Ja, stom. Heb dat ding gewoon thuis liggen. Evenals die van Solex. Dat zal de verwarring wel zijn geweest.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zag net trouwens in het Top 10 recente albums topic dat je in februari veel had geluisterd naar de solosessie van karate. Had je die ondertussen al helemaal vergeten dan?
De enige Fishtank waar ik nog regelmatig naar luister is die van Motorpsycho en Jaga Jazzist, maar die is dan ook belachelijk goed. Tristano alleen al verdient een eigen religie.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar het geeft wel aan hoe vaak ik nog naar de albums luister....
Produceerde Thurston Moore het album?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Sonic Youth link?
die is inderdaad belachelijk goed, jammer dat een vriend van me hem heeft geleend en hem niet kon vinden toen ie hem terug wou geven.....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De enige Fishtank waar ik nog regelmatig naar luister is die van Motorpsycho en Jaga Jazzist, maar die is dan ook belachelijk goed. Tristano alleen al verdient een eigen religie.
Dat laatste nummer is dus Tristano. Ik ken die hele kroeg niet, maar hij stijgt met stip in mijn lijstje favoriete trekpleisters.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef bartrid het volgende:
ooit het laatste nummer nog eens in een kroeg in Den Haag gehoord
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het trouwens verplicht om een nieuw usericoon te nemen ofzo? En word ik nu gebant omdat ik niet meedoe.....?
Wij houden standquote:Op maandag 13 juni 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het trouwens verplicht om een nieuw usericoon te nemen ofzo? En word ik nu gebant omdat ik niet meedoe.....?
...en anders doe ik gewoon m'n rechteroog ofzoquote:
Die ene heeft zelf niet eens een icoonquote:Op maandag 13 juni 2005 15:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Dat is de nieuwe policy van de nieuwe moderators.
Of ik raadpleeg even m'n archief:quote:Op maandag 13 juni 2005 16:05 schreef Curchulain het volgende:
[..]
...en anders doe ik gewoon m'n rechteroog ofzo
De bovenste is wel mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of ik raadpleeg even m'n archief:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wel: van wie was 'Diva' in 1992 het eerste soloalbum?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:13 schreef Grobbel het volgende:
Die vraag van ranja maar even parkeren, anders? Hij heeft zich al 50 minuten niet meer laten zien, hij zal het wel druk hebben.
Heb alleen zelf geen vraag paraat.
nou... H6 in optima forma. Wie is die middelste eigenlijk?quote:
Voilà, er zit weer schot inquote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Annie Lennox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |