Ik weet het, ik moet hem gewoon niet meer bellen ik heb zijn nummer ook uit mijn foon gegooid, ik moest ook helemaal moeite doen om achter zijn nummer weer te komen (HOE ERG hahaha)quote:Op zondag 12 juni 2005 18:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Kappen met bellen dus.
Bel je moeder, je vriendin, je zus, je broer, de groenteboer als je je kut voelt, maar niet hem.
Geen troost gaan zoeken bij degene die , ongewild, de veroorzaker van je verdriet is.
Voel je je alleen maar klotiger erna.
En iemand kan best van je houden maar toch niet voor je kiezen, of de juiste voor je zijn, Pepper
Hij zal ms heus om je geven alleen hij KAN niet geven wat jij nodig hebt.
Niet persé omdat hij het niet wil of niet weet hoe, het IS er ms gewoon NIET.
Ik doe gelukkig ook al veel eraan hoor! Ik zit 1 dag in de week sinds 4 maanden weer in therapie.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:26 schreef milagro het volgende:
ja dan zul je toch een beetje volwassener moeten worden en accepteren dat niet alles kan en gaat zoals je het zou willen, dat tegenslag erbij hoort, dat iedere keuze goed of slecht uit kan pakken, dat iedere keuze een zeker risico met zich mee kan brengen (het niet kiezen net zo goed) en dat afwachten tot iets goed voelt, wel lekker veilig is (zelfs ellende kan veilig voelen) maar geen zoden aan de dijk zet.
als je witl dat dingen anders gaan dan nu, zul je zelf toch actie moeten ondernemen, of dat nu is breken met hem, of jezelf onder handen nemen, doe iets, eindeloos klagen dat je je zo kut voelt en zo bang en onzeker bent , heeft weinig zin, wordt het er niet beter op in ieder geval.
korte metten dus!
Hier is echt geen touw aan vast te knopen!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef sweetgirly het volgende:
Voor de rest, dacht ik vannacht dat ik niks meer ga zeggen, helemaal niet meer, maar de neiging heb om alles te laten vallen. Ik heb weer zo'n gevoel van dat ik teveel heb uhhh er ben geweest en er ben, daar waar ik mezelf op cruciale momenten eenzaam voel. En weer net een bewijs gehad daarvan, damn die voorgevoelens van mij. Ik laat even niks meer van mij horen naar een aantal mensen toe.
Mooi, want ik laat de details ook voor wat ze zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:43 schreef faithlesz het volgende:
Hier is echt geen touw aan vast te knopen!![]()
Hoewel het niet jouw topic is... hier bereik je echt helemaal niets mee. Het gevoel blijft dan alleen maar langer aan je knagen. Je denkt er dan ook veel meer aan.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef sweetgirly het volgende:
... Ik laat even niks meer van mij horen naar een aantal mensen toe. ...
Eerste klopt, tweede ik heb er even gewoon geen zin meer in of moet ik zeggen energie voor.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:50 schreef Abonides het volgende:
Hoewel het niet jouw topic is... hier bereik je echt helemaal niets mee. Het gevoel blijft dan alleen maar langer aan je knagen. Je denkt er dan ook veel meer aan.
Dat werkt goed hoor, zo'n betonnen muurtje. Maar het zal ook vanzelf wel weer gaan scheuren.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:47 schreef sweetgirly het volgende:
Mijn nieuwe instelling vanaf nu, gevoel laat ik niet meer zien. Mezelf laat ik niet meer kennen, dan maar emotieloos, ik geef niks meer.
Prima, hij is meer dan genoeg gescheurdquote:Op maandag 13 juni 2005 13:10 schreef faithlesz het volgende:
Dat werkt goed hoor, zo'n betonnen muurtje. Maar het zal ook vanzelf wel weer gaan scheuren.
Of nog algemener: waarom al je tijd en energie (en geld) verspillen met het streven naar perfectie/een onhaalbaar ideaal? Je besteedt zeeen van tijd en bakken met geld aan peperdure therapie, al tien jaar lang, omdat die therapie ervoor moet zorgen dat jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef avotar het volgende:
Je bent 21 en je hebt je hele leven (wat goed gaat verder zo te lezen0 nog voor je. Waarom al je tijd en energie verspillen met het zoeken naar de Ware.
Ik denk dat je je heel goed moet realiseren dat er twéé mensen zijn die de relatie maken (of het nou met hem is, of met een ander) en dat de kans dat die ander ook volgens jouw spoorboekje loopt, wel érg klein is.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:11 schreef MissPeppertje het volgende:
Ik wil over 2 jaar samenwonen, over 3 jaar huisje kopen en als ik 26 ben kinderen. Ik wil het huisje boompje beestje, ik wil gelukkig zijn...
Als je maar wat gokt, vind ik het nogal gewaagd om de problematiek van TS zo te bagatelliseren...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:30 schreef thaleia het volgende:
(ik gok maar wat)
Ehm, ik moest er even over nadenken voor ik hem doorhadquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:46 schreef thaleia het volgende:
Doet iemand die ergens op dit forum ergens op reageert ooit anders?
(dan gokken, dus)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |