Ja. en zo erg zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:56 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijk!
Hoeveel vrouwen zullen wel niet jaloers op je zijn als je zegt dat je Brad Pitt hebt gepijpt?
Kat in 't bakkie!
Neeneenee, dat was niet part of the dealquote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
HOHOHOHO ...
Brad Pitt gaat ook klaar komen in mijn mond!?
En slikken zal je.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
HOHOHOHO ...
Brad Pitt gaat ook klaar komen in mijn mond!?
Kan ik mijn stem nog wijzigen?
Nou ja, als eerst de rest van fok is geweest komt er nog maar weinig uit gelukkig.quote:
Tuurlijk. Maar dan wel met uitgebreide motivatie en minutieuze omschrijving van wat je precies met het lijdend voorwerp gaat uitvreten. Samen met wat pics van jezelf in opwindende standen. Houden wij mannen er ook nog wat leuks aan overquote:
ik niet hoor. waarom is het zo erg om gepijpt te worden door een man?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik weet nog wel zo'n theoretische situatie, stel je krijgt een blinddoek om en eerst wordt je gepijpt door een man en dan door een vrouw, zou je dan ook verschil merken en in beide gevallen ook klaarkomen? En stel dat je achteraf hoort dat een man je heeft gepijpt en je bent klaargekomen, zou je jezelf dan ook van kant maken?![]()
D'r heeft vanmiddag trouwens een ontzettende randmegool in je fotoboel gepost. Dat je het ff weetquote:
ach met een blinddoek om zal je weinig verschil merken denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik niet hoor. waarom is het zo erg om gepijpt te worden door een man?
behalve de stoppels op de kin van de man die tegen je ballen aanschurenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
ach met een blinddoek om zal je weinig verschil merken denk ik.![]()
als iemand je een plezier wilt doen, je wilt laten genieten...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
ach met een blinddoek om zal je weinig verschil merken denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |