Dat voorbeeld verdient navolging.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef kLowJow het volgende:
Misschien is het tijd voor een lunchpauze.
Wat denkt u zelf?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef lucida het volgende:
Iemand een idee waar de naam verstandskies (wisdomtooth) vandaan komt?![]()
wil je een snoepje?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze is al klaar. En omdat ik voortaan ga poetsen, hoef ik nooooooooooooit meer terug te komen.
Als de wolken om jouw hoofd zijn verdwenen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef kLowJow het volgende:
Wanneer schijnt de zon mij op mijn bolletje?
'Rapport VS: VN zijn onprofessioneel'quote:Het Amerikaanse rapport over het functioneren van de Verenigde Naties laat zich uitermate kritisch uit over de organisatie. Zo zou er een gebrek zijn aan professionaliteit en zou er slecht leiding gegeven worden. Ook met het moreel van de medewerkers is het slecht gesteld, en bovendien ontbreekt bij veel van hen het verantwoordelijkheidsgevoel.
Tijd voor een referendumquote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Rapport VS: VN zijn onprofessioneel'
Om even een praktijkvoorbeeld ironie te geven.
quote:Abbie van der Louw
De kinderen van de Amsterdamse stadsnomade Abbie van der Louw zijn vorige week weggehaald bij hun vader. Van der Louw woonde met zijn acht kinderen in een caravan in het Westelijk Havengebied. Zeven kinderen zijn leerplichtig, maar gingen al jaren niet naar school omdat hun vader dat niet nodig vond. Een gesprek met Jolanda Buwalda van Bureau Jeugdzorg.
I am Alone een thees Cantina, Senor, Because Mi Amigos Went off to Thee Revolucion during my Siesta!quote:
I can't quite place the name, but Wouter Bos looks like a cast member from "It's a Mad Mad Mad Mad World".quote:
Ver-staand was het toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef lucida het volgende:
Iemand een idee waar de naam verstandskies (wisdomtooth; Weisheitszahn) vandaan komt?![]()
Het gaat er uiteraard om dat de overheid haar begroting niet op peil heeft. Ten eerste zorgt de staatschuld voor een hogere rentevoet, er is immers meer vraag. Ten tweede tweede is de overheid zelden innovatief, maar zorgen bedrijven bijna altijd voor innovaties. Gevolg is dat de staatschuld zorgt voor 'duurder' kapitaal waardoor bedrijven minder kunnen innoveren.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, een deel van de schuld kun je ook zien als geinvesteerd innovatief vermogen. (= export = economie). Zonder innovaties in het bedrijfsleven kan het per saldo slechter uitpakken op de langere termijn.
Maar ik ben geen econoom....![]()
Het is gunstig voor onze economie omdat wij minder geld hoeven af te staan aan kosten van rente van het kapitaal.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:05 schreef lucida het volgende:
Vraag aan economen? Stel dat je de staatsschuld op deze of een andere wijze in een klap inlost, is dat dan gunstig voor onze economie, export en import?![]()
meer een badass pimp mofo op de bewaarplaats voor kleine kinderenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef lucida het volgende:
[..]
I can't quite place the name, but Wouter Bos looks like a cast member from "It's a Mad Mad Mad Mad World".![]()
And Jesus Pulleth Back His Hand and Sayeth Unto Them, "PSYCH!"quote:Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
meer een badass pimp mofo op de bewaarplaats voor kleine kinderen![]()
Kijk dat paerlensnoer eens om zijn hals blinken ( het kan ook zijn nekopening zijn)
Ik ga met je mee en zet in:quote:Op maandag 13 juni 2005 15:39 schreef lucida het volgende:
[..]
And Jesus Pulleth Back His Hand and Sayeth Unto Them, "PSYCH!"![]()
Wat betekent zoiets voor de sterkte van de munteenheid? Moet de 'Nederlandse' Euro dan niet in vergelijk met andere landen die wel nog kampen met een staatsschuld worden opgewaardeerd?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het is gunstig voor onze economie omdat wij minder geld hoeven af te staan aan kosten van rente van het kapitaal.
In principe zou 'onze' euro dus duurder moeten worden, maar dat kan dus niet. Het probleem is dat we gebonden zijn aan de huidige euro.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat betekent zoiets voor de sterkte van de munteenheid? Moet de 'Nederlandse' Euro dan niet in vergelijk met andere landen die wel nog kampen met een staatsschuld worden opgewaardeerd?
M.a.w. wordt de 'Nederlandse' Euro dan meer waard? En zo ja, heeft dat dan weer gevolgen voor onze export, bijvoorbeeld omdat de goederen en diensten in waarde duurder zijn geworden? En kunnen we dan met onze Euro meer inkopen dan andere landen met hun Euro? Ik bedoel maar te zeggen wat worden we er beter van en, is het wel zo evident om de staatsschuld tot nul te reduceren?![]()
Gee! Thanks, Mom! Now I'll have all the energy I need to go back out and pick on the dweeby kids!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik ga met je mee en zet in:
I've got some ice-cream, I've got some ice-cream, you want a lick?
shake it!
You're on the weeellfare, you're on the weeeellfare and your father is a al-coholic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |