Die huisjes omver kegelen, maar dat gaat kut. Het lukt me niet om de 11e challenge van de driving school te voltooien, die barrel rollquote:Op zondag 12 juni 2005 21:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Weet iemand wat de bedoeling is van die kraan die daar staat?
Signed Inquote:Op zondag 12 juni 2005 21:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://irc.fok.nl/ en dan bij channel San-Andreas invullen
of
als je mirc hebt
irc://irc.fok.nl/san-andreas
Tot zo op de chat?
Die lukt mij nog steeds nietquote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die huisjes omver kegelen, maar dat gaat kut. Het lukt me niet om de 11e challenge van de driving school te voltooien, die barrel roll
Alle anderen lukten meteen, maar deze wil maar niet
Ah, ik snap het al, je moet gas loslaten in de lucht zoals in het begin staat
kijk maar in je mijn documenten, daar staat een folder met uiser gegevens...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:19 schreef Blik het volgende:
Waar komen de savegames te staan, ik wil mijn savegames meenemen naar mijn kamer zodat ik niet overnieuw hoef te beginnen
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Yess! Eindelijk Wu yu mu ofzo gehaald.![]()
Nu weer even kijken wat hij nu weer te zeiken heeft.
dankje, daar staan ze iddquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk maar in je mijn documenten, daar staat een folder met uiser gegevens...
In Commence (Los Santos), zit een store. Daar kan je delivery shit doen. Weet de naam niet maar zo vind je het wel denk ik.quote:
dan moet je een paar missies hebben gedaan, dan kan je de gym in..quote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kan je bij het begin gaan fitnessen ofzo
Ok zal zo eens even checken!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In Commence (Los Santos), zit een store. Daar kan je delivery shit doen. Weet de naam niet maar zo vind je het wel denk ik.
Nope nog niet gemerkt... Blijft ie echt helemaal vast zitten of gaat ie schokken?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:14 schreef Magneet het volgende:
hebben er meer mensen last van op de x-box versie dat hij af en toe blijft hangen? ik heb het nu een keer of 5-6 gehad
Na een paar missies word tegen je gezegt dat je naar de gym moet omdat je dan meer respect krijgt. Dan verschijnt een icoontje van een halter op je map..quote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kan je bij het begin gaan fitnessen ofzo
vaststaan, is wel eigenlijk altijd als hij aan het laden is, zou ook aan de drive kunnen liggen want hij heeft me ook iets te vaak dirty or damaged disc terwijl er aan die schijf niets te zien isquote:Op zondag 12 juni 2005 22:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ok zal zo eens even checken!
[..]
Nope nog niet gemerkt... Blijft ie echt helemaal vast zitten of gaat ie schokken?
Dank.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Na een paar missies word tegen je gezegt dat je naar de gym moet omdat je dan meer respect krijgt. Dan verschijnt een icoontje van een halter op je map..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |