als save staat er nu Drive-thru (das dus waarschijnlijk de laatste missie geweest)quote:Op zondag 12 juni 2005 01:19 schreef Unstoppable het volgende:
Met hoeveel procent je naar de volgende stad mag is lastig te zeggen, je krijgt niet alleen voor de missies procenten ..
Welke missie ben je ?
Als je ohdude intyptquote:Op zondag 12 juni 2005 01:25 schreef Knoekie het volgende:
Iemand die weet wanneer er nou eindelijk een vlieglevel komt? Ik zit op 25%
Dat is 1 van de eerste missies van Sweet, misschien verkeerde save ?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als save staat er nu Drive-thru (das dus waarschijnlijk de laatste missie geweest)
nope, hebben wij het wel over hetzelfde??quote:Op zondag 12 juni 2005 01:30 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat is 1 van de eerste missies van Sweet, misschien verkeerde save ?
Klopt dat komt later, dan :quote:Op zondag 12 juni 2005 01:34 schreef Knoekie het volgende:
Maar je moet toch ook een een vliegtuig leren besturen? Althans dat staat er als ik het vliegveld op wil, Dat ik een brevet moet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mschol, ik had het over iemand die als 1 van de laatste mensen in de vorige topic postte
Misschien handig om ook even in de openingspost te zetten:
http://hem.bredband.net/708145/
http://www.planetgrandtheftauto.com/gtasa/maps/
Slaap lekker gast.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:58 schreef Knoekie het volgende:
Zo dat was het wel voor vandaag
Succes voor diegene die nog door gaan
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:39 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Klopt dat komt later, dan :Ze staan er bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mschol, ik had het over iemand die als 1 van de laatste mensen in de vorige topic postte
Misschien handig om ook even in de openingspost te zetten:
http://hem.bredband.net/708145/
http://www.planetgrandtheftauto.com/gtasa/maps/
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Ach. Je moet iets andersquote:Op zondag 12 juni 2005 02:04 schreef Bananenman het volgende:
Waarom is die rotzooi zo verslavend
Ik zou uitgaan maar zit nu thuis SA te spelen![]()
Dankje voor de tip. Het is mij overigens al geluktquote:Op zondag 12 juni 2005 02:02 schreef Unstoppable het volgende:
Voor de missie armor pakken dat vlak bij je huis ligt (onder de een brug in die grote "geul"). Achter een auto knielen (op c drukken), probeer ze dan op het hoofd te raken, dat zijn ze in 1 schot dood. Vooral goed achter een auto zitten helpt, dan word je minder geraakt.
2 is sneller en 8 is langzamer(of was het nouw anders omquote:Op zondag 12 juni 2005 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
of
flyingtostunt
ik snap alleen de controls van die straaljager niet, kom maar niet vooruit
De straaljager heeft een jet die je kunt verstellen, met 2 zal je hem wel naar horizontaal doen (zo is het een straaljager), met 8 doe je hem dan weer verticaal, dan is het een soort helicopter. Je kunt dan verticaal landen en opstijgen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:17 schreef desertspider het volgende:
[..]
2 is sneller en 8 is langzamer(of was het nouw anders om)
Je bent zeker erg zuinig op je auto?quote:Op zondag 12 juni 2005 02:17 schreef RAVW het volgende:
Zo net voor het eerst mijn auto even aan gepast
[afbeelding]
Oja er zit ook maar gelijk Nitro in
[afbeelding]
Die is dus alleen maar geschikt voor Low Riders.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:44 schreef Unstoppable het volgende:
Er zijn verschillende garages waar je verschillende auto's kan aanpassen. De eerste kom je tegen in 1 van de missies in Los Santos.
Je kan pas tunen na de missie waar je Cesar ontmoet, de garage waar je je auro (lowrider) ophaalt kan je alleen lowriders mee tunen. Na de missie kan je met de meeste auto's wel terecht bij Transfender om ze te tunen. Als je in de buurt rijdt dan zie je een rode steeksleutel in je radar staan.quote:
Die van mij ookquote:
Misschienquote:Op zondag 12 juni 2005 03:26 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ga jij hem nu ook weer 66 keer uitspelen![]()
Een grote nerd.quote:Op zondag 12 juni 2005 03:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Gaat hard vandaag. (tvp)
Pberends is een nerd.![]()
nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeg je TEMP map, dat helpt tegen vastlopersquote:Op zondag 12 juni 2005 01:18 schreef mschol het volgende:
en een nieuw deeltje
OT:
ik had net ook last van een vast loper, had net de gym gehaald (waaaaaayyy back in the biginning)
zit nu dus ongv op 2% ofzo...
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik ben alleen maar aan het rondrijden, alleen een paar missies in het begin gedaan
Verder ben ik op verboden gebied geweest, riviertje over gezwommen eenmaal aan de andere kant had ik gelijk een wanted level van 4 en alle wouten achter me aan, dus ik ontsnappen in een politiewagen word dat ding opgeblazen
zoveel mogelijk bij elkaar zetten en dan kaboeeeeeeeeeeeeeeeemquote:Op zondag 12 juni 2005 10:37 schreef Impry het volgende:
[..]Deed ik in Vice City ook eigenlijk alleen maar. Beetje auto's jatten/opblazen enzo
Inderdaad!quote:Op zondag 12 juni 2005 10:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoveel mogelijk bij elkaar zetten en dan kaboeeeeeeeeeeeeeeeem, kreeg je in deel 1 en 2 nog extra cash voor
![]()
Aha, bedanktquote:Op zondag 12 juni 2005 10:53 schreef truSteh het volgende:
Xbox en PC tegelijk.. PS2 is al maanden uit ja.
je moet op de grond richten en naar de vlammen toe.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:03 schreef Kreator het volgende:
Wie kan me helpen?
Ik moet molotov cocktails in een huis gooien en dan een meisje redden.
Nu sta ik met dat meisje boven, maar waar de neuk moet ik heen...er zijn vlammen, maar doven werkt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:07 schreef HomerJ het volgende:
Je moet op de "base" richten. Dus gewoon op het grond van het vuur. Iets ervoor lukt ook wel
Ik zit nu bij die missie:Gelijk dat hotel binnengaan? Niet buiten blijven hangen... verder stelt die missie geen reet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe cooler, ik regel een straaljager (code jumpjet) en ga daarmee naar de andere kant van de map vliegenquote:Op zondag 12 juni 2005 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik ben alleen maar aan het rondrijden, alleen een paar missies in het begin gedaan
Verder ben ik op verboden gebied geweest, riviertje over gezwommen eenmaal aan de andere kant had ik gelijk een wanted level van 4 en alle wouten achter me aan, dus ik ontsnappen in een politiewagen word dat ding opgeblazen
Ook niet met een andere 'account'? Of kun je maar één account hebben?quote:Op zondag 12 juni 2005 11:26 schreef truSteh het volgende:
Maar zodra je een code hebt gebruikt kan je het spel niet meer op 100% uitspelen
Op een gegeven moment kun je de ammu-nation winkels in. Ook moetje een paar goed plekkenn vinden waar veel en goede guns liggen, dan loop je zo door de meeste missies heenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:36 schreef Kreator het volgende:
Ik regel wel een savegame. De lol is eraf. Gangwars, telkens zelfde soort missies, kansloos verliezen omdat je niet genoeg kogels hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En headshots is ook dé ideale manier om te winnen. Die missie in het hotel heb ik alleen gehaald door headshots.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 12 juni 2005 04:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoor
hij was bij de eerste eet tent weg.
Zeker te veel Nikkers in de buurt
Alleen lowridersquote:Op zondag 12 juni 2005 11:51 schreef Tranqualizer het volgende:
In die garage in Los Santos kan je toch alleen maar low riders aanpassen? of ook sportwagens en normale wagens?
dat was bij PS2 zo ja maar bij de pc versie is daar niks over gezegd...quote:Op zondag 12 juni 2005 11:26 schreef truSteh het volgende:
Maar zodra je een code hebt gebruikt kan je het spel niet meer op 100% uitspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Betreft missie in San Fierro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |