abonnement Unibet Coolblue
pi_27862485
Futbol Club Barcelona


Shirt
Una camiseta Blaugrana



Nou Camp
Home of FC Barcelona
Year of construction: 1957
Capacity: 98.772, all seater


Hans "Joan" Gamper
Stichter van FC Barcelona, op 29 November 1899



Trofeeën


Internationaal
Champions League (1)
Cupwinners Cup (4)
Uefa Cup (3)
European Super Cup (2)
Latin Cup (2)
Small World Cup (1)

Nationaal
Primera Division (16)
Spanish Cup / Copa del Rey (24)
Spanish Super Cup (5)
League Cup (2)
Catalonia's Cup / Macaya Cup (25)

Manager 2005-2006
Frank Rijkaard


President 2005-2006
Joan Laporta



Het grote FC Barcelona topic [Deel 1]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 2]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 3]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 4]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 5]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 6]
Het grote FC Barcelona topic [Deel 7]

Clublied Barcelona
Catalaans volkslied

Links
FC Barcelona site
Nederlandse Barça fansite
Site met wedstrijden van Barcelona


[ Bericht 2% gewijzigd door BliksemSchigt op 12-06-2005 18:42:20 ]
pi_27862505
quote:
Barcelonista Xavi tekent voor jaren bij

12/6/2005 17:34

Xavier Hernández Creus, beter bekend als Xavi, speelt nog jaren bij Barcelona. De middenvelder verlengt binnenkort zijn verbintenis bij de kampioen van de Primera División en ziet zijn salaris haast verdubbelen tot een kleine drie miljoen euro.

'We zijn praktisch akkoord over alles. We moeten nog een paar dingetjes redigeren en het contract ondertekenen', laat de 25-jarige Xavi weten via de website van zijn club.

Als Xavi bijtekent staat hij tot de zomer van 2010 onder contract bij Barça. Eerder dit seizoen gonsde het gerucht dat de geboren Catalaan aan het einde van het seizoen zou overstappen naar Chelsea. Xavi: 'Ik ben blij met het leven. Ik ben én voel me heel erg Barcelonista en ik heb altijd willen blijven bij deze club.'

De nummer zes van Barcelona maakt sinds het seizoen 1998/99 deel uit van de A-selectie van de azulgranas. Hij speelde 199 competitieduels en scoorde zestien keer. Dit seizoen was hij een van de steunpilaren op het middenveld, waar hij met Deco en Ronaldinho de lijnen uitzette.

'Goed nieuws', reageerde coach Frank Rijkaard op het nieuws. 'Ik heb altijd spelers willen hebben, die zich gelukkig voelen bij de club.' Overigens voegde Rijkaard er aan toe dat ook hij bijna akkoord is met Barcelona over een nieuw contract.

VI.nl
Mooi van Xaxi
pi_27862798
mooi om te horen
pi_27862947
Dat wordt dus nog harder werken voor van Bommel voor een basisplek
pi_27873505
Interessante docu over Barca nu op de BBC
  maandag 13 juni 2005 @ 01:16:58 #6
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27875074
Heb hem net zitten kijken en het is best leuk om te zien hoe het achter de schermen het er aan toe gaat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27877935
Wat ik me afvroeg over Barcelona:
Ik heb weleens gehoord dat die Engelse vlag in het logo van Barça zou staan voor de Engelse oprichter van de club. Maar nou is de beschermheilige van de stad Barcelona Sint Joris, die dus meestal in verband wordt gebracht met een recht kruis. Is die Engelse vlag dus wel een Engelse vlag?
Je zou toch zeggen van niet, ook als je het wapen van de stad ziet:


Nou is de Engelse vlag natuurlijk ook afgeleid van Sint Joris dus in die zin zijn ze sowieso wel gelijk, maar staat het rode kruis in het Barça-logo om te verwijzen naar Engeland of naar de stad (beschermheilige van) zelf?

Hetzelfde verhaal bij AC Milan. Van die club weet ik zeker dat ze daar een Engelsman zijn opgericht, getuige ook de Engelse naam. Maar de ogenschijnlijke Engelse vlag in hun logo zou ook kunnen worden uitgelegd als het wapen van de stad Milaan:


Wie weet waar die, al dan niet, 'Engelse'-vlaggen voor staan in de logo's van Barça en Milan?
pi_27883453
quote:
Op maandag 13 juni 2005 09:40 schreef Cruoninga het volgende:
Wat ik me afvroeg over Barcelona:
Ik heb weleens gehoord dat die Engelse vlag in het logo van Barça zou staan voor de Engelse oprichter van de club. Maar nou is de beschermheilige van de stad Barcelona Sint Joris, die dus meestal in verband wordt gebracht met een recht kruis. Is die Engelse vlag dus wel een Engelse vlag?
Je zou toch zeggen van niet, ook als je het wapen van de stad ziet:
[afbeelding]

Nou is de Engelse vlag natuurlijk ook afgeleid van Sint Joris dus in die zin zijn ze sowieso wel gelijk, maar staat het rode kruis in het Barça-logo om te verwijzen naar Engeland of naar de stad (beschermheilige van) zelf?

Hetzelfde verhaal bij AC Milan. Van die club weet ik zeker dat ze daar een Engelsman zijn opgericht, getuige ook de Engelse naam. Maar de ogenschijnlijke Engelse vlag in hun logo zou ook kunnen worden uitgelegd als het wapen van de stad Milaan:
[afbeelding]

Wie weet waar die, al dan niet, 'Engelse'-vlaggen voor staan in de logo's van Barça en Milan?
Barca is toch opgericht door Gamper, een Zwitser?
Overigens hebben de Engelsen hun St. George's Cross 'geleend' van de republiek Genoa. De Genoaanse vloot was zo gevreesd door piraten, dat alleen het hijsen van die vlag al afschrikkend werkte. De Engelsen konden die extra bescherming wel gebruiken, natuurlijk wel tegen een jaarlijkse bijdrage
pi_27929859
Ik ga op 21 augustus naar Barcelona-Betis (supercup)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 14 juni 2005 @ 20:46:00 #10
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27929936
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Heb hem net zitten kijken en het is best leuk om te zien hoe het achter de schermen het er aan toe gaat
Zeker leuk om te zien. Vooral de comeback van Barca onder meer door Davids is erg leuk om te zien. Morgen komt die zelfde docu trouwens op Nederland 3 in het programma Dokwerk.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:18:10 #11
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_28134636
nog eens wat leven inblazen hier
trouwens, hoe heb je mijn op zo kunnen kopiëren?

dat kan je toch alleen als user of als mod?
als je dat quote dan is dat toch heel anders, achja

Ronaldinho heeft al gezegd niet uit te kijken naar een nieuwe club, maar hopen dat hij ook zijn contract verlengt voor in de toekomst
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:13:38 #12
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28146597
Goed nieuws voor de Barca fans over Eto'O
quote:
Eto'o: liever zon dan Engels geld
AD.nl - Van onze verslaggever

Spits Samuel Eto'o ziet af van een lucratieve transfer naar de Engelse landskampioen Chelsea. Hij blijft liever bij zijn huidige werkgever Barcelona. Dat liet de 24-jarige Kameroener gisteren weten aan de Spaanse media.

,,Chelsea heeft mij een superieur aanbod gedaan, maar ik heb het geweigerd. Geld brengt geen geluk. Ik heb alles goed uitgezocht en wil in Barcelona blijven. Bovendien was mijn vrouw erg bezorgd over het niet al te beste weer in Londen'', zei Eto'o, die het afgelopen seizoen 24 keer scoorde voor de Catalanen. Barça veroverde afgelopen seizoen voor het eerst sinds 1999 weer het kampioenschap in de Primera División.

Eto'o zal zeer binnenkort bijtekenen in Barcelona tot 2010. Voorzitter Joan Laporta reisde afgelopen weekeinde naar Kameroen om de contractverlenging met de aanvaller zelf te bespreken. De preses had eerder al eens laten weten dat hij de Kameroense international voor geen goud wilde laten gaan. ,,Geen enkel bedrag kan Eto'o weghalen bij Barcelona'', aldus Laporta.

Eto'o zelf heeft nog voldoende ambities in Barcelona: ,,Het is nu mijn droom de Champions League te winnen.'' Eerder kwamen de Portugese middenvelder Deco, Spaans international Xavi en rechterverdediger Damia Abella al contractverlenging overeen bij de club van trainer Frank Rijkaard.

Chelsea moet dus op zoek naar een andere spits die komend seizoen de voorhoede moet aanvullen. De Londense club werd onlangs al in verband gebracht met Parma-aanvaller Alberto Gilardino en David Trezeguet van Juventus.
Volgens mij breken er mooie jaren aan voor Barcelona
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 28 juli 2005 @ 17:21:14 #13
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_29206932
Geen zin om te quoten, maar V.Bommel hefet ene geweldige indruk achter gelaten

Barça is slim geweest om hem te strikken
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  Trouwste user 2022 donderdag 28 juli 2005 @ 18:31:13 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_29208679
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 17:21 schreef ASSpirine het volgende:
Geen zin om te quoten, maar V.Bommel hefet ene geweldige indruk achter gelaten
Ach dat is het begin, hij zal het niet slecht hebben gedaan, maar hij moet het echt nog allemaal bewijzen. Ik hoop wel dat het hem lukt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29208966
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:13 schreef PirE het volgende:
Goed nieuws voor de Barca fans over Eto'O
[..]

Volgens mij breken er mooie jaren aan voor Barcelona
Ik hoop het niet
Al zal ik ze een goede kans geven op alles wat er valt te winnen.
pi_29242523
Hmm.... misschien wordt het wel een mooie tijd voor Barca ja.

Maar let op:

In het seizoen 2003/2004 was Real Madrid de eerste competitiehelft superieur aan iedereen. Vervolgens kwam in de tweede competitiehelft een bizarre vrije val, waardoor ze van de eerste plaats in de liga ( met ik geloof zelf 13 punten voor op de nummer 2) toch nog op plaats 4 terechtkwamen. Sindsdien is het kommer en kwel bij Real. Dat had niemand zien aankomen aan het begin van seizoen 03/04. (in ieder geval niet dat het verval zó snel zou gaan).

En er gebeuren altijd onverwachte dingen in het voetbal. Griekenland is europees kampioen en Liverpool wint de Champions League.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:16:18 #17
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_29243403
Dat van Real weet iedereen nog denk ik
was wel een fantastische inhaalrace

Barcelona was op het einde van vorig seizoen niet meer zo superieur meer als in het begin van het seizoen. Getuige de benadering van real op het eind...
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_29407594
quote:
FC Barcelona houdt huis in China: 9-0
3/8/2005 21:24

Ondanks een temperatuur van 28 graden en een luchtvochtigheid van liefst 88 procent (goed voor een gevoelstemperatuur van 41 graden), heeft FC Barcelona huisgehouden in China.
In Macau werd het tegen de Chinese kampioen Shenzhen Jianlibao maar liefst 9-0 in het voordeel van de ploeg van trainer Frank Rijkaard.

Voor de Catalanen scoorden Samuel Eto'o en Lionel Messia allebei twee maal. Ook Giovanni van Bronckhorst, Henrik Larsson, Deco, Andres Iniesta en Ludovic Giuly kwamen op het scoreformulier terecht.
Toch leuk.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:06:39 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29409190
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Toch leuk.
geen van bommel.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29409305
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef Dos37 het volgende:

[..]

geen van bommel.
Ach, Van Bommel is leuk voor de breedte. Xavi voetbalt ie er echt niet uit hoor...
pi_29427944
Jesus Christ.

Wat is dat voor absurd uittenue van Barca ?
pi_29753497
Even schopje.

Volgende week ben ik een dag in Barcelona. Nu willen we een training bezoeken, maar rond welke tijden trainen ze? Ik zie niks op de site staan...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:53:56 #23
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_29789522
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, Van Bommel is leuk voor de breedte. Xavi voetbalt ie er echt niet uit hoor...
Die misschien niet nee.. maar er staan geen 4 Xavi's op het middenveld. Een Marquez zou die er wel uit kunnen spelen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30051850
0-0 gespeeld in de openings wedstrijd tegen het gepromoveerde Alaves...

Nu maar eens beleven wat Real Madrid tegen Cadiz gaat klaarspelen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_30904700
Na de sterke wedstrijd tegen Betis toch maar weer eens dit topic kicken.
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:53 schreef jojomen4 het volgende:
Een Marquez zou die er wel uit kunnen spelen.
Even dit. Wat ik me afvraag is waarom Oleguer toch steeds weer in de basis staat, terwijl die vent gewoon onder het niveau van Barça is.. Bij balbezit schuift nu 1 verdediger door naar het middenveld en dat is nu Oleguer, terwijl Marquez die rol perfect zou aankunnen (maargoed, Marquez is nu net geblesseerd zeker?). Maar vorige week stond Oleguer op rechtsback, terwijl Belletti op de bank zat

Overigens, wat denken jullie dat Frank gaat doen na het sterke optreden van Bommel.. Deco meteen terug in de basis zetten? Ik denk wel dat Ronaldinho weer zal spelen, aangezien Larsson niet super was vandaag.. Ezquerro vond ik dan wel weer sterk
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2005 @ 17:24:36 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_30920467
Leuk dat van Bommel langzaamaan z'n waarde mag bewijzen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 25 september 2005 @ 19:28:44 #27
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30923505
quote:
Op zondag 25 september 2005 00:40 schreef Saviola het volgende:
Na de sterke wedstrijd tegen Betis toch maar weer eens dit topic kicken.
[..]

Even dit. Wat ik me afvraag is waarom Oleguer toch steeds weer in de basis staat, terwijl die vent gewoon onder het niveau van Barça is.. Bij balbezit schuift nu 1 verdediger door naar het middenveld en dat is nu Oleguer, terwijl Marquez die rol perfect zou aankunnen (maargoed, Marquez is nu net geblesseerd zeker?). Maar vorige week stond Oleguer op rechtsback, terwijl Belletti op de bank zat

Overigens, wat denken jullie dat Frank gaat doen na het sterke optreden van Bommel.. Deco meteen terug in de basis zetten? Ik denk wel dat Ronaldinho weer zal spelen, aangezien Larsson niet super was vandaag.. Ezquerro vond ik dan wel weer sterk
Oleguer kan spelen omdat Barca's verdediging nog steeds z'n zwakste plek is. Misschien niet tegen slappe tegenstanders maar ik denk dat ze daarom de CL niet zullen winnen. Denk dat ie speelde omdat Belletti geblesseerd was ofzo, normaal gesproken is Belletti wel een toppertje dus die zal die niet zomaar op de bank zetten.

Denk dat Bommel gewoon weer op de bank plaats mag nemen. Vind hem ook goed hoor.. maar Deco is gewoon En Marquez (die sommige hier kut vinden) is toch echt niet zo heel kut. Denk dat Bommel een seizoen zal hebben met weinig basis optredens in belangrijke wedstrijden. Jammer voor hem maar daar heeft ie zelf voor gekozen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30949102
Márquez is een goede voetballer op zich, maar met hem kan Van Bommel zich wel meten. Alleen heeft Márquez het voordeel dat ie defensief sterker is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 september 2005 @ 20:10:09 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30951535
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Márquez is een goede voetballer op zich, maar met hem kan Van Bommel zich wel meten. Alleen heeft Márquez het voordeel dat ie defensief sterker is.
Je zou ook kunnen zeggen dat z'n voordeel is "dat hij defensief sterk is", aangezien van Bommel dat helemaal niet is. En aanvallende mensen hebben ze met Deco, Ronaldinho, Guilly en Eto'o genoeg, vooral als Bronckhorst en Belletti elke 2 minuten voorin zijn te vinden. Ik denk dat Rijkaard zal blijven kiezen voor de Mexicaan.

Owja.. mooi voor Messi dat ie nu mee mag ballen. Hoop dat ie niet te beslissend zal zijn en weinig successen zal beleven (nog een concurrent voor Bommel trouwens).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30952297
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:10 schreef jojomen4 het volgende:
Hoop dat ie niet te beslissend zal zijn en weinig successen zal beleven
Valse hoop gok ik..

Heerlijk nieuws overigens. Onze toekomstige ster Hoop dat Rijkaard 'm veel speelminuten geeft, zodat hij (wie weet) al mee kan naar het WK
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 26 september 2005 @ 20:40:58 #31
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30952635
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef Saviola het volgende:

[..]

Valse hoop gok ik..

Heerlijk nieuws overigens. Onze toekomstige ster Hoop dat Rijkaard 'm veel speelminuten geeft, zodat hij (wie weet) al mee kan naar het WK
Voor wie wil je dat ie speelt? Guilly eruit? Dat een lijnspeler..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30955610
Barcelona, Mijn andere favo club

Ben een keer naar barcelona- real madrid geweest, geweldige wedstrijd en met 3-1 gewonnen. 5 jaar geleden ofzo.

Zaten we in het hotel waar real ook inzat. Met alle spelers een keer op de foto geweest
  maandag 26 september 2005 @ 23:05:39 #33
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30957561
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef renz0r het volgende:
Barcelona, Mijn andere favo club

Ben een keer naar barcelona- real madrid geweest, geweldige wedstrijd en met 3-1 gewonnen. 5 jaar geleden ofzo.

Zaten we in het hotel waar real ook inzat. Met alle spelers een keer op de foto geweest
Heb je niet zo vaak gezien hier voor een Barca fan

Wel gaaf dat je bij die partij aanwezig was.. hoeveel heb je gelapt voor de ticket? Zat net op internet te kijken hoeveel kaartjes was via een bureau dat verkoopt in Spanje voor Real-Barca in nov. 380 euro goedkoopste.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30957616
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Heb je niet zo vaak gezien hier voor een Barca fan

Wel gaaf dat je bij die partij aanwezig was.. hoeveel heb je gelapt voor de ticket? Zat net op internet te kijken hoeveel kaartjes was via een bureau dat verkoopt in Spanje voor Real-Barca in nov. 380 euro goedkoopste.
Ik heb toen nog een keer het geluk gehad dat ik een weekendje Madrid met 2 kaarten voor Real- Barca er bij had gewonnen.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30958042
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef jojomen4 het volgende:
Voor wie wil je dat ie speelt? Guilly eruit? Dat een lijnspeler..
Voor wie ? Dat maakt me weinig uit. Rijkaard is de tacticus, die bedenkt maar een manier op Messi goed in te passen. Ik verwacht ook 'm ook niet aan de aftrap ofzo, maar regelmatig invallen moet toch wel kunnen.

Overigens zou hij best in de rol van Ronaldinho kunnen spelen.. achter de spits, naar binnen snijden en de actie maken en af en toe opduiken in een scoringspositie. Maarja, speel Ronaldinho er maar eens uit
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef jojomen4 het volgende:
Zat net op internet te kijken hoeveel kaartjes was via een bureau dat verkoopt in Spanje voor Real-Barca in nov. 380 euro goedkoopste.
Barça-Real voor minstens 500 euro.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_30958132
quote:
hij wil in Madrid naar Real-Barca, dus misschien kan het toch wel iets goedkoper
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30969733
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef dndiek het volgende:

[..]

hij wil in Madrid naar Real-Barca, dus misschien kan het toch wel iets goedkoper
Die prijzen zakken wel nog, denk ik. Ik ben een paar weken geleden naar Barça-Betis geweest en heb uiteindelijk 45 euro betaald voor een ticket, waar het enkele maanden voordien nog op 90 euro minimum stond. Maargoed, het is dan weer de vraag of de prijzen wel zakken bij een wedstrijd als die tegen Real.. (moet er wel bij zeggen dat ik er veel voor over zou hebben om die eens mee te maken)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:22:32 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30980709
Messi in de basis straks, Guilly eruit, al wordt door de pers gezegd dat Guilly juis de man in vorm is. Edmilson en Guilly krijgen rust.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:27:45 #39
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30980831
Rijkaard is opeens hard aan het wisselen en rust geven Gio deze wedstrijd erin voor Sylvinho, Bommel er waarschijnlijk in voor Marquez die nog steeds half geblesseerd is. Dik roulatie systeem van Frenk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30982474
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:27 schreef jojomen4 het volgende:
Rijkaard is opeens hard aan het wisselen en rust geven Gio deze wedstrijd erin voor Sylvinho, Bommel er waarschijnlijk in voor Marquez die nog steeds half geblesseerd is. Dik roulatie systeem van Frenk.
Deco en Ronnie werden gerust.. en net die 2 scoren tegen Udinese Ik ben wel benieuwd hoe Messi het doet.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:46:23 #41
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30982792
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:33 schreef Saviola het volgende:

[..]

Deco en Ronnie werden gerust.. en net die 2 scoren tegen Udinese Ik ben wel benieuwd hoe Messi het doet.
Messi doet het redelijk. Hij laat verdediging zijn steekjes wel vallen. Maar aanvallend brengt ie wel gevaar.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30986925
Toe maar Ronaldinho...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30987614
Zo he, wat heb ik genoten van die eerste helft.. Heerlijk Barça, met een heerlijke Messi

Tweede helft was stukken minder.. maargoed. 4-1 tegen Italianen is niet gek natuurlijk
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2005 @ 13:25:43 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_30997447
Ronaldhino blijft maar presteren.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2005 @ 17:59:55 #45
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31063333
Xavi deze keer uit de selectie gelaten voor 'rust". Man hey.. die Rijkaard is er wel opeens een groot fan van geworden. Ik begrijp het niet helemaal maar goed.. Misschien dus weer een kans voor Van Bommel. Of Messi natuurlijk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_31063423
Het rust geven Heeft voor Barcelona niet slecht uitgepakt. Zonder Ronaldinho en Deco met 4-1 winnen en met deze 2 fris in het team ook met 4-1 winnen. Prima toch
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:05:43 #47
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31063489
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef dndiek het volgende:
Het rust geven Heeft voor Barcelona niet slecht uitgepakt. Zonder Ronaldinho en Deco met 4-1 winnen en met deze 2 fris in het team ook met 4-1 winnen. Prima toch
Als ze dat zelf ook vinden dan is het natuurlijk prima maar meestal willen voetballers zolang het lijf het toelaat alles voetballen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31063507
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 17:59 schreef jojomen4 het volgende:
Xavi deze keer uit de selectie gelaten voor 'rust". Man hey.. die Rijkaard is er wel opeens een groot fan van geworden. Ik begrijp het niet helemaal maar goed..
gelukkig heb je niks met Barca
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:34:49 #49
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31064235
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef BennyNL het volgende:

[..]

gelukkig heb je niks met Barca
Hoe bedoel je? Jij hebt wel veel met Barca?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:15:58 #50
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31149050
voor de OP

  maandag 3 oktober 2005 @ 17:16:38 #51
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31149078
helaas 2-2 gespeeld dit weekend
pi_31189934
quote:
BARCELONA - Johan Cruijff heeft zijn grote liefde Barcelona flink aangepakt in zijn column in de Spaanse krant La Vanguardia. De magie is verdwenen bij de Spaanse kampioen, concludeert de legendarische nummer 14. En het is de schuld van de spelers, voegt hij eraan toe.

Cruijff, die een fan is van coach Frank Rijkaard, reageerde op de teleurstellende 2-2 tegen Real Zaragoza afgelopen zaterdag in Nou Camp. Barcelona won dit seizoen pas twee van de zes competitiewedstrijden. Volgens Cruijff, die nog altijd veel invloed heeft bij de Catalaanse topclub, gaan de spelers niet tot het uiterste.

"Het is tegenwoordig niet genoeg om de beste te zijn, om de beste solisten te hebben en het beste team", betoogt de voormalige sterspeler en succestrainer van Barcelona. "Je moet bereid zijn om steeds alles te geven. Als je als topteam maar op 70 procent van je kunnen speelt, krijg je het tegen elke ploeg moeilijk. Barcelona speelt momenteel niet dwingend genoeg, het tempo is te laag en de magie ontbreekt."

Cruijff bekritiseerde met name de Portugees Deco en de Braziliaan Ronaldinho. "Zij zouden de magie moeten toevoegen aan het team. Maar zij kunnen de wedstrijden momenteel niet naar hun hand zetten. Vooral Deco verkeert in een alarmerende vormcrisis."
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:28:53 #53
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31190818
Kan die kerel niet eens z'n holmaat Frank bekritiseren?

Hij kan toch ook Bommel in het veld zetten ipv Deco, vooral als die al een paar weken niet zo lekker speelt. Hij heeft niet voor niks versterkingen gekregen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:15:28 #54
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31200581
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef jojomen4 het volgende:
Kan die kerel niet eens z'n holmaat Frank bekritiseren?

Hij kan toch ook Bommel in het veld zetten ipv Deco, vooral als die al een paar weken niet zo lekker speelt. Hij heeft niet voor niks versterkingen gekregen.
Bommel speelde de afgelopen drie wedstrijden ook, de laatste viel hij in de 55e minuut in en deed hij volgens VI "de wedstrijd kantelen" in het voordeel van Barca. Cruijff zij trouwens in SS dat Van Bommel de afgelopen wedstrijden goed speelde bij Barca.

Voor de rest heeft Cruijff maar deels gelijk met zijn gemekker. Ja deze wedstrijd tegen Zaragoza speelde Barca niet met 100% inzet, maar de voorgaande wedstrijden waren af en toe weer om je vingers bij af te likken en dan met name de acties van Ronaldinho. Ik snap die kritiek dan ook niet zo goed.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31367907
quote:
'Stoitchkov kwelt Real in derby met Atlético'

Hristo Stoitchkov blijft ieder kansje benutten om Real Madrid een loer te draaien of in ieder geval op de kast te jagen. De voormalige Bulgaarse vedette van Barcelona is momenteel bondscoach van Bulgarije en zorgde met zijn uitspraken voor irritatie bij Real, dat zaterdag uit tegen Atlético Madrid speelt.
'Ik denk eraan om Martin Petrov rust te geven in het laatste WK-kwalificatieduel met Malta', liet Stoitchkov weten. 'Dan is hij lekker fris voor de derby met Real Madrid.' Petrov stapte afgelopen zomer over van VfL Wolfsburg naar de rojiblancos en geldt als een snelle en gevaarlijke vleugelspits.

Bij de Koninklijke ergert verdediger Ivan Helguera zich aan het opruiende gedrag van Stoitchkov. 'Hij zou wat meer op de hand van Real moeten zijn want in Barcelona zien ze hem niet staan. Door onrust te zaaien praat men in Spanje weer eens over hem maar de mensen zijn hem zo goed als vergeten.'
Helguera

Stoitchkov
pi_32756311
Spaanse pers meldt dat Xavi tijdens de training van vanochtend z'n kruisband gescheurd heeft, gevolg is dat hij 6 maanden uit de roulatie is. Gevoelige tik voor Rijkaard lijkt me.
Bovendien na Raúl, weer één van de dragende spelers van de Spaanse selectie die getroffen wordt door een zware blessure. Maar hopen dat beide op tijd hersteld zijn.
pi_32756623
Oeh las het ook op SkySports...
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=330908&CPID=23&clid=&lid=2&title=Xavi+blow+for+Barca

En van Bommel is ook nog gebleseerd toch?
pi_32756725
Ja, maar die is bijna weer fit denk ik. Hij en Iniesta zullen de rol van Xavi over gaan nemen denk ik.
pi_32936437
Van Bommel moet je in elk geval niet op de positie zetten van Xavi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32937259
Iniesta ook niet, zal Marquez wel worden.
That's all folks!
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:52:52 #61
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32940902
grappig, dit topic krijgt de meeste reacties wanneer het wat minder gaat

dan komt ene jojomen hier vertellen dat hij de acties van Rijkaard niet zo goed begrijpt
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32940960
Wanneer is van Bommel weer fit?
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:08:29 #63
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32941317
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wanneer is van Bommel weer fit?
augustus 2006
pi_32941329
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:08 schreef DeTolk het volgende:

[..]

augustus 2006
The gum you like, is coming back in style.
pi_33209468
ik heb met een maatje van me in een opwelling vliegtickets gekocht voor de dag dat barca tegen chelsea speelt.

Maarja, heeft iemand enig idee hoe ik het best kaartjes voor de wedstrijd kan bemachtigen??
Life sucks
  maandag 19 december 2005 @ 01:41:09 #66
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33209501
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:39 schreef mr.marcus het volgende:
ik heb met een maatje van me in een opwelling vliegtickets gekocht voor de dag dat barca tegen chelsea speelt.

Maarja, heeft iemand enig idee hoe ik het best kaartjes voor de wedstrijd kan bemachtigen??
Ik denk dat de zwarte markt je enige mogelijkheid zal zijn.... ben maar bereid om dik geld te betalen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33209507
das ook geen probleem.. anders kijk ik hem wel daar in een cafe..dat zal ook wel lachen zijn.
tickets waren toch maar 70 E incl. alles.
Life sucks
  maandag 19 december 2005 @ 01:43:02 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33209522
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:39 schreef mr.marcus het volgende:
ik heb met een maatje van me in een opwelling vliegtickets gekocht voor de dag dat barca tegen chelsea speelt.

Maarja, heeft iemand enig idee hoe ik het best kaartjes voor de wedstrijd kan bemachtigen??
Ik weet dat Afunados vorig jaar een dag voor de wedstrijd oid daar in de rij is gaan staan aan de kassa.

Als je je vraag stelt in het MVV-topic zal ie wel antwoorden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 19 december 2005 @ 01:44:58 #69
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33209552
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik weet dat Afunados vorig jaar een dag voor de wedstrijd oid daar in de rij is gaan staan aan de kassa.

Als je je vraag stelt in het MVV-topic zal ie wel antwoorden.
Ook 7e ronde Championleague ja?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 19 december 2005 @ 01:51:11 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33209637
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ook 7e ronde Championleague ja?
Die is vorig jaar naar Barcelona v Chelsea geweest in de 2e ronde,ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 19 december 2005 @ 01:53:29 #71
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33209671
Hmmm, dat klinkt wel interessant... had ik niet verwacht
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33209718
hopen dat ik niet meer hoef te betalen dan het dubbele van het cheapste kaartje ( = 54 E )
Life sucks
  maandag 19 december 2005 @ 01:58:17 #73
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33209757
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:56 schreef mr.marcus het volgende:
hopen dat ik niet meer hoef te betalen dan het dubbele van het cheapste kaartje ( = 54 E )
Afunados betaalde 80e aan de kassa vorig jaar.

Ik betaalde in '99 al 135 gulden voor mijn Barca v Arsenal kaartje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33209914
Verkopen ze 100.000 kaarten met die prijzen?

Of zijn socios veel goedkoper uit?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33210089
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Afunados betaalde 80e aan de kassa vorig jaar.

Ik betaalde in '99 al 135 gulden voor mijn Barca v Arsenal kaartje
daar teken ik voor
Life sucks
pi_33212627
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Die is vorig jaar naar Barcelona v Chelsea geweest in de 2e ronde,ja
Goed geheugen

Vorig jaar inderdaad geweest( Het grote FC Barcelona topic [Deel 7] ). Dag vantevoren dus indd kaartjes gekocht, echter wel vijf uur in de rij gestaan. Maar zoals ik al zei, mail me even en ik laat je weten hoe het vorig jaar allemaal in zijn werk ging.

Zou ook wel graag weer gaan, wat een geweldige wedstrijd was dat zeg
pi_33212655
quote:
Op maandag 19 december 2005 02:10 schreef fernando_redondo het volgende:
Verkopen ze 100.000 kaarten met die prijzen?

Of zijn socios veel goedkoper uit?
Ja, ze krijgen wel korting. Maar niet zo vreselijk veel, CL is gewoon ontzettend duur(maar je krijgt wel waar voor je geld)
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:38:57 #78
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33443183
Larsson bezig aan laatste seizoen bij Barcelona

27/12/2005 14:04

De Catalaanse club wil door met de Zweed, maar Henrik Larsson vindt het mooi geweest in Barcelona. De spits maakt eigenhandig een einde aan alle speculaties over zijn contract.

'We vinden dat de tijd is gekomen dat we naar huis gaan', vertelde Larsson tegen het Zweedse Helsingborg Dagblad. 'Er bestaan veel vragen over mijn contract. Het is beter om alle speculaties voor te zijn.'

Dat hij bij de koploper in de Primera División weinig aan spelen toekomt, speelt een rol bij zijn besluit het hoofdstuk Barcelona over een half jaar af te sluiten. Maar dat is geen verwijt aan trainer Frank Rijkaard. 'Ik ben niet verbitterd, maar iedereen die op de bank zit wil spelen. Ik ben daarop geen uitzondering.'

Larsson laat open waar zijn toekomst na dit seizoen ligt, al lijkt zijn oude club Helsingborgs IF een streepje voor te hebben. 'Clubs kunnen contact opnemen met mijn zaakwaarnemer. Ik bekijk de aanbiedingen en neem dan een beslissing.'

Na een succesvol verblijf bij Celtic kwam Larsson in 2004 terecht bij Barcelona. Maar door een knieblessure liep zijn eerste seizoen in Catalaanse dienst uit op een teleurstelling. Dit jaar moet de Zweedse international genoegen nemen met een rol als invaller.
pi_33443224
Hij heeft al een huis in Helsingborg laten bouwen...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33448141
Larsson eruit
Henry erin.
pi_34726919
*** Deze topickick wordt mede mogelijk gemaakt door de geniale uitspraken van een Kameroenese spits die bij Barca speelt, genaamd Samuel Calimereto'o ***

Bron www.voetbalzone.nl
quote:
Samuel Eto'o heeft zich in Egypte beklaagd over het feit dat hij geen erkenning krijgt in de voetbalwereld. De excentrieke aanvaller: “Etoodinho zou honderd maal bekender zijn, maar ik maal er niet om." :')
"Wanneer ik derde eindig bij de verkiezing tot wereldvoetballer van het jaar, dan zie ik mezelf op de eerste plaats. Ik ben trots op mijn kwaliteiten”, aldus de aanvaller van FC Barcelona.

De aanvaller deed deze verklaringen aan het Franse dagblad L'Equipe en liet onder meer blijken dat hij Tunesië zal steunen in de groepswedstrijd tegen Spanje op het komende wereldkampioenschap:

“Wanneer Tunesië het opneemt tegen Spanje, zal ik de kant van Tunesië kiezen en ook dit doen bij welk Afrikaans land dan ook. Wanneer een Afrikaans land de wereldtitel in de wacht sleept dan is dit een succes voor heel Afrika.”

De Kameroener bereidt zich momenteel in het gastland Egypte voor op het duel aanstaande zaterdag in de kwartfinales van de Africa Cup tussen Kameroen en Ivoorkust.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:52:23 #82
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_34730006
Wat een huilebalkje zeg. Iedereen geeft toch gewoon toe dat ie het verschrikkelijk goed doet. Hij kan zelf toch ook wel inzien dat ie niet de acties in huis heeft van Ronaldinho wat het publiek wat mee aanspreekt dan alleen goals. Jankerd, ik zie hem komende tijd nog vertrekken ook omdat ie meer geld bij Chelsea kan verdienen ofzo.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_35056725
Twee keer verloren en al 9 dagen geen posts. Triest, zulke supporters.
pi_35057988
en de laatste 4 posts (deze niet meegerekend) waren niet eens van Barca supporters.
pi_35063233
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een huilebalkje zeg. Iedereen geeft toch gewoon toe dat ie het verschrikkelijk goed doet. Hij kan zelf toch ook wel inzien dat ie niet de acties in huis heeft van Ronaldinho wat het publiek wat mee aanspreekt dan alleen goals. Jankerd, ik zie hem komende tijd nog vertrekken ook omdat ie meer geld bij Chelsea kan verdienen ofzo.
Het is ook een laffe hond.

Hij durfde tijdens de kwalificatie niet de penal te nemen die Kameroen naar het WK kon leiden...
Gaat hij daarna zielig doen en kritiek uiten op diegene die hem miste
Ben dan een man en hou je mond of neem die penal zelf.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 08:08:07 #86
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35066005
Barcelona wordt wel kampioen.
Maar larsson moet naar ons toe komen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 08:21:28 #87
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35066098
Larsson terug naar Rotterdam?

Als TD zeker
pi_35141588
De Kampioen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35141598
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 03:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Kampioen
Grapje zeker?
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_35141661
De komende kampioen dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35886968
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:44 schreef Afunados het volgende:

[..]

Goed geheugen

Vorig jaar inderdaad geweest( Het grote FC Barcelona topic [Deel 7] ). Dag vantevoren dus indd kaartjes gekocht, echter wel vijf uur in de rij gestaan. Maar zoals ik al zei, mail me even en ik laat je weten hoe het vorig jaar allemaal in zijn werk ging.

Zou ook wel graag weer gaan, wat een geweldige wedstrijd was dat zeg
Het is dus gelukt !!!!!!!!

dinsdag ochtend met 5 matties vertrokken... Nog zonder tickets....

's middags waren we al bij het stadion, maar toen hingen overal van die posters met uitverkocht uitverkocht uitverkocht... dat voorspelde niet veel goeds. We hoorden toen van die mensen met kraampjes daar dat de zwarte verkoop zo rond 7 uur zou beginnen. We zijn toen eerst maar even de stad in gegaan om wat te eten en rond te hangen. Het was al 20 graden.. dus wat terrasjes gepikt.

Ondertussen ook veel chelsea supporters gesproken, gevraagd of zij kaarten hadden en hoe ze van plan waren binnen te komen, maar echt veel chelsea supporters hadden nog geen tickets en ze waren van plan om met ze allen een gate te bestormen... niet echt een optie voor ons dus.

Rond 7 uur naar het stadion gegaan.. en toen was er al een levende handel in tickets.
maar ze vroegen toen echt heel lompe prijzen, van 250 tot 1000 E per kaartje...dat was een beetje te veel van het goede dus we wachtten nog even af.. naarmate de wedstrijd dichter bijkwam moesten de prijzen wel goedkoper worden, die lui wilden immers de wedstrijd zelf ook zien.
Uiteindelijk is het ons alle 6, we hadden ons opgedeeld in groepjes van 2, gelukt om tickets te scoren . we hebben allemaal ong. 150 E betaald. Maar hadden daarvoor best goeie plekken, ongeveer 80 E per kaartje in de normale verkoop.

Die socios verkopen over het algemeen 2 kaartjes..dan hebben ze samen met een andere socio allebei een extra kaartje gekocht en verkopen ze er allebei 1.. en dan ruilen ze die binnen om zodat zij naast elkaar kunnen zitten en die 2 anderen.

echt een geweldige avond gehad.
Wat een sfeer zeg, ongelooflijk, die Mourinho moest het wel lijden, maar dat was natuurlijk ook wel terecht... en dat clublied, echt wel dik kippevel
Life sucks
pi_35889060
Leuk verhaal! Die 150 Euro wel waard geweest dus?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35889120
Ja zeker! de volle 100 %
al met al, was het een dikke 300 E..das wel ff slikken, maarja
Life sucks
pi_35889996
Mooi verhaal, maar 'matties'...
pi_35890322
Messi een maand out.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:37:20 #96
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35890835
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef Beschouw het volgende:
Messi een maand out.
Die mist dus in ieder geval de kwartfinales. En voor de eerste wedstrijd is Puyol ook nog geschorst.
pi_36173205
Rijkaard raakt drie centrale verdedigers kwijt

19/3/2006 17:04

Frank Rijkaard moet gaan puzzelen met zijn centrale verdedigers. De coach van Barcelona moet in het eerstvolgende duel in de Champions League drie spelers missen, die op die positie goed uit de voeten kunnen.
Aanvoerder Carles Puyol ontbreekt sowieso in het eerste treffen met Benfica. Hij is geschorst. En Rijkaard moest zaterdag na de gewonnen partij tegen Real Sociedad ook een streep halen door de namen van Rafael Márquez en Edmílson (foto).

Márquez viel in de eerste helft uit. De Mexicaanse international blijkt een spier in zijn dij te hebben gescheurd en zou tot zes weken uitgeschakeld kunnen zijn. Edmílson moet drie weken toekijken. De Braziliaan stapte in blessuretijd van het veld na een spiertje in zijn bovenbeen te hebben gescheurd.

Ik kan nergens de Barcelona topic vinden (of de kwart finale van de CL topic) maar het lijkt me dat Oleguer en Motta centraal gaan spelen.

bron: www.vi.nl

De kans dat ze verder komen is wel in een keer een stuk kleiner
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 maart 2006 @ 17:56:55 #98
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36173305
Het team wordt er inderdaad niet beter op, maar ik blijf goede hoop houden.
pi_36173393
Volgend jaar gewoon Gonzalo kopen en Marquez en Edmilson naar achter schuiven in noodgevallen.

Oleguer kan een nieuwe Gabri worden of die kan je voor 5 miljoen verkopen aan Celta of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36207611
De andere ploegen helpen Barça snel richting titel, lijkt het.

Wat was eigenlijk het hoofddoel dit seizoen: CL of titelprolongatie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36210206
Beide denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36210649
Okee. Aangezien Emerson onlangs zei dat Juventus liever de CL pakte dan de titel en ze dat bij Bayern ook hebben gesteld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36210759
Je kan de titel al min of meer zeker hebben voordat de 2e ronde of kwartfinale begint.

Zie PSV, Chelsea, Barcelona, Juve of Bayern.

Het kan dus prima samen gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:48:10 #104
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_36454720
Pff wat is die Deco toch een prutser,, ik weet dat hier figuren rondlopen die hem geweldig vinden maar wat vind ik die gast toch slecht... hij speelt misschien 5 min goed en de rest loopt ie alleen maar te prutsen...

Hij vertraagt het spel altijd zo irritant en helemaal niet gunstig voor barca dat juist snel moet tikken om de defensie van de tegenstander open te leggen... daarnaast speelt ie de bal altijd te laat of probeert ie ff nog iemand te passeren wat totaal niet nodig is en vaak fout gaat doordat ie een schop en dus een vrije trap krijgt, wat weer de snelheid uit het spel haalt,, ook speelt ie vaak kut ballen, is het een hoer die bij alles gaat liggen en is het volkomen logisch dat die prutser nooit voor Brazil heeft mogen spelen....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:12:35 #105
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36457338
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 08:48 schreef DAMH het volgende:
Pff wat is die Deco toch een prutser,, ik weet dat hier figuren rondlopen die hem geweldig vinden maar wat vind ik die gast toch slecht... hij speelt misschien 5 min goed en de rest loopt ie alleen maar te prutsen...

Hij vertraagt het spel altijd zo irritant en helemaal niet gunstig voor barca dat juist snel moet tikken om de defensie van de tegenstander open te leggen... daarnaast speelt ie de bal altijd te laat of probeert ie ff nog iemand te passeren wat totaal niet nodig is en vaak fout gaat doordat ie een schop en dus een vrije trap krijgt, wat weer de snelheid uit het spel haalt,, ook speelt ie vaak kut ballen, is het een hoer die bij alles gaat liggen en is het volkomen logisch dat die prutser nooit voor Brazil heeft mogen spelen....
Nounou... Dat vertragen heet "temporiseren". Het leek mij een tijd geleje ook BS maar zelfs hier in Spanje schijnen ze het onwijs te waarderen. Tegen Chelsea (thuis) vonden de tv mensen hem de beste. Terwijl die niet opvallend speelden enzo. Ik kan Deco wel waarderen.. het enige vieze is dat ie zich altijd zo aanstelt als ie een tikkie krijgt. Heeft bijna iedereen last van maar daar kan ik me zo aan irriteren..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:47:04 #106
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_36458028
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:12 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nounou... Dat vertragen heet "temporiseren". Het leek mij een tijd geleje ook BS maar zelfs hier in Spanje schijnen ze het onwijs te waarderen. Tegen Chelsea (thuis) vonden de tv mensen hem de beste. Terwijl die niet opvallend speelden enzo. Ik kan Deco wel waarderen.. het enige vieze is dat ie zich altijd zo aanstelt als ie een tikkie krijgt. Heeft bijna iedereen last van maar daar kan ik me zo aan irriteren..
tsja van mij part mag ie fijn gaan "temporiseren" bij een andere club waar dat nodig is, bij barca werkt dat 9 van de 10x in hun nadeel... en tsja sommige zoals jij waarschijnlijk zullen wel zeggen dat ie dat bewust doet maar volgens mij mist ie gewoon de overzicht/snelheid om het spel te versnellen... zo vaak zie ik hem wel eens proberen meteen door te spelen ofsow maar dan altijd komt ze pass niet aan,,, irriteer me echt mateloos aan hem
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_36459418
Mwa, ik vind 'm ook wel een goede voetballer.. en hij doet echt wel vaker goede dingen, meer dan jij zegt. Maarja hij heeft inderdaad irritante trekjes, hij pakt ook ontzettend veel kaarten en is vaak geschorst. Maar desondanks zie ik hem niet als een zwakke schakel, en dat doet Frenk ook niet denk ik. Ik vond verder Iniesta gister een hele goede partij spelen (op 2 mindere momenten na) dus wie weet is het toekomstige middenveld duo wel Iniesta-Xavi Zou mooi zijn, 2 spelers uit de jeugdopleiding.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_36459451
Iniesta speelde gisteren inderdaad een goede partij en de gele kaart die hij kreeg sloeg nergens op
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:17:19 #109
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36459531
Ronaldinho

Deco is iemand die goed in zijn vel moet zitten en dan heel nuttig is voor het team. Gisteren was dat dus duidelijk niet het geval.
pi_36460086
Wie heeft Ronaldinho gister gezien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36461060
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft Ronaldinho gister gezien?
Wie niet ?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_36465220
Deco speelde gisteren minder, maar dat is ook wel situatiegebonden.

Blijft een zeer belangrijke speler voor Barça.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36465506
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:02 schreef Saviola het volgende:

[..]

Wie niet ?
Ik niet. Rocha heb ik wel gezien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36465684
Ach, Ronaldinho deed het rustig aan. Rocha deed het wel aardig, maar volgende week wordt het een ander verhaal...
pi_36465714
Hij deed het express rustig aan niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36465728
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij deed het express rustig aan niet?
Yep.
pi_36465764
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36466050
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Ach, Ronaldinho deed het rustig aan. Rocha deed het wel aardig, maar volgende week wordt het een ander verhaal...
Ricardo Rocha speelde wel de pot van zijn leven hoor, dat is normaliter niet eens een echte basisspeler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36466306
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ricardo Rocha speelde wel de pot van zijn leven hoor, dat is normaliter niet eens een echte basisspeler.
Eerste helft kwamen alle problemen via zijn flank, uitgezonderd de enorme kans na de rush van Bommel.

Toen de tweede helft een tijdje bezig was, moest Ronaldinho links bij de cornervalg twee nare schoppen richting z'n enkels ontwijken. Daarna vond ie het wel goed, geloof ik. Ging ie ook centraler spelen.
pi_36467179
Jammer dat Messi er niet bij was.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:39:33 #121
107005 Saviola
CM Legend
pi_36522300
quote:
El Barça puede tantear a Cesc

El Barcelona tiene derecho de tanteo sobre Cesc Fábregas, en el caso de que algún equipo español quiera fichar al joven centrocampista del Arsenal. El club catalán llegó a este pacto con el Arsenal cuando Cesc dejó la cantera blaugrana para emigrar al fútbol inglés.
Zie dit net staan op Marca, iemand die kan vertalen
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_36522496
Babelfish maakt er dit van:

The Barça can estimate to Cesc Barcelona has right of rough estimate on Cesc Fábregas, in case some Spanish equipment wants to file the young midfield player of the Arsenal. The Catalan club arrived at this pact with the Arsenal when Cesc let the quarry blaugrana to emigrate to English soccer.
That's all folks!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:06:57 #123
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36523122
mja.. dat Barca dus de eerste rechten heeft op het kopen van Fabregas als een Spaanse club hem in zou willen lijven.

Geef die link van marca eens Ik geloof geen fck van het verhaal dat ze die rechten hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:09:04 #124
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36523190
heb de link al gevonden. Jammer zeg Vind het trouwens nog een beetje gek, volgens mij was Cesc toch uit zichzelf ofzo vertrokken? Of verkocht ofzo omdat Barca hem niet goed genoeg vond? Als het iig waar is zullen ze het Madrid wel lastig maken om hem te kopen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_36523493
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef jojomen4 het volgende:
heb de link al gevonden. Jammer zeg Vind het trouwens nog een beetje gek, volgens mij was Cesc toch uit zichzelf ofzo vertrokken? Of verkocht ofzo omdat Barca hem niet goed genoeg vond? Als het iig waar is zullen ze het Madrid wel lastig maken om hem te kopen.
Barcelona mocht hem nog geen contract aan bieden toen hij 16 was volgens de Spaanse regels. (Kinderarbeid! )

wikipedia:
quote:
In tegenstelling tot in Spanje kunnen spelers van jonger dan 18 jaar in Engeland namelijk wel een profcontract krijgen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:24:20 #126
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36525372
duidelijk!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:25:09 #127
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_36525397
maare..een speler van Cadiz is wel jonger dan 18..... ?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:46:03 #128
107005 Saviola
CM Legend
pi_36526066
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:25 schreef jojomen4 het volgende:
maare..een speler van Cadiz is wel jonger dan 18..... ?
Dus heeft ie een jeugdcontract.. ? (Had Messi dat ook niet?)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_36526149
Regels zijn veranderd kort geleden meen ik.
  zondag 9 april 2006 @ 18:37:04 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36799347
Straks uit tegen Santander zonder Ronaldinho. (enkelblessure)
Madrid gelijk gespeeld gister.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 9 april 2006 @ 18:40:18 #131
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36799433
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef venomsnake het volgende:
Straks uit tegen Santander zonder Ronaldinho. (enkelblessure)
Madrid gelijk gespeeld gister.
Dus Barça kan er weer een oefenwedstrijd van maken. Hopelijk spelen ze nu beter dan tegen Málaga, toen ook zonder Ronaldinho.
  zondag 9 april 2006 @ 21:12:03 #132
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36804071
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:40 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dus Barça kan er weer een oefenwedstrijd van maken. Hopelijk spelen ze nu beter dan tegen Málaga, toen ook zonder Ronaldinho.
het was niet best vanavond. (2-2)
Ronaldinho werd zichtbaar gemist. V.Bommel speelde redelijk.

Volgende week tegen Villareal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_36814362
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

het was niet best vanavond. (2-2)
Ronaldinho werd zichtbaar gemist. V.Bommel speelde redelijk.

Volgende week tegen Villareal.
Van Bommel vond ik één van de beteren gisteren. Verder leek het helemaal nergens op. Nu dus nog 11 punten voor op Valencia en Real met nog 6 speelrondes te gaan. Kampioenen!
  maandag 10 april 2006 @ 09:52:34 #134
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36814375
BARCA!!!!

Jammer van het puntverlies , maarja
pi_36818027
Ik vrees dat het seizoen iets te lang is voor Barcelona. Als ze dan al wèl goed gaan spelen tot het kampioenschap en de finale spelen van de CL, gaan de meeste spelers zo goed als uitgeput naar het WK. Die les leert de geschiedenis ons. Sterspelers met een druk seizoen achter de rug, spelen meestal een slecht eindtoernooi.
The gum you like, is coming back in style.
pi_36860232
Gelukkig spelen Gio en Mark slechts de helft van de tijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:23:35 #137
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36860332
Barca

Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36885362
quote:
'Barcelona leert van fiasco met rode broek'

12/4/2006 10:10

Barcelona speelt komend seizoen weer in de traditionele blauwe broek. De Catalanen kwamen dit seizoen voor het eerst uit in een rood exemplaar, maar dat experiment viel niet goed bij de aanhang.
Het shirt waarmee de Blaugranas aantreden in 2006/07 lijkt op die Barça gebruikte in 1998/99, toen het honderd jaar bestond. Het shirt is verdeeld in twee verticale banen, de ene blauw en de andere rood.

Het fluorescerende gele reserveshirt, dat commercieel een succes is, wordt de derde keuze. Het eerste alternatief na het thuistenue is een oranjeshirt, ook lichtgevend.
De traditionele blauwe broek terug.


En Messi geraakt waarschijnlijk niet op tijd fit voor de clash tegen Milan.
pi_36885401
Wegwerkers
pi_36889340
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

De traditionele blauwe broek terug. [afbeelding]


En Messi geraakt waarschijnlijk niet op tijd fit voor de clash tegen Milan.
blauwe broek alleen mogen ze het shirt van nu wel aanhouden imo.

Messi
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37068399
Weet iemand of de trainingen van de FC vrij toegankelijk zijn?
pi_37199486
quote:
Voetbal: Barcelona mist Ronaldinho

anp | Gepubliceerd op 22 april 2006, 17:05

BARCELONA - Ronaldinho blijft zondag in de uitwedstrijd van Barcelona tegen Sevilla aan de kant. De Braziliaanse spelmaker heeft last van een dijbeenblessure. Hij liep de lichte kwetsuur vrijdag op tijdens de training.


Coach Rijkaard wil geen risico met zijn sterspeler nemen. Woensdag verdedigt Barcelona in Nou Camp een voorsprong van 1-0 tegen AC Milan in de halve finales van de Champions League. Rijkaard wil Ronaldinho in dat duel absoluut niet missen.

Barcelona kan zondag in Sevilla de landstitel prolongeren bij winst, mits rivaal Valencia punten verspeelt bij Athletic Bilbao.
jammr.

maargoed, we hebben onze held nodig tegen Milan.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37216795
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef anoukforza het volgende:
Weet iemand of de trainingen van de FC vrij toegankelijk zijn?
Sinds Van Gaal weg is toch weer wel??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37217426
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Sinds Van Gaal weg is toch weer wel??
Viper 4 life
pi_37392846
Wat een hype rond deze club

Zit ik net eens SBS 6 te kijken hoor ik de naam al.. Barca tv
  vrijdag 28 april 2006 @ 23:51:54 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37392889
Dat zou echt wat zijn
pi_37393021
Waarom gaan ze 3 jaar aandacht besteden aan deze schijt club
  zaterdag 29 april 2006 @ 02:00:51 #149
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37394914
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom gaan ze 3 jaar aandacht besteden aan deze schijt club
Overdrijf eens niet zo!
  zaterdag 29 april 2006 @ 02:27:44 #150
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37395233
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom gaan ze 3 jaar aandacht besteden aan deze schijt club
Zeg, ga je frustratie eens ergens anders op botvieren. In het RM-topic of zo.
pi_37399481
pi_37421080
Zou wel leuk zijn als die Fabregas nog is terug komt naar Barcelona, en dan met een compleet Catalaans middenveld spelen.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:23:40 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37469505
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:26 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:49:51 #154
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37488884
Messi haalt de finale dus hoogstwaarschijnlijk niet.
Maar goed, sowieso is herstellen één ding, volledig fit geraken het ander...
quote:
Messi mist Champions League-finale

AMSTERDAM - Lionel Messi moet de finale van de Champions League vrijwel zeker aan zich voorbij laten gaan. De speler van Barcelona staat al bijna twee maanden buitenspel met een dijbeenblessure. De eindstrijd van het bekertoernooi op 17 mei tegen Arsenal komt te vroeg voor de Argentijn, meldt de Spaanse krant El Pais dinsdag.

De kans dat Messi tijdig hersteld is, wordt door de medische staf van de Catalaanse club geschat op twee procent. "Met dergelijke blessures zijn wonderen uitgesloten." De 18-jarige aanvaller is waarschijnlijk wel op tijd hersteld voor de start van het wereldkampioenschap op 9 juni.

De Argentijnse international raakte begin maart geblesseerd tijdens het Champions League-duel met Chelsea. Omdat Messi vervolgens te vroeg de training hervatte, verergerde de kwetsuur. De aanvaller keerde voor zijn herstel terug naar zijn thuisland. Hij meldde zich zaterdag weer bij zijn Catalaanse club.
Bron
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:25:28 #155
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37489733
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:49 schreef Trancelocator het volgende:
Messi haalt de finale dus hoogstwaarschijnlijk niet.
Maar goed, sowieso is herstellen één ding, volledig fit geraken het ander...
[..]

Bron


Hopen dat ie wel fit is op het WK iig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:27:17 #156
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37489768
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]



Hopen dat ie wel fit is op het WK iig.
Dat moet wel lukken denk ik. Goed uitgerust zal hij in ieder geval wel zijn.
pi_37497578
Ik hoop alleen dat van Bommel dan in de basis start in de finale.
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:48:07 #158
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37504653
ik hoop het ook zal wel leuk zijn ook speelt hij tien minuten
pi_37509265
Klote dat Messi waarschijnlijk niet meedoet, k zag d'r wel een beetje extra naar uit met de gedachte dat hij zou spelen. Dan maar hopen dat alle Nederlanders een kans krijgen om mee te doen.
pi_37509607
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop alleen dat van Bommel dan in de basis start in de finale.
Ik hoop er stiekem ook wel op, als hij maar een aandeel heeft in de finale.
That's all folks!
pi_37511568
Ik hoop een basisplek voor hem met een snel doelpunt.

Maar ik zie Rijkaard in staat om een Xavi dan op te stellen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:54:00 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37512094
Van Bommel speelt niet in de finale. Rijkaard geeft de voorkeur aan Deco, Iniesta, Larsson of Messi.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37512345
Messi zou de finale zeker niet halen volgend de geruchten.

Larsson zou ik als stand-in gebruiken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 mei 2006 @ 22:30:41 #164
862 Arcee
Look closer
pi_37526801
quote:
FC Barcelona prolongeert titel
***************************************
**FC Barcelona is voor het tweede jaar
op rij kampioen van Spanje geworden.

De formatie van de Nederlandse trainers
Frank Rijkaard en Henk ten Cate speelt
op dit moment nog tegen Celta de Vigo
(de ruststand is 0-0),maar omdat naaste
concurrent Valencia met 2-1 bij Real
Mallorca verloor is Barça ook bij een
nederlaag zeker van zijn 18de titel.

Rijkaard treedt met z'n tweede titel op
rij in de voetsporen van Johan Cruijff
en Louis van Gaal,die eveneens de titel
wisten te prolongeren.Cruijff maakte de
club van 1991 tot en met 1994 kampioen,
Van Gaal deed dat in 1998 en 1999.
Rijkaard.
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:32:21 #165
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37526872
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
Van Bommel speelt niet in de finale. Rijkaard geeft de voorkeur aan Deco, Iniesta, Larsson of Messi.
Larsson speelt rechts voorin, Messi is geblesseerd. Deco, Iniesta en mark spelen op het middenveld hoop ik.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:35:23 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37526996
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Larsson speelt rechts voorin, Messi is geblesseerd. Deco, Iniesta en mark spelen op het middenveld hoop ik.
Van Bommel is dan te aanvallend omdat Iniesta ook erg aanvallend is. Hij zal dan met Edmilson of Motta op het middenveld spelen. Als je kijkt naar wat van Bommel dit jaar heeft gespeeld kun je een makkelijk patroon herkennen waarin de de belangrijkste wedstrijden niet speelt als er genoeg andere spelers zijn. Dat ik zeg dat Iniesta zelfs de voorkeur krijgt is omdat hij in de return tegen Milan wel speelde en Bommel volgens mij niet.

Edit: gefeli Barca..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:37:33 #167
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37527070
Iniesta kan verdomd goed als verdedigende middenvelder spelen, dat bewijst hij meer dan regelmatig.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:55:03 #168
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37527668
Gefeliciteerd alle Barca-fans hier
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:56:31 #169
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37527734
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Gefeliciteerd alle Barca-fans hier
Jij ook gefeliciteerd, Ajacied!
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:57:39 #170
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37527770
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:56 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd, Ajacied!
Het is een goeie dag vandaag
pi_37527772
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Gefeliciteerd alle Barca-fans hier
Thx
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:01:33 #172
107005 Saviola
CM Legend
pi_37527939
0-1 winst Een mooi extraatje op deze titelviering. Volgende week in Camp Nou het echte feest
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:02:52 #173
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37527999
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Saviola het volgende:
Volgende week in Camp Nou het echte feest
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:30:21 #174
147723 AjaxGirl1
Niets in rotterdam!
pi_37529134
Mooie dag vandaag Barca kampioen en het is dik verdient

gefeliciteerd
pi_37529210
Jammer dat het weer uit moet zijn, maar een perfecte prestatie, ook met het oog op de Cl finale. Dit is wel zo ontspannen. Tegen Espanyol weet je het ook maar nooit.
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:36:38 #176
107005 Saviola
CM Legend
pi_37529382
Wel leuk zo, de vedetten kunnen nu wel wat meer rust krijgen, en enkele jongens zou ik graag weer wat meer speelkansen zien krijgen. Maxi bijvoorbeeld. En Xavi natuurlijk, zodat die weer fit wordt.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:40:16 #177
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37529512




  woensdag 3 mei 2006 @ 23:46:54 #178
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37529753
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:40 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37530301
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 00:24:16 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_37531023


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:30:41 #181
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37531257
Gefeliciteerd CF Barcelona! Mooie grote club!
2 vragen:
- hoeveel spanjaarden spelen er op dit moment in de basis?
-wie scoorde vandaag voor Barca??

Barca was een paar jaar mijn favoriete team toen ze met ongeveer 7 spanjaarden speelden en als vedetten, Koeman, Stoichkov en Romario hadden...
pi_37531442
vanavond scoorde Eto'o

en stonden Valdes, Puyol en Iniesta in de basis en kwam Xavi later in het veld
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:51:04 #183
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37531838










  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 01:02:21 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_37532177
Mooie foto's

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:53:47 #185
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37537938
wie vindt het ook dat van bommel niet echt in de groep past lijkt wel of niemand hem aardig vindt ofzo ik zie hem wel vaak met larsson en beetje met eto'o maar voorderest denk ik dat hij (nog) niet echt bij de groep past iemand het zelfde gevoel?
pi_37553195
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef The_Gunman het volgende:
wie vindt het ook dat van bommel niet echt in de groep past lijkt wel of niemand hem aardig vindt ofzo ik zie hem wel vaak met larsson en beetje met eto'o maar voorderest denk ik dat hij (nog) niet echt bij de groep past iemand het zelfde gevoel?
Ik denk niet dat je uit de televisiebeelden daarover een goed oordeel kan geven. Het valt me echter wel altijd op dat hij niet of als een van de laatste aansluit bij de groep die gezamelijk feestviert na een doelpunt. Enkel met Gio zie ik hem regelmatig buurten. Maar nogmaals, denk dat je uit de beelden niet een conclusie kan trekken.
Viper 4 life
pi_37560165
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef The_Gunman het volgende:
wie vindt het ook dat van bommel niet echt in de groep past lijkt wel of niemand hem aardig vindt ofzo ik zie hem wel vaak met larsson en beetje met eto'o maar voorderest denk ik dat hij (nog) niet echt bij de groep past iemand het zelfde gevoel?
Ik moet toegeven dat ik em vooral met eto'o en van bronckhorst zie..maar hij had het gister ook gezellig met ronaldinho in de tweede helft..

Dit is pas zn eerste seizoen.. misschien dat hij nog steeds een beetje zn plaats in de groep zoekt, wie weet..

Als je trouwens naar deze fotos kijkt krijg je ook een ander beeld..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_37617708


















[ Bericht 6% gewijzigd door pinkplatinum op 07-05-2006 00:01:48 ]
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zondag 7 mei 2006 @ 00:01:41 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37617958
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 7 mei 2006 @ 00:03:19 #190
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
  zondag 7 mei 2006 @ 00:06:20 #191
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37618107
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 7 mei 2006 @ 00:10:23 #192
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37618213
quote:
Op zondag 7 mei 2006 00:06 schreef venomsnake het volgende:
klik
Leuk!
pi_37618427
quote:
Op zondag 7 mei 2006 00:10 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Leuk!
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_37645217
vandaag in barcelona






[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_37645287
quote:
Ik heb ook nog wat zelfgemaakte foto's van het feest op de Ramblas, post ik binnenkort!
pi_37645357
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 7 mei 2006 @ 23:36:57 #197
53770 mr.marcus
techneau!
pi_37645362
Barcelona!


echt blij dat ik naar barca chelsea ben geweest toen
Life sucks
pi_37645364
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wat zelfgemaakte foto's van het feest op de Ramblas, post ik binnenkort!


Thanks
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zondag 7 mei 2006 @ 23:37:03 #199
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37645367
Mooie foto's
Barca
pi_37645385
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:37 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]



Thanks
Ja supervet he zat ik ook nog eens op een hotelletje op 100 meter van de Ramblas..die Spanjaarden weten wel wat feesten is
  zondag 7 mei 2006 @ 23:39:00 #201
53770 mr.marcus
techneau!
pi_37645421
in het AD las ik dat de Real Madrid in de tijd dat Ronaldinho nog in Frankrijk speelde had gezegd dat
Real hem niet mocht kopen omdat hij te lelijk zou zijn voor de club.
Life sucks
  zondag 7 mei 2006 @ 23:42:20 #202
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37645514
Slecht voor de merchandising
  zondag 7 mei 2006 @ 23:43:25 #203
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37645543
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:37 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ja supervet he zat ik ook nog eens op een hotelletje op 100 meter van de Ramblas..die Spanjaarden weten wel wat feesten is
Cataluna is not Spain.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37645553
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:37 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ja supervet he zat ik ook nog eens op een hotelletje op 100 meter van de Ramblas..die Spanjaarden weten wel wat feesten is
Zal Best!!! Echt jammer dat ik het gemist heb maar het zal vast niet de laatste keer zijn dat Barca de liga wint en dan zal ik hopelijk aanwezig zijn
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_37645581
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef mr.marcus het volgende:
in het AD las ik dat de Real Madrid in de tijd dat Ronaldinho nog in Frankrijk speelde had gezegd dat
Real hem niet mocht kopen omdat hij te lelijk zou zijn voor de club.
Losers
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zondag 7 mei 2006 @ 23:53:42 #206
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37645860
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef pinkplatinum het volgende:
vandaag in barcelona
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 8 mei 2006 @ 00:04:54 #207
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37646161
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef mr.marcus het volgende:
in het AD las ik dat de Real Madrid in de tijd dat Ronaldinho nog in Frankrijk speelde had gezegd dat
Real hem niet mocht kopen omdat hij te lelijk zou zijn voor de club.
Dat het AD ook al zulke rommel schrijft. Waarom zouden ze Ronaldo gehaald hebben dan? Omdat ie zo'n mooi gezichtje heeft? Wat een stom gelul. Ronaldinho hadden ze al een aanbieding gedaan om 1 jaar later te komen en die jongen had geen zin meer om langer bij PSG te spelen. En aangezien Real de verkiezingsbelofte van Laporta van ManU overnam moest hij wel een andere grote speler halen.. en dat werd Ronaldinho.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 8 mei 2006 @ 13:23:29 #208
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37655247


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 8 mei 2006 @ 13:38:49 #209
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37655702
knap van barca
  maandag 8 mei 2006 @ 15:51:20 #210
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37659406
van bommel zat niet bij de wedstrijd selectie tegen espanyol geblesserd?
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2006 @ 18:35:16 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_37664719
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef mr.marcus het volgende:
in het AD las ik dat de Real Madrid in de tijd dat Ronaldinho nog in Frankrijk speelde had gezegd dat
Real hem niet mocht kopen omdat hij te lelijk zou zijn voor de club.
Johnnie Metgod kochten ze ooit wel. Raar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 mei 2006 @ 18:45:01 #212
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37664987
Geweldige fotos
pi_37670937
quote:
Holland in the final
08, MAY 06 17:01

Holland will be well-represented in the final of the Champions League with Frank Rijkaard and Dennis Bergkamp being the two main figures. Arsenal also have Robin van Persie in their squad, while Barça have Gio van Bronkhorst, Mark van Bommel and Henk ten Cate on their books.


The Eredivisie is the name of the Dutch top flight and the league is ranked seventh in the world, according to the IFFHS classification. The three biggest teams in the country are Ajax from Amsterdam, PSV from Eindhoven and Feyenoord from Rotterdam. All three teams will have former players appearing in the final next week in Paris.

The Ajax school

Rijkaard and Bergkamp both began their careers with Ajax and were team-mates for two season, betwee 1986 and 1988. After winning three league titles, Rijkaard left to join AC Milan under Arrigo Sacchi and went on to lift two European Cups with the Italian giants. He then returned to Holland to lift the trophy again with Ajax. Bergkamp chose the same city to move to when leaving the Amsterdam club, and signed for Inter.

Their relationship continued with the national team. In 1998, Rijkaard worked as a coach under Guus Hiddink before taking over the reins in 2000 as he became boss of the Netherlands side. Now Rijkaard and Bergkamp meet again in Paris with the former dreaming of becoming one of the few to have won the trophy as a player and a coach, while the Gunners' star is hoping to win the cup for the first time in his career.

Van Bommel was a key player

Philips Sport Vereniging (PSV) is on the big names in Dutch football. Such stars as Ruud Gullit, Ronald Koeman, Ronaldo, Romario and Van Bommel have all played for the Eindhoven club. Van Bommel moved to PSV in 1999 from Fortuna Sittard and became a key member of the team's midfield then last summer he transferred to FC Barcelona. Eindhoven is set to host the UEFA Cup Final this Wednesday (May 10) and Van Bommel will then represent the city in Paris a week later.

The Rotterdam connection

Both Van Bronkhorst and Van Persie were born in Rotterdam eight years apart and both realised their dream of playing for the most important club in the city, Feyenoord. In 1998, Gio moved to Glasgow in Scotland to join Rangers and then headed south to sign for Arsene Wenger's Arsenal. The full-back moved to Camp Nou in 2003. A year later Van Persie followed in his footsteps by joining the Highbury club. The pair are also team-mates for the Holland team.
Bron: http://www.fcbarcelona.com/

Toch leuk dat ze erkennen dat nederland een belangrijke rol speelt!
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_37671098
Leuk om te lezen .
  maandag 8 mei 2006 @ 21:25:16 #215
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37671184
3 kakkerlakken in de Europese finales
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2006 @ 21:35:30 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_37671651
Leuk idd

Waar een klein land groot in is

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37698416
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:43 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Cataluna is not Spain.
Nou pardon dan

foto's:





pi_37700660
Ik zag op CNN dat Messi op tijd fit is voor de CL-finale volgende week.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:58:45 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37700975
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zag op CNN dat Messi op tijd fit is voor de CL-finale volgende week.
Had jij anders verwacht?

1 rotschop van wie dan ook in de eerste minuut en Messi ligt er weer uit
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37701051
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Had jij anders verwacht?

1 rotschop van wie dan ook in de eerste minuut en Messi ligt er weer uit
Net zoals Del Horno zeker. Prima hoor als iemand van Arsenal een rode kaart wil pakken.
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:04:11 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37701128
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Net zoals Del Horno zeker. Prima hoor als iemand van Arsenal een rode kaart wil pakken.
Wij doen het subtieler en komen er zonder een rode kaart vanaf
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37702150
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
1 rotschop van wie dan ook in de eerste minuut en Messi ligt er weer uit
Je lijkt wel een Feyenoorder, die roepen dat ook altijd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:27:00 #223
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37703805
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:58 schreef DutchGooner het volgende:


1 rotschop van wie dan ook in de eerste minuut en Messi ligt er weer uit
Pas op he.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:32:19 #224
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37709858
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je lijkt wel een Feyenoorder, die roepen dat ook altijd.
In dit geval mag dat,het doel heiligt alle middelen in deze.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37733761
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

In dit geval mag dat,het doel heiligt alle middelen in deze.
Als tie d'r daarvoor al 3 in heeft gelegd vind ik het ook best hoor
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:31:41 #226
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37734628
Nou maar hopen dat gio en van bommel spelen

[ Bericht 3% gewijzigd door The_Gunman op 11-05-2006 13:37:39 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:36:01 #227
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_37734773
ze hebben in het filmpje voor je chl finale van bommel erbij gezet

http://www.uefa.com/competitions/ucl/index.html
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:39:09 #228
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_37734865
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:31 schreef The_Gunman het volgende:
Nou maar hopen dat gio en van bommel spelen
En voor Arsenal hoop ik dat Bergkamp speelt
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 mei 2006 @ 19:48:39 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37744818
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 mei 2006 @ 19:56:16 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_37744994
Nee, maar ik heb er wel zin in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 mei 2006 @ 19:56:47 #231
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37745008
Tong, ik kom jou ook overal tegen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 mei 2006 @ 19:59:13 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_37745064
Terwijl ik toch erg selectief post.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37793613
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:23 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]

pi_37795550
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:38 schreef Steve.Porter het volgende:

[..]

Steve
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:16:59 #235
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37796566
Barca gaat vanavond met een veredeld b-team spelen tegen Sevilla.
Marquez, Puyol, Giuly, Eto'o, Ronaldinho, van Bronckhorst , Edmilson en Deco zijn allen in Barcelona
gebleven in voorbereiding op de wedstrijd tegen Arsenal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37796737
Kon je op wachten natuurlijk.
pi_37796869
Staat Bommel in het B-team?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:31:52 #238
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37797075
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Staat Bommel in het B-team?
opstelling is nog niet bekend, hij is wel mee.

De spelers die het vanavond moeten doen:
Valdés, Jorquera, Iniesta, Van Bommel, Oleguer, Gabri, Larsson, Ezquerro, Maxi, Rodri, Xavi, Belletti, Paco Montañés, Sylvinho, ludovic, Martos en Motta.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37797092
Opzich ook best een mooi team
pi_37797378
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:44 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Steve
anouk!!! ook barca fan dus?
pi_37797873
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:16 schreef venomsnake het volgende:
Barca gaat vanavond met een veredeld b-team spelen tegen Sevilla.
Marquez, Puyol, Giuly, Eto'o, Ronaldinho, van Bronckhorst , Edmilson en Deco zijn allen in Barcelona
gebleven in voorbereiding op de wedstrijd tegen Arsenal.
wel mooi om te zien dat van Bronckhorst ook bij de elite hoort
Life sucks
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:58:56 #242
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37799525
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Staat Bommel in het B-team?
Hij staat niet in de basis, zit op de bank.

Was trouwens net mooi om te zien hoe de spelers van Barca
de spelers van sevilla een eerbetoon gaven voor het winnen van
de uefa-cup.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37799589
Jorquera
Sylvinho
Rodri
Oleguer
Belletti
Xavi
Thiago Motta
Gabri
Santiago Ezquerro
Maxi López
Henrik Larsson
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37799909
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij staat niet in de basis, zit op de bank.

Was trouwens net mooi om te zien hoe de spelers van Barca
de spelers van sevilla een eerbetoon gaven voor het winnen van
de uefa-cup.
op wat voor manier dan? heb je foto's?beelden? geluid? me want !!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:13:20 #245
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37799956
Xavi in het B-team Zal vast wat met die blessure te maken hebben gehad.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_37800093
Ja, hij moet nog wedstrijdritme opdoen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:17:50 #247
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37800094
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef Steve.Porter het volgende:

[..]

op wat voor manier dan? heb je foto's?beelden? geluid? me want !!
Spelers van barca kwamen eerst de tunnel uit en vormden 2 rijen.
daarna kwamen de spelers van sevilla pas op en liepen door de gevormde
rijen van applaudiserende barca spelers .

Ik heb geen beelden e.d. voor je, ik kijk het via sport1.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37800572
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Spelers van barca kwamen eerst de tunnel uit en vormden 2 rijen.
daarna kwamen de spelers van sevilla pas op en liepen door de gevormde
rijen van applaudiserende barca spelers .

Ik heb geen beelden e.d. voor je, ik kijk het via sport1.
de beschrijving is al duidelijk!

Kippevel momentje
Life sucks
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:38:48 #249
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37800785
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Spelers van barca kwamen eerst de tunnel uit en vormden 2 rijen.
daarna kwamen de spelers van sevilla pas op en liepen door de gevormde
rijen van applaudiserende barca spelers .

Ik heb geen beelden e.d. voor je, ik kijk het via sport1.
Prachtige taferelen zijn dat... heel wat anders dan een van Gaal die de tegenstander 'feliciteert' met het behalen van europees voetbal
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_37800852
ik heb me toch een potje zin in woensdag! ongelooflijk!
Life sucks
pi_37801296
ik ook ja.. 100 % achter Barcelona
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:02:21 #252
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37801527
tvp
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:51:26 #253
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37803117


  zondag 14 mei 2006 @ 13:58:09 #254
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37813824
Waarom is dat applaus?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 mei 2006 @ 14:00:42 #255
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37813877
Iets met Sevilla en UEFA Cup.
pi_37813965
hoe is die wedstrijd geeindigd?
  zondag 14 mei 2006 @ 14:19:27 #257
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37814316
quote:
Uitgekleed Barça gaat onderuit bij Sevilla

13/5/2006 23:56

Het inhaalduel tegen Barça heeft Sevilla het gewenste resultaat opgeleverd. Barcelona, dat aantrad met een gelegenheidselftal, moest in Ramón Sánchez Pizjuán na een inhaalrace alsnog buigen (3-2).

Dat Barcelona zijn sterren rust gunde met het oog op de naderende Champions League-finale kwam Sevilla niet slecht uit. Barça-coach Frank Rijkaard had acht spelers thuisgelaten. De kersverse winnaar van de UEFA Cup heeft de vierde plaats, en dus Champions League, binnen bereik.

De start van Sevilla gaf het thuispubliek een vervolg op de feestvreugde van het succes drie dagen eerder. Daniel Alves opende met een heerlijke knal de score, waarna Aitor Ocio vanaf de strafschopstip de marge verdubbelde.

Maar Barcelona was niet van zins mee te werken aan het Sevilla-feestje. Santiago Ezquerro bracht met een kopbal de spanning terug. Een verdwaalde voorzet van Silvinho niet veel later betekende de gelijkmaker. Hoewel Sevilla heftig protesteerde, toonden tv-beelden aan dat scheidsrechter het aan het juiste eind: de bal was over de lijn geweest.

Sevilla voelde zich ook in de tweede helft benadeeld door het arbitrale trio. Want aanvaller Kepa dacht na een klein uur te hebben gescoord, maar ten onrechte werd zijn treffer wegens buitenspel afgekeurd.

Hoewel Barcelona af en toe de controle over de wedstrijd had, was het Sevilla waarvan de meeste dreiging uitging. De Catalaanse defensie wankelde zo nu en dan, en brak uiteindelijk ook. Dit keer had Kepa meer succes: 3-2.

Door de overwinning achterhaalde Sevilla Osasuna. Dinsdag weet het of het nog een kans maakt als Osasuna in de laatste competitieronde tegen Valencia speelt en Sevilla aantreedt tegen Real Madrid.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_37814469
ik vraag me dus af of het nou wel zo slim is geweest om al je toppers thuis te laten.. Een blessure zal toch niet zo snel voorkomen, plus dat je dan voor woensdag wel wedstrijd ritme hebt en de finale start in een winning mood (er van uitgaande dat er dan wel gewonnen zou worden)
pi_37814724
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:51 schreef Trancelocator het volgende:


[afbeelding]


Imagine hoe die voetballers van Sevilla zich hebben gevoeld daar
  zondag 14 mei 2006 @ 16:07:22 #260
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37816975
Aardig stuk met Rijkaard gisteren bij Studio Sport. Hij geniet pas na de wedstrijd van de hakjes en combinaties. En aan een nieuwe assistent denkt hij al wel, maar toch ook weer niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 mei 2006 @ 16:09:26 #261
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37817041
Gewoon winnen in Sevilla
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 mei 2006 @ 16:37:51 #262
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37817872
Zonde, maar ach, ze zijn al kampioen.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:57:41 #263
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37852408
quote:
Messi gaat mee naar Parijs

Lionel Messi is opgenomen in de selectie van FC Barcelona voor de finale van de Champions League van aanstaande woensdag tegen Arsenal. Morgen reist de ploeg van Frank Rijkaard af naar Parijs.

De Argentijnse aanvaller is nog niet geheel hersteld van zijn spierblessure en morgen zal na de training in het Stade Saint-Denis een beslissing worden gemaakt of hij in actie kan komen in de eindstrijd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 21:27:35 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_37857682
Ik hoop dat ie kan spelen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 15 mei 2006 @ 21:32:34 #265
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37857970
Eto'o maakt woensdag het enige doelpunt!
  maandag 15 mei 2006 @ 21:34:02 #266
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37858057
En het is geen eigen doelpunt.
  maandag 15 mei 2006 @ 22:31:35 #267
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37860811
Laten we het hopen.

Ik ben best nerveus. Dat zal alleen nog maar toenemen,
Maar ik heb er wel een goed gevoel over. Barca moet winnen om een lach op mijn gezicht te toveren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37861457
Ja of Ronaldinho maakt de 1-0
Ik kan niet wachten!
Gelukkig ga ik eerst na Walibi World anders zou ik de hele dag bezig zijn met die wedstrijd!
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:43:49 #269
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37934638
DE CL IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



.......................... .............................
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37934755
BARCA REACHES THE PROMISED LAND
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2006 @ 22:59:23 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_37935372
Felicitados

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:59:32 #272
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37935378
Barcaaaa!
Gefelicteerd lui, zuip ze!!
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:01:32 #273
107005 Saviola
CM Legend
pi_37935473
Prachtig, echt prachtig. Dit doet zo'n deugd
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:03:17 #274
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37935542
Geweldig gedaan er was er maar 1 die dit seizoen de cup mocht winnen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:05:36 #275
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37935660
mooi hoor, raar dat pas de 2e is
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:13:19 #276
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37935997
B a r ç a ! ! ! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! ! !
pi_37936247
Mooi afscheid voor Larsson. Afsluiten met 2 assists in de CL finale. Larsson!

2 Superwissels van Rijkaard, de een geeft 2 assists en de ander maakt een doelpunt.
Viper 4 life
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:18:54 #278
107005 Saviola
CM Legend
pi_37936282
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Showtime het volgende:
Mooi afscheid voor Larsson. Afsluiten met 2 assists in de CL finale. Larsson!

2 Superwissels van Rijkaard, de een geeft 2 assists en de ander maakt een doelpunt.
Idd, wat een held Larsson.. in zijn laatste wedstrijd, zo'n prestatie en zo beslissend
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:20:02 #279
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37936338
Die Larsson kan echt nog wel een jaartje mee. Hij moet echt blijven!
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:23:18 #280
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37936508
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef Trancelocator het volgende:
B a r ç a ! ! ! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! ! !
Heb je al foto's?
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:24:55 #281
107005 Saviola
CM Legend
pi_37936583
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Heb je al foto's?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:41:22 #282
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37937310
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:43:39 #283
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37937403
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Succesvol voetbaljaartje voor je, venom
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:46:56 #284
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37937530
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Heb je al foto's?
Ik zal ook eens kijken.

Ik denk dat CL 2007 en 2008 ook prooi voor Barça zijn. Daarna een keer Ajax.
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:56:24 #285
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37937824
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:43 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Succesvol voetbaljaartje voor je, venom
Ja man. niet te geloven gewoon.

Groningen dat 5e wordt, (BIJNA CL haalt) en dus uefa-cup speelt volgend seizoen.

En dan Barca die kampioen wordt, en gewoon de fucking CL wint.

Super gewoon!!!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:02:01 #286
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37938006
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja man. niet te geloven gewoon.

Groningen dat 5e wordt, (BIJNA CL haalt) en dus uefa-cup speelt volgend seizoen.

En dan Barca die kampioen wordt, en gewoon de fucking CL wint.

Super gewoon!!!!
En dan hebben we het over een team dat nog zoveel kan groeien. En als Henry echt komt...
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:02:40 #287
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37938028
Visca el Barça! Ik kan nog steeds niet geloven dat Ten Cate dit instituut gaat verruilen voor de gevallen topclub Ajax...
pi_37938036
Top avondje.... eerst zelf winnen met 3-1 en dan mijn favoriete club allertijden ook nog eens winnen
pi_37938075
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
Visca el Barça! Ik kan nog steeds niet geloven dat Ten Cate dit instituut gaat verruilen voor de gevallen topclub Ajax...
Dat komt door de verhalen van Rijkaard over de spanning bij degradatievoetbal.
Viper 4 life
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:04:21 #290
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37938078
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
Visca el Barça! Ik kan nog steeds niet geloven dat Ten Cate dit instituut gaat verruilen voor de gevallen topclub Ajax...
Ahjoh, Barca was 2 jaar geleden ook nog een gevallen topclub
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 mei 2006 @ 00:06:41 #291
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37938163
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
Visca el Barça! Ik kan nog steeds niet geloven dat Ten Cate dit instituut gaat verruilen voor de gevallen topclub Ajax...
Daar zit toch juist een leuke uitdaging in !
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:08:10 #292
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37938217
Ja OK, maar het lijkt me ook een uitdaging om dit succes te prolongeren... Werken met de absolute wereldtop, in een topomgeving, topklimaat (zowel qua weer als sociaal gezien), dat geef je toch niet op om de 4e trainer te worden die Ajax uit het slop gaat trekken?
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:08:25 #293
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37938230
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:04 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ahjoh, Barca was 2 jaar geleden ook nog een gevallen topclub
Hopelijk wordt Ajax ook binnen drie jaar een imperium als die van Barça!
pi_37938273




pi_37938302
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:08 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Hopelijk wordt Ajax ook binnen drie jaar een imperium als die van Barça!
Voor het nederlandse voetbal zou het goed zijn, echter denk ik dat de mentaliteit en de voetbal-economie in nederland daar een struikelblok voor zijn
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:13:17 #296
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37938361












"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:14:01 #297
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37938375
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Voor het nederlandse voetbal zou het goed zijn, echter denk ik dat de mentaliteit en de voetbal-economie in nederland daar een struikelblok voor zijn
De kracht van Ajax in de jaren negentig was vooral te danken aan de goede organisatie, jeugdopleiding en scouting. Als ze dat nou eens weer uit het slop konden trekken.
pi_37938823
EXCLUSIEF: Ook Rijkaard weg bij Barcelona, aldus ELF, time will tell.
Viper 4 life
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:51:13 #299
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37939144
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:55:24 #300
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37939220
Deze gaat even vol.
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:55:35 #301
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37939225
Vol dus.

Hier verder:

Het grote FC Barcelona topic [Deel 9]

[ Bericht 46% gewijzigd door Trancelocator op 18-05-2006 01:15:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')