Dimebag Darrellquote:Op maandag 13 juni 2005 16:22 schreef Curchulain het volgende:
[..]
nou... H6 in optima forma. Wie is die middelste eigenlijk?
Dit komt in de buurt.quote:
Destiny's Childquote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie kondigde dit weekend aan uit elkaar te gaan?
quote:
Inderdaad, als ik weer zin heb om een nieuwe te maken misschienquote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef peaceman het volgende:
Ik doe ook niet mee aan die usericoonrage hoor.. Aan mij usericoon geen polonaise..
Vertel 's wat voor muziek het is danquote:Op maandag 13 juni 2005 16:48 schreef ranja het volgende:
Nee, dat is kouder
Als je de muziek van Guv'ner kent kun je het wel enigzins horen.
Hm. 2 mensen, 1 zang/gitaar en 1 zang/bas. Geen drummer, daar gebruiken ze een machine voor (en er staat een 'drummer wanted' advertentie op het album (als liedje!). Beetje Moldy peaches maar dan rommeliger.quote:
quote:The angular indie rock trio Guv'ner formed in 1993 as an outgrowth of the romance between singer/guitarist Charles Gansa and singer/bassist Pumpkin Wentzel. After the couple moved to New York City, Wentzel gave a demo tape of the group's off-kilter pop tomember
, whom she had known since elementary school;
subsequently passed the tape to Sonic Youth's Thurston Moore, who ultimately issued Guv'ner's debut Hard for Measy for You on his Ecstatic Peace label.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |