacht ik.
Oh ja! Willard Grant Conspiracy toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nu de vijfde nog.Telefunk heeft inderdaad ooit een Fishtank sessie gedaan, en wel met een alt.country band.
Heb ik toch al goedgekeurd?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Is Tortoise & The Ex niet goed trouwens? Die meen ik toch bijna zeker te weten.
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Oh ja! Willard Grant Conspiracy toch?
Dat maakt vier, en die twee van ranja maken vijf en zes.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:52 schreef ranja het volgende:
Snuff heeft een solo, net als Guv'ner.
Ik zag net trouwens in het Top 10 recente albums topic dat je in februari veel had geluisterd naar de solosessie van karate. Had je die ondertussen al helemaal vergeten dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Solex & Karate dacht ik.
Ja, stom. Heb dat ding gewoon thuis liggen. Evenals die van Solex. Dat zal de verwarring wel zijn geweest.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zag net trouwens in het Top 10 recente albums topic dat je in februari veel had geluisterd naar de solosessie van karate. Had je die ondertussen al helemaal vergeten dan?
De enige Fishtank waar ik nog regelmatig naar luister is die van Motorpsycho en Jaga Jazzist, maar die is dan ook belachelijk goed. Tristano alleen al verdient een eigen religie.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar het geeft wel aan hoe vaak ik nog naar de albums luister....
Produceerde Thurston Moore het album?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Sonic Youth link?
die is inderdaad belachelijk goed, jammer dat een vriend van me hem heeft geleend en hem niet kon vinden toen ie hem terug wou geven.....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De enige Fishtank waar ik nog regelmatig naar luister is die van Motorpsycho en Jaga Jazzist, maar die is dan ook belachelijk goed. Tristano alleen al verdient een eigen religie.
Dat laatste nummer is dus Tristano. Ik ken die hele kroeg niet, maar hij stijgt met stip in mijn lijstje favoriete trekpleisters.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef bartrid het volgende:
ooit het laatste nummer nog eens in een kroeg in Den Haag gehoord
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het trouwens verplicht om een nieuw usericoon te nemen ofzo? En word ik nu gebant omdat ik niet meedoe.....?
Wij houden standquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het trouwens verplicht om een nieuw usericoon te nemen ofzo? En word ik nu gebant omdat ik niet meedoe.....?
...en anders doe ik gewoon m'n rechteroog ofzoquote:
Die ene heeft zelf niet eens een icoonquote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Dat is de nieuwe policy van de nieuwe moderators.
Of ik raadpleeg even m'n archief:quote:Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef Curchulain het volgende:
[..]
...en anders doe ik gewoon m'n rechteroog ofzo
De bovenste is wel mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of ik raadpleeg even m'n archief:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wel: van wie was 'Diva' in 1992 het eerste soloalbum?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:13 schreef Grobbel het volgende:
Die vraag van ranja maar even parkeren, anders? Hij heeft zich al 50 minuten niet meer laten zien, hij zal het wel druk hebben.
Heb alleen zelf geen vraag paraat.
nou... H6 in optima forma. Wie is die middelste eigenlijk?quote:
Voilà, er zit weer schot inquote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Annie Lennox?
Dimebag Darrellquote:Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef Curchulain het volgende:
[..]
nou... H6 in optima forma. Wie is die middelste eigenlijk?
Dit komt in de buurt.quote:
Destiny's Childquote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie kondigde dit weekend aan uit elkaar te gaan?
quote:
Inderdaad, als ik weer zin heb om een nieuwe te maken misschienquote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef peaceman het volgende:
Ik doe ook niet mee aan die usericoonrage hoor.. Aan mij usericoon geen polonaise..
Vertel 's wat voor muziek het is danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
Nee, dat is kouder
Als je de muziek van Guv'ner kent kun je het wel enigzins horen.
Hm. 2 mensen, 1 zang/gitaar en 1 zang/bas. Geen drummer, daar gebruiken ze een machine voor (en er staat een 'drummer wanted' advertentie op het album (als liedje!). Beetje Moldy peaches maar dan rommeliger.quote:
quote:The angular indie rock trio Guv'ner formed in 1993 as an outgrowth of the romance between singer/guitarist Charles Gansa and singer/bassist Pumpkin Wentzel. After the couple moved to New York City, Wentzel gave a demo tape of the group's off-kilter pop tomember
, whom she had known since elementary school;
subsequently passed the tape to Sonic Youth's Thurston Moore, who ultimately issued Guv'ner's debut Hard for Measy for You on his Ecstatic Peace label.
O ja, ranja's aandacht wordt natuurlijk niet getrokken door mannen...quote:Op maandag 13 juni 2005 17:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Cristina Martinez?
Mja, ik werd gek van dat kuikenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik weer zin heb om een nieuwe te maken misschien
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:26 schreef GLO het volgende:
O ja, ranja's aandacht wordt natuurlijk niet getrokken door mannen...
Ik vind het maar verwarrend al die nieuwe avatars. Wat is er mis met jullie oude...quote:Op maandag 13 juni 2005 17:28 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Mja, ik werd gek van dat kuiken![]()
Dus nu maar weer even good old Hank Williams
Binnenkort verander ik hem wel weer naar de oudequote:Op maandag 13 juni 2005 17:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig al die nieuwe avatars. Wat is er mis met jullie oude...
tvpquote:Op maandag 13 juni 2005 17:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp
Hoe vaak per topic plaats jij een tvp?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tvp
Nee, ik maak nu de laatste post ooit. Omkitten tot SC dan maar hequote:Op maandag 13 juni 2005 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zit er nog leven in dit topic?
zolang het al een puzzel is, welke vraag actueel is, niet veel iigquote:Op maandag 13 juni 2005 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zit er nog leven in dit topic?
En Berkery kopt 1 punt langs de keeperquote:
quote:formed in the summer of 1989 when Tony McKormack, Candia Ridley and Adam Henderson met at college studying graphic design. They shared an interest in paganism, witchcraft and vampirism
Lijkt me een vraagje voor TSEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |