Ik heb dit topic deels gelezen, niet helemaal. Het is heel naar dat je je zo onzeker en verdrietig voelt, maar wat me opvalt is dat je verdriet, je eenzaamheid en je onzekerheid helemaal niet zoveel met hém te maken lijken te hebben, maar dat het zaken zijn die gewoon in jezelf zitten.
Natuurlijk het feit dat hij achter je rug om bepaalde zaken doet helpt niet mee, maar in feite lijk je niet
hem te missen/te willen, maar
de relatie: jij wilt (daar lijkt het in elk geval op)
het plaatje dat in je hoofd zit!
Weinig quotes zijn zo veelzeggend als deze:
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:11 schreef MissPeppertje het volgende:Ik wil over 2 jaar samenwonen, over 3 jaar huisje kopen en als ik 26 ben kinderen. Ik wil het huisje boompje beestje, ik wil gelukkig zijn...
Ik denk dat je je heel goed moet realiseren dat er twéé mensen zijn die de relatie maken (of het nou met hem is, of met een ander) en dat de kans dat die ander ook volgens jouw spoorboekje loopt, wel érg klein is.
Je schrijft ergens dat je een goede projectleider bent, ómdat je een controll freak bent. Nu ben ik ook projectleider en ik denk dat je in die functie júist ook dingen moet laten gaan. Dingen kúnnen niet altijd op jouw manier, in jouw tempo, volgens jouw eisen. De theorie op papier is leuk, maar in de praktijk krijg je te maken met onverwachte situaties en mensen met andere ideeën en belangen. Ga jij dan op jouw manier de dingen doordrukken ("want zo staat het nou eenmaal in de planning!") dan krijg je meestal een halfslachtig resultaat, veel weerstand en het kost nog bergen energie ook.
Off-topic? Maar weinig, want volgens mij werkt het in relaties niet veel anders: Houd met één oog jouw belangen en ideeën in de gaten, maar laat dingen ook komen zoals ze nu eenmaal komen. Het resultaat wordt er namelijk, nét als bij een project, alleen maar beter op!
* Hik is projectleider, 30 en in d'r uppie
Je hebt alle tijd meid!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.