Nounou... Dat vertragen heet "temporiseren". Het leek mij een tijd geleje ook BS maar zelfs hier in Spanje schijnen ze het onwijs te waarderen. Tegen Chelsea (thuis) vonden de tv mensen hem de beste. Terwijl die niet opvallend speelden enzo. Ik kan Deco wel waarderen.. het enige vieze is dat ie zich altijd zo aanstelt als ie een tikkie krijgt. Heeft bijna iedereen last van maar daar kan ik me zo aan irriteren..quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:48 schreef DAMH het volgende:
Pff wat is die Deco toch een prutser,, ik weet dat hier figuren rondlopen die hem geweldig vinden maar wat vind ik die gast toch slecht... hij speelt misschien 5 min goed en de rest loopt ie alleen maar te prutsen...
Hij vertraagt het spel altijd zo irritant en helemaal niet gunstig voor barca dat juist snel moet tikken om de defensie van de tegenstander open te leggen... daarnaast speelt ie de bal altijd te laat of probeert ie ff nog iemand te passeren wat totaal niet nodig is en vaak fout gaat doordat ie een schop en dus een vrije trap krijgt, wat weer de snelheid uit het spel haalt,, ook speelt ie vaak kut ballen, is het een hoer die bij alles gaat liggen en is het volkomen logisch dat die prutser nooit voor Brazil heeft mogen spelen....![]()
tsja van mij part mag ie fijn gaan "temporiseren" bij een andere club waar dat nodig is, bij barca werkt dat 9 van de 10x in hun nadeel... en tsja sommige zoals jij waarschijnlijk zullen wel zeggen dat ie dat bewust doet maar volgens mij mist ie gewoon de overzicht/snelheid om het spel te versnellen... zo vaak zie ik hem wel eens proberen meteen door te spelen ofsow maar dan altijd komt ze pass niet aan,,, irriteer me echt mateloos aan hemquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nounou... Dat vertragen heet "temporiseren". Het leek mij een tijd geleje ook BS maar zelfs hier in Spanje schijnen ze het onwijs te waarderen. Tegen Chelsea (thuis) vonden de tv mensen hem de beste. Terwijl die niet opvallend speelden enzo. Ik kan Deco wel waarderen.. het enige vieze is dat ie zich altijd zo aanstelt als ie een tikkie krijgt. Heeft bijna iedereen last van maar daar kan ik me zo aan irriteren..![]()
Wie niet ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft Ronaldinho gister gezien?
Ik niet. Rocha heb ik wel gezienquote:
Yep.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij deed het express rustig aan niet?
Ricardo Rocha speelde wel de pot van zijn leven hoor, dat is normaliter niet eens een echte basisspeler.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Ach, Ronaldinho deed het rustig aan. Rocha deed het wel aardig, maar volgende week wordt het een ander verhaal...
Eerste helft kwamen alle problemen via zijn flank, uitgezonderd de enorme kans na de rush van Bommel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ricardo Rocha speelde wel de pot van zijn leven hoor, dat is normaliter niet eens een echte basisspeler.
Zie dit net staan op Marca, iemand die kan vertalenquote:El Barça puede tantear a Cesc
El Barcelona tiene derecho de tanteo sobre Cesc Fábregas, en el caso de que algún equipo español quiera fichar al joven centrocampista del Arsenal. El club catalán llegó a este pacto con el Arsenal cuando Cesc dejó la cantera blaugrana para emigrar al fútbol inglés.
Barcelona mocht hem nog geen contract aan bieden toen hij 16 was volgens de Spaanse regels. (Kinderarbeid!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef jojomen4 het volgende:
heb de link al gevonden. Jammer zegVind het trouwens nog een beetje gek, volgens mij was Cesc toch uit zichzelf ofzo vertrokken? Of verkocht ofzo omdat Barca hem niet goed genoeg vond? Als het iig waar is zullen ze het Madrid wel lastig maken om hem te kopen.
quote:In tegenstelling tot in Spanje kunnen spelers van jonger dan 18 jaar in Engeland namelijk wel een profcontract krijgen.
Dus heeft ie een jeugdcontract.. ? (Had Messi dat ook niet?)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:25 schreef jojomen4 het volgende:
maare..een speler van Cadiz is wel jonger dan 18..... ?
Dus Barça kan er weer een oefenwedstrijd van maken. Hopelijk spelen ze nu beter dan tegen Málaga, toen ook zonder Ronaldinho.quote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef venomsnake het volgende:
Straks uit tegen Santander zonder Ronaldinho. (enkelblessure)
Madrid gelijk gespeeld gister.![]()
het was niet best vanavond. (2-2)quote:Op zondag 9 april 2006 18:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dus Barça kan er weer een oefenwedstrijd van maken. Hopelijk spelen ze nu beter dan tegen Málaga, toen ook zonder Ronaldinho.![]()
Van Bommel vond ik één van de beteren gisteren. Verder leek het helemaal nergens op. Nu dus nog 11 punten voor op Valencia en Real met nog 6 speelrondes te gaan. Kampioenen!quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
het was niet best vanavond. (2-2)
Ronaldinho werd zichtbaar gemist. V.Bommel speelde redelijk.
Volgende week tegen Villareal.
De traditionele blauwe broek terug.quote:'Barcelona leert van fiasco met rode broek'
12/4/2006 10:10
Barcelona speelt komend seizoen weer in de traditionele blauwe broek. De Catalanen kwamen dit seizoen voor het eerst uit in een rood exemplaar, maar dat experiment viel niet goed bij de aanhang.
Het shirt waarmee de Blaugranas aantreden in 2006/07 lijkt op die Barça gebruikte in 1998/99, toen het honderd jaar bestond. Het shirt is verdeeld in twee verticale banen, de ene blauw en de andere rood.
Het fluorescerende gele reserveshirt, dat commercieel een succes is, wordt de derde keuze. Het eerste alternatief na het thuistenue is een oranjeshirt, ook lichtgevend.
blauwe broekquote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
De traditionele blauwe broek terug. [afbeelding]
En Messi geraakt waarschijnlijk niet op tijd fit voor de clash tegen Milan.![]()
jammr.quote:Voetbal: Barcelona mist Ronaldinho
anp | Gepubliceerd op 22 april 2006, 17:05
BARCELONA - Ronaldinho blijft zondag in de uitwedstrijd van Barcelona tegen Sevilla aan de kant. De Braziliaanse spelmaker heeft last van een dijbeenblessure. Hij liep de lichte kwetsuur vrijdag op tijdens de training.
Coach Rijkaard wil geen risico met zijn sterspeler nemen. Woensdag verdedigt Barcelona in Nou Camp een voorsprong van 1-0 tegen AC Milan in de halve finales van de Champions League. Rijkaard wil Ronaldinho in dat duel absoluut niet missen.
Barcelona kan zondag in Sevilla de landstitel prolongeren bij winst, mits rivaal Valencia punten verspeelt bij Athletic Bilbao.
Sinds Van Gaal weg is toch weer wel??quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef anoukforza het volgende:
Weet iemand of de trainingen van de FC vrij toegankelijk zijn?
quote:Op zondag 23 april 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Sinds Van Gaal weg is toch weer wel??
Overdrijf eens niet zo!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom gaan ze 3 jaar aandacht besteden aan deze schijt club
Zeg, ga je frustratie eens ergens anders op botvieren. In het RM-topic of zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom gaan ze 3 jaar aandacht besteden aan deze schijt club
Bronquote:Messi mist Champions League-finale
AMSTERDAM - Lionel Messi moet de finale van de Champions League vrijwel zeker aan zich voorbij laten gaan. De speler van Barcelona staat al bijna twee maanden buitenspel met een dijbeenblessure. De eindstrijd van het bekertoernooi op 17 mei tegen Arsenal komt te vroeg voor de Argentijn, meldt de Spaanse krant El Pais dinsdag.
De kans dat Messi tijdig hersteld is, wordt door de medische staf van de Catalaanse club geschat op twee procent. "Met dergelijke blessures zijn wonderen uitgesloten." De 18-jarige aanvaller is waarschijnlijk wel op tijd hersteld voor de start van het wereldkampioenschap op 9 juni.
De Argentijnse international raakte begin maart geblesseerd tijdens het Champions League-duel met Chelsea. Omdat Messi vervolgens te vroeg de training hervatte, verergerde de kwetsuur. De aanvaller keerde voor zijn herstel terug naar zijn thuisland. Hij meldde zich zaterdag weer bij zijn Catalaanse club.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:49 schreef Trancelocator het volgende:
Messi haalt de finale dus hoogstwaarschijnlijk niet.
Maar goed, sowieso is herstellen één ding, volledig fit geraken het ander...
[..]
Bron
Dat moet wel lukken denk ik. Goed uitgerust zal hij in ieder geval wel zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat ie wel fit is op het WK iig.
Ik hoop er stiekem ook wel op, als hij maar een aandeel heeft in de finale.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop alleen dat van Bommel dan in de basis start in de finale.
Rijkaard.quote:FC Barcelona prolongeert titel
**FC Barcelona is voor het tweede jaar
op rij kampioen van Spanje geworden.
De formatie van de Nederlandse trainers
Frank Rijkaard en Henk ten Cate speelt
op dit moment nog tegen Celta de Vigo
(de ruststand is 0-0),maar omdat naaste
concurrent Valencia met 2-1 bij Real
Mallorca verloor is Barça ook bij een
nederlaag zeker van zijn 18de titel.
Rijkaard treedt met z'n tweede titel op
rij in de voetsporen van Johan Cruijff
en Louis van Gaal,die eveneens de titel
wisten te prolongeren.Cruijff maakte de
club van 1991 tot en met 1994 kampioen,
Van Gaal deed dat in 1998 en 1999.
Larsson speelt rechts voorin, Messi is geblesseerd. Deco, Iniesta en mark spelen op het middenveld hoop ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
Van Bommel speelt niet in de finale. Rijkaard geeft de voorkeur aan Deco, Iniesta, Larsson of Messi.
Van Bommel is dan te aanvallend omdat Iniesta ook erg aanvallend is. Hij zal dan met Edmilson of Motta op het middenveld spelen. Als je kijkt naar wat van Bommel dit jaar heeft gespeeld kun je een makkelijk patroon herkennen waarin de de belangrijkste wedstrijden niet speelt als er genoeg andere spelers zijn. Dat ik zeg dat Iniesta zelfs de voorkeur krijgt is omdat hij in de return tegen Milan wel speelde en Bommel volgens mij niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Larsson speelt rechts voorin, Messi is geblesseerd. Deco, Iniesta en mark spelen op het middenveld hoop ik.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Saviola het volgende:
Volgende week in Camp Nou het echte feest
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:40 schreef Trancelocator het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk niet dat je uit de televisiebeelden daarover een goed oordeel kan geven. Het valt me echter wel altijd op dat hij niet of als een van de laatste aansluit bij de groep die gezamelijk feestviert na een doelpunt. Enkel met Gio zie ik hem regelmatig buurten. Maar nogmaals, denk dat je uit de beelden niet een conclusie kan trekken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef The_Gunman het volgende:
wie vindt het ook dat van bommel niet echt in de groep past lijkt wel of niemand hem aardig vindt ofzo ik zie hem wel vaak met larsson en beetje met eto'o maar voorderest denk ik dat hij (nog) niet echt bij de groep past iemand het zelfde gevoel?
Ik moet toegeven dat ik em vooral met eto'o en van bronckhorst zie..maar hij had het gister ook gezellig met ronaldinho in de tweede helft..quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef The_Gunman het volgende:
wie vindt het ook dat van bommel niet echt in de groep past lijkt wel of niemand hem aardig vindt ofzo ik zie hem wel vaak met larsson en beetje met eto'o maar voorderest denk ik dat hij (nog) niet echt bij de groep past iemand het zelfde gevoel?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie foto's!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nog wat zelfgemaakte foto's van het feestquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:51 schreef Trancelocator het volgende:![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:52 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat zelfgemaakte foto's van het feestop de Ramblas, post ik binnenkort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |