Leeg je TEMP map, dat helpt tegen vastlopersquote:Op zondag 12 juni 2005 01:18 schreef mschol het volgende:
en een nieuw deeltje
OT:
ik had net ook last van een vast loper, had net de gym gehaald (waaaaaayyy back in the biginning)
zit nu dus ongv op 2% ofzo...
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik ben alleen maar aan het rondrijden, alleen een paar missies in het begin gedaan
Verder ben ik op verboden gebied geweest, riviertje over gezwommen eenmaal aan de andere kant had ik gelijk een wanted level van 4 en alle wouten achter me aan, dus ik ontsnappen in een politiewagen word dat ding opgeblazen
zoveel mogelijk bij elkaar zetten en dan kaboeeeeeeeeeeeeeeeemquote:Op zondag 12 juni 2005 10:37 schreef Impry het volgende:
[..]Deed ik in Vice City ook eigenlijk alleen maar. Beetje auto's jatten/opblazen enzo
Inderdaad!quote:Op zondag 12 juni 2005 10:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoveel mogelijk bij elkaar zetten en dan kaboeeeeeeeeeeeeeeeem, kreeg je in deel 1 en 2 nog extra cash voor
![]()
Aha, bedanktquote:Op zondag 12 juni 2005 10:53 schreef truSteh het volgende:
Xbox en PC tegelijk.. PS2 is al maanden uit ja.
je moet op de grond richten en naar de vlammen toe.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:03 schreef Kreator het volgende:
Wie kan me helpen?
Ik moet molotov cocktails in een huis gooien en dan een meisje redden.
Nu sta ik met dat meisje boven, maar waar de neuk moet ik heen...er zijn vlammen, maar doven werkt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:07 schreef HomerJ het volgende:
Je moet op de "base" richten. Dus gewoon op het grond van het vuur. Iets ervoor lukt ook wel
Ik zit nu bij die missie:Gelijk dat hotel binnengaan? Niet buiten blijven hangen... verder stelt die missie geen reet voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe cooler, ik regel een straaljager (code jumpjet) en ga daarmee naar de andere kant van de map vliegenquote:Op zondag 12 juni 2005 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik ben alleen maar aan het rondrijden, alleen een paar missies in het begin gedaan
Verder ben ik op verboden gebied geweest, riviertje over gezwommen eenmaal aan de andere kant had ik gelijk een wanted level van 4 en alle wouten achter me aan, dus ik ontsnappen in een politiewagen word dat ding opgeblazen
Ook niet met een andere 'account'? Of kun je maar één account hebben?quote:Op zondag 12 juni 2005 11:26 schreef truSteh het volgende:
Maar zodra je een code hebt gebruikt kan je het spel niet meer op 100% uitspelen
Op een gegeven moment kun je de ammu-nation winkels in. Ook moetje een paar goed plekkenn vinden waar veel en goede guns liggen, dan loop je zo door de meeste missies heenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:36 schreef Kreator het volgende:
Ik regel wel een savegame. De lol is eraf. Gangwars, telkens zelfde soort missies, kansloos verliezen omdat je niet genoeg kogels hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En headshots is ook dé ideale manier om te winnen. Die missie in het hotel heb ik alleen gehaald door headshots.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |