SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet leest als je net begonnen bent.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:17 schreef Stressbal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, maar ik kan me voorstellen dat je het liever niet leest als je net begonnen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef AMD64 het volgende:
En ik ga ermee kappen.
Morgen weer werken
Succes. Met de anderen die nog doorgaan!
Probeer inplaats van a of d eens pijltje links of rechts, misschien ligt het aan de settings van je pc..quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Ericjuh het volgende:
wie kan mij vertellen hoe ik die drive school missies doe?
ik zit nu in de eerste missie.. daar moet je w en s indrukken.. en dan is het de bedoeling dat ik 1 rondje draai.. maar als ik de w en s indruk dan draai ik niet!! dan blijft hij gewoon stil staan.. en als ik vervoglens a of d indruk... dan piept mij pc..
Rustig rijden, remmen voor de bocht, gas geven na de bocht, misschien een andere lowrijder proberen waar je wat meer controle over hebt..quote:Op maandag 13 juni 2005 01:33 schreef Hellrazor het volgende:
ahg ik zit vast bij de lowrider race , iemand tips![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 01:21 schreef Remqo het volgende:
Ik krijg de helicopter van Toreno maar niet neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met filmpjes heb ik ook dat probleem, ik had met Dxdiag -> sound accerleration op z'n laagst gezet om weer het geluid van de voertuigen te horen, alleen zijn nu alle filmpjes inderdaad te langzaam qua geluid en ondertitelingquote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef Hansnr8 het volgende:
Mensen, heb 2 probleempjes en geen tijd om alle topics door te lezen dus misschien is het een bekend probleem.
Heb het spel 100% zeker legaal, vrijdag binnengekregen van bol.com
Probleem 1: Het spel hangt soms opeens, kan helemaal niets meer doen. Moet wel rebooten.
Probleem 2: Bij de filmpjes gaat het geluid sneller dan het beeld(/ondertiteling) dus als je een deur hoort dichtslaan zie je dat pas ongeveer 10 sec. later... zwaar irritant.
Meer mensen met zulke problemen?
zet je mp3's in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracksquote:
Moooiquote:Op maandag 13 juni 2005 01:30 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[afbeelding]
ff een screenshot tussendoor
<- of ->quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Ericjuh het volgende:
wie kan mij vertellen hoe ik die drive school missies doe?
ik zit nu in de eerste missie.. daar moet je w en s indrukken.. en dan is het de bedoeling dat ik 1 rondje draai.. maar als ik de w en s indruk dan draai ik niet!! dan blijft hij gewoon stil staan.. en als ik vervoglens a of d indruk... dan piept mij pc..
dat vindt ik nou ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |