abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27856746
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:37 schreef NiNi het volgende:

[..]

Laat dit eerst eens los. Djeez, alleen dit nastreven moet je al grote angst geven in het leven. Want ohjee, stel dat het allemaal niet zo loopt als je hebt gepland.
Tevens is het niet iets wat mannen graag horen over het algemeen, dat er zoveel druk op ze gelegd wordt om aan jouw strak geplande levensverwachting te voldoen.
Ik zie gewoon al het plaatje voor me:

29 jaar, 6 katten, patty brad op tv aan het kijken
pi_27856765
Het grootste gevecht win je pas, als je de moed hebt om de strijd op te geven.

Getekend, sweetgirly

ik ga , de rest niet gelezen
pi_27856786
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:37 schreef NiNi het volgende:
Tevens is het niet iets wat mannen graag horen over het algemeen, dat er zoveel druk op ze gelegd wordt om aan jouw strak geplande levensverwachting te voldoen.
Ze komt er in ieder geval voor uit.. Genoeg vrouwen die al lang die agenda hebben opgesteld, maar hun verwachtingen verder niet uitspreken.
pi_27856794
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef NiNi het volgende:

[..]

In tegendeel, een goede projectleider moet flexibel zijn, tegen onverwachte situaties kunnen en overal op in kunnen springen.
[..]

Halleluja! Een toppertje nog wel! Bij wie zit in je in therapie, Gerard Joling?
Emil Ratelband
  zondag 12 juni 2005 @ 14:44:42 #55
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27856856
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:41 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Ik zie gewoon al het plaatje voor me:

29 jaar, 6 katten, patty brad op tv aan het kijken
Uh?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_27856903
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om wie de schuld heeft
Nee, maar ze legt wel de schuld bij die gozer, die er mijns inziens ook niks aan kon doen omdat zij denkt dat ze die relatie wel eventjes volgens haar gedachtengoed kon sturen...
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:33 schreef MissPeppertje het volgende:

Wantrouwend: Dit ben ik dus niet, die jongen maakte mij wantrouwend. Ik ben vaak juist te goed van vertrouwen...
Dit strookt gewoon niet met wat ze in het begin van haar post vertelde.
pi_27856930
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef faithlesz het volgende:

[..]

Ze komt er in ieder geval voor uit.. Genoeg vrouwen die al lang die agenda hebben opgesteld, maar hun verwachtingen verder niet uitspreken.
Wat is er zo fout aan toe tegeven dat je huisje boompje beestje wil? Wie zegt dat dat saai is, of dat er dan geen vrijheid meer is? En zoals Faithlesz al zegt, ik kom er voor uit ja. Ik ben dood en door eerlijk, en dat is misschien ook wel een probleem voor sommige mensen.

Maar wie heeft dat nou niet dat hij/zij graag wil als je 70 ben heerlijk iemand te hebben met wie je een fantastische tijd hebt doorgebracht, en nog steeds het heerlijk vind tegen elkaar aan te kruipen s avonds in bed...?
pi_27856954
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:44 schreef NiNi het volgende:

[..]

Uh?
Dat ik dat dus echt NIET wil, en dat dat dus mijn ergste nachtmerrie is....
pi_27856981
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:47 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Wat is er zo fout aan toe tegeven dat je huisje boompje beestje wil? Wie zegt dat dat saai is, of dat er dan geen vrijheid meer is? En zoals Faithlesz al zegt, ik kom er voor uit ja. Ik ben dood en door eerlijk, en dat is misschien ook wel een probleem voor sommige mensen.

Maar wie heeft dat nou niet dat hij/zij graag wil als je 70 ben heerlijk iemand te hebben met wie je een fantastische tijd hebt doorgebracht, en nog steeds het heerlijk vind tegen elkaar aan te kruipen s avonds in bed...?
Omdat uit je brief blijkt dat je dit probeert te forceren. Geen wonder dat die gast daar helemaal geen zin in had.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:51:01 #60
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27857038
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:38 schreef PDOA het volgende:
Hier geef je toch echt toe dat het aan jou ligt...
[..]

Je verstikt die arme drommel gewoon, geen wonder dat ie er tussen uit knijpt. Ik mag lijden dat je, als je zo door gaat, op je 26ste nog moederziel alleen bent.
Waarschijnlijk dat ie zelfs het vreemdgaan goedpraat voor zichzelf door te vinden dat het deels aan haar onzekerheid ligt. Sowieso beticht ze hem van liegen maar ze manoeuvreert hem ook in zo'n positie. Elke keer als ie contact heeft met een ander kan ie dat niet vertellen want dan zakt zij in elkaar. Een leugen is dan een mooie makkelijke uitweg. Kinderen vastpinnen op een bepaalde datum. Welke vent wil dat?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:52:16 #61
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27857079
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:48 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Dat ik dat dus echt NIET wil, en dat dat dus mijn ergste nachtmerrie is....
Och meisje toch. Je bent nog zo jong, als er iets is waar je je nu nog niet druk om hoeft te maken is dat het wel! Al was je op je 29 nog alleen ben je nog steeds jong.
Bovendien neem ik aan dat je je dromen wel met iemand waar wilt maken die het helemaal is voor jou en niet met degene die er toevallig is op het juiste moment?
Daar word je ook niet gelukkig van uiteindelijk. En natuurlijk wil iedereen samen met iemand oud worden, maar dat kun je niet afdwingen, hoe graag jij dat misschien ook zou willen.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_27857081
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef PDOA het volgende:
Nee, maar ze legt wel de schuld bij die gozer, die er mijns inziens ook niks aan kon doen omdat zij denkt dat ze die relatie wel eventjes volgens haar gedachtengoed kon sturen...
Als jij nou eens even als een gek dat hele topic door gaat lezen en dan weer terug komt?

De TS geeft duidelijk aan te onzeker te zijn geweest, zich te afhankelijk te hebben opgesteld. Ze geeft aan dat zíj degene is die problemen heeft met genieten van dingen en dat zíj degene is die een te strakke planning heeft ed...

Daarnaast heeft die gozer minstens zo veel schuld. Een duidelijk gevalletje van twee mensen die niet bij elkaar horen, maar die elkaar wel in een hoek dringen waar ze zich niet willen bevinden. Offeh, is het niet erg dat hij het buiten de deur ging zoeken "omdat zij onzeker is?" Dat wíst hij toch? Daar kan hij toch rekening mee houden, en als hij daar geen zin in heeft, dan stopt hij er toch mee? Hij is net zo goed aan het kloten geweest. Hij beëindigt de relatie omdat hij vrij wil zijn. Goed, dat kan gebeuren. Maar komt vervolgens terug, zegt vol voor haar te gaan en komt dan weer met dingen als een open relatie of loopt van alles achter haar rug uit te voeren en speelt bij haar mooi weer. Toon dan ruggegraat en kap met die "verstikkende" relatie.

Wel even reëel blijven he? Ze heeft zelf problemen, maar die gast heeft er zeker niet aan meegewerkt om de relatie goed te houden, sterker nog, die heeft de TS alleen maar verder in de problemen gebracht.
pi_27857123
Dat vastpinnen is wel heel hard hoor wat iedereen nu zegt.

Ik zou dat graag zo willen, en ik bedoelde daar mee te zeggen dat ik gewoon geen zin in ongein relaties heb. Als ik met iemand wat begin is het seriues bedoeld....
pi_27857161
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:51 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat ie zelfs het vreemdgaan goedpraat voor zichzelf door te vinden dat het deels aan haar onzekerheid ligt. Sowieso beticht ze hem van liegen maar ze manoeuvreert hem ook in zo'n positie. Elke keer als ie contact heeft met een ander kan ie dat niet vertellen want dan zakt zij in elkaar. Een leugen is dan een mooie makkelijke uitweg. Kinderen vastpinnen op een bepaalde datum. Welke vent wil dat?
Als je als vent zo baalt van je relatie, dan kap je er mee. Als je niet tegen die vaststaande datum kan, dan kap je er mee. Dat heeft de ex in kwestie gedaan, grote jongen dus...

Om vervolgens met hangende pootjes aan te komen, aan te geven zich te conformeren aan haar wensen en dan maar achter haar rug te gaan kloten. Ja hallo, wie is er dan fout bezig! Hij belooft van alles, weet precies wat hij moet doen, heeft het ook al eerder meegemaakt, komt toch weer terug en dan maar achter haar rug? Lekkere gozert!
  zondag 12 juni 2005 @ 14:55:52 #65
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27857169
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:47 schreef MissPeppertje het volgende:
Ja laten we daarom de situatie proberen af te dwingen en vooral stressen als het averechts werkt Dat je nu al met je 70ste bezig bent is erg freaky in mijn ogen. Zeker ook voorstander van trouwen om de drempel van weglopen groter te maken? Ook kinderen daarom? For fuck sake, anders neem je gewoon iemand waarmee het goed voelt en kijk je niet zo ziekelijk vooruit. Voor hetzelfde geldt krijg je een ongeluk en dan ligt de situatie weer anders. Overigens, als je zo doorgaat ben je op je 70ste denk ik alleen of ongelukkig en besef je dat je ergens een fout hebt gemaakt maar ja dan is het pas te laat.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27857172
quote:

[..]

Leven uitgepland: Ja, ik ben een planner en alles moet volgens de planning...daardoor ben ik ook een extreem goede projectleider!

Dingen verdienen: DUHHH tuurlijk verdien ik dingen, ik kan een zeikerd zijn maar ik ben ook een toppertje..
En jij noemt jezelf onzeker. Ik vind dit eerder ontiegelijk arrogant, om niet te zeggen onuitstaanbaar. Een broekie van 21 dat zich zelf een extreem goede projectleider noemt...... Je zegt zelf dat je een stresskip bent..... alvast geen goeie eigenschap voor een projectleider.

Als ik je post zo lees is alles aan jou hyper, hyper en nog eens hyper. Onzekerheid, arrogantie, wantrouwen, aanhankelijkheid, huilbuien, drammerigheid, stressen - allerlei emoties in extreme vorm aanwezig, tenminste in dit topic. Als Fok! een afspiegeling van de werkelijkheid is, is dat een deel van je probleem.
pi_27857184
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:52 schreef innovative het volgende:

[..]

Als jij nou eens even als een gek dat hele topic door gaat lezen en dan weer terug komt?

De TS geeft duidelijk aan te onzeker te zijn geweest, zich te afhankelijk te hebben opgesteld. Ze geeft aan dat zíj degene is die problemen heeft met genieten van dingen en dat zíj degene is die een te strakke planning heeft ed...

Daarnaast heeft die gozer minstens zo veel schuld. Een duidelijk gevalletje van twee mensen die niet bij elkaar horen, maar die elkaar wel in een hoek dringen waar ze zich niet willen bevinden. Offeh, is het niet erg dat hij het buiten de deur ging zoeken "omdat zij onzeker is?" Dat wíst hij toch? Daar kan hij toch rekening mee houden, en als hij daar geen zin in heeft, dan stopt hij er toch mee? Hij is net zo goed aan het kloten geweest. Hij beëindigt de relatie omdat hij vrij wil zijn. Goed, dat kan gebeuren. Maar komt vervolgens terug, zegt vol voor haar te gaan en komt dan weer met dingen als een open relatie of loopt van alles achter haar rug uit te voeren en speelt bij haar mooi weer. Toon dan ruggegraat en kap met die "verstikkende" relatie.

Wel even reëel blijven he? Ze heeft zelf problemen, maar die gast heeft er zeker niet aan meegewerkt om de relatie goed te houden, sterker nog, die heeft de TS alleen maar verder in de problemen gebracht.
Ik ben het helemaal eens met wat LivEliveD zegt:
quote:
pi_27857217
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:53 schreef MissPeppertje het volgende:

Ik zou dat graag zo willen, en ik bedoelde daar mee te zeggen dat ik gewoon geen zin in ongein relaties heb. Als ik met iemand wat begin is het seriues bedoeld....
Same here, hoor meid... Ik begin ook geen relatie om gewoon een paar weken vrijblijvend te wippen, ik ga er ook voor om het langere tijd te laten werken en *stiekem* heb ook ik zo mijn dromen over planningen...

en het blijkt maar weer, die werken niet, want nu wordt vriendlief misschien ineens "dakloos" binnenkort... en worden dingen ineens heel anders!

Ik heb alleen zo iets van "ik ga me er niet te veel vast op pinnen". Want ik weet dat het kan veranderen. Ik droom lekker in mijn hoofd mijn dagdromen, en ik zie wel weer wat er mee gebeurt.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:58:35 #69
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27857238
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef innovative het volgende:
Om vervolgens met hangende pootjes aan te komen, aan te geven zich te conformeren aan haar wensen en dan maar achter haar rug te gaan kloten. Ja hallo, wie is er dan fout bezig! Hij belooft van alles, weet precies wat hij moet doen, heeft het ook al eerder meegemaakt, komt toch weer terug en dan maar achter haar rug? Lekkere gozert!
Hij wil haar niet kwetsen maar baalt van haar innerlijk. Probeert het dus constant opnieuw en beseft ook constant opnieuw dat zij niet is wat hij zoekt maar dat wil nog niet zeggen dat ie haar los kan laten. Achter de rug om lopen kloten keur ik niet goed en ze passen (op dit moment) zeker niet bij elkaar. Maar datums enzo gaan noemen is alles behalve slim. Je neemt kinderen als je een stabiele basis hebt. Tis geen project zo van "Oeh nu ff dit, dan dat, want er is een deadline"
pi_27857249
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:52 schreef NiNi het volgende:

[..]

Och meisje toch. Je bent nog zo jong, als er iets is waar je je nu nog niet druk om hoeft te maken is dat het wel! Al was je op je 29 nog alleen ben je nog steeds jong.
Bovendien neem ik aan dat je je dromen wel met iemand waar wilt maken die het helemaal is voor jou en niet met degene die er toevallig is op het juiste moment?
Daar word je ook niet gelukkig van uiteindelijk. En natuurlijk wil iedereen samen met iemand oud worden, maar dat kun je niet afdwingen, hoe graag jij dat misschien ook zou willen.
Ja maar, ja maar mijn planning zegt dat ik morgen om 3 uur DE perfecte persoon moet tegenkomen

Het doet gewoon pijn iemand te verliezen van wie jij dacht samen mee oud te worden, als diegene je dat gevoel ook geeft, en dan opeens doodleuk verteld dat je in het begin nog maar een scharrel was, en dat een jaar een relatie hebben te kort is om daaruit op te maken of het seriues is ja of nee doet dat pijn...

Ik wil open en eerlijkheid, geen achterlijke vrijheid waar niemand zich lekker ondervoelt.
Ondertussen mocht ik van hem niet zeggen als ik met een goede vriend naar de bios ging (wat een GEWONE vriend is dus niks meer) want daar kon meneer niet tegen.

Het leven is gewoon niet te plannen en dat vind ik nogal moeilijk.....
  zondag 12 juni 2005 @ 15:00:19 #71
95600 achmet
You don't know...
pi_27857275
volgende patient

d.w.z. zoek de juiste, klamp je niet meteen vast aan iemand maar onderzoek eerst
Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
pi_27857298
quote:
Als ik met iemand wat begin is het seriues bedoeld....
Daar zouden we er meerdere van moeten hebben.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:02:33 #73
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27857337
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:59 schreef MissPeppertje het volgende:
Kijk nu zeg je ineens hele goede dingen
pi_27857344
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:01 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Daar zouden we er meerdere van moeten hebben.
?
pi_27857383
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:56 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal eens met wat LivEliveD zegt:
[..]
Ow, dus als je te maken hebt met een dwingende, instabiele partner dan dump je die, kom je terug, dump je die, kom je wederom terug, maar in plaats van ruggegraat te tonen en het gewoon definitief te beëindigen ga je de slachtofferrol in en is het de schuld van je partner dat je vreemd gaat?

Sorry, maar sommige mannen hebben echt geen ballen he? Hij wist dat ze zo was, dumpte haar (begrijpelijk), kwam terug en vervolgens kwam hij er dus achter dat hij een hoekje gedrukt werd? Uh, sorry, maar dat had hij toch kunnen weten? Haar een beetje de schuld geven. Hij heeft zelf opnieuw voor die situatie gekozen, hij heeft zichzelf opnieuw onder het juk van die relatie geplaatst.

Dat het voor de eerste break zo ging, okee, vind ik dat het open relatiegebeuren nog niet goed te praten is, maar wel begrijpelijk dat hij dingen voor haar weg houdt.

Dat hij terug komt bij haar, en zelf voor deze situatie kiest en dan zo'n zielepoot gaat zijn die gaat lopen liegen en bedriegen, sorry,
pi_27857392
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef MissPeppertje het volgende:
?
Vrouwen relaties aangaan vanuit serieus oogpunt. Lees: Compliment. Ben je niet gewend zeker. .
  zondag 12 juni 2005 @ 15:06:02 #77
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27857436
quote:
Leven uitgepland: Ja, ik ben een planner en alles moet volgens de planning...daardoor ben ik ook een extreem goede projectleider!
Hahahaha ik ben projectleider. Maar privé plannen?
Een schilder heeft ook vaak ergens een door die nog gedaan moet worden
quote:
Maar jij bent zeker perfect? Ja, dacht ik al.....
Ik kan tenminste met mezelf leven. Lijkt me perfect genoeg
pi_27857494
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:02 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Kijk nu zeg je ineens hele goede dingen
Ik zie het ook allemaal wel hoor, en ik ben geen achtelijke blonde doos die niks van het leven snapt.

Het lukt me alleen niet te leven zodat ik gelukkig ben.

Tuurlijk wil ik liever van dag tot dag kunnen bekijken, en ik weet ook dat je met angst en onzekerheid echt niet verder komt. Als ik in de spiegel kijk voel ik me alleen gewoon niet compleet, er mist iets en dat is het houden van mezelf....

En omdat ik niet van mezelf hou zoek ik maar andere mensen zodat die van mij kunnen houden....maar het werkt niet, ik word dan alleen maar bang die mensen kwijt te raken en mijn goede gevoel kwijt te zijn...

Ga dan eens van jezelf houden, ja dat probeer ik al heel mijn leven, maar ik weet gewoon NIET HOE!?
  Moderator zondag 12 juni 2005 @ 15:08:22 #79
5428 crew  miss_sly
pi_27857506
quote:

Ook als je het vanaf de start serieus bedoelt, kun je nog wel een beetje relaxt met elkaar omgaan.
je kunt ook gewoon de beste, serieuze bedoelingen hebben, maar gewoon lekker gezellig genieten van elkaar, samen leuke dingen doen, elkaar echt leren kennen, enz.
Ieder potentiele leuke man als degene zien waarmee je 70 wilt worden omdat je alleen serieuze relaties aangaat, klinkt nogal eng.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 12 juni 2005 @ 15:10:36 #80
5428 crew  miss_sly
pi_27857560
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:59 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar mijn planning zegt dat ik morgen om 3 uur DE perfecte persoon moet tegenkomen

Het doet gewoon pijn iemand te verliezen van wie jij dacht samen mee oud te worden, als diegene je dat gevoel ook geeft, en dan opeens doodleuk verteld dat je in het begin nog maar een scharrel was, en dat een jaar een relatie hebben te kort is om daaruit op te maken of het seriues is ja of nee doet dat pijn...
Wat is er mis mee om als een scharrel te beginnen? Ik zie daar het probleem niet van. Als je zoent met iemand, wil je dan een serieuze relatie?
quote:
Ik wil open en eerlijkheid, geen achterlijke vrijheid waar niemand zich lekker ondervoelt.
Ondertussen mocht ik van hem niet zeggen als ik met een goede vriend naar de bios ging (wat een GEWONE vriend is dus niks meer) want daar kon meneer niet tegen.

Ik zou maar snel leren dat het leven niet te plannen is, moeilijk en oneerlijk en noem maar op.

Ik vind je eigenlijk niet zozeer onzeker ofzo klinken, maar nogal verwend: het leven (en de mensen er in) moeten maar zijn zoals ik wil
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 juni 2005 @ 15:11:19 #81
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27857577
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:07 schreef MissPeppertje het volgende:
Ga dan eens van jezelf houden, ja dat probeer ik al heel mijn leven, maar ik weet gewoon NIET HOE!?
Koop er een boek over en maak een leesschema.
pi_27857600
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Vrouwen relaties aangaan vanuit serieus oogpunt. Lees: Compliment. Ben je niet gewend zeker. .

Ja dat heb ik door dat veel meiden het voor andere verpesten mijn ex zei gisteren:

Ik gaf mezelf vroeger altijd wel helemaal, en ik merkte gewoon dat je dan niet interesant meer bent, meiden gaan dan vreemd of laten je zitten, nu ben ik gewoon gesloten en moet je voor me vechten....dan blijft het spannend....

Mijn mond viel open
pi_27857609
Weetje je moet het niet allemaal te graag willen het komt waneer het moet komen niks in het leven loopt zoals je dat zou willen soms zijn mensen jaren bij elkaar en dan gaat het nog over of houd een er een heel geheim leven op na..
En lieverd je moet bij jezelf beginnen anders gaat geen een relatie goed lopen dan blijven jouw onzekerheden een rol spelen... En hij was gewoon een klootzak die je niet echt heeft geholpen om je onzekerheden beetje weg tenemen..
Kop op sterkte mannen genoeg!!!

He just was not that into you...
  zondag 12 juni 2005 @ 15:14:09 #84
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27857659
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:12 schreef MissPeppertje het volgende:

Ja dat heb ik door dat veel meiden het voor andere verpesten mijn ex zei gisteren:

Ik gaf mezelf vroeger altijd wel helemaal, en ik merkte gewoon dat je dan niet interesant meer bent, meiden gaan dan vreemd of laten je zitten, nu ben ik gewoon gesloten en moet je voor me vechten....dan blijft het spannend....

Mijn mond viel open
Watje
Hij dan..
Ik zal je zeggen. Alle mannen zijn zo. Degene die zeggen dat ze o zo trouw zijn gebruiken dat als versiertruc
pi_27857760
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:14 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Watje
Hij dan..
Ik zal je zeggen. Alle mannen zijn zo. Degene die zeggen dat ze o zo trouw zijn gebruiken dat als versiertruc
Vind dat een beetje onzin echt niet alle mannen gaan vreemd er zijn genoeg mannen die het nu wel allemaal gezien hebben en ook graag huisje boompje beestje willen..
Op een duur is alleen maar sex echt niet zo intressant meer!!
  zondag 12 juni 2005 @ 15:19:18 #86
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27857810
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:17 schreef Zèna het volgende:
Vind dat een beetje onzin echt niet alle mannen gaan vreemd er zijn genoeg mannen die het nu wel allemaal gezien hebben en ook graag huisje boompje beestje willen..
Op een duur is alleen maar sex echt niet zo intressant meer!!
Ja is ook zo
Alleen moeten ze het het letterlijk "nu wel allemaal gezien hebben".
En dat is bij veel jongens van 20 nog niet zo
pi_27857853
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:19 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja is ook zo
Klopt meestal wel ja...
pi_27857895
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:14 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Watje
Hij dan..
Mmm er zijn wel mannen die trouw zijn hoor hihi. Ik heb hiervoor een relatie van 4,5 jaar gehad en ik hoefde me echt geen zorgen te maken....

Het is gewoon nu chaos, ik ben iemand kwijt om wie ik heel veel gaf. Het is ook een lange tijd wel goed tussen ons gegaan, en we houden ook heel veel van elkaar....hij kan zich alleen niet bloot geven, en ik kan bij hem niet stoppen met claimen....

Hij roept het gewoon ook extreem in mij op, bij andere jongens heb ik dit gewoon veel minder. Tuurlijk is mijn onzekerheid nog wel aanwezig, maar ik acceptable maten.....
  zondag 12 juni 2005 @ 15:24:42 #89
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27857994
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:22 schreef MissPeppertje het volgende:
Mmm er zijn wel mannen die trouw zijn hoor hihi. Ik heb hiervoor een relatie van 4,5 jaar gehad en ik hoefde me echt geen zorgen te maken....
Je hebt het nu over iemand die toen 14 was ofzo??
En natuurlijk zijn er mannen die trouw zijn. Zal ook per relatie verschillen.
pi_27858015
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:19 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja is ook zo
hij was dus 29, en gaf ook aan binnen 3 jaar kinderen te willen als dat allemaal zou lukken natuurlijk. En de hele wereld rondgeneukt had tie ook al wel....

Hij durfde zich gewoon niet open te stellen en over de toekomst echt na te denken, want als je eenmaal die droom en dat beeld heb kan je het ook kwijt raken...
pi_27858065
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Je hebt het nu over iemand die toen 14 was ofzo??
En natuurlijk zijn er mannen die trouw zijn. Zal ook per relatie verschillen.
nee hij was toen 18
  zondag 12 juni 2005 @ 15:27:57 #92
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27858107
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:25 schreef MissPeppertje het volgende:
Hij durfde zich gewoon niet open te stellen en over de toekomst echt na te denken, want als je eenmaal die droom en dat beeld heb kan je het ook kwijt raken...
Of hij vond je niet leuk genoeg om dat te doen.
Als ik over bindingsangst of vrije relaties begon betekende dat in de praktijk: ik ben jong, ik wil je neuken en soms leuke dingen doen, maar verbind daar vooral geen conclusies aan en ga geen toekomst plannen.
pi_27858265
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Of hij vond je niet leuk genoeg om dat te doen.
Als ik over bindingsangst of vrije relaties begon betekende dat in de praktijk: ik ben jong, ik wil je neuken en soms leuke dingen doen, maar verbind daar vooral geen conclusies aan en ga geen toekomst plannen.
Mmmm, dan had ik niet zijn paps & mams ontmoet en zou die vanochtend ook niet op de koffie daar zitten om zijn verhaal kwijt te kunnen
pi_27858330
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:22 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Het is gewoon nu chaos, ik ben iemand kwijt om wie ik heel veel gaf. Het is ook een lange tijd wel goed tussen ons gegaan, en we houden ook heel veel van elkaar....hij kan zich alleen niet bloot geven, en ik kan bij hem niet stoppen met claimen....
Hij was gewoon niet gek genoeg op je jij alleen was niet voldoende...
  zondag 12 juni 2005 @ 15:37:56 #95
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27858411
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:34 schreef Zèna het volgende:

[..]

Hij was gewoon niet gek genoeg op je jij alleen was niet voldoende...
Dat zeg ik
pi_27858476
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:37 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat zeg ik
yep..
En nu word het tijd dat zij dat inziet en verder gaat... je zal nog wel veel vervelende dingen in je leven meemaken en hopelijk kom je daar alleen sterker uit...
pi_27861090
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:25 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

hij was dus 29, en gaf ook aan binnen 3 jaar kinderen te willen als dat allemaal zou lukken natuurlijk. En de hele wereld rondgeneukt had tie ook al wel....

Onzin, Peppertje, een knul die jou echt serieus leuk vindt, gaat niet lopen kloten met anderen tot 2 keer toe.
Zoals Frenkie zegt, hij vindt je leuk, maar niet leuk genoeg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27861723
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Onzin, Peppertje, een knul die jou echt serieus leuk vindt, gaat niet lopen kloten met anderen tot 2 keer toe.
Zoals Frenkie zegt, hij vindt je leuk, maar niet leuk genoeg.
Ja volgens mij kwam het een beetje uit mijn verhaal dat hij is vreemd gegaan, maar dat is echt niet zo. In de 6 weken dat het uit is geweest heeft hij wel gezoend met een ander, maar daar is het bij gebleven.

Maar goed dat doet er gewoon echt geen FUK toe, want ik ben weer zo dom om hem net te bellen, en dan is tie poes lief en aardig en zegt tie dat tie van me houd....en bespeeld me zo dat ik weer hoop krijg EN IK WIL DIT NIET MEER

Ik weet dat ik het zelf doe....ik voel me alleen zo kut.....
pi_27861809
Afstand nemen lijkt me het beste. Hoe moeilijk het ook is.
pi_27862252
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:50 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Ja volgens mij kwam het een beetje uit mijn verhaal dat hij is vreemd gegaan, maar dat is echt niet zo. In de 6 weken dat het uit is geweest heeft hij wel gezoend met een ander, maar daar is het bij gebleven.

Maar goed dat doet er gewoon echt geen FUK toe, want ik ben weer zo dom om hem net te bellen, en dan is tie poes lief en aardig en zegt tie dat tie van me houd....en bespeeld me zo dat ik weer hoop krijg EN IK WIL DIT NIET MEER

Ik weet dat ik het zelf doe....ik voel me alleen zo kut.....
Kappen met bellen dus.
Bel je moeder, je vriendin, je zus, je broer, de groenteboer als je je kut voelt, maar niet hem.
Geen troost gaan zoeken bij degene die , ongewild, de veroorzaker van je verdriet is.
Voel je je alleen maar klotiger erna.

En iemand kan best van je houden maar toch niet voor je kiezen, of de juiste voor je zijn, Pepper
Hij zal ms heus om je geven alleen hij KAN niet geven wat jij nodig hebt.
Niet persé omdat hij het niet wil of niet weet hoe, het IS er ms gewoon NIET.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')