En zo iemand studeert wiskunde.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's inmiddels aardig opgelopen. Grappig dat mensen denken dat als een staatsschuld eenmaal naar beneden gaat hij ook voor eeuwig naar beneden gaat
.
Welke mensen denken dat? Strikt logisch, kan een (staats)schuld slecht zolang naar beneden gaan totdat de schuld is ingelost.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Grappig dat mensen denken dat als een staatsschuld eenmaal naar beneden gaat hij ook voor eeuwig naar beneden gaat.
Hangt er vanaf, een deel van de schuld kun je ook zien als geinvesteerd innovatief vermogen. (= export = economie). Zonder innovaties in het bedrijfsleven kan het per saldo slechter uitpakken op de langere termijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:05 schreef lucida het volgende:
Vraag aan economen? Stel dat je de staatsschuld op deze of een andere wijze in een klap inlost, is dat dan gunstig voor onze economie, export en import?![]()
Ja, maar jij bent M.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:35 schreef Monidique het volgende:
Ik heb veel gaatjes en wat neptanden.
In twee gevallen lag het aan ''de anatomie van de tand.''quote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb nooit gaatjesDie zijn voor mensen die hun tanden niet poetsen.
En hoe reageerde je toen er een vloeibare substantie je mond in gespoten werd?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In twee gevallen lag het aan ''de anatomie van de tand.''
Hoe dan ook, ik deed mijn ogen dicht en dacht aan Brad Pitt.
Ik spoot terug.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En hoe reageerde je toen er een vloeibare substantie je mond in gespoten werd?
MSN-en ze met elkaar?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zit naast een negerin en een Chinees die MSN-en. Stuur versterking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |