quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:46 schreef Prep2Fight het volgende:
In Noorwegen, een of ander aidsproject ofzo.. komt Robert Plant nog op LLDat hoop ik zo erg
Ik ook...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Robert Plant is nog niet bevestigd iig. Ik ga sowieso iig naar LL
quote:
Nou vooruit.. eerst nog even een paar foto's voordat ik een biotje neerpleurquote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef peaceman het volgende:
Hintje?
Klein beetje wel Peacemanquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
nog nooit van gehoord.... moet ik me nu?
Wie is dan deze meneer?quote:It can be said without exaggeration that virtually every jazz guitarist that emerged during 1940-65 sounded like a relative of. The first important electric guitarist,
played his instrument with the fluidity, confidence, and swing of a saxophonist. Although technically a swing stylist, his musical vocabulary was studied and emulated by the bop players, and when one listens to players ranging from Tiny Grimes, Barney Kessel, and Herb Ellis, to Wes Montgomery and George Benson, the dominant influence of
is obvious.
zelfs IK ken hemquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
Zelfs ik heb er wel eens van gehoord (en wist het bij de tweede serie foto's), dus... JAquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef peaceman het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Charlie Christian
Mag ik dan ook nog weten, waarom ik m zou moeten kennen? Ik weet graag waarvoor ik me schaamquote:Op maandag 13 juni 2005 13:18 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Zelfs ik heb er wel eens van gehoord (en wist het bij de tweede serie foto's, dus... JA
legendarische sigeuner gitarist die de hele djange stroming aanwakkerde geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mag ik dan ook nog weten, waarom ik m zou moeten kennen? Ik weet graag waarvoor ik me schaam.
http://www.redhotjazz.com/django.htmlquote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef peaceman het volgende:
Nou er gaat zelfs geen piepklein belletje rinkelen... het schamen wordt steeds minder...![]()
Nee hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:24 schreef timbob het volgende:
madison avenue - don't call me baby
meters - just kissed my baby
alex gopher - you, my baby & i
edwin birdsong - cola bottle baby
groove armada - i see you baby
vanilla ice - ice ice baby
roudoudou - Baby, it's alright
luke vibert - freak time baby
G.love & special sauce - baby's got sauce
G.love & special sauce - bye bye baby
dee-lite - vote baby vote
vast veelste laat
Nee, helemaal niks mis meequote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef ranja het volgende:
niks mis met timbob's lijstje toch? alleen andere muziekstijl, gemiddeld dan
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef Prep2Fight het volgende:
In die andere lijstjes kan ik mij iets meer vinden, maar timbob was eerder![]()
alee, maar dat was rap!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiefschwarz?
goed planquote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Tiefschwarz is beide deze rijp voor een vermelding in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |