lol. hij ligt weer eens op de bank te slapen, net zoals in Vicequote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie we hier hebben: Kent Paul en Ken Rosenberg.
Ik zie net dat er een hele dating-FAQ op GameFaqs staat...quote:Dan ben je nog helemaal niet aan het daten.
Je kan pas bloemen geven als je echt op een date bent, nu was je gewoon kansloos in je eentje in de disco.
dacht ik eindelijk eens een mooi topic aan te makenquote:
Die is niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffffffff klote missie nu. Moet voor die kutrapper iets in z'n Crib ophalen...vol met guards en ik moet het stealth spelen
Dat vond ik juist een van de leukere missies die ik tegen gekomen ben. Een beetje Hitman achtig.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfffffffff klote missie nu. Moet voor die kutrapper iets in z'n Crib ophalen...vol met guards en ik moet het stealth spelen
Haha and that's my problem. Ik speel GTA: SA en dan ben ik in de beuk-knal-rag enz sfeer! Ik wil helemaal niet stilletjes iedereen met een mes vermoorden....ik wil gewoon met me Uzi iedereen afknallenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die is niet zo heel moeilijk hoor.![]()
Gewoon goed opletten en rustig aan doen.
Edit hem er zelf maar in.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
[torrent site]
Dat is een movie van wat er allemaal in San Andreas is gebeurd voordat Carl er komt.
Gewoon zorgen dat je in de schaduw zit (pijltje op de radar grijs) en van achterin stealthen...easy!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die is niet zo heel moeilijk hoor.![]()
Gewoon goed opletten en rustig aan doen.
Ja, dat was erg grappig jaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:02 schreef Cerbie het volgende:
de missie Deconstruction is leuk, vooral het einde
Hoe gaat die ook alweer?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:02 schreef Cerbie het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling is van die kraan die daar staat?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:02 schreef Cerbie het volgende:
Die huisjes omver kegelen, maar dat gaat kut. Het lukt me niet om de 11e challenge van de driving school te voltooien, die barrel rollquote:Op zondag 12 juni 2005 21:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Weet iemand wat de bedoeling is van die kraan die daar staat?
Signed Inquote:Op zondag 12 juni 2005 21:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://irc.fok.nl/ en dan bij channel San-Andreas invullen
of
als je mirc hebt
irc://irc.fok.nl/san-andreas
Tot zo op de chat?
Die lukt mij nog steeds nietquote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die huisjes omver kegelen, maar dat gaat kut. Het lukt me niet om de 11e challenge van de driving school te voltooien, die barrel roll
Alle anderen lukten meteen, maar deze wil maar niet
Ah, ik snap het al, je moet gas loslaten in de lucht zoals in het begin staat
kijk maar in je mijn documenten, daar staat een folder met uiser gegevens...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:19 schreef Blik het volgende:
Waar komen de savegames te staan, ik wil mijn savegames meenemen naar mijn kamer zodat ik niet overnieuw hoef te beginnen
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Yess! Eindelijk Wu yu mu ofzo gehaald.![]()
Nu weer even kijken wat hij nu weer te zeiken heeft.
dankje, daar staan ze iddquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk maar in je mijn documenten, daar staat een folder met uiser gegevens...
In Commence (Los Santos), zit een store. Daar kan je delivery shit doen. Weet de naam niet maar zo vind je het wel denk ik.quote:
dan moet je een paar missies hebben gedaan, dan kan je de gym in..quote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kan je bij het begin gaan fitnessen ofzo
Ok zal zo eens even checken!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In Commence (Los Santos), zit een store. Daar kan je delivery shit doen. Weet de naam niet maar zo vind je het wel denk ik.
Nope nog niet gemerkt... Blijft ie echt helemaal vast zitten of gaat ie schokken?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:14 schreef Magneet het volgende:
hebben er meer mensen last van op de x-box versie dat hij af en toe blijft hangen? ik heb het nu een keer of 5-6 gehad
Na een paar missies word tegen je gezegt dat je naar de gym moet omdat je dan meer respect krijgt. Dan verschijnt een icoontje van een halter op je map..quote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kan je bij het begin gaan fitnessen ofzo
vaststaan, is wel eigenlijk altijd als hij aan het laden is, zou ook aan de drive kunnen liggen want hij heeft me ook iets te vaak dirty or damaged disc terwijl er aan die schijf niets te zien isquote:Op zondag 12 juni 2005 22:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ok zal zo eens even checken!
[..]
Nope nog niet gemerkt... Blijft ie echt helemaal vast zitten of gaat ie schokken?
Dank.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Na een paar missies word tegen je gezegt dat je naar de gym moet omdat je dan meer respect krijgt. Dan verschijnt een icoontje van een halter op je map..
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik heb niet zoveel geld en wil liever geen cheatcodes gebruiken dus echt vette wapens kan ik niet kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie we hier hebben: Kent Paul en Ken Rosenberg.
Ben ik wel een beetje met je eens. Toen ik Vice gekocht had en hij eindelijk draaide op mijn pc, kwam ik echt in een juichstemming. Een combinatie van Miami Vice, Scarface en ook de bad guy uithangen. Samen met de zuurstokkleurtjes en de muziek was het perfect.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:26 schreef Cheiron het volgende:
Zo, dat was een nuttige zondag. 9 uur San Andreas gespeeld... Nu heb ik hoofdpijn vierkante ogen en pijn in mn nek, maar ben wel op 19 procent.
Genoeg voor vandaag. Mening tot nu toe:
Voor mij persoonlijk iets minder dan vice city omdat het thema van VC mij veel meer aanstaat. Miami Vice, Scarface, maffia etc. Ik vond er meer een sfeertje inzitten. Terwijl SA meer als GTA 3 is voor mij, een beetje zielloos. Maar wel erg leuk om te spelen. En natuurlijk GIGANTISCH
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:51 schreef -CRASH- het volgende:
iemand al in de sexshop geweest![]()
![]()
[afbeelding]
Eerst iederéén afknallen en daarnaa molotovs gooienquote:Op zondag 12 juni 2005 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn, ik kom maar niet voorbij die missie van de Cops, dat je een zooi molotovs in een gang house moet gooien. Na de 2e molotov word ik compleet doorzeefd
Thnx, ik ga weer spelen!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef babba het volgende:
[..]
Eerst iederéén afknallen en daarnaa molotovs gooienAls het hele huis fikt moet je ook nog een meisje uit dat huis gaan redden, die word dan je eerste girlfriend
Je kunt het gewoon links laten liggen hoor..quote:Op zondag 12 juni 2005 23:10 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het trouwens maar irritant zo'n vriendin in dat spel. Dan krijg ik het gevoel dat ik de sims aan het spelen ben.
Bij dat basketball veldjequote:Op zondag 12 juni 2005 22:14 schreef Fillipe het volgende:
Waar kan je in San Fierro basketballen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Vice City poppetjes en Manhunt.
Dat is toch Chen?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En die gozer uit GTA III is er ook.
[[url=http://img220.echo.cx/img220/7625/naamloos1kopie6bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
*pakt een dubble uzie..quote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon links laten liggen hoor..
Gewoon rustig rijden. Probeer vooral NIET te crashen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:30 schreef SHERMAN het volgende:
Moet nu die Jappen race doen maar mijn auto gaat steeds kapot.
In het doosjequote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef ThA_DeViL het volgende:
pracht spel dit, ik heb het nu 3 dagen en heb ook egt 3 dagen speelplezier
ik denk dat ik dit nog vaak zal spelen.
gelukkig nu ook maps gevonden
Ik zit al over de 31%quote:Op maandag 13 juni 2005 00:14 schreef AMD64 het volgende:
Zit nu op 26.77%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet leest als je net begonnen bent.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:17 schreef Stressbal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet leest als je net begonnen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef AMD64 het volgende:
En ik ga ermee kappen.
Morgen weer werken
Succes. Met de anderen die nog doorgaan!
Probeer inplaats van a of d eens pijltje links of rechts, misschien ligt het aan de settings van je pc..quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Ericjuh het volgende:
wie kan mij vertellen hoe ik die drive school missies doe?
ik zit nu in de eerste missie.. daar moet je w en s indrukken.. en dan is het de bedoeling dat ik 1 rondje draai.. maar als ik de w en s indruk dan draai ik niet!! dan blijft hij gewoon stil staan.. en als ik vervoglens a of d indruk... dan piept mij pc..
Rustig rijden, remmen voor de bocht, gas geven na de bocht, misschien een andere lowrijder proberen waar je wat meer controle over hebt..quote:Op maandag 13 juni 2005 01:33 schreef Hellrazor het volgende:
ahg ik zit vast bij de lowrider race , iemand tips![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:21 schreef Remqo het volgende:
Ik krijg de helicopter van Toreno maar niet neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met filmpjes heb ik ook dat probleem, ik had met Dxdiag -> sound accerleration op z'n laagst gezet om weer het geluid van de voertuigen te horen, alleen zijn nu alle filmpjes inderdaad te langzaam qua geluid en ondertitelingquote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef Hansnr8 het volgende:
Mensen, heb 2 probleempjes en geen tijd om alle topics door te lezen dus misschien is het een bekend probleem.
Heb het spel 100% zeker legaal, vrijdag binnengekregen van bol.com
Probleem 1: Het spel hangt soms opeens, kan helemaal niets meer doen. Moet wel rebooten.
Probleem 2: Bij de filmpjes gaat het geluid sneller dan het beeld(/ondertiteling) dus als je een deur hoort dichtslaan zie je dat pas ongeveer 10 sec. later... zwaar irritant.
Meer mensen met zulke problemen?
zet je mp3's in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracksquote:
Moooiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[afbeelding]
ff een screenshot tussendoor
<- of ->quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Ericjuh het volgende:
wie kan mij vertellen hoe ik die drive school missies doe?
ik zit nu in de eerste missie.. daar moet je w en s indrukken.. en dan is het de bedoeling dat ik 1 rondje draai.. maar als ik de w en s indruk dan draai ik niet!! dan blijft hij gewoon stil staan.. en als ik vervoglens a of d indruk... dan piept mij pc..
dat vindt ik nou ookquote:
Jah.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef speknek het volgende:
Oef, ik heb al een tijdje lang geen PC spellen meer gedaan, maar 5GB harde schijf ruimte voor de installatie, is dat normaal?.
Het wordt inderdaad wel steeds groter ja, maar dit is nog wel een kleine uitzondering hoor. Meeste zit tegewoon rond ruim 3Gigquote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef speknek het volgende:
Oef, ik heb al een tijdje lang geen PC spellen meer gedaan, maar 5GB harde schijf ruimte voor de installatie, is dat normaal?.
Ja ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
ik ga nu weer snel verder spelen !!![]()
moet verdomme om 13.00 weer weg
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:33 schreef masterr112 het volgende:
waar kan je het beste die denise mee naartoe nemen? ik ging naar zo'n restaurant, maar dat vond ze helemaal nix enz.. en ze zeggen, dat ze een drive by wil doen ofzo? wat bdoelen ze daarmee?
EverQuest 2 is 9GBquote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef speknek het volgende:
Die hoef je niet te doen. Kan je laten zitten.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef truSteh het volgende:
Ik word echt helemaal schijtziek van die missie met dat bestuurbare vliegtuigje.. jesus christus zeg
je moet Y of N toetsen nadat ze wat gezegd heeft,quote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef Nevermind het volgende:
Whelp!
Ik ben bij de missie Life's a Beach, waar een beachparty is. Ik moet met de DJ praten (press Y to respond positive, press N to respond negative). Als ik op Y druk, zegt ze "Alright, let's dance!", of iets in die richting. Maar dan gebeurt er niks meer. Volgens wat walktroughs die ik vond moet ik dan dansen, maar ik kan niks doen. Mis ik iets of zit er een fout in mn spel?
toch niet weer he...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef truSteh het volgende:
Ik word echt helemaal schijtziek van die missie met dat bestuurbare vliegtuigje.. jesus christus zeg
Inderdaad. En het vliegtuige vliegt nog rotter dan in VC!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
toch niet weer he...
vice city nachtmerrie![]()
Ik rag drie keer op Y en het werkt! Bedanktquote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
je moet Y of N toetsen nadat ze wat gezegd heeft,
niet 1x, maar een stuk of 3 x
daarna vraagt ze je in de auto en scheur je weg
Oh oh, weet niet of ik SA nog wel wil kopenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
toch niet weer he...
vice city nachtmerrie![]()
Ik moet ook tot 17.00 werken ende de rest van de week ook, dan heb ik vanavond ook nog eens een sociaal leven, dus vandaag spelen zit er niet inquote:Op maandag 13 juni 2005 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik baal dat ik niet kan spelenMoet nog tot 17:00 uur werken.
Maaaaar vanavond eindelijk eens proberen die gangwar te winnen in het park.
quote:
goed geslapen vannacht ??quote:
Heb een pentium 4, 2.6 ghzquote:Op maandag 13 juni 2005 09:55 schreef Impry het volgende:
Zo te lezen ligt het aan je sytseem-specs... als je hier even wat specs post kunnen we dat wat beter beoordelen.
Pff... misschien drivers van je 3D kaart?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:44 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Heb een pentium 4, 2.6 ghz
1 gb RAM
Radeon 9600
De instellingen van het spel staan veelal zo hoog mogelijk, stonden eerst lager maar toen waren deze problemen ook.
In sommige situaties best makkelijk denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef Roellie80 het volgende:
Heeft iemand deze mod al geprobeert?
10x increased view distance
[afbeelding]
Ik ben wel benieud of m'n pctje dit gaat trekken op max resolutie...
dat is al zo...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:59 schreef DrDentz het volgende:
kun je de controls ook normaal zetten, zoals bij vice city, dat de camera gewoon meedraait met de auto en dat je niet met de muis er achter aan hoeft te bewegen?
Die missie blijft geweldig. Dat al die cops achter je aan rijden en dat jij ze moet wegschudden. En dan op het laatst dat die helikopter met zijn wieken je probeert te vermoorden!quote:
Inderdaad. Het is toch best wel fijn nu.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Bij het begin vond ik het erg irritant met die muis en rijden tegelijk, maar nu ik er aan gewent ben vind ik het alleen maar beter
Er is een bar vlakbij haar huis daar vind ze het wel fijn. Overigens moet je gewoon opletten of ze zegt dat ze de plek waar je je bevindt wel of niet leuk vindt.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:06 schreef masterr112 het volgende:
waar kan je het beste die denise mee naartoe nemen? ik ging naar zo'n restaurant, maar dat vond ze helemaal nix enz.. en ze zeggen, dat ze een drive by wil doen ofzo? wat bdoelen ze daarmee?
![]()
Scannen nog wel? Dan hoefde toch niet met GTAVC?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef masterr112 het volgende:
[..]
zet je mp3's in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
en dan moet je naar het audio menu gaan, en die files laten scannen, wijst allemaal van zich..
Link werkt niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef Roellie80 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die missie blijft geweldig. Dat al die cops achter je aan rijden en dat jij ze moet wegschudden. En dan op het laatst dat die helikopter met zijn wieken je probeert te vermoorden!
Wow. Maar die straaljager. Hoort hij al in het spel?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef Roellie80 het volgende:
[afbeelding]
Ben graag duidelijkquote:
of die missie met "maddog ofzo"quote:Op maandag 13 juni 2005 12:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wieken -> rotor bladen![]()
Maar hij blijft té goed.
Heb er een speciale savegame voor aangemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Er zijn verschillende dames die je vriendin kunnen worden, echter hebben ze allemaal een verschillende smaak, de 1 houd van dik, de ander van gespierd..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef MrJonez het volgende:
hmmm...in blueberry staat op het dak naast de ammunation een vrouw te schieten op doelen, en ze heeft een blauwe pijl boven d'r hoofd. als je naar haar toe loopt zegt ze dat je te gespierd bent en dan gaat ze vrolijk door met schieten.
wtf?
Misschien heb je teveel tijd nodig ?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:10 schreef Knoekie het volgende:
Leuk nu net vliegveld gekocht. En dan moet je leren om zegmaar door die ringen in de lucht een rondje te vliegen. Het lukt me wel maar dan krijg ik gewoon 0%. iemand die mij uit kan leggen hoe ik het wel moet doen?
ahhhhh, dan snap ik 'm...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Er zijn verschillende dames die je vriendin kunnen worden, echter hebben ze allemaal een verschillende smaak, de 1 houd van dik, de ander van gespierd..
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
of die missie met "maddog ofzo"Die pier jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de Fok! Wiki staat het alweer goedquote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef AMD64 het volgende:
Waarom staan er bij vorige delen 2 keer hetzelfde topic?
Goed zoquote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Impry het volgende:
[..]
In de Fok! Wiki staat het alweer goed
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Gtasa
Die waren wij toch als persoon?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En die gozer uit GTA III is er ook.
[[url=http://img220.echo.cx/img220/7625/naamloos1kopie6bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Yes! San Fiera/o ofzo, nu een garage runnen.
dat gaat wel over, die nitro... gewoon een tijdje heel veel bidden tot god dat je het overleefd, nee serieus, die nitro gaat wel opquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef AMD64 het volgende:
Trouwens. Dat nitro in je auto. Ik kan het wel aanzetten, maar niet uit. Klopt dit?
En mijn auto is nu echt
Gebruik je num lock toetsenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef TYP het volgende:
tering, zit al in het begin vastIk moet nu met een auto gaan pimpen bij een paar Mexicanen en dan dansen op de muziek. Ik weet echter niet wat ik fout doe, maar ik heb de hele tijd "missed it!" terwijl ik op hetzelfde moment jump als die tegenstander.
En hoe moet je naar rechts dansen? Gewoon rechtssturen of zijn daar andere controls voor? Heb btw de pc versie.
whehequote:Op maandag 13 juni 2005 14:11 schreef Jefkie het volgende:
[..]
dat gaat wel over, die nitro... gewoon een tijdje heel veel bidden tot god dat je het overleefd, nee serieus, die nitro gaat wel op
Daar heb ik ook last van jah, maar er wordt gesuggereert dat je daar wel aan went, zou best kunnen aangezien ik hem net 30 min heb kunnen spelenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind de besturing wel duidelijk minder dan GTA Vice City, mijn camera vliegt voortdurend alle kanten op als ik de muis beweeg. Ik zie m'n karakter vaker van onder dan van achter, daar had ik met GTAIII en vice city nooit last van. Hebben andere mensen dat ook?
Overigens is die negersetting wel extreem cool. Heb gelijk een fikse afro genomen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef speknek het volgende:
Ik vind de besturing wel duidelijk minder dan GTA Vice City, mijn camera vliegt voortdurend alle kanten op als ik de muis beweeg. Ik zie m'n karakter vaker van onder dan van achter, daar had ik met GTAIII en vice city nooit last van. Hebben andere mensen dat ook?
Overigens is die negersetting wel extreem cool. Heb gelijk een fikse afro genomen.
Shut your motherfucking mouth, bitch!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Trouwens die nigga gangsta shit is wel dope, veel vetter als die vorige delen![]()
Probeer eens:quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef speknek het volgende:
Wat ik altijd doe is onder het rijden linkerhand op WSAD en rechts op de pijltjestoetsen, met pijltje omhoog en omlaag kun je tijdelijk even het camerastandpunt veranderen. Voor heuvel op/af is dat erg handigquote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef Cheiron het volgende:
De besturing is vooral klote als je heuvels op/af gaat, je ziet standaard gewoo niet wat er voor je rijdt.
Of "fuck", "bitch"quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Bluurgh het volgende:
he homie!
dat woord kan ik onderhand ook niet meer horen zeg, pff...
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Missies waarbij je moet schieten zijn kut. Ik kan totaal niet goed richten
Leuk is het niet. Ik zit pas bij het begin en gaat nu al voor geen meter.quote:
Leer het dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Missies waarbij je moet schieten zijn kut. Ik kan totaal niet goed richten
Nice nice..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef DrDentz het volgende:
hoe zien jullie er nu uit in het spel dan![]()
ik zie er uit als een soort blade
[afbeelding]
Vanavond weer proberen. Ik zie sws niets omdat het nacht is.quote:
Nee, ik lachte alleen maar omdat jij zei: "Missies waarbij ik moet schieten". Bijna alles is schietenquote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leuk is het niet. Ik zit pas bij het begin en gaat nu al voor geen meter.
Missie dat je die trein moet verdedigen
Whehe. Nice.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:39 schreef DrDentz het volgende:
hoe zien jullie er nu uit in het spel dan![]()
ik zie er uit als een soort blade
[afbeelding]
Lekker is dat danquote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef AMD64 het volgende:
Nee, ik lachte alleen maar omdat jij zei: "Missies waarbij ik moet schieten". Bijna alles is schieten
Ga je naar Amunationquote:Op maandag 13 juni 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lekker is dat dan![]()
Ik moet leren goed te schieten
Doe ik ook, maar als hij dan op het hoogste punt is gaat hij trillen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef Unstoppable het volgende:
..]
Wat ik altijd doe is onder het rijden linkerhand op WSAD en rechts op de pijltjestoetsen, met pijltje omhoog en omlaag kun je tijdelijk even het camerastandpunt veranderen. Voor heuvel op/af is dat erg handig
Dat probleem heb ik ook, dat hij gaat heen en weer bewegen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar als hij dan op het hoogste punt is gaat hij trillen.
Over woorden die je niet meer kan horen: "foshaw" (oftewel for sure).
Hmm daar ben ik nog nooit geweest. Maar volgens mij kan ik daar nog niet naar binnen.quote:
Want daar kan je het eerst uitproberen voordat je het aanschafquote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik nog nooit geweest. Maar volgens mij kan ik daar nog niet naar binnen.
Ik kijk vanavond ff
Vlakbij je huis in die geul onder een brug. Daar liggen een armor en ammo voor je uzi.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vanavond weer proberen. Ik zie sws niets omdat het nacht is.
Waar kan je eigenlijk nieuwe ammunition kopen/halen voor die uzi? Bij Emmet kan je alleen ammunition halen voor dat pistool
Het is voor de missie dat je een gangwar begint (Glen Park)quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Moet je idd een missie voor hebben gedaan en dan verschijnt hij op je map vlak naast Emmet daar bij die haven gebeurens, Oceans Docks ofzo.
Moet tot 18:00 werken!~quote:
Wel cool. Zon petjequote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Bluurgh het volgende:
[afbeelding]
zo zag ik er eerst uitnu ben ik gewoon een stoere brede neger.
Die onderbroekquote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Bluurgh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:04 schreef Bluurgh het volgende:
[afbeelding]
Ik moest wat aan mijn brightness klooien (in het spel) en was gelijk beterquote:Op maandag 13 juni 2005 15:17 schreef Impry het volgende:
Is dat trouwens een hele donkere scene/screenshot. Of is het altijd een beetje op dat niveau? Want ik zit hier met een gare monitor die nogal donker is...
Ooh, k, kan gelukkig ook in het spel!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik moest wat aan mijn brightness klooien (in het spel) en was gelijk beter
Pijl omhoog en omlaag ingedrukt houden, en vervolgens links of rechts indrukken en een donut makenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand een tip geven bij de eerste rijles in de autorijschool? Ik kan de auto maar niet laten draaien.
vooruit & achteruit tegelijk indrukken. En als de banden roken naar links of rechts. (dus "w" en "s", en dan "d" o f "a". Dan wel voor & achteruit ingedrukt houden. Je gaat het nog moeilijk krijgen denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Wiehoe het volgende:
Kan iemand een tip geven bij de eerste rijles in de autorijschool? Ik kan de auto maar niet laten draaien.
De lastigste was met de politieauto en die spikestripquote:Op maandag 13 juni 2005 15:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
vooruit & achteruit tegelijk indrukken. En als de banden roken naar links of rechts. (dus "w" en "s", en dan "d" o f "a". Dan wel voor & achteruit ingedrukt houden. Je gaat het nog moeilijk krijgen denk ik
Inderdaad. Totdat ik hoorde dat je daarna even gas los moest laten, dat helpt een hoop.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef AMD64 het volgende:
[..]
De lastigste was met de politieauto en die spikestripVerdomme zeg
Dat lukte niet, maarrrrrrr ik ben zelf op een manier gekomen. Ik heb bij de muisinstellingen ingesteld dat je met de muis kan sturen. Nu werkt die perfectquote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Pijl omhoog en omlaag ingedrukt houden, en vervolgens links of rechts indrukken en een donut maken
Als je de goede route neemt is het 1 rechtstuk met een paar bochten op het eind, terugweg, keren en dezelfde route nemen. Met een beetje geluk knalt er niemand in je zijkant en haal je hem makkelijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef MrJonez het volgende:
ik word echt gek van de laatse driving school opdracht. of ik haal 'm redelijk ruim binnen de tijd, maar heb m'n hele auto gesloopt, of ik hou 'm heel, maar doe er 2 minuut 4 seconden ofzo over...
grrrrrrr
Die schroef bedoelde je?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inderdaad. Totdat ik hoorde dat je daarna even gas los moest laten, dat helpt een hoop.
Die draai in de lucht vond ik ook erg klote!
Sturen met de muis is echt gaar! Maar als het helpt, waarom nietquote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat lukte niet, maarrrrrrr ik ben zelf op een manier gekomen. Ik heb bij de muisinstellingen ingesteld dat je met de muis kan sturen. Nu werkt die perfect
Klopt. Ik ben gewoon doorgereden (via snelweg) deed er 1:33 over!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Als je de goede route neemt is het 1 rechtstuk met een paar bochten op het eind, terugweg, keren en dezelfde route nemen. Met een beetje geluk knalt er niemand in je zijkant en haal je hem makkelijk.
Dat je daarnog om kan lachenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:46 schreef gamecube_master het volgende:
Na ong 15 keer een race missie proberen te halen kwam ik bij de laatste keer proberen 2 meter voor de finish op de kop terecht
Ik ben ook niet zo blij nu hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat je daarnog om kan lachen
Ik zou me de klote geergerd hebben
I knew itquote:Op maandag 13 juni 2005 15:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo blij nu hoorHeb hem meteen uitgezet
Die lowrider race misschien? Kheb gewoon een andere lowrider genomen, haalde hem in de eerste keer daarmee, weet ik het hoeveel voorsprong.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo blij nu hoorHeb hem meteen uitgezet
Wat bedoel je. Rand van je stoelquote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
waarom een andere low-rider?
ik haalde m in 1x en ik heb alleen maar aan kop gelegen, ben zelfs nog 2 of 3 x hard onderuit gegaan maar zelfs toen bleef ik op 1
Zet het op Standaardquote:Op maandag 13 juni 2005 10:27 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
met filmpjes heb ik ook dat probleem, ik had met Dxdiag -> sound accerleration op z'n laagst gezet om weer het geluid van de voertuigen te horen, alleen zijn nu alle filmpjes inderdaad te langzaam qua geluid en ondertiteling![]()
Eerste stuk voluit rijden door het midden, kans dat je iets raakt is heel klein, dan die bochten heel langzaam, terugweg weer voluit, en het laatste stuk weer rustig, zo had ik hem in 1:57 gehaald met 1% damage aftrekquote:Op maandag 13 juni 2005 15:33 schreef MrJonez het volgende:
ik word echt gek van de laatse driving school opdracht. of ik haal 'm redelijk ruim binnen de tijd, maar heb m'n hele auto gesloopt, of ik hou 'm heel, maar doe er 2 minuut 4 seconden ofzo over...
grrrrrrr
Zonde om je opleiding naar de tiefes te helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis van school. Duits vandaag finaal verkloot dankzij GTA San Andreas. Morgen Frans, en ook die zal ik wel verneuken![]()
Ik ben weer spelen!
Hé, ik ben al over hoor. Hierdoor zakt m'n gemiddelde alleen wat. Boeit mij watquote:Op maandag 13 juni 2005 16:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zonde om je opleiding naar de tiefes te helpen
Ow sorry. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, ik ben al over hoor. Hierdoor zakt m'n gemiddelde alleen wat. Boeit mij wat![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef Bananenman het volgende:
DankuIk deed het met pijn in mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 16:21 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis van school. Duits vandaag finaal verkloot dankzij GTA San Andreas. Morgen Frans, en ook die zal ik wel verneuken![]()
Ik ben weer spelen!
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:27 schreef Bananenman het volgende:
DankuPijn in mijn hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef SuperUli het volgende:
missie in desert vlak voor las venturas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:04 schreef Chriz2k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil je best wel helpen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 17:24 schreef Easyedwin het volgende:
iemand die me kan helpen met streetrace na los santos? waar je niet je eigen auto mag kiezen?? ik kan niet rijden met dat ding, dus haal m nooit
Die heb ik al gehaald, en die was idd best wel makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die lowrider race misschien? Kheb gewoon een andere lowrider genomen, haalde hem in de eerste keer daarmee, weet ik het hoeveel voorsprong.
is dat je eerste race daar? of de 2e? ik ben bij 2e..quote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Die heb ik al gehaald, en die was idd best wel makkelijkDie andere auto's hadden zichzelf helemaal klem gereden bij het begin. Ik zit nu bij die race in dat boeren land gedeelte (weet niet precies hoe dat gedeelte daar heet), ik moet de hele tijd slippen in bochten enzo omdat de tegenstander(s) tegen me aan zitten te beuken en kom ik dan in het gras terecht waar heel moeilijk te sturen is. Die laatste keer is het me bijna gelukt omdat ik een hele goeie auto ervoor had maar ik werd gelanceerd op het laatst bij een klein heuveltje in de weg. En ik heb bepaald ook geen zin om speciaal naar die auto weer te zoeken omdat het zo'n groot open gebied daar is.
geeft niet, hb je nog snelle tips? wat ik bete rniet kan doen? of is het gewoon super rusig doenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef SuperUli het volgende:
missie in desert vlak voor las venturas...Dat slaat nergens op inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het rustig aan doet, dan haal je zo een enorme voorsprong.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
geeft niet, hb je nog snelle tips? wat ik bete rniet kan doen? of is het gewoon super rusig doen![]()
De eerstequote:Op maandag 13 juni 2005 17:37 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
is dat je eerste race daar? of de 2e? ik ben bij 2e..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |