dan moet je een paar missies hebben gedaan, dan kan je de gym in..quote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kan je bij het begin gaan fitnessen ofzo
Ok zal zo eens even checken!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In Commence (Los Santos), zit een store. Daar kan je delivery shit doen. Weet de naam niet maar zo vind je het wel denk ik.
Nope nog niet gemerkt... Blijft ie echt helemaal vast zitten of gaat ie schokken?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:14 schreef Magneet het volgende:
hebben er meer mensen last van op de x-box versie dat hij af en toe blijft hangen? ik heb het nu een keer of 5-6 gehad
Na een paar missies word tegen je gezegt dat je naar de gym moet omdat je dan meer respect krijgt. Dan verschijnt een icoontje van een halter op je map..quote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kan je bij het begin gaan fitnessen ofzo
vaststaan, is wel eigenlijk altijd als hij aan het laden is, zou ook aan de drive kunnen liggen want hij heeft me ook iets te vaak dirty or damaged disc terwijl er aan die schijf niets te zien isquote:Op zondag 12 juni 2005 22:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ok zal zo eens even checken!
[..]
Nope nog niet gemerkt... Blijft ie echt helemaal vast zitten of gaat ie schokken?
Dank.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Na een paar missies word tegen je gezegt dat je naar de gym moet omdat je dan meer respect krijgt. Dan verschijnt een icoontje van een halter op je map..
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik heb niet zoveel geld en wil liever geen cheatcodes gebruiken dus echt vette wapens kan ik niet kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie we hier hebben: Kent Paul en Ken Rosenberg.
Ben ik wel een beetje met je eens. Toen ik Vice gekocht had en hij eindelijk draaide op mijn pc, kwam ik echt in een juichstemming. Een combinatie van Miami Vice, Scarface en ook de bad guy uithangen. Samen met de zuurstokkleurtjes en de muziek was het perfect.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:26 schreef Cheiron het volgende:
Zo, dat was een nuttige zondag. 9 uur San Andreas gespeeld... Nu heb ik hoofdpijn vierkante ogen en pijn in mn nek, maar ben wel op 19 procent.
Genoeg voor vandaag. Mening tot nu toe:
Voor mij persoonlijk iets minder dan vice city omdat het thema van VC mij veel meer aanstaat. Miami Vice, Scarface, maffia etc. Ik vond er meer een sfeertje inzitten. Terwijl SA meer als GTA 3 is voor mij, een beetje zielloos. Maar wel erg leuk om te spelen. En natuurlijk GIGANTISCH
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:51 schreef -CRASH- het volgende:
iemand al in de sexshop geweest![]()
![]()
[afbeelding]
Eerst iederéén afknallen en daarnaa molotovs gooienquote:Op zondag 12 juni 2005 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn, ik kom maar niet voorbij die missie van de Cops, dat je een zooi molotovs in een gang house moet gooien. Na de 2e molotov word ik compleet doorzeefd
Thnx, ik ga weer spelen!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:57 schreef babba het volgende:
[..]
Eerst iederéén afknallen en daarnaa molotovs gooienAls het hele huis fikt moet je ook nog een meisje uit dat huis gaan redden, die word dan je eerste girlfriend
Je kunt het gewoon links laten liggen hoor..quote:Op zondag 12 juni 2005 23:10 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het trouwens maar irritant zo'n vriendin in dat spel. Dan krijg ik het gevoel dat ik de sims aan het spelen ben.
Bij dat basketball veldjequote:Op zondag 12 juni 2005 22:14 schreef Fillipe het volgende:
Waar kan je in San Fierro basketballen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Vice City poppetjes en Manhunt.
Dat is toch Chen?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En die gozer uit GTA III is er ook.
[[url=http://img220.echo.cx/img220/7625/naamloos1kopie6bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
*pakt een dubble uzie..quote:Op zondag 12 juni 2005 23:11 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon links laten liggen hoor..
Gewoon rustig rijden. Probeer vooral NIET te crashen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:30 schreef SHERMAN het volgende:
Moet nu die Jappen race doen maar mijn auto gaat steeds kapot.
In het doosjequote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef ThA_DeViL het volgende:
pracht spel dit, ik heb het nu 3 dagen en heb ook egt 3 dagen speelplezier
ik denk dat ik dit nog vaak zal spelen.
gelukkig nu ook maps gevonden
Ik zit al over de 31%quote:Op maandag 13 juni 2005 00:14 schreef AMD64 het volgende:
Zit nu op 26.77%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet leest als je net begonnen bent.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:17 schreef Stressbal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet leest als je net begonnen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef AMD64 het volgende:
En ik ga ermee kappen.
Morgen weer werken
Succes. Met de anderen die nog doorgaan!
Probeer inplaats van a of d eens pijltje links of rechts, misschien ligt het aan de settings van je pc..quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Ericjuh het volgende:
wie kan mij vertellen hoe ik die drive school missies doe?
ik zit nu in de eerste missie.. daar moet je w en s indrukken.. en dan is het de bedoeling dat ik 1 rondje draai.. maar als ik de w en s indruk dan draai ik niet!! dan blijft hij gewoon stil staan.. en als ik vervoglens a of d indruk... dan piept mij pc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |