Een van de grootste dilemma's van m'n leven.quote:
Ik denk dat je dan gewoon het beste beide kunt doenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Een van de grootste dilemma's van m'n leven.
Of allebei nietquote:Op zondag 12 juni 2005 15:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gewoon het beste beide kunt doen
Willen wij dat weten?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Mag ik de vrouw ook van achteren nemen?
Ja maar, lieve Pberends, wat ga je dan straks met de uitslag doen?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:48 schreef pberends het volgende:
Poll: Wat is jouw keuze?Het genoemde lelijke wijf neuken. Brad Pitt pijpen.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Polletje dan maar, dat is wat anoniemer.
Niets, gewoon interessant.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja maar, lieve Pberends, wat ga je dan straks met de uitslag doen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:46 schreef Zèna het volgende:
omdat niemand hoeft teweten wat ze hebben gedaan ...
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat mannen mooie vrouwen uitzoeken omdat ze het leuk vinden om haar aan anderen te laten zien?
Geen idee ik ben geen man...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat mannen mooie vrouwen uitzoeken omdat ze het leuk vinden om haar aan anderen te laten zien?
Ben jij nou een echte vent?quote:
Kun je mijn vraag beantwoorden?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte vent?
Ow nee, je hebt op gepijpt gestemd.
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte vent?
Ow nee, je hebt op gepijpt gestemd.
Nee, moet van voren.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag beantwoorden?
Mag ik dr ook met ogen dicht van achteren benaderen?
Vooral interessante als je het niet erg vind.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef NiNi het volgende:
Wat een crap reacties allemaal.
Terwijl het wel een grappige vraag is.
Nee, vrouwen neuken toch wel lelijke mannen, en veel vrouwen zijn toch wel een beetje biseksueel.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef NiNi het volgende:
Ja, dat ook.
Valt ook niet echt om te draaien voor de vrouwen.
Ja.quote:
Brad Pitt pijpen niet ranzig voor een hetero-man?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou toch voor de vrouw gaan hoe ranzig het ook is..
Een echt kerel!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou toch voor de vrouw gaan hoe ranzig het ook is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |