Jack Dempsey.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:45 schreef Drugshond het volgende:
Jammer van Iron Mike,
Dat had de beste bokser of all times kunnen worden. Voorlopig blijft Mohammed Ali my personal nummero uno
En dan een cum swap.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:50 schreef pberends het volgende:
Samen met Johan_de_With Brad Pitt pijpen.
quote:
Ja, die kleurtjes maken het wat duidelijker.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, leuk die kleurtjes. Gelukkig ben ik niet de persoon A.
Waar is dat klereding dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef Monidique het volgende:
Wat heb je een weblog als niemand comment.
Denk aan communisten.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Monidique het volgende:
Dan denk ik > Milosevic > Dora_van_Crizadak. Maar wat dat met Amerika te maken heeft...
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar is dat klereding dan?
De beste Drik-Jan is overigens die waarin ze Ajax!Ajax! schreeuwen in een crematorium.
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor HolidayH4wk een belediging.
Ik meen me te herinneren dat jij hem ook mongoloïde noemde.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mccarthy natuurlijk. Volgens pietverdriet een mongool.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengelequote:Na de oorlog werkte hij onder een valse naam tussen 1945 en 1949 als boerenknecht in Mangolding, een dorp bij Rosenheim. In 1949 ontsnapte hij via Italië naar Zuid-Amerika. Tussen 1949 en 1959 woont hij in Buenos Aires, en wordt door zijn familie financieel ondersteund. 1n 1954 scheidt hij van zijn vrouw. In 1956 brengt hij een vakantie in Zwitserland door met de weduwe van zijn broer Karl, zijn zoon en een neef. Hij vraagt een nieuwe Duitse pas aan onder zijn eigen naam - en krijgt die ook gewoon! Hij hertrouwt in 1958 in Montevideo, Uruguay met zijn schoonzuster.
Maar toen ging het ook over Mongolen. En boerenjongens met spleetogen, natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij hem ook mongoloïde noemde.
Niet bij hardloopnegers.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Monidique het volgende:
Ja, maar spleetogen staan wel mooi bij... spleetogen.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wel vreselijk lamlendig zijn om zinnetjes te gaan verven.
Ja. Ik heb het veranderd.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wel vreselijk lamlendig zijn om zinnetjes te gaan verven.
quote:Himmler was een fanatiek mysticus, die zichzelf zag als de reïncarnatie van Hendrik de Leeuw, een Duits vorst uit de Middeleeuwen.
quote:War is God's way of teaching Americans geography. — Ambrose Bierce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |