Een van de grootste dilemma's van m'n leven.quote:
Ik denk dat je dan gewoon het beste beide kunt doenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Een van de grootste dilemma's van m'n leven.
Of allebei nietquote:Op zondag 12 juni 2005 15:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gewoon het beste beide kunt doen
Willen wij dat weten?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Mag ik de vrouw ook van achteren nemen?
Ja maar, lieve Pberends, wat ga je dan straks met de uitslag doen?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:48 schreef pberends het volgende:
Poll: Wat is jouw keuze?Het genoemde lelijke wijf neuken. Brad Pitt pijpen.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Polletje dan maar, dat is wat anoniemer.
Niets, gewoon interessant.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja maar, lieve Pberends, wat ga je dan straks met de uitslag doen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:46 schreef Zèna het volgende:
omdat niemand hoeft teweten wat ze hebben gedaan ...
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat mannen mooie vrouwen uitzoeken omdat ze het leuk vinden om haar aan anderen te laten zien?
Geen idee ik ben geen man...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat mannen mooie vrouwen uitzoeken omdat ze het leuk vinden om haar aan anderen te laten zien?
Ben jij nou een echte vent?quote:
Kun je mijn vraag beantwoorden?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte vent?
Ow nee, je hebt op gepijpt gestemd.
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte vent?
Ow nee, je hebt op gepijpt gestemd.
Nee, moet van voren.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag beantwoorden?
Mag ik dr ook met ogen dicht van achteren benaderen?
Vooral interessante als je het niet erg vind.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef NiNi het volgende:
Wat een crap reacties allemaal.
Terwijl het wel een grappige vraag is.
Nee, vrouwen neuken toch wel lelijke mannen, en veel vrouwen zijn toch wel een beetje biseksueel.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef NiNi het volgende:
Ja, dat ook.
Valt ook niet echt om te draaien voor de vrouwen.
Ja.quote:
Brad Pitt pijpen niet ranzig voor een hetero-man?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou toch voor de vrouw gaan hoe ranzig het ook is..
Een echt kerel!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou toch voor de vrouw gaan hoe ranzig het ook is..
Nee maar ik draag wel stiekem roze kanten stringetjes af en toe.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Een echt kerel!
Heb je toevallig ook een Harley?
Heb ik al gevraagd. Die optie mag niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Lelijke vrouw met ogen dicht optie ontbreekt.
Retorische vragen beantwoord ik nietquote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Brad Pitt pijpen niet ranzig voor een hetero-man?
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef NiNi het volgende:
Wat een crap reacties allemaal vraag.
Terwijl het wel een grappige vraag is reacties.
Brad Pitt denk ik. Hij weet tenminste hoe het moet.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:06 schreef HAL9000S het volgende:
Als je mocht kiezen... jezelf laten pijpen door Brad Pitt of door dat lelijke wijf?? Ogen dicht mag niet
Aha, een stiekemerd dus....quote:Op zondag 12 juni 2005 16:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee maar ik draag wel stiekem roze kanten stringetjes af en toe.
hmmm, op zich begin ik nu toch een beetje te twijfelen...had er helemaal niet bij nagedacht dat het toch vrij opwindend is om iets in je mond te hebben wat in meerdere lichaamsopeningen van Jennifer Anishton gezeten heeftquote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Aha, een stiekemerd dus....
Je heb dus toch stilletjes voor Brad Pitt gekozen hé
Dus toch een echte kerel!
Ieder nadeel heeft zo zijn voordeel hequote:Op zondag 12 juni 2005 16:10 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hmmm, op zich begin ik nu toch een beetje te twijfelen...had er helemaal niet bij nagedacht dat het toch vrij opwindend is om iets in je mond te hebben wat in meerdere lichaamsopeningen van Jennifer Anishton gezeten heeft
Nee, man. Die vindt dat vast niet zo'n punt.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef R_Style het volgende:
Als ik Brad Pitt zou pijpen dan krijg ik ruzie met angelina Jolie dat is beter geen goed idee.
Dat komt omdat je je ogen dicht wilde doen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:13 schreef Logitik het volgende:
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
..Als ik wil stemmen dan, lekker vaag dus
Neuh hoor, dit topic zit hier toch...wat je ook kiest er zal wel degelijk een psychologische barriere overwonnen moeten wordenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Misschien een >>schopje naar Onzin......![]()
Wat kan jou die lelijke brulkikker Jolie nou verrottenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef R_Style het volgende:
Als ik Brad Pitt zou pijpen dan krijg ik ruzie met angelina Jolie dat is beter geen goed idee.
HOHOHOHO ...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef R_Style het volgende:
Of net als Boris Becker.. Pitt afpijpen en dan een vrouw bevruchten...
gelukkig heb ik nog niet gestemt! ja ts, komt die ook klaar in je mond?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
HOHOHOHO ...
Brad Pitt gaat ook klaar komen in mijn mond!?
Kan ik mijn stem nog wijzigen?
Ja. en zo erg zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:56 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijk!
Hoeveel vrouwen zullen wel niet jaloers op je zijn als je zegt dat je Brad Pitt hebt gepijpt?
Kat in 't bakkie!
Neeneenee, dat was niet part of the dealquote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
HOHOHOHO ...
En slikken zal je.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
HOHOHOHO ...
Kan ik mijn stem nog wijzigen?
Nou ja, als eerst de rest van fok is geweest komt er nog maar weinig uit gelukkig.quote:
Tuurlijk. Maar dan wel met uitgebreide motivatie en minutieuze omschrijving van wat je precies met het lijdend voorwerp gaat uitvreten. Samen met wat pics van jezelf in opwindende standen. Houden wij mannen er ook nog wat leuks aan overquote:
ik niet hoor. waarom is het zo erg om gepijpt te worden door een man?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik weet nog wel zo'n theoretische situatie, stel je krijgt een blinddoek om en eerst wordt je gepijpt door een man en dan door een vrouw, zou je dan ook verschil merken en in beide gevallen ook klaarkomen? En stel dat je achteraf hoort dat een man je heeft gepijpt en je bent klaargekomen, zou je jezelf dan ook van kant maken?![]()
D'r heeft vanmiddag trouwens een ontzettende randmegool in je fotoboel gepost. Dat je het ff weetquote:
ach met een blinddoek om zal je weinig verschil merken denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik niet hoor. waarom is het zo erg om gepijpt te worden door een man?
behalve de stoppels op de kin van de man die tegen je ballen aanschurenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
ach met een blinddoek om zal je weinig verschil merken denk ik.![]()
als iemand je een plezier wilt doen, je wilt laten genieten...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
ach met een blinddoek om zal je weinig verschil merken denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |